@ Fem: heerlijk! En natuurlijk ben je trots! Hier: kwart voor 8 omgekleed en verschoont, gevoed onder bevallingsverhalen 20:00 en om 20:30 lag ze in bed. Nog even een verhaaltje, kusje, woezel aan en ik heb dr niet meer gehoord Deze bedtijd werkt goed, ze heeft duidelijk door wat er gaat gebeuren en valt zonder te zeuren in slaap! Heerlijk
Hier heeft ze om 14.30 165 ml op, daarna slapen. Om 19.00 bezichtiging van het huis, dus haar om 18.30 wakker gemaakt en flesje. Na 60 ml zette ze het ineens op een huilen! En ze zag er ineens ook heel ziek uit. Een uur gehuild en toen in slaap gevallen. Ik laat haar maar nu. Ze heeft duidelijk last van die stomme prikjes. Ik maak haar ook maar niet wakker voor het laatste flesje. Nu kan ze uitzieken in haar slaap, dat is vast fijner voor haar. Ik ga er vanuit dat ze dan wel komt straks/vannacht, op 60 ml slaapt ze hopelijk niet door. Of zou dat niet zo erg zijn als ze dat wel doet?
Hier een dochter die ook wisselt qua tijden. Afgelopen nacht heeft ze dan weer doorgeslapen, nu om 1900 uur ofzo fles gehad. Dus dan zou ze nu rond 23 uur weer moeten hebben... mooi voor de nacht denk je dan maar heb al veel vaker gehad dat ze dan alsnog midden in de nacht nogmaals om voeding vraagt. Oh enne... change of planning deze week Ik zondag lekker naar de wedstrijd FC Groningen - AZ. Het bedrijf heeft 5 seizoenskaarten, je kunt je opgeven voor welke thuiswedstrijden je dan zou willen bezoeken. Ik heb me opgegeven voor de wedstrijden wat verder in het seizoen... zeg maar liever 2012 Maar icm vakantieperiode etc waren er nog drie 3 kaarten vrij voor as zondag!!!! En ja dan wordt er verdeeld onder de mensen die zich ook hebben ingeschreven voor de andere wedstrijden, of ze dan belangstelling hebben. Duh... ech wel!!!!! Jammer genoeg is er zeer waarschijnlijk geen tweede kaart vrij, anders had ik E ook wel meegenomen!
Meijke zielig hè dat ze zo last heeft van haar prikjes. Ik zou haar ook lekker laten slapen. Misschien slaapt ze zelfs wel door. Anders paracetamol erin. Helpt meestal erg goed. Hopelijk slaapt ze het eruit!
Meijke: Gewoon lekker laten slapen! Fem: Tuurlijk ben je trots! Super dat hij het zo goed doet! Marjan: Lekker joh dat je naar wedstrijd kunt! Geniet er van!! Vagans: Oh super zeg, dat ze zo goed ging slapen! Ego: Normaal gaat Luca om 20.00u naar bed, nu werd ie 20.00u pas wakker, nadat ik hem om 17.30u in bed had gelegd. Die moest bijtanken ofzo?? Dus om 20.15u maar fles gegeven, en nadat ik hem druppels voor tandjes gegeven had, om tegen 21.00u weer in bed gelegd, en hij sliep gelijk. Net Dr.Dolittle zitten kijken, en ga nu lekker plat! Slaap lekker meiden.
Luca lekker aan het slapen dus ! Geniet van je avond! Hier sinds vrijdag wat rug en buikpijn. Dacht eipijn, maar net wat bruinverlies dus denk dat mijn eerste ongi er aan komt! Mooi, kunnen de rubbertjes de deur uit . Als de pil in huis is dan .
Ben ik de eerste hier, slaapkoppen ! En inderdaad, sinds vanochtend is het losgebarsten....dus vanavond weer starten met de pil. Fijn dat alles nog werkt. Nienke kwam door de prikjes vannacht om 2.00 voor een flesje. Maar dat is niet gek, want ze had dus om 18.30 nog niet eens de helft op en die van 22.30 heeft ze helemaal niet gehad. Ze lacht weer en lijkt ook gelijk in het ritme, vanochtend om 6.45 weer en nu slapen.
Meijke: Das minder, maar wel fijn dat alles nog werkt Maar dan heeft Nienke het nog goed gedaan, als ze om 22.30u helemaal niet gekomen is. Ego: Hier heerlijk geslapen! Luca kwam om 07.00u, heb hem toen lekker bij me gelegd, en zo nog geslapen tot 08.45u. Om 09.00u dus pas fles gegeven. meneertje slaapt nu bijna klokje rond! Ik ga even beker melk naar binnen zien te werken, en dan loop ik even naar het cb toe. Even wegen/meten, ben erg benieuwd!
Sorry dames ik heb jullie wederom verwaarloosd maar heb het zo ontzettend druk mijn kleine meid van bijna 3 is extreem druk op het moment en dan de kleine er bij ik heb mijn handen er aan vol, zal weer een opstart proberen te maken. Ik moet vandaag met Kai naar het cb voor zijn 2 de prikjes ben benieuwd wat hij weegt.
Goedemorgen meiden! Heb wel het een en ander gelezen maar zit met mijn hoofd bij Jaylin. Gister naar HA geweest en NIKS opgeschoten.. Oh u denkt dat het koemelkallergie is? Nou dan ga je Nutrilon Omneo proberen... Ja dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen kom ik daarvoor naar de HA? Ze snappen volgens mij niet hoe het voor zo'n kleintje is om constant huilerig te zijn, pijn te hebben etc. Nu willen ze dus dat we koemelk gaan elimineren, ja heel leuk. Maar als je niet naar mn kind kijkt en maar uitgaat van wat ik denk dat het evt. zou kunnen zijn kom je niet veel verder he? Er werd ook niks gezegd of dat Jaylin's symptomen op iets anders konden wijzen of juist niet. Ik snap best dat om koemelkallergie te 'bewijzen' je moet gaat testen. Maar Jaylin is nu 12 weken en 2 dgn en ze heeft al 4 soorten voedingen gehad, houdt het dan nooit op?! Mn kind is geen proefkonijn.. Jaa hypo-allergeen moet toch helpen. Ja waarom kreeg Jaylin daar dan uitslag van?????? we zitten nu dus dagelijks met een krijsende baby die (volgens ons) veel pijn heeft, niet kan poepen, overstuur is, waarbij niets goed is, constant honger lijkt te hebben, steeds haar oortje dubbelvouwt, overal over dr lichaampje jeukt.. Zo als die HA kan ik ook wel HA worden zeg.. pffffffffffffff
Alle klachten zijn overigens erger geworden sinds de laatste prikjes. Maar dat is alweer 1 week geleden.. Ohja en ik moest maar doorsmeren met het zalfje wat ik had (ookal lijkt haar huid daar niet goed op te reageren).. Gravid en Denise Succes bij het CB
Troetel, wat irritant van je HA zeg. Hypo allergeen kan helpen, maar daar zit nog altijd koemelk in. Dus als ze daadwerkelijk KMA heeft, dan is dat echt niet afdoende! Dan zou Nutramigen of Neocate veel beter zijn! Soms kun je volgens mij ook via het CB een verwijzing voor de KA krijgen, anders probeer je dat? Ik schrijf mee op http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/275150-grote-reflux-topic-183.html je zou daar eens kunnen lezen, ik herkende daar zoveel in van ons kleintje! En heb ook goede tips daar gekregen.
Troetel: Jeetje zeg, wat een *piep* HA. Herken het wel hoor, de onze is precies hetzelfde. Alles wat ik zeg, zeggen hun ook.. tja, dan had ik, net wat jij al zei, ook wel HA kunnen zijn. Zou, net wat Meijke al zei, eens bij cb vragen of je doorverwijzing naar KA kunt krijgen. Want snap goed dat je hier beetje moedeloos van word, om je kleine meid zo te zien, en niet weten wat er is. *dikke knuffel voor jullie* Denise: Had je al via mail gesproken Succes bij cb vandaag, hopelijk heeft Kai weinig last er van! Ego: Hier is ons manneke goed gegroeid. Hij weegt nu 7190 gram, en is 64.5 cm. Luca kreeg 3x 210+7, en 1x 180+6, maar mag nu over naar 4x 210+7, en evt mag ik 1 fles al ophogen naar de max van 250cc. Verder mag ik vanaf vandaag met volledig bijvoeding beginnen, dus gewoon elke dag fruit/groente. Pff, kleine jongetjes worden groot.. Nu ligt ie lekker te slapen, kan ik even de afwas doen. Dan vandaag nog 1 was vouwen, en 1 ophangen, en verder rustig dagje.
Troetelbeer daar wordt je echt moedeloos van... je kindje is inderdaad geen proefkonijn! Misschien een idee om een doorverwijzing naar de KA te vragen? Ik herken veel in je gevoel, maar kan je niet echt helpen met advies. Daarom een dikke knuffel voor jullie. Ik hoop echt dat het echte genieten snel bij jullie mag beginnen! Gravid Luca doet het dus goed! Fijn! Hier Net terug van CB. Meneer weegt 7510 en is 64 cm lang. Bijvoeden wordt bij borstvoeding niet geadviseerd dus wij blijven lekker bij enkel melk. Kreeg wel de tip om goed na te denken of ik straks weer aan het werk kan gaan. De wijkverpleegkundige liet me even inzien dat we al 3,5 maand aan het tobben zijn. Zo voelt het niet echt, maar vreet wel energie. Ze vroeg ook of de roze wolk al voorbij was gekomen. Ik vond dat heel lief en inlevend. Ze was ook erg geschrokken van het hele medische gebeuren en vroeg of ze over een weekje mocht bellen hoe het ging. Natuurlijk! Wel was het nog even een consternatiebureau... Haar collega's had zijn hoofdomtrekje verkeerd gemeten, waardoor hij hierbij ver boven de groeicurve uitstak... Schrik! De wijkverpleegkundige vond dit wel heel heftig en ging opnieuw meten. Gelukkig blijft het stabiel. Prikjes gingen goed. Volgende pas over een half jaar!
Guusje: Dan doet Guus het ook erg goed met zn 7,5 kg! net zo lang als Luca dus, maar ietsje zwaarder. En bij bv geen bijvoeding? Nooit van gehoord. Nah ja, als hij genoeg heeft aan de bv is het goed toch Geloof best dat het even schrikken was, maar toch fijn dat het stabiel blijft! Luca mag over 2 weken weer prikjes, en dan is het als goed is ook even afgelopen. Pff, tis hier donker Net hevige hoosbui, en paar donderslagen, maar nu ist weer rustig. Luca werd wakker om iets voor 12, hem er uit gehaald, verschoont en in de box gelegd, en hij slaapt weer Doet ie normaal nooit, dus zal wel iets in te halen hebben denk.