Ik reageer zo even op iederen hoor. Beetje hectisch geweest vandaag. Vanmorgn was Lars er om 07.00 uur. Prima. Daarna is hij weer lekker in slaap gevallen. Het hft hier keihard geonweerd en geregend. Het was pikkedonker. Vond het doodeng, maar ons mannetje is mooi overal doorheen geslapen. Om 11.00 uur weer fles gehad, mannetje weer in bed. Om 13.00 uur kwam een vriendin met een meikindje even langs. Zo grappig om te zien dat ze even lang zijn, ongeveer hetzelfde wegen, hetzelfde kunnen. En toen kreeg hij weer zijn flesje, maar hij was zo moe van het spelen met zijn vriendinnetje dat er maar winig inkwam. En teon kwam ook nog eens de fysio langs. Maar Larss dacht maar aan een ding. Slapen. Toch was ze erg tevreden en de blokkade in zijn nekje was weg. Voorkeushouding is ook weg. Volgende keer pas over 4 weken voor controle. Lars ligt nu heerlijk te pitten en dan ik even als een dolle mina door het huis gaan. Een grote bende hier!!!
SophieMarie zo dat is heftig! Dan is het ook niet verwonderlijk dat je je handen vol aan hem hebt... Knuffel voor jou! Ik hoop dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn. Dan kun je ernaar gaan handelen en wordt hij ook handelbaarder. Sterkte! Denise tja wat verwacht ik? Alles en niets. Van drain, hersentumor tot 'mevrouw het teveel aan vocht is weer weg'. Maar ik hoop zo dat we een uitslag krijgen en geen 3 weken hoeven te wachten...
SophieMarie: wat klinkt dat allemaal vervelend zeg. en dan is vervelend nog zacht uitgedrukt. Heel veel sterkte voor volgende week. Ik duim met je mee voor een milde uitslag Denise: Wat heftig dat Kai vier weken lang niet gepoept heeft. En nu gelukkig weer wel. Jeetje. Wel fijn dat hij zo goed groeit Rest moet ik even verder voor teruglezen, ga ik zo doen
Wish : Wat een flinkerd is Vince. Wat fijn dat ook dat het voorlopig zijn laatst prikjes zijn. Ik vind het nog steeds erg zielig om te zien hoe ze die naalden erin zetten en dan dat koppie. Ach gossie. Vagans: wat voor werk doet je vriend eigenlijk? Dat hij zo lang van huis is? Ook zwaar om er een hele week alleen voor te staan Troetelbeer: Wat een gedoe met Jaylin. Misschien een hele stomme vraag. Maar moet je pers een verwijzing hebben om naar de kinderarts te gaan? Wat een hufter is die huisarts zeg. Om je kindje alweer als een soort van proefkonijn alles te laten probren. Wat de andere ook al zeggen, luister naar je moederhart. jij weet vaak heel goed wat er aan de hand is met je kind.
Guusje: Jouw klein man ook al flink gegroeid. Heel veel succes morgen. Wil je alleen wel vertellen dat de mensen die de MRI maken, de uitslag niet kunnen en mogen meegeven. Zij zien wel of er iets mis is, maar de radioloog verslaat de mri's. (ben zelf mrilaborant) Gravid: Luca ook al zo goed gegroeid!! en nu al lekker aan de bijvoeding. Wat goed. Gaat hard zeg. In het begin denk je poeh drie of vier maanden lang elke keer alleen maar melk en achteraf gezien vliegt de tijd. Maar ja dat is altijd zo. Volgens mij heb ik iedereen ghad weer. Als ik je vergeten ben, ik doe het niet expres
Zo irritant, mijn E blijft vaak hangen. Lijkt het net alsof ik niet kan typen En vandaag heb ik mijn badpak binnen gekregen, dus kan vanaf zaterdag weer lekker gaan zwemmen wat goed is voor mijn rug en bekken. (bikini vond ik zelf niet zo'n goed idee meer)
@ Guusje: Ja het is ook niet altijd leuk dat hij zo veel weg is nee... en ja hij mist yara vast wel. Ik stuur hem in zn werkweek altijd een fototje als ze iets leuks doet via mms Enne de rest van de dag (behalve nu weer) is het heerlijk geweest hier! En heeeeel veel sterkte voor morgen, ben super benieuwd en ik ga hard voor jullie duimen! @ Troetel: 300 euro!!! belachelijk!!!!!!!!!! (had ik dat verhaal gemist?) wij zijn vorige keer wel meteen door gegaan en dat was allemaal prima. Raar zeg! ik zou een klacht indiennen! echt belachelijk! je gaat met zon ukkie toch zeker GEEN risico lopen... pfffffffffff En ach ja het is niet anders, en al is die er wel dan doe ik eigenlijk kwa Yara nog alles alleen. Hij knuffelt alleen af en toe. @ Denise: Onze kleintjes zijn kwa grootte meer het zelfde dan de rest volgend mij @ SophieMarie: Oei, kan me voorstellen dat dat ff rauw op je dak valt ja! *knuf* @ Gravid: Ja hij weet niet beter, heeft altijd in de binnenvaart gezeten en is zo ook opgegroeid (internaat enzo) @ Fem: Mijn vriend is stuurman op een duw-sleepboot in de rotterdamse havens. Hij heeft zn leven lang al gevaren, ouders ook enzo. We zouden eerst samen varen maar dat is niet door gegaan, zou het nu met Yara ook echt niet meer willen. Hij werkt week op week af en Yara en ik blijven aan de wal. Hier: Yara begint te huilen (omkleden en dan eten) en net was ze met dr voetjes tegen dr mobiel aan het schoppen haha, zo lief! Naja ik ga weer ff naar mn kind toe!
Fem, ik weet dat ze niets mogen zeggen, maar toen ik zelf de MRI had, kwamen deze laboranten toch wel geschokt naar me toe. Of ik geen hoofdpijn had! Sindsdien vraag ik dus wel door. Is me ook al gelukt bij de echo van zijn hoofdje. Ik ga proberen of ik zelf de MRI mag zien. Geen idee of dat mag, maar ik wil het zelf kunnen zien zeg maar... En ik heb me ook voorgenomen om geen spugend kind meer mee naar huis te nemen. Ze moeten gewoon echt wat doen morgen! Dit klinkt allemaal heel stellig, maar ik moet nog zien of ik het allemaal voor elkaar ga krijgen... maar geloof echt niet dat ik dit nog 3 weken red. Het idee dat er iets (goed) mis kan zijn met je kindje is onwijs slopend. Fem, kun jij me dan ook misschien vertellen waarom je soms zo onwijs lang op een uitslag moet wachten? Echt ik ga bijna wensen dat hij iets ernstigs heeft, want dan horen we het meteen...
Fem: Wat fijn dat hij geen voorkeurshouding meer heeft! En lekker dat je gaat zwemmen, lijkt me ook wel wat! Vagans: Ja als je vriend aan boord opgegroeid is, dan weet hij niet beter. Guusje: Meis, vind het zo rot voor jullie! Ga echt voor jullie duimen dat het allemaal mee mag vallen. Succes morgen! Ego: Luca alweer bijna uur op bed, wij lekker avond. Ben even bezig geweest met collage, maar is nog even puzzelen. Morgen maar weer kijken Ga lekker film kijken en dan lekker bed in!
Yara ligt op bed, ik denk dat ze wel slaapt. Net ff lekker verhaaltje voorgelezen en woezel aan gezet Vanmiddag lag ze zo in bed! helemaal ondersteboven hihi!
Wish Wat is Vince goed gegroeid En de laatste prikjes voorlopig, dat is wel even fijn. Van die pyjamapap en rijstebloem heb ik ook nog geen verstand. Ga me nog afvragen hoe het straks moet als Jaylin aan de bijvoeding mag. Aangezien haar laatste voeding BV is, wat een gedoe allemaal he! Denise Kai is mooi gegroeid en fijn dat het beter gaat met de poepbroeken Guusje Idd mooie tekst! Dikke knuffel voor morgen, ik denk aan je! Sophie Oei de kleine toch oorontsteking, zielig hoor! En de grote man ook niet lekker in zijn vel, is allemaal niet niks als die stoornissen genoemd worden. Ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt Gravid Bedankt voor de tip. HA schrijft ook liever geen hormoonzalf voor en dat begrijp ik wel (aangezien ik mede door die zalfjes een dunne en kwetsbare huid heb gekregen). Maar ik houd het in gedachten, de eczeem is nu nog met komen en gaan (halverwege de dag neemt het erg toe en met de hitte ziet het er erger uit). Fem Wat fijn dat Lars zo heerlijk met zijn vriendinnetje heeft gespeeld. Blokkade in zijn nekje weg en de voorkeurshouding ook; Super! Vagans Heb het verhaal hier wel verteld geloof ik. Maar we hebben een klacht ingediend hoor en ze gingen er wat mee doen. In eerste instantie zouden we het niet hoeven te betalen maar achteraf was manlief toch behandeld dus moesten we betalen. Om van het gezeik af te zijn hebben we toen maar betaald.. Maar leuk is anders. Balen dat vriendlief zo weinig met Yara doet, hopelijk neemt dat toe naar mate ze ouder wordt Wat een lieve foto van Yara!! Ego Jaylin in bedje na de voeding van 18:00. Vanmiddag weer bij fysio geweest maar ga misschien toch door naar de osteopaat omdat de klachten toch een combi zijn van maag-darm & rugklachten. Jaylin moet om 22:30/23:00 nog een voeding, pff dat valt effe zwaar. Ja s ochtends komt ze pas na 8-en en als ze dan als uitzondering 5 u er na laat, na BV ja dan komen we zo laat uit.. Handuggg! Nu lekker spelletjes spelen op de pc met mannetje
Zitten jullie al op 4 flessen? Ik merk dat Nienke 's avonds steeds dieper begint te slapen. Nu haar net wakker gemaakt voor haar laatste fles, is nu aan het drinken maar ze valt erbij in slaap. Krijgt ze nooit op . Zou ze dan toe zijn aan 4. Dus 7.00-11.00-15.00-19.00? En hoeveel dan? Ze krijgt nu 5x 150/5. 4 x 180/6 dan?
Vagans, het lijkt wel of je meisje steeds roder haar krijgt Ik heb vandaag 2 filmpjes op hyves gezet van Gabriël. Hoe een lol een manneke kan hebben en hij kan enorm kletsen Voor degene die me nog niet op hyves hebben en de filmpjes toch willen zien pb me maar. Ze staan namelijk ook op youtube, maar prive, dus je kan ze alleen zien als ik de link geef.
Jammer...2 x om 6.40 maar nu toch echt weer om 4.40... Nog steeds geen sprake vab ritme hier, begrijp het niet zo goed...
Hier hetzelfde probleem hoor meijke. Steeds 6 uur. Eergisteren 5 uur, gisteren half 8 en nu weer 6 uur.
Meijke en Monica, probleem hebben wij ook heel lang gehad en 1 keer snapte hij en nu mag ik hem elke keer wakker maken
Ik weet van mijn eigen ziekenhuis dat de mribeelden worden gezien door de radiologen, vaak nog dezelfde dag of anders de dag erna. Die verslagen moeten dan weer getikt worden en nagekeken. Dat wordt ook meestal dezelfde dag nog gedaan. en ook dezelfde dag komen de artsen de verslagen halen. Zo gaat het in een kein ziekenhuis, bij een groot ziekenhuis zou het allemaal iets langer duren maar ook daar zou het verslag binnen 2-3 dagen bij de behandelend arts op het buro moeten liggen. Dus waarom er dan zo lang over gedaan wordt weet ik ook niet. Mri beelden mag je nooit gelijk zien, alleen als de arts daar toestemming voor gegeven heeft. Ik hoop zo erg voor je dat ze nu eens een keer wat gaan doen. Voor jou is het ook onhoudbaar. Het enige wat zou kunnen helpen is door echt op je strpen te gaan staan. Geen stennis schoppen maar laat maar zien dat je echt ten einde raad bent. Probeer redlijk te blijven en dan hoop ik dat zij ook meer willen loslaten. Succes meis
@guusje, even een hele dikke knuffel voor de nare situatie waar jullie momenteel in zitten. Hopenlijk mag de zon voor jullie snel weer schijnen en dat je dan toch nog die roze (blauwe) wolk mee krijgt. @Meijke en Monica, dat is dus echt zo per kind verschillend. Jullie kindjes zijn ouder dan Jelke, maar Jelke slaapt al bijna 4 weken het klokje rond 's nachts. 8.00, 12.00, 16.00 en 20.00 krijgt hij flessen van 210/7. Maar ja hij was een week ''overtijd'' en al aardig op gewicht... dat schijnt ook van invloed te zijn... Hopenlijk krijgen ze snel een ritme! @vagans, wat een prachtige foto's zie ik steeds voorbij komen van jullie prachtige meid! Nou ik ben er vroeger uit dan Jelke hahaha. Tussen 8.00 en 12.00 (ja lekker ruim!) komt de monteur voor de CV-ketel om iets te maken.... Ben benieuwd hoe laat die knakker echt komt. Ik zal Jelke zo maar eens wakker maken voor zijn fles. Liefs