haha! tis was het! Babe; ja dat snap ik maar was even benieuwd wie dat draaien nu wel doet en niet....
Draaien hhmmz kenne we hier oook niet hoor ze is 3keer van rug naar buik gegaan. En 1 keer van buik naar rug
van rug naar buik kan ze hier ook wel , gooit ze haar kont de lucht in en zo snel mogelijk weer terug ..ga ech nie op mijn buik ligge !!
morgenmiddag gaan we trouwens naar de theatershow van mega mindy , Tara is er helemaal ondertse boven van dat ze mega mindy en mieke in het echt gaat zien en toby ....................
Jelmar gaat dus echt nieto p z'n rug liggen hahahaha, als je hem op z'n rug legt, istie binnen 2 seconden op z'n buik! hoe moettie anders spelen/tv kijken, z'n ouders uitlachen, en om z'n as draaien om al z'n speeltjes evenveel aandacht te geven
leuk!! zo gaaf voor die kleintjes, ik ben toen ik 11 was met vriendinnetje en mijn moeder naar de Spice Girls in Gelredome geweest... heb wel een week slecht geslapen!! whahaha, zo zenuwachtig!
Leuk Marjon! @ draaien Marien kan inmiddels van rug naar buik en andersom... maar hij kan ook gewoon tv kijken op zijn zij hoor Babe of op zijn rug met zijn hoofd achterover wahahaha
Aha, nu zal ik het niet meer vergeten haha! wij hebben hier een Piet Kerkhof.... volgens mij is dat ook niet landelijk... of ik vergis me maar het lijkt enorm op die Henk van jullie haha!
Ben blij dat ik niet de enige ben die zoiets dacht... bij de wattes??? hahaha stelletje gekke friezen!
esmee bekijkt ook het liefst iedereen op zijn kop... loop je langs volgt ze je helemaal en gooit haar hoofd dus helemaal naar achteren toe op zij liggen doet ze ook wel inderdaad! maar om rollen alleen met hulp
hier is het de hele dag al buiig... kacheltje lekker aan en thee erbij en beetje lezen, zp-en en tv kijken ik vermaak me wel hoor!
Mooie cijfers Yes.... Ik heb van ons Cb het volgende schema gehad wat we moeten gaan hanteren... is vanaf 6 maanden! Papfles Fles Warm eten en eventueel nog een halve fles Fles En dan tussendoor fruit geven. De eerste fles en papfles mag je eventueel wisselen. Misschien heb je er wat aan!
gaaap, nog 3 uurtjes.... hebben jullie dat gelezen op de telegraaf over die russisiche bommenwerpers? heel vaag...
Hier schijnt de zon heel de dag al. Nu komt er wat bewoking aan hopen dat nog ff droog blijft want na de fles van 15.30 wil ik togh ff shoppen. Grootste gedeelte is overdekt maar goed moeet wel eerst van auto naar centrum lopen
ah joh dat kleine stukkie ren je maar ik doe alles lopend met Esmee manlief heeft de auto mee dus vandaar ! van huis naar dorp is een dikke 15 min. lopen en dan in het dorp nog ( niets overdekt ) en dan weer terug. vandaag ook gedaan en ben dan wel binnen 1,5 uur weer thuis....