Hier nog erger, ik kom mijn bed niet uit.... pff ben lui! Maar moet ook schoonmaken, opruimen, trap laten bekleden... effe doorgeven bij de winkel, sporten voor de laptop... heb geen zin!
Ik moet ook wat in huisdoen, maar heb echt geen zin. Jordy zit zandkasteel te kijken en mike ligt in de box. Die ga ik zo op bed gooien
Lief Ingeltje..... Eigenlijk waren het allemaal Frommels!! Die van mij noem ik nog steeds zo en Joep ook.... heel genant bij het CB gister.... hij riep: Waar is de luier van Frommel?? Je zag de anderen mama's die aan het wachten waren echt heel verbaasd kijken... Frommel?? Hahaha
En hier de grootste 'meibaby' hihihi zoals je ziet (en hier beide keren geen huidsmeer) Bekijk bijlage 100774
de mijne staan op de extrne harde schijf en daar wil ik niet op kijken omdat er ook een foto van mijn opa opstaat toen hij al overleden was (was mijn beste maat en was overleden toen ik in amerika op vakantie was. Du was niet optijd terug voor de begrafenis :'( ) Zal vanavond wel even aan jeroen vragen om ze op de computer te zetten
wat was er niet ontploft he... ontploft hoofd, ontplofte doos, 2 a 3 dagen later ontplofte tieten....
Ingeltjes was echt een beer die van jou. Jordy is met Mike aan het spelen. Zo lief. Mike ligt helemaal dubbel. Dus ik ook
Okee.. we zijn alle schaamte voorbij toch? Nou.. dan laat ik ook nog even een foto zien van een half uur vóór de geboorte. In mijn übersexy legging en mijn bevallige buikje en plofkop! Bekijk bijlage 100776 (die ga ik morgen mooi weer deleten hoor hahaha)
Leuk hè broertjes!! Ik zal ook eens ff spammen hoe het er hier aan toe gaat (let niet op het camerawerk): YouTube - Lachende broertjes .AVI
ach het is de waarheid he! Ik zag er ook echt niet uit... ik had Joep geleerd hoe hij mascara en poeder aan moest brengen bij mij... ik wilde fatsoenlijk op de foto's.... maar ik geloof niet dat ik er nog aan heb gedacht toen hihi
gelukkig had ik al een voor-ontploffing gehad bij Julian.. deze keer was het een beetje oprekken en lanceren die hap (vk zei dat het wel bijzonder was dat ik gewoon nog een keer extra moest persen voor het lijf, meestal komen ze na de schouders eruit geglibberd hahahha)