Hé meiden.. zo dat was zeker ff afkicken Gelukkig hebben we elkaar weer gevonden.. @Yes.. jeetje meis, wat moet dat een heftige periode zijn geweest. maar ben blij dat je er nog bent hoor!!!! en als je ergens mee zit, dan kan je altijd je hart luchten hè.... @Linnie.. ah balen dat de fles zo lastig gaat.. wou dat ik de tip had.. @babebabe.. heb weer gestemd hoor.. en je stond vanmiddag nog als eerste met Jelmar @Aszz leuke foto's.. maar hoe zag je bank er ook alweer uit hoe zou het eigenlijk met Yadi zijn.. die heb ik ook al echt heel lang niet meer gezien of gehoord.. Niek had van de week paar keer worteltjes gegeten (zelf gemaakt) maar dat ging erg moeizaam. nu was hij vandaag bij m'n ouders en had m'n moeder potje bruine bonen met appel, nou toen ging zijn mond wagenwijd open Zo heerlijk tv kijken... Niek ligt er al ff op en nu gaat Mick er ook lekker in.. Joost trainen, dus lekker avondje voor mezelf JIPPIE
Haaai dames, heb jullie gemist gisteren!! Gelukkig zijn we er weer Hier ben ik vandaag begonnen met een papje geven en een eerste groentehapje. Ik wilde ivm borstvoeding dit pas veel later doen, maar nu de BV op zijn einde lijkt te raken, begin ik ook met bijvoeden. Ik heb op zich nog voldoende, maar Sven wil liever een fles ipv de borst. Ik kan me helemaal suf gaan kolven, maar daar pas ik voor. Ik zie dat de flesvoeding (comfort met JBPM) super helpt tegen het spugen en Sven lijkt tevredener. Ik kan het nu langzamerhand goed accepteren. Ik hoop dat ik voldoende hou om af en toe 's nachts nog te kunnen voeden (scheelt een trip naar beneden ) en de voeding van half 7 's avonds vind ik ook altijd fijn, even in alle stilte op bed een (voor)laatste voeding. knuffs voor iedereen die het kan gebruiken!
Heb Jelmar net 210 gegeven met 3 schepjes bambix, kijken hoelang hij het er daar op doet ga nu ff mijn nieuwe Kekmama lezen en de nieuwe Wij Dames, bedankt dat jullie allen weer de moeite nemen om nogmaals te stemmen!!!!
babe: die heb ik ook! kek is voor oudere kindjes, maar vind al erg leuk om te lezen inge: fijn!! wat bijzonder zeg, dat het spugen nu ook minder wordt yes: jemig wat heftig. goed dat je moeder je in de gaten houdt. kim: hey, jij ook avondje voor jezelf?! ik ook hiero. maar aan andere kant baal ik ook wel, want we zienelkaarbijna niet meer... maar goed, the voice!
Babe hij poept s nachts niet, maar heeft nu ook geen pijnlijke krampen en laat minder scheten. S ochtends poept hij zonder moeite zn luier vol. 3 schepjes in zn laatste fles ipv de bambix. Weet niet of er meerdere soorten zijn, die ik heb is: buikjespap met pruimen. Oehhhh ik krijg de 3 dubbele verzamel cd&dvd van robbie williams van sint (ronald)!!! Joeppieeeeeee!!!!
nee ok.. das ook weer bijdehand van me. alleen vienne heeft met bv weinig last van spugen, eigenlijk niet. en wel weer met fv af en toe. maar meestal als ze zichzelf overstuur maakt ook...
Ja hier ook avondje alleen Linda.. herken wel het gevoel van elkaar weinig zien, maar volgende week weer normaal weekje en zien we elkaar weer wat meer.. hier wordt de Voice opgenomen, ga ik morgen wel saampjes met Joost kijken.. eindelijk een talentenjacht die hij ook leuk vindt. @yes.. fijn dat Dean nu doorslaapt met dat buikpapje.. lekker hele nachten slapen.. hier slaapt Niek wel door, maar is Mick de hele tijd aan het spoken (tijgers in z'n kamer en gewoon klaarwakker midden in de nacht grrrrrrrrrrrrrrrrrr) @babebabe.. kleine moeite hoor om te stemmen.. @Nathalie.. hoe gaat het nu met jou?? steeds beter?? @Ingeltje.. je hebt het ook super gedaan met je BV en nu lekker dat hij minder spuugt.. weer een voordeel
nou nog ff kijken of ik tuintjes leeg kan jatten hihi en dan gaat de computer uit voor vanavond en ff lekker op de bank hangen met tv aan.. tsjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssss
zo vandaag 2 de keer worteltjes gegeven ging iets betr dan gister maar nog niet super maar ze genoot wel van wat ze binne kreeg. Morgen krijgt ze denk ik bruine bonen
bye!! ga je morgen overdag kijken dan?? hiero geen tijd dan hoor. daan is op moment bang voor leeuwen... vanmiddag zei daan: ik ben trots op je!! hahaha hij weet niet eens wat hij zei ben bekaf. pffff... kan niets meer uitvoeren..
Pff net op tijd mijn aarbeitjes gered, ben nu aardbeienwijn aan het maken, echt schattig, mijn drankmachine rammelt
whahaha, jullie en je tuintjes Yes, is dat buikjespap dan net zoiets als bambix, voor door de fles? want dan kan ik dat straks ook wel gaan proberen! zijn eerste poepbeurt is redelijk hard op het moment, en daarna gaat het wel (hij poept zo'n 3 x per dag, kleine poepdoos)
Oh je hebt ook lepeltjespap met biscuitsmaak.. ik gaf die aan Julian toen die 9 maanden was.. hij lustte het niet maar ik wel!! Leeeekkeeeerrrrr!!! Bekijk bijlage 99608
hmmmm, ga even kijken hoe het gaat de komende week (net 3 pakken rijstebleom vanille in de aanbieding gekocht ) las in Oei ik Groei dat alles wat hij nu doet ook weer met z'n komende 6maandenworden sprong te maken heeft (slechter eten, eerder wakker worden etc...)
Babe aahh fuck komt er weer een sprong aan neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
waar koop je die buikjespap Yes , ik heb het nog nooit gezien !! En die doe je door de laatste melkfles ?