er is er 1 zwanger hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Juud, een broertje of zusje voor Giulia en daarom zingen we blij hieperdepiep...................hoera en je hebt gelijk een leuk onderschrift!!!
@ Duster, wat een leuke foto's van vandaag.je zult wel kapot zijn van zo'n dag @ :auwie, ik vind het erg leuk om weer foto's van je te zien. Je hebt prachtige kinderen en Jort ziet er erg stoer uit @ Delilah, wat is Wesley veranderd zeg. leuk om hem weer eens te zien @ Binna, lekker bekkie hoor van sky De kinderen zijn aan het logeren bij mijn beste vriendin en wij hebben een feestje waar ik niet zo'n zin in heb omdat ik gisteren een beetje uitgebreid geborreld/bbq heb gedaan
WHAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!! Wat een vette streep!!! Ooo wat gaaf zeg!!! SUPERNIEUWS!!! (nog maar ff hier )
@lauwie haha dank je! Heb je foto's van Jort gemist? @Miepie haha dank je Zeg en wanneer show jij eens een foto van je slanke dennen lijf
@Marleen; Heel veel sterkte @Petra; Maak er maar het beste van Ik ben kapot. Dirk moest werken, dus ik moest alleen met de kids. Vanochtend om 8u30 vertrokken en vanavond om 17u30 waren we pas thuis Snel eten opwarmen, de kids naar bed en nu lekker bijkomen
Waaaaaaaaaaa!!!!!!! Hoeraaaaa! Oh Juud en Angelo, wat ontzettend fantastisch! Ik hoop dat dit het begin is van een prachtige, voorspoedige zwangerschap en we over acht maanden een broertje of zusje voor Giulia mogen verwelkomen in deze wereld! (en het is een beetje suf, maar ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen... Ben zo benieuwd hoe jullie je voelen, Juud!)
Wauwie!! Judith, wat een prachttest zeg!! Ook ik zit hier helemaal blij te zijn voor jou/jullie!! Wat een prachtig verjaardagscadeau!! Wat bijzonder, speciaal... ben helemaal gelukkig voor jullie!! Geniet van dit moment en hopelijk kan je de komende 8 maanden volop genieten van jullie zwangerschap!!
Hé Bumba, gaat het met jou en je zwangerschap ook goed? En je augustuspeuter? En Marleen, je zal wel niet op zp zitten nu, maar wil je toch een dikke digi-knuffel geven. Ik hoop dat jullie met alle dierbaren bij elkaar kunnen zijn in deze moeilijke uren.
Ook al had ik niet anders verwacht; ik vind het medeleven en de blijdschap van de mede-forumvriendinnen van Juud echt fantastisch
En nu ik er toch ben... ik verwaarloos jullie enorm!! Overdag maak ik op dit moment geen gebruik van de laptop, gewoon te druk met 2 dames en alle huishoudelijke dingetjes enzo. En 's avonds lees ik meestal even bij, maar ben dan al gauw even bezig en daarna mag ik weer voeden, wil ik slapen of heb ik geen zin meer om te reageren!! hier gaat het allemaal lekker z'n gangetje; tis nog wel even pittig, vind ik. Met name de avonden en nachten. Gisteren hebben we de kleine dame voor het eerst met een hydrofiele luier ingebakerd. Dat was echt een succes!! Sinds de geboorte slaapt mevrouw niet voor 12 uur, 1 uur... Dus dat is wel pittig. Nu gisteren haar om 12 uur ingebakerd en ze heeft heerlijk doorgeslapen tot 4 uur om daarna zich weer om 8 uur te melden. Ze heeft nog nooit een nacht gemaakt met 4 uur achter elkaar. Dus dat is positief. Ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat. Ze ligt nu lekker op m'n borst te slapen na een badje en een voeding. Dus zo maar lekker naar bed; maar moet nog wachten op een boer...dat kan soms zo lang duren! Hanne vindt haar zusje echt helemaal leuk. Veel knuffels en kusjes worden door haar gegeven; ze is ontzettend zorgzaam en lief! Heel leukom te zien. Verder voel ik mij al flink opgeknapt; doe eigenlijk van alles weer. Had dit vorige week nog niet verwacht. Gisteren heerlijk gepicknickt met broer en schoonzus en hun zoontje in het bos. Helemaal genieten! Vanmorgen samen met Hanne wezen 'winkelen'. Heerlijk een meidenmomentje! Ik ga dit dametje op bed leggen en dan zelf ook proberen te slapen. Zou fijn zijn! Marleen, heel veel sterkte in deze moeilijke periode!!
Juud vind het echt super gaaf!!! Heb helemaal kippenvel van het bericht. marleen heel veel sterkte!!!