Monika: Mooi manneke hoor!! Lilo: Wat naar zeg dat ze zoveel huilt! Dan zou ik haar ook lekker bij me nemen hoor! Nou, Luca slaapt 's nachts wel, maar overdag niet gek veel. Vandaag weer wat jengelig. Chaartje: Respect voor jou!! Rianne: Iets pittigs gegeten misschien? Ego: Pfff, vriendlief weet ook niet wat ie wil. Wil ie eerst met alle geweld naar die bbq, nu denkt hij dat ie het niet gaat doen. Denk ik er even tussen uit te zijn, niet dus Of hij moet zo ineens nog zeggen dat ie wil gaan, maar ik ken hem.. zal wel niet. Pff, ben je daarvoor hele dag ant rennen en vliegen.
@Monika, mooi ventje zeg!!! @gravid, balen dat je vriend even lekker wisselvallig is. Ik hoop dat hij zich nog bedenkt dan ben je er even lekker tussenuit! @Hier, om 14.00 nog een voeding gegeven en daarna zijn vriendlief en ik met Jelke lekker naar boven gegaan en hebben we heerlijk tot 16.30 geslapen. En om 18.00 werd Jelke pas wakker voor een voeding. Dus keurig 4 uur er tussen en nu ligt hij te slapen en ik ben benieuwd wanneer hij zich weer meld! Liefs
Sunnyqueen, mag ik je iets vragen? Ben jij in de Tj.schans bevallen? Ik kreeg een beetje dat idee na jou bevallingsverhaal. Ik ben er nml ook bevallen en na 8 cm ontsluiting ook een spoedkeizersnede en kwam ook op de ic terecht. Als dat zo is kan het wel zo zijn dat mijn vriendin jou verloskundige is geweest en dat we dezelfde gyn. hebben gehad.
Gravid: heerlijk, als ze wat langer doorslapen, heb je echt het gevoel dat je weer een beetje nacht hebt gehad!! Stefanie: Lise heeft ook een moeilijke stoelgang, soms 2 dagen helemaal niet en dan komt er in 1x een flinke poepluier. Echter moeten we haar dan wel helpen dmv het tegenhouden van de beentjes. Wij zijn sinds zaterdag overgestapt op de Nutrilon Omneo. Voor darmkrampjes en moeilijke ontlasting, hopelijk gaat dat beter, maar ja haar darmpjes hebbeb ook weer even de tijd nodig om daaraan te wennen. Dus we zullen zien. Betreft het flesje, ik heb nu naast de difrax fles nu ook de avent geprobeerd en dat hielp niet. Heb nu op de Difrax speen maat M gedaan en dat gaat iets beter, maar niet bij iedere fles. Maar ze krijgt nu gemiddeld dus weer wat meer binnen. Binnabinna: Veel succes met de zindelijkheidstraining. Was met Tim ook begonnen tijdens mijn zwangerschap, maar hij wilde niet. Kon alles goed ophouden, maar op het potje durfde hij niet. En omdat ik bang was dat hij het allemaal te lang op zou gaan houden en straks helemaal niet meer durfde maar even gestopt. Nu gaan we het weer proberen van de zomer als het mooi weer is , lekker buiten!! Entingen: Wij doen het gewoon via jet CB zoals aangegeven. Bij Tim ook gedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo over nagedacht heb. Voor mijn gevoel hoort het er gewoon bij. Verwennen: we proberen wel op te letten door haar niet bij elke kik op te pakken en soms ook maar even laten huilen. Maar s avonds tijdens haar huiluurtjes dan ligt ze gewoon bij mij, want dan is het echt heel erg en is ze ontroostbaar. Volgens mij valt het nu nog wel mee, maar ben het er wel mee eens je hebt ze zo iets aangeleerd en afleren is toch weer moeilijk!! Monika: Wat een schatje!! Sunnyqueen: Wat heerlijk even slapen s middags. Zou ook wel willen, maar zoonlief wil de laatste tijd s middags niet meer zo goed slapen of dametjes is wakker .. Hier verder alles goed. Lise ligt in de box te slapen en Tim is weer uit zijn bed gekropen dus die ga ik weer eens even terugleggen grrrrr peuterpubertijd
