Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Dat doet ze waarschijnlijk omdat ze moe is. Dat Lars ook altijd. En soms trekt hij dan ook nog bijna zijn haren uit zijn kop(de weinige die hij nog overheeft)

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe laat moest Guusje eigenlijk naar het zkh? Guusje, we duimen voor je hier!!

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    met dank aan een idioot met zo'n toeter die teringherrie maakt is Jaylin super overstuur. Die persoon is werkelijk al 1 uur op dat ding aant blazen maar heb geen idee waar het vandaan komt en dat is zijn of haar geluk anders had die nooit meer kunnen toeteren..

Heb Jaylin wel eventjes laten jengelen want ze moet niet overal bang van worden. maar ze kan dus niet meer slapen en krijg haar niet rustig... dit breekt echt op, kom vaak niet eens toe aan eten voorbereiden. De afhaal en kant en klaar maaltijden verdienen goud geld aan ons de afgelopen weken....

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    !!!buddybericht:

dames ik heb om 15:00 een sms gekregen van Guusje.

'Hoi Buddy:) zou jij dit op t forum willen zetten? MRI was een ramp slaapmiddel werkte niet dus hij moest er wakker in. Nu samen 24 uur opname om te kijken hoeveel hij drinkt zodat we misschien het spugen kunnen minderen LK komt ook nog langs. Hoop morgen weer online te zijn. Liefs Guusje'

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Mooi zo Guusje...laten ze er maar eens goed naar kijken!! Balen dat de MRI zo'n ramp was :( sneu voor zo'n kleintje.
    Sterkte en dikke knuffffff

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje guusje het zit niet mee.
    Hopelijk vinden ze iets om het spugen te minderen.

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Jeetje Guusje, wat ontzettend kl*t dat het nu weer zo most gaan met de MRI. Wel goed dat je 24 uur moet blijven, kunnen ze hopelijk wat vinden

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Guusje wat klote dat de mri z'n ramp was. Sterkte meid!

Ego:

Net tattoo laten zetten van maelynn haar naam op de binnenkant van mijn pols :) hij is erg mooi geworden.
    Ben nu aan het werk, moet tot 9 daarna gelukkig weer weekend.

Xxx

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @lilo foto!

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Zien zien :D Gaaf joh dat je tattoo heb laten zetten! Eerste tattoo?
    Enne.. tot 21.00u joh, das lang :(

Guusje: Jeetje meis, wat naar! Wel fijn dat ze hem nu 24uur in de gaten willen houden.
    Hoop voor jullie dat ze het spugen kunnen minderen!

Troetel: Hahaha wat zal Jaylin dan blij zijn dat jij niet zo'n 'toeter' hebt. (neem tenminste aan dat je trompet, of iets in die richting bedoeld?)
    Ik ga weer trompet spelen, dus Luca zal ook wel even paar keer flink schrikken haha.
    Maar 1 ding scheelt, hier thuis speel ik met een demper.. en dat scheelt gigantisch in geluid :)

Vagans: Balen dat je niet wandelen kon.
    Heb het ook niet meer gedaan hoor.
    Erg he als ze tv ontdekken ;) ik moet um echt uitzetten als ik Luca fles geef.. anders komt er niks van terecht.
    Gaaf dat ze nu ook tegen de mobiel trapte! leuk is dat he!

Ego:
    Huisje weer lekker schoon, Luca in bed, en vriendlief heeft macaroni klaar.. dus ik ga lekker eten :cool