Lieve Linnie, als je je afvraagt waarom je het thuis moet doen en je zo onzeker bent, dan zou ik gewoon bellen. De tips van Pip sowieso in de gaten houden, dat doe ik bij Sara ook, maar zij drinkt toch nog wel wat meer dan jouw Mike....sterkte meis en bij onzekerheid, twijfel, angst, die telefoon pakken!
Nee de pap slikt hij ook niet meer door. En als ik pap geef zit hij weer te vol voor een volgende voeding. Dus drinkt hij de voeding erna helemaal niet. Ik vind dit echt super moeilijk. Kijk de voeding van 16.00 nog af en anders ga ik bellen. Al drinkt hij maar 100 ml ben ik al blij. pip: Hij slaapt wel iets meer, maar niet overdreven. Hij heeft alleen wel al een paar dagen verhoging. Ook tegen de KA gezegt, maar daar werd niet op gereageerd
Wij zeiden vanochtend trouwens nog wel tegen elkaar dat we even gaan bijhouden hoeveel zware luiers Sara heeft, want die zijn hier ook minder.....ik ga het gewoon opschrijven en bij twijfel de KA raadplegen.
Bellen! En vragen om die sonde, die strijd was niks, maar dit ook niet. En die verhoging toch weer melden en evt vragen voor bloedprikken, misschien suddert er ook nog wat
Doe dat maar Linnie! Als hij dan weer zo weinig drinkt, gewoon aan de bel trekken en misschien kunnen ze je gerust stellen of tips geven zodat je met een gerust hart de avond en nacht in gaat. Ik duim dat ie gewoon plotseling een aardige fles wegdrinkt natuurlijK!
alles daarboven is oke dan? Klinkt zo weinig.....maar onder de 400 moet je dus extra alert zijn ivm uitdroging of direct al een KA bellen?
dank je lieverd. Zal ik doen. Kijk straks wel even hoe die is als hij wakker is, maar laat het je in ieder geval weten
Is ook heel weinig, maar om het lichaam gaande te houden is dat ip voldoende. Maar hou de tekenen van uitdroging in de gaten en het moet niet dagelijks zo weinig zijn Zie je die of bij twijfel altijd de Ha/ KA bellen!
och linnie toch...... inderdaad bellen hoor als je het niet meer ziet zitten! hoeveel heeft hij tot nu toe gedronken dan? want idd is het min. 400 cc op een dag meen ik.... dikke knuf iig!
denk dat wij hier verder ook weinig meer als tips kunnen geven Lin, je probeert alles al... hoop echt dat het beter word, en anders maar een tijdje met sonde! kannie even lekker aansterken! toch?
Dat gevoel heb ik ook. Mijn gedacht is nu ook: Stop die sonde er maar in, dan zijn wij hier van het gezeur of en kunnen we weer gaan genieten. MEt JOrdy gaat het nu gelukkig weer beter en nu begint mike weer. Ik begin aardig op te raken nu.