Yvon; ik had het CB effe gebeld en die geven ook aan anders omneo te proberen, we willen nog effe meer water proberen maar blijf graag op de hoogte van hoe het bij jullie gaat met de omneo. We gebruiken nu HA en dat is omneo niet dus dat zouden we dan op moeten geven. Elise heeft dus echt precies hetzelfde als Lise (zo leuk die namen )
@ Lilo: Hier was Yara veeeel te wakker vanacht, mijne begon dus ook rampzalig... @ Gravid: Wat heerlijk dat Luca zo goed doorslaapt, dat is hier bij Yara helaas niet het geval! En zoooo verschrikkelijk als jij je ergens op in stelt en het gat niet door... ik kan daar echt NIET tegen! @ Stefanie: Ligt miss ook een beetje aan het merk luier, ik vind pampers dan ook meer rekken. @ Rianne: Wat vervelend van het huilen! @ Chaartje: Hier ook heel veel pijn bij het aanhappen En hier moet ik mn tiet ook een beetje optillen ja, anders is dr gezicht weg en krijgt ze geen lucht HAHAHA En jeetje wat een verhaal van je ex!!! echt verschrikkelijk! Ik vind je echt ontzettend sterk! @ monika: Knappe man heb je! * verwennen: Ik leg Yara ook wel tussen ons in, scheelt mij opstaan (ik ben dan zo klaar wakker dak niet meer in slaap val) Maar ik ken zeker wel kindjes die erg ''verwend'' zijn door het altijd maar opgepakt te worden bij elke kik en altijd maar bij papa en mama te slapen. Maar idd elk kindje is anders! hier: Vriendlief is vanacht thuis gekomen, ik was net aan het voeden. We hebben het niet meer echt over gehad ik heb alleen wel de opmerking gemaakt dat ik het heus wel goed doe en als ik in het weekend iets voor mezelf wil doen als hij er niet is dat gewoon moet kunnen zonder dat hij denkt dat ik niet aan mn eigen gezin denk ofzo. Toen zijn we boodschappen gaan doen, boodschappen thuis gebracht en naar 2 aquarium winkels, in 1 van de 2 hadden ze de kikker die ik wilde hebben dus heb ik (wel 2!) van die humpies gekregen Ze zijn echt nog vet klein, super schattig! Vriendlief heeft lekker aardappel bolletjes gebakken en ik heb meloensalade gemaakt. Nu nog ffies bankhangen, Yara ligt in de kinderwagen bak naast me (met een kant op 2 kussens zodat ze wat schuin staat) en die heeft vandaag wel wat meer last van spugen en melk herkauwen. Miss door de ritjes auto enzo. Ff aankijken. Oja en er zijn al 2 kruidvat luiers maat 2 gescheurd! gewoon zon zijflap eraf!!! meer mensen hier mee te maken gehad? of zou het een productiefout kunnen zijn?
@Jomi, nee ik ben in het antonius ziekenhuis in Sneek bevallen. Dat is voor ons 5 minuten rijden! Liefs
Vagans: Wat een heerlijk snoetje heeft Yara!! En lief zeg die kikkertjes!! Ego: Zoals ik al verwachte, zijn we dus niet geweest. Baalde ik echt even enorm van, maar goed.. toe maar. Heb nu Welcome Home zitten kijken, jeetje.. kon zelf zowat mee huilen. Was erg emotioneel. Vriendlief stomme actie, Luca lag lekker te slapen in de box (eindelijk na hoop gejengel) gaat hij hem oppakken :x met als gevolg wakkere Luca die niet meer slapen wou. ZUCHT. Gaat hij weer lopen jengelen, vraagt vriendlief wat er zou kunnen zijn. Ja slimbo, wat denk je zelf. Moe natuurlijk.. Maar goed, Luca slaapt weer sinds net. tussen 22.30u en 23.00u de fles, en dan hopen dat hij weer slaapt tot 05.00u.
