Mogguh!! Hier zoals altijd weer een kut nacht... sven hele bed onder gescheten >.< Stewardessje, wat heb je van je pilootje gekregen?
Arme Sven? Arme ik hihihi hij was keivrolijk, een half uur lang >.< Hahaha komen we wel weer overheen Ja hoor, je kan gwoon naar buiten. Juist gezond!
Eh,.. jawel.. Ik was ook ruim een week van te voren zo misselijk.. En had ineens rare combinaties qua eten etc. Kan wel En pas 7 dagen later had ik een positieve test...
Waren toen bij een pretpark, met familie van hubs. Ik was continu misselijk, en zelfs in atracties geweest etc. Maar werd alleen maar erger (maarja gewoon doorzetten he). 's avonds (eigenlijk hede dag door) had ik zin in fruityogurt (eet ik anders zelden), en moest continu wat te smikkelen hebben. De raarste combinaties.. Na een paar happen wou ik al niet meer..
Ja daarom denk ik ook gewoon dat ik te gekke dingen bij elkaar op heb...fruityoghurt met daarna knakworst...is ook een beetje raar natuurlijk...knakworst kwam heel de tijd omhoog...
Nou ligt server van ons eruit , dus ben mar ff deze kant op gegaan ....Wet niet of jullie nog volgen ,aar ik ga zo maffen, wekkertje staat weer op 6 uur morge.