Dames, beetje rustig aan met schrijven, moet ook nog werken hiero!!! Inge, WOW wat een buik!! hihi, Jelmar is echt Mr. gemiddeld... haha, precies 6,5pond.... precies op de middenlijn bij het CB steeds haha, ik heb het gemiddelde hollandse kind whahaha, ben wel gek op al die leuke spam!!! oh, wij hebben een teigetje babybouncer!! (iets voor jou marjan?) die hang je aan de deurpost, en bouncen maar! haha, Jelmar vind het super! zal vanavond ook ff spammen
Iedereen die binnen kwam de dag van de bevalling zei dat ik er niet echt uitzag dat ik een bevalling had gehad. Had ook het gevoel dat ik gelijk weer kilometers kon lopen
Morgen! Ik laat het goede even weg, want dat is het nu absoluut niet Zit nog na te trillen van het slechte nieuws. Ben vanochtend gebeld door hele goede vrienden ( en onze oude buren ). Ze had al 8 weken lang hoofdpijn. Zo erg dat morfine en dat soort rotzooi niets meer hielp. Doktoren schoven het af op stress. Toen is ze afgelopen maandag eindelijk doorverwezen naar het zkh in Arnhem. Nu zijn ze er dus achter gekomen dat ze een kwaadaardige hersentumor heeft, en het zit ook in haar longen. Volgende week heeft ze weer een MRI, om te zien waar het verder zit. Ben een beetje in shock lijkt het wel. Ze is nog geen 40, 2 kleine kinderen.
He enne voor ik het vergeet te melden... mijn vriend waant zich nu een echte piloot...... hij heeft een stoel die mee gaat met de vliegbewegingen..... Zo'n ding die je weleens in die speelhallen ziet staan... het wordt hier echt met de dag gekker! Het verbaast me dat ik aan de pillen zit.... Ik hoor dat kreng nu heel steeds lucht pompen enzo.... gisteravond lag ik in bed wild om me heen te slaan omdat ik een mug hoorde..... was dus die stoel... Het is hier echt een gekkenhuis aan het worden... gelukkig kunnen we allebei enorm lachen om onszelf haha!
Jeetje Aszz , wat een kutnieuws zeg , daar zal niks meer aan te doen zijn ......................kknuffffffffffffffffffffffffffff
Ik was na de bevalling ook weer helemaal het vrouwtje!! iedereen die mijn foto's ziet zegt ook, hoe lang is het geleden? eeh... 15 minuten?? hahahahaha, Aszz.... OMG.............. verschrikkelijk!!! weten ze al of ze er nog wat aan kunnnen doen??? pfff.....
Wos Aszz.... dat is helemaal klote dat nieuws..... Pff vreselijk gewoon! Succes in ieder geval en hopelijk kunnen ze het verwijderen en dat het dan weg mag zijn... Hebben ze bij onze kennis ook gedaan... spannende operatie dat wel, hij voelt zich nu weer op en top...
@ marjan voel jij je knip nou nog?? dat is vaag...en zou toch niet moeten kunnen?? ik voel er niks meer van down under @ bevalling ik weet alles nog wel maar de heftigheid vd pijn kan ik echt niet terughalen! @ kim wow heftig van je broer @ lvdb jammer dat je echt gaat stoppen maar als je geen zin meer hebt is er ook niks aan!! en je hebt het keilang gedaan... chapeau!
Bedankt dames Nee volgende week ( ja dan pas! ) horen ze het behandel plan, óf er überhaupt nog wat te behandelen is. Vind het belachelijk dat ze nog een week moeten wachten, maar ja. Zal zo de jongens in de auto wieberen en dan op visite, pfff weinig zin in zo.
Alleen had hij niets in zijn longen dat had ik niet goed gelezen.... vreselijk. Mijn oom moet vanmiddag ook weer bestraald worden... is de enige broer van mijn moeder waar ze nog contact mee heeft... is ook zo moeilijk voor haar.
Hebben jullie last van een bepaalde vorm van dementie??? "kan de pijn niet meer herinneren"...... stelletje mafketels.... ik zal even helpen... het was die onmenselijke, diepe, vreselijke, niet te stoppen, uitputtende pijn.... en dat een paar uur lang..... waarna iedereen riep..... NOOIT MEER! Maar schijnen de meeste zich niet meer te kunnen herinneren.... hoe bizar moet het aangetast zijn bij julie???
Ja het is echt RUK. Vorig jaar net zijn vader begraven. Word er een beetje schijtziek van die klote ziekte. Mijn vader, moeder, neef, oom, tante, oma, beppe. Ze hebben het allemaal gehad. En de laatste 2 zijn er aan overleden. #$%^&*(