Mei mama's 2010 deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aszz, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Leuk hè, werken bij de belastingdienst! Hihihi ik heb geen beller aan de lijn, dus lekker forummeeeee

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dames erg bedankt voor alle tips;)

me werk belde net had vrijdag eig dienst van 15.30tot22.00 en ze vroegen of ik van 7tot10.30 wou
    Nou met alle plezier liever vroeg dan laat;)

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Uhhh ik geloof dat Julotte niet echt een beeb is die bij dat schema past....

Ze slaapt van 21:00 tot 09:00 dan van 09:15 tot 11:30 dan van 12:30 tot 13:15 en dan de rest van de dag nog 2 a 3 x een slaapje van 45 min.

Ze slaapt toch wel een uurtje of 16/17 per dag.... wat een slaperd eienlijk!!

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjemig zelfs op mijn vrijedag kan ik jullie niet bijhouden..

astrid: wat een k*t nieuws zeg. vreselijk schrikken moet dat zijn..

uhmm oja

sterreke: ja ben aan het afbouwen. heb gewoon geen puf meer. ze doet nu zoooo lang over het drinken. en electrische kolf heb ik niet meer dus met de hand. voorheen ging dat snel genoeg maar nu loopt het terug en gaat minder snel
    vanochtend zelfs na 3 u al weer zo'n honger, dat kennlijk de bv ook niet meer zo vult..

nachtbrakers: dat gelukkig niet. maar7 u opstaan klinkt nu voor mij als uitslapen!! daan heeft ooknooit langer dan 7 u geslapen maar nu is het al weken half 6..

bijvoeden: ik stop maar even met bijvoeden. zo zielig, ze krijst in een keer van de pijn bij het poepen en dan komt er zo'n klein keuteltje uit. en dat zo elke paar uur. vind wel sneu want met de bv was het lekker dun. was ook een reden om nog niet over te stappen maar ja..
    weten jullie iets om de stoelgang op gang te houden? ik wil niet veel extra producten gaan geven.

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Enne Natas, heb je ook een foto van je hele arm met die tattoo... van topje van je vingers tot aan je schouder zeg maar..... ik ben me nog aan het oriënteren hoe ik het wil en dat is het wel makkelijk om zoveel mogelijk voorbeelden te zien haha! Ik kan hem bij jou nu niet zo goed inschatten.... hoe groot/klein ie is...

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Maisolie: 4x per dag.

Pffffff..... Hier is echt tegen me gevoel in Mike maar op bed gelegt.
    Wat hij nu op heeft is.
    7.00 90ml
    9.00 potjefruit
    12.00 50 ml
    Wat is dit moeilijk om te doen. ben blij dat ik morgen moet werken ;)

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath bedoel je zoiets?
    Tatoo lijkt wel beetje raar omdat me arm op me been drukt en de folie erom zit

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    linnie:lastig ,maar als hij er neit minder vrolijk onder is... hoemeer je probeert hoe lastiger hij misschien doet... dat was tenminste wel bij vienne..

maisolie: je hebt al vertelt waarje dat kon kopne,maar ben het kwijt:(:(

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    In de supermarkt. Bij sdb hier stonf het bij de zonnebloemolie enz

Maar het is wel moeilijk om te zien dat hij maar zo weinig drinkt. Hopelijk slaapt hij tot 16.00. EN het geef mij gewoon geen goed gevoel wat ik nu moet doen van de KA.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nathalie!!! wow, wat veel slaap!!??? dat is niet TE veel? dat ze 12 uren achter elkaar slaapt, en daarna gelijk weer 1,5uur?
    voor jou wel lekker :D

sterreke, Jelmar slaapt ongeveer evenveel idd.

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    lvdB> ik heb hier het zelfde probleem met esmee gehad en ik heb lactulose gekocht ( op advies HA ) en dat dien ik 1 x per dag toe zodat ontlasting zachter wordt gemaakt.
    het maakt de darmen NIET lui en is niet erg voor langdurig gebruik... ik heb het een weekje gebruikt en nu weer even gestopt omdat het weer goed gaat maar zodra ze weer keutelt zeg maar .. krijg ze weer een 5 ml door de fles per dag!

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Linnie moeilijk he iets tegen je gevoel doen ik zou het togh heel ff proberen en als na paar dagen niet betr gaat, zou ik stoppen....
    Ik vind het erg onnatuurlijk om iets tegen je moedergevoel in te doen.
    Maar is je eigen keus meid je moet egt doen waar jij je prettig bij voelt......

Ik wou nog ergens op reageren maar ben het ff kwijt

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag : en waar koop je dat? apotheek?
    linnie: wat heefthij je geadviseerd dan? sorry heb de laatste dagen niet alles bijgelezen.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    morgen maar eens met MArit naar de kapper wordt hoog tijd !!!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Die mooie tijd van 100 pagina's gelul per dag:D

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    LvdB; We moeten de fles een half uur aanbieden en daarna stoppen ( WEl logisch) als hij niet wilt drinken. Hij mag dan een volgende voeding weer drinken. Vanmorgen hefet hij maar 90 ml gedronken en net maar 50 ml (Tussendoor wel fruithap op)

Marjon whahahhahahahahah

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    linnie: ok dat zei cb ook tegen mij. misschien kan je daardoor het patroon doorbreken. maar snapje gevoel wel. maar kijk vooral goed naar zijn gemoed ook . succes hoor!

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    lvdB: Ik kan me daar ook wel iets in vinden, maar gisteren avond heeft hij 140 ml gedronken om 22.00, maar kan me niet voorstellen dat hij dan s'morgens aan 90 ml genoeg heeft. En dan s'middags nog steeds maar 50ml drinkt. En dat hij aan zo weinig ook genoeg heeft om te groeien.
    We moeten ook afwachten en doe ik ook, maar heeft wel een heel dubbel gevoel.
    Mijn gevoel zegt gewoon dat dit niet goed is waar we me bezig zijn.

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mag wel een stukje af inderdaad :p

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahaha jij doet in ieder geval wel wat je zegt.. ik verwacht vandaag nog minstens 10 van deze onzinfoto's :p

Deel Deze Pagina