Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ jumbo actie.
    geen idee... in mijn ogen is een waardebon gewoon 10 euro waard... stond verder ook niks bij, maar ach, 10 euro korting is ook lekker!

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Pfff, wat is het heftig zeg nog steeds...die stomme darmkrampen! Ben het zooo zat! Om 6 uur de fles, om 7 uur slapen en om 8 uur wakker met kramp. Maar rekken van 08.00-10.00 is natuurlijk onmogelijk. Geprobeerd haar weer te laten slapen toen de krampjes over waren, inbakeren slaapliedjes. Maar nee...niet gelukt.

Toen dan maar om 9.00 de fles en nog een tijd rechtop houden ivm haar reflux. Uiteindelijk pas om 10.00 weer naar bed, maar inmiddels overmoeid natuurlijk, dus krijsen krijsen...:(. Nu slaapt ze gelukkig net, hoop dat ze na deze fles geen kramp krijgt, want anders is ze met een uurtje weer wakker.

Bah bah! Ze is vrijdag al 15 weken, word er zo verdrietig van dat ze nog steeds zo'n last heeft van haar darmen...

ff ego hoor meiden, maar het huilen staat me nader dan het lachen...

Nu ff kopje koffie en douchen, mamatijd...dan voel ik me vast weer beter!

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meijke ik weet niet of je in de buurt van de duitse grens woont, maar daar kan je super spul halen tegen de krampjes.
    Het heet Abtei für Kinder. Heeft hier geweldig geholpen en Gabriël heeft nergens last meer van.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Meijke, dikke knuffel voor jou! Wat ellendig die krampjes!

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kijk das nou een extraatje voor de bruidegom, hoeft ie niet al te moeilijk te doen met uittrekken.. hahahahaha:D

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meijke: He wat naar, hoop dat je iets kunt vinden dat ze er gauw van af is.
    Snap dat je hier best mee zit!
    * dikke knuffel *

Wish: Wat balen van de rommel en de herrie.
    Gelukkig dat Vince er door heen slaapt!

Guusje: Voor een kleine cupmaat snap ik dat nog, maar willen ze een grote cupmaat er in maken zullen ze het toch stevig moeten doen lijkt me.
    Ik heb een volle D, en moet echt wel een goeie bh aan die goed ondersteunt ;)

Jumbo actie: Inderdaad, al is het 10E korting, dan is het ook wel leuk.
    Leuk kleertjes shoppen met korting!

Ego:
    Even gauw, kleine man wil de fles!
    Vanmorgen was het weer 07.00u, voelde me heel nie fit dus wou vriendlief dr uit sturen, maar ja vriendlief + 's morgens vroeg = oost indisch doof ;)
    Dus zelf er maar uit gegaan.
    Aangezien ik op vriendlief nogal saggo was, had ik de slaapkamer deur dichtgesmeten, maar nie an gedacht dat er an buitenkant geen klink zat.
    Dus kon met Luca slaapkamer nie in.
    Aantal keer vriendlief staan roepen en tegen deur staan bonken.
    Maar ja, vriendlief lag in coma.
    Dus maar opzoek naar de verloren klink, gelukkig gevonden en zo konden ook Luca en ik nog even lekker liggen na de fles!
    Vriendlief er om 08.00u uit gegaan heeft Luca mee genomen, dus kon ik tot 11.00 nog even blijven liggen!
    Vanmiddag voor die Wajong op gesprek, krijg vandaag als goed is te horen of ik het krijg of niet.
    Dus ben benieuwd!
    En verder rustig dagje, ben nie heel fit helaas.
    Ik ga de kleine man eens zn eten geven!

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Guusje bedankt voor de tip, heb eens even gekeken en staan echt prachtige jurken tussen. En is maar een uurtje rijden! Alleen weet ik totaal nog niet wat ik wil qua jurk haha..

lingerie in je jurk; ben wel benieuwd hoe dat zit. Wil toch wel dat ik niet gelijk naakt sta als ik mijn jurk uittrek hahaha.

