Charlotte ook niet gewassen ze had alleen wat smeer op haar hoofdje verder helemaal nergens. Kotsten ja hoor hier ook gedaan ach was ik wel gewend rond uurtje of 8 in de ochtend nadat de vk me ruig had getoucheerd kwam er vloedgolf aan vruchwater uit. Wist niet dat ik dat nog had omdat ik heel de nacht al vruchtwater had gelekt.
Ja je moet het idd gewoon ondergaan.... je hebt geen keuze... als ik een pauze knop zou mogen bedenken voor ons lichaam dan zou ik hem aan bevallende vrouwen willen schenken... god wat was ik toe aan een kort break! Pff ik had maar 20 seconden tussen de weeen en dat 3 uur lang... echt HELS! En dat trillen daarna... ik kon mijn benen niet stilhouden haha! Maar idd je krijgt er iets moois voor terug MAAR je moet er el kei hard voor werken! Niet alleen de zware strijd die men bevalling heeft genoemd maar ook de zwangerschap!
Hahah nou snap ik het!! Het is echt een Laaf!! Die heb jij helemaal niet zelf uitgeperst, dat heeft gewoon een klein laaf-vrouwtje gedaan....
Serieus.... ja voldaan wel maar ik voelde me alsof ik ontploft was..... die foto in het bos met mijn hondenkindje is toch al beter he....hihi
Aaaah lief! En nog een tip, je kan bijvoorbeeld morgen je foto gewoon verwijderen. Ga naar je gebruikersinstellingen en dan heeeeelemaal onderaan zie je je bijlagen en kan je ze verwijderen
Hey wat een gezellige drukte hier..... er zijn er nog al wat online..... maar doe hebben heel wat bij te lezen en kijken.... al dat geouwehoer van Marjan, Marjon en mij hihi!
zo, is weer vanouds lekker druk hier!!! zit elke keer uitvluchten te zoeken zodat ik niet hoef schoon te maken
Marit/Tara: Lijken wel op elkaar. Pijn bij bevalling: ik vond de bevalling niet erg Pijn viel ook wel mee. De zwnagerschap vond ik zwaarder. Moaar goed. Mike was er dan ook in 1 1/2 uur en 2 minuten persen
hello! hoe is het hier? ik zit op het werk en zal eens tussendoor een poging doen tot terug lezen Esmee heeft vannacht ons lekker bezig gehouden om 2 uur werd ze wakker en om 4 uur en toen ongeveer elke uur wel een keer....... wat een drama zeg van dat soort nachten...... knuf van mij
Je hebt niet zoveel gemist hoor DAG.... als je wilt lachen dan teruglezen.... alle ontplofte gezichten van iedereen hihi
hihi grappig dat terugkijken op de bevalling... moet er zelf ook nog regelmatig aan denken vond het heel mooi en intiem zo met zijn 3tjes ......