Ok, dacht het even. Ik had ook voor Sneek kunnen kiezen, maar ik ben vlakbij Heerenveen geboren. Was altijd al bij Tjongerschans, maar voor kleine dingen ga ik wel naar poli van Antonius in Emmeloord en poli Tjongerschans in Lemmer. Dus dan woon je nog niet eens zover van mij vandaan. Liefs terug.
Verder iedereen even hier een dikke knuff. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk TOP MOEDERS. Verder ga ik hier nu toch een beetje afscheid nemen van jullie, kom nog wel eens meelezen hoor. En mocht ik nieuws hebben zoals een positieve test dan laat ik het jullie weten. Kom nog wel eens een reactie geven, jullie zien me vanzelf wel weer een keertje verschijnen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en fijn dat ik afgelopen weken ook wat van jullie vreugde mocht mee maken. Het ga jullie allemaal goed en heel veel geluk met jullie gezinnetjes. Tot laters meiden. Knuff en liefs van mij.
Jomi, heel veel succes en jij ook een dikke knuffel. Ik hoop dat we nsel wat weer van je mogen horen.
Jomi: Top dat je ondanks alles gezellig bij ons was!! Hoop gauw weer eens wat van je te mogen lezen! Dikke knuffel voor jou!!
wij hebben ook kruidvatluiers maat 1 en ik vind ze opzich beter zitten als pampers, maar ze stinken nog meer naar plas dan pampers. ze worden ook heel dik. snap ook niet waar het plas streepje zit.
Heb nog niet veder gelezen maar onneo is ook ha. Want wij gebreuken die nu ook voor Sky haar krampjes En ontlasting. En bij ons helpt het En mocht je overstapen moet je dat geleidelijk doen Dus eer een schepje ha. Vervangen voor omneo. Dus bv 140 water 3 ha en 1 omneo.
Binna, ik snap wel wat je zegt hoor, het is allemaal relatief en persoonlijk, thats my point. Het woord slecht gebruikte je wel Lilo, hier is zomaar wakker wegleggen ook lang niet altijd te doen, echt wakker al helemaal niet, beetje duf wakker soms wel. Wat wel werkt is als ze op mijn borst in slaap valt haar op haar buik overleggen, slaapt ze geheid zo verder tot de volgende voeding. 's Nachts durf ik dat nog niet en baker ik haar in (niet in die puckadingen maar echt inbakeren) en dan kan ze wel slapen op haar rug. Ze heeft gewoon iets nodig, Maelynn waarschijnlijk ook? Vagans, hier scheurt ook wel eens een zijflap van een kruidvat luier maar niet twee per pak... Ff klagen? JoMi, dank je wel, veel geluk meid, dat je maar snel goed nieuws mag komen vertellen!
Hey meiden, Wip hier effe snel langs. Vandaag een drukke dag gehad en er lekker op uit geweest met de auto; ook een wat langer stuk en dat beviel goed! Kleine meid doet het goed met BV en we zijn vanmiddag ook naar het weeguurtje geweest en haar gewicht is in opmars. Bij geboorte woog ze 4250 gram en in de kraamweek viel ze veel af (ook logisch met het fingerfeeden en dan weer kunst en dan weer borstvoeding.), aan het eind v.d. kraamweek woog ze 3990 en vandaag al 4135 gram! De voedingen gaan goed, de laatste voeding geef ik rond 23 of 24 uur. En dan zet ik mijn wekker op uiterlijk 4:00 omdat er is gezegd dat er max. 5 uur tussen mag zitten. Kraamzorg wilde zelfs dat ik s nachts ook om de 3 uur gaf, maar de VK vond 5 uur er tussen wel fijn zeker als ze zelf niet komt. De voeding van 4:00 s nachts is echt loodzwaar En het leuke met bv is mannetje kan het niet overnemen he! En hij zou zo graag willen. Meimamma & SQ; Hier kan dametje volgens mij dus ook echt wel langer doorslapen, moet haar vaak echt wakker maken voor een voeding. Maar ik vind het dus ook nog eng om er s nachts langer dan 3 of 4 uur tussen te laten. Vagans Kom voor jezelf op he meid Yvon Best schrikken zon ruisje, hoop dat het allemaal goed zit Gravid Ach echt schattig zon lachje. Ik smelt hier al van de stuip trekkingen die op lachjes lijken, ook zo geweldig Chaartje & Rianne Grappig om te lezen dat jullie ook zon pitbull meid hebben qua voeden/aanhappen! Hier ook hoor, lig af en toe echt de eerste hap weg te puffen haha. En als ze dan zelf loslaat en het wil even niet snel genoeg lukken kan ze me toch gillen als een keukenmeid Baby verwennen/slechte gewoontes aanleren; Hier laat ik ons meisje ook echt niet de boel bij elkaar krijsen, maar moet ook zeggen dat ik bij haar goed door heb wanneer ze welk huiltje opzet. Ze huilt zichzelf ook wel eens in slaap, maar de meeste huiltjes zijn toch aandacht/liefde/honger huiltjes dus om haar dan te laten huilen dat doe ik dus echt niet. Maar goed iedere moeder is anders en scheelt het hier even dat ze niet naar de opvang gaat straks en mama of oma of papa er is voor haar en dan gaat ze dus altijd voor. M.u.v. de uitprobeerfases natuurlijk maar ook daar komen we wel doorheen! Monika; Mooi mannetje hoor! Jomi Hoop dat voor jou gauw het zonnetje mag schijnen en dat je een positieve test in handen krijgt, je verdient het. Je bent zo sterk dat je hier meeleest/meeschrijft. luiers We hadden kruidvat maat 1,2, 3 op voorraad en maat 1 ging vrij goed (valt alleen erg groot bij Jaylin??!). Tot de spuitluiers die kwamen tot op haar ruggetje, toen maar effe pampers mt 1 gehaald, begreep dat die wat beter zijn voor de spuitluiers. Alleen vallen die ook al erg groot, dus ze heeft nog even de ruimte om naar maat 2 te groeien maar pampers houdt in ieder geval de spuitluiers goed tegen. Niet elke keer een schone romper is ook wel fijn! fitheid na de bevalling Meeste van jullie zijn natuurlijk allang weer op de been.. Maar hier is het nog niet echt super met mij. Ik ben nog erg moe en trek snel bleek weg als de dag te lang duurt, maar dat is het ijzertekort wat aan moet sterken en dat neem ik eigenlijk wel voor lief. Alleen sinds afgelopen zondag (1 week na de bevalling) doet het vanonder giga pijn, het lijken mijn liezen of bekken te zijn ofzo. Het voelt net alsof ik gigantisch gefietst heb een soort spierpijn. Naar de wc gaan, lachen, hoesten, niezen doet ook echt pijn. Dan spannen die spieren zich aan en ontspannen zich weer.. Dat voelt dus echt net alsof iemand een gitaarsnaartje vastpakt en dan loslaat. Meer meiden bekend mee? En hoelang mag dit aanhouden na de bevalling? Nou ik ga gauw in bedje liggen als ik kan slapen van de pijn, mannetje zegt al tig keer dat ik moet gaan slapen en vraagt nu al voor de 4e keer of ik bijna klaar ben! Liefs
Hey meiden Was vanavond naar een vriendin haar man doet onze belasting helpen en was ook gewoon gezelig de hele avond gezeten. Kom ik thuis vraag ik waarom is de was niet in de droger na ik had Sky hè zegt ie. Ik zeg wat zeg je hoe denk je dat ik het hele huishouden doe en twee kinderen. Dus werd wel beetje kwaat en baalde dat je avond zo moest eindigen Nu lig ik in bed te wachten tot Sky in slaap is gevalen ga ik ook slapen en hopen dat ze laater komt hebben haar meer voeding gegeven Slaap lekker allemaal @jomi suces en hoop dat we snel van je horen knuff
Zo daar ben ik ook weer eens! Lees wel mee nog maarhet is gewoon druk as you all know... Maarrrr daar zit ik dan om twee uur s'nachts op de bank om toch te voeden.. Het ging liggend heel goed maar nu begint ze steeds meer te spugen wanneer ze niet overeind kan na de voeding... Dus het is gewoon makkelijker en sneller om op te staan. Ah daar was de boer... Schone luier en hopelijk weer slapen!