Vagans Ben benieuwd naar die actie van Jumbo idd. Vaak zijn die prenatal bonnen zo van 10 euro waardebon maar wel bij besteding van 50 euro ofzo. Zo ook die 2,50 waardebon uit de babydoos!
    Wish Kan me voorstellen dat dat irritant is, gelukkig slaapt de kleine man goed door!
    Meijke Jeetje meid, kan me zo goed in jou verplaatsen! Jaylin heeft het een paar weken zonder krampen gedaan maar nu is het weer bingo. Ik heb ijdele hoop dat het na de 12 weken sprong weer spontaan verdwijnt net als een paar weken terug! Ze heeft het nu minder erg dan hoe jij het omschrijft maar ik weet hoe het is. Adem in adem uit en meer dan je best om de kleine meid te troosten kun je niet doen! Als het echt effe niet meer gaat roep dan hulp in van opa, oma, tante, oom of als hij vanavond/vanmiddag thuis komt je man he. Dat kan voor zo’n opluchting zorgen na een zware dag met de kleine;)
    Dikke knuffel.

Ego Net naar de HA geweest voor Jaylin en mij. Voor Jaylin een nieuw zalfje gekregen tegen haar droge huidje, het neigt nog steeds niet echt erg naar eczeem volgens de HA dus ze wil nog niet met hormoonzalf beginnen. Nu een nog vettere zalf gekregen (ben benieuwd hoe dat voelt aan mijn handen.. want deze was al gigantisch vet!)
    Voor mijn klachten ook geweest, HA kon weinig vinden en heeft nu maagcapsules voorgeschreven en een verwijzing naar de fysio.
    Net weer drama drama, ze zat net op de 2,5 uur en ik dacht ja ik moet het rekken. Maar ze had echt GIGA honger want ze stikte gewoon zowat in het huilen ze was echt overstuur. Dus ja om half twaalf toch maar flesje gegeven en die was binnen 10 min leeg. Zo red ze het de ene dag op mijn bv 5 uur of langer (maar ik maak haar na 5 u wakker) en de andere dag is het binnen 2,5 uur bingo!
    Ik had haar expres in de kinderwagen laten liggen maar toen ze om 11 uur wakker werd van me dacht ik hup naar bed, slaapt ze beter. Nou toen begon de drama!

Haha ze zit nu met touwtjes die aan mijn trui zitten te spelen. Grappig gezicht!

Vanmorgen was het hier weer pret met de katten.. de hele (kale) box zat onder de haren en vlooienpoepjes. En ze hadden op een of andere magische manier de speelgoedzak aan de box open gekregen en waren erin gaan liggen. Boxkleed naar zijn grootje (gaten erin, haren erop vlooienpoep erin..) Serieus het hele huis is VloVrij, dieren zijn dubbel behandeld nog geen week geleden. Er is bijna geen vlo meer te bekennen en we hebben ze helemaal uitgekamd maar nog laten ze overal vlooienpoepjes achter… Ik word gek!! En dan de brutaliteit v.d. katten dat ze overal in en op gaan liggen wat van ons is. Kortom ik ben elke dag fatima (vensterbanken, tafels, vriezer, aanrecht, stoelen, banken, bureau onder de zwarte spikkels en haren) en het drama dat er niet 1 seconde iets van Jaylin in de woonkamer kan staan zonder dat het uitgewoond wordt.. Echt die katten gaan weg voor ze gaat kruipen.. Het hele huis wordt zowat ingepikt door die beesten, ik laat niet toe dat Jaylin niet fatsoenlijk kan opgroeien zonder al dat gedonder..

Zo even uitbuiken en dan naar bedje. Dan gaat mama eens wat te eten voor haarzelf in elkaar flansen en bidden dat de rugpijn weggaat!!

Liefs

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gravid wat een verhaal weer, haha die man van jou...dat is me er eentje ;). Fijn dat je daarna wel ff kon liggen. Succes met je gesprek over Wajong!

Troetel, wat heb jij aan je maag dan? Vervelend zeg! En de uitslag van Jaylin knapt dus ook nog niet op, zielig!

Hier is het nog steeds krijsen, naast krampjes blijkt er iets anders aan de hand. Is ze met krampjes dus laat...ze is erg vroeg met...HAAR EERSTE TANDJE. Ik zie een wit puntje onderin. Denk dat ze daarom zo aan het gillen. Net ff een PCM gegeven uurtje geleden hoop dat het helpt.

Het is een bende hier in huis, 1 van de katten is ook niet lekker en heeft al op 3 plaatsen gekotst en er ligt overal zand, vriendlief was volleyballen op het strand dit weekend en dan komt er altijd nogal wat zand mee terug. Poetsen komt er zo niet van, vanavond als mijn vriend terug is dan samen maar even.

9. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meijke Wat ik aan mijn maag heb weet ik zelf ook niet. Ik betwijfel ook of het iets is aan mijn maag. Heb geloof ik enkele dagen geleden al eens beschreven waar ik last van had hier.

Maar in ieder geval heb elke keer flinke rugpijn, echt pijnaanvallen. Vaak gaan ze gepaard met maagpijn of darmkramp. Als ik niet binnen 2 sec. nadat ik honger krijg eet krijg ik maagpijn/rugpijn, klap dubbel en kan niet eens meer voor Jaylin zorgen. Ik moet haar dan gewoon neerleggen tot de aanval over is, dan kan ik heeeel snel gaan eten en kan ik haar weer oppakken. Zo ook met niet gelijk naar de wc gaan.
    Ha kon niets vinden, vandaar de maagcapsules in combi met fysiotherapie!

Tandje Jeeej! Mijlpaal hihi, hopelijk werkt de PCM.

Gravid Suc6 met het gesprek, ben benieuwd!

Ego Hier ook een enorme bende in huis, maar ben goed op weg en ga zo nog effe verder. Supermama (ren steeds heen en weer van het schoon te maken dinges naar een huilende Jaylin.. ACh zo verbrand ik nog eens wat kcal!)

Zit ondertussen met tranen in mn ogen. Heb ein-de-lijk het betaalverzoek binnen van mijn achternaamswijziging maar ga nu twijfelen. Het is errug veel geld en de persoon wiens achternaam ik draag is het niet waard om zoveel geld uit te geven. Plus ik denk zo; dat geld is mooi te gebruiken voor de bruiloft. Maar in werkelijkheid zorgt het voor een behoorlijk litteken op mijn ziel dat ik die achternaam draag en MOET gebruiken (leuke van je meisjesnaam.. grrr). Het is wel ineens zo definitief, als ik zo'n hekel heb aan die achternaam waarom is het nu dan zo'n moeilijke stap om gewoon het geld over te maken??!!!
    Maarja ik heb altijd zo geheten pff.. Of is dat gewoonte.. Jeetje erg zwaar dit.

Verder ontdekte ik net een chaos in de betalingen en administratie. Wij hebben (op dit moment) twee spaarrekeningen. Op eentje zetten we (todat Jaylin's spaarrek eindelijk is geopend door die domme rabobank) tijdelijk Jaylin's toeslagen etc., op de andere staat een groter bedrag; voor het huwelijk etc.
    Nou is er het volgende gebeurd toen er wat overboekingen zijn gedaan van de spaarrekeningen naar de lopende rekeningen. Maar alles wat van de 'grote' rekening af moest is van J. haar rek afgehaald en andersom. Pffff Deze chaos vanavond maar effe met mannetje rechtrekken want hij heeft het gedaan waarschijnlijk en doordat ik met mn hoofd ergens anders zit is het nu niet echt op te lossen.

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Troetel: Wat een gedoe zeg met die rekeningen. Ik ben het met je eens hoor...hebben we het al eens over gehad toen we zwanger waren.Ik vind het die man echt niet waard hoor om er zoveel geld aan uit te geven..kun je toch beter besteden?? Bovendien veranderd je naam toch vanzelf als je getrouwd bent?

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wisj je meisjesnaam houd je op veel documenten zoals je paspoort...

Meijke whooo tandje?! Dat is idd lekker vroeg. Ik hoop dat de paracetamol gewerkt heeft!

Troetel irritant van die rekeningen, maar het is gelukkig recht te zetten.

Wish laten jullie de achtergevel zelf nog even doen voor de verkoop?

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Pff... alles getypt alles weg!!!

ff uit t blote hoofd

@ Meijke: NU al tandjes!!! wow!

@ Gravid: suc6 met je gesprek

@ Troetel: wat klote van je katten! En ik snap dat je twijfelt over de naams verandering!

Hier:

Yara slaapt voor de 2e dag al niet overdag... ze blijft maar huilen :( Tijdens het drinken gaat ze ook steeds gek doen... lachen, loslaten, happen en meteen weer loslaten... erg vervelend en als gevolg pijnlijke kloof aan de rechter borst :( grrr

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Guusje: Nee hoor dat gaat gewoon van uit de vereniging van eigenaren.Balkons worden gerenoveerd en voegwerk hersteld.

