Hij geeft nu wel een fout aan op de site , deed hij bij mij eerder niet ..Dus misschien zijn ze er wel mee bezig.
1 geruststelling.. ALLE fora liggen eruit.. pfffieuw.. hopen dat ze alleen updaten.. *hadden ze wel even mogen aankondigen*
Voor ik het vergeet Fijne jaardag morgen Nath ..Zal morgen niet online zijn .Hele dag werken en daarna krijgt manlief zijn bull...
@marjon.. nu ook bij mij.. Ohja marjon.. voor jou Bekijk bijlage 130764 even andere gepakt ivm. privacy
Elke dag worden er back-ups gemaakt. De dagelijkse back-ups worden 7 dagen bewaart, ook bewaren wij een wekelijkse en een maandelijkse back-up. Het gaat echter om back-ups van het computer systeem, waaronder alle forum gegevens. Het is voor Standaard-forums niet mogelijk om individuele back-ups te krijgen. In het verleden hebben wij dat wel als test aangeboden maar dit bleek in de praktijk teveel problemen op te leveren. Het Premium,- en Goud pakket bied via PLESK de mogelijkheid om backups te maken en terug te plaatsen *even ter info *
ik ga er ook van tussen.. Frommel.. Heel erg veel plezier morgen,en alvast gefeliciteerd (kunnen morgen vast wel weer terug), maar heb k het wel alvast gezegd, voordat ik het vergeet )
Ik klets ook nog op een ander besloten forum en hebben nog nooit van zoiets last gehad en zijn alweer bijna 2,5 jr online
waar haal je de tijd vandaan marjon!! je kletst al zoveel bij ons, hoe kun je ergens anders ook zoveel lullen
Wat een heisa vanavond he dames.... Ik heb maar een uurtje naast mijn mannetje doorgebracht en we gaan zo naar bedje! eerst nog ff was aanzetten was ik daarstraks vergeten Spreek jullie morgen wel weer, kus!
Hehehe heb er pukkels van....Waar waren jullie nou ineens... @Springboon (goh das ook weer even wennen) Leuke foto's