zitten er midden in natas hahaha, Oei ik Groei, I love it!! so lekker herkenbaar! Weet wel dat niet alle beebs zich volgens dit schema ontwikkelen, maar Jelmar wel! dus erg geruststellend soms om dat dan te lezen!
ik doe niet aan oei ik groei .................... Heb ik bij Thijme wel gedaan , maar ik heb nu eenmaal slome duikelaars als beeps , en dan ga ik me alleen maar druk maken omdat ze eventueel nog iets niet doen als dat wel zou moeten en uiteindelijk komt het allemaal wel goed .........
Het is inderdaad niet op elk kindje te betrekken, maar elke keer als ik denk dat Jelmar weer andere dingen doet, en uit zijn ritme raakt, en ik lees in het boek, dan klopt het! dus hier is het erg prettig maar inderdaad, als je gaat lezen en denkt dat je kindje alles moet kunnen wat daar in staat.... das ook niks waar inderdaad!! Marjon, ff vraagje... basischool, kost dat geld? PSZ wel toch? maar basischool e.d. valt toch onder leerplicht en word toch door de overheid betaald? ( op excursies en extra dingen enzo na uiteraard)
Kosten basisschool Ouders hoeven geen lesgeld te betalen voor kinderen die op de basisschool of een school voor speciaal onderwijs zitten. Die kosten neemt de overheid voor haar rekening. Toch mag een school een financiële bijdrage aan ouders vragen, de zogeheten ouderbijdrage.
shit ik hoor een liedje bij the voice en begin bijna te janken... hebben jullie ook soms zo last nog van hormonen...?
Ik betaal voor T&T 25 euro per kind per schooljaar .......En dat is wat Natascha zegt de ouderbijdrage .. Voor schoolreisje , speciale dagen en uitstapjes .. PSZ verschilt per gemeente .. Tara ging bv drie dagdelen dinsdag en donderdagmorgen en donderdagmiddag en daar betaalde ik iets van 83 euro in de maand voor , best wel prijzig dus ... Maar vond het hier wel belangrijk .Kids gaan hier niet naar een kdv en zo leren ze toch het samenspelen enzo.En de psz is hier gekoppeldaan de basisschool en leren ze gelijk veel kindjes kennen waar ze tot hun 12e bij op school zitten
precies, ik wil ook graag dat Jelmar naar de PSZ gaat, want hier ook geen KDV, en hier gaan ze geloof ik 2 dagdelen, wil dan 1 dagdeel tijdens een oppasdag en 1 dagdeel tijdens één van mijn dagen (KAN IK WEER LEKKER ZONDER GESTOORD TE WORDEN SOPPEN) whahahaha, en de komende 2 jaar sop ik gewoon met de franse slag
Babe las net ff de 6maand sprong maar ik zie niets van dat alles Charlotte doen ja huilen bij omkleden. Zekan nog niet eens drraaien
OMG! Onbegrijpelijk. Ik heb hier trouwens nog een Oei ik groei in de ramsj. Vind het helemaal niets dat boek. Alleen maar herhaling en die sprongetjes herkende ik bij Kick helemaal niet en bij Pom ook niet. Ik vond het wel leuk om de lijstje "wat kan ie nu allemaal weer" erbij te pakken maar om daar nou zo'n pil voor in de kast te hebben staan... Pom heeft het draaien helemaal ontdekt. Ze draait van rug naar buik en soms ook weer terug. Ze vindt zichzelf erg knap Ik moet er wel om lachen. Ik hoop dat ze snel doorkrijgt hoe ze gecontroleerd terug kan rollen. Nog een week of 2 en ze gaat over in het ledikant en dan is het wel handig als ze zelf terug kan rollen... anders blijf ik lopen. @Linnie.. was je in mijn 'lijstje' vergeten maar zowel Mike als Jordy zijn hier zeer welkom! Heb jij even een momentje voor jezelf
Jelmar rolt nu soms 2 x door en ligt dan ergens midden in de kamer om zich heen te kijken dames, ga maffen, oant moarn!
*Adem in, adem uit, adem in, adem uit* Gelukkig ik heb jullie gevonden...Al mn haren uit mn hoofd geplukt, gehuild want ik was jullie kwijt.... @Babe: Heb weer gestemd... @Cygnet: Koentje gaat super, hij was met 4 mnd 70cm en 78 honderd zoveel gram.... Fijn om te lezen dat het bij jou ook lekker loopt...En mn werk...tja vorige week weer begonnen met werken en ze doet normaal, heeft zich erbij neer gelegt dat ze geen poot heeft om op te staan...We gaan als ik ongi ben geworden voor een brusje voor Koen. @Pip: Wat een gewicht heeft die Floris al zeg!!! Niet normaal!!! @Natasch: Mooie Charlotte spamm @Aszz: Coole poep foto!! Hahahaha @Yes: Je doet het super meis!! Jij red het wel, zeker met je moeder als vangnet! En stoere foto van Dean met zn banaan. @Inge: Hoooi!!!! @Niet door slapen hier nog steeds een ramp...... @Marjon: Hooooii!!!! @Draaien: Hier alleen van buik naar rug. En Zet Koen sinds gister af en toe even in de kinderstoel (zet hem klem met handdoeken) Maar wat een lol heeft dat mannetje dan zeg...zo leuk! @Hier weer wat vaags...had zondag of maandag natuurlijk een positieve ovu test en dat 2 dagen, dacht ik net toen ik uit mn werk kwam dat ik ongi was geworden (komt ff detail sorry) want ik had een sliertje slijmerig bloed (klein beetje maar) maar nu weer helemaal niks alleen maar slijm....Hoezo vaag, snap er geen bal meer van. Laat de ellendige rooie duivel nu maar komen ben het wachten wel een beetje zat.
Heb ik ook al geprobeerd. Op de de bank. Half zittend liggend. In de wipstoel. rechtop zittend, van mij afkijkend. Tegen mijn bovenbenen aan en dat hij mij dan aankijkt. Maar bedankt voor het meedenken Aszz; Mooie spam cynet: Lief dat ze welkom zijn.