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Wat balen van de katten.
    Hier dus hetzelfde verhaal, maar onze katten wonen nu veel buiten ;):)
    Mochten ze binnenkort nog niet door nieuwe baasjes opgehaald zijn, dan gaan ze naar het asiel.. hier gaat het helaas niet meer!
    Enne.. wbt je achternaam, ik snap dat je vind dat diegene het geld niet waard is, maar an de andere kant.. jij moet dr wel mee lopen!
    Want ook al neem je straks de achternaam van je mannetje aan, dan nog blijft je achternaam op officiele documenten staan.
    En aangezien je je er nu al zo rot bij voel, bij die achternaam, zou ik het persoonlijk wel veranderen!
    Nu kun je het veranderen, nu heb je de kans.
    En tuurlijk is het moeilijk, maar je bent er dan wel van af.. iets wat je als ik het goed begrijp eigenlijk wel wil.

Vagans: Wat naar dat ze blijft huilen!! Hoop dat het gauw over is.

Meijke: Ja af en toe moet ik behang hebben ;)
    Ook al tandje? Hier is er ook 1 bezig er mee :) Gelukkig tot nu toe weinig last.

Ego:
    Vanmiddag dus naar gesprek geweest, maar zoals ik nu begrijp zit de Wajong er niet in.
    Ze wille me wel helpe an werk, maar ja.. dat word dan van dat productie werk.
    Aangezien ik dus met me rug zit.
    Maar ja, heel de dag productie werk doen, is hartstikke eentonig, en word ik stapelgek van, dus dat werkt ook niet.
    En sowieso wil ik voorlopig nog nie werken.
    Ik denk dat ik maar thuis opleiding ga doen, kan ik lkkr bij Luca blijven, en dan een opleiding waarbij ik als ik diploma heb van huis uit kan werken ofzo.
    Komt allemaal vast wel goed.
    Straks misschien nog even naar verjaardag van me oom.. en verder weinig meer op planning staan vandaag!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

We hebben het HUIS!!!!!!!!!!!!!!!

En de verhuurder doet het ook nog eens zo dat we ook nog huursubside aan kunnen vragen!!!!

Ik ben zoooooo blij!!!

Eindelijk goed nieuws! Eindelijk een eigen kamertje van Yara! (muis vrij)

Ik zit gewoon helemaal te trillen zo blij ben ik!!!

Wordt wss wel Nov/Dec. maar daar hebben we geen problemen mee!

Met een beetje geluk kunnen we onze eerste kerst met zn 3tjes in een nieuw huis vieren!

YESSSSSSSSSSSS

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Vagans wat goed!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Kan me zo goed voorstellen hoe blij je bent!!! (snak hier ook naar ander huis;)) Dat had je niet verwacht he dat jullie het zouden worden!

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: nee had ik idd niet helemaal verwacht nee!
    Maar de verhuurder vond ook dat wij het gewoon echt nodig hadden!!!
    Daarnaast is de makelaar die het voor ons geregeld heeft ook goed kwa babbelen! Dus ja!

Vrijdag alvast het nieuwe bankstel (gratis via MP) ophalen! :D

(die slaat mn pa op zn werk ff op voor ons)

jammer is alleen dat ik de gehele dag vriendlief al niet kan bereiken dus die weet nog van niets!

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Whaaaa Vagans wat super!!!!
    Ik heb gewoon kippenvel op mijn lijf! Wat ontzettend fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd!!! En het is zo eind van het jaar hoor.;) super dat de mensen in zagen dat jullie deze woning echt nodig hebben!

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vagans !! Super geweldig meid, eindelijk een ander huis:D:D:D! Gefeliciteerd meid, lekker genieten en voorbereiden op verhuizen!!

Wish Is idd zo dat die naam ten allen tijden blijft bestaan op alle documenten, bij bepaalde instanties (als Jaylin ergens wordt ingeschreven moet ik met meisjesnaam tekenen zo ook bij het CB).

Pff twijfel, twijfel.

ego Wij zijn druk opzoek naar trouwvervoer. Moeilijk hoor want we kunnen weinig vinden! En het moet binnen het budget passen.

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

Thanx meiden!

vriendlief was zn mob vergeten (uitgerekend vandaag) dus belde naar boord. Hij was door het dolle heen!!!!

@ troetel: das lastig ja... wat voor iets willen jullie?

Deel Deze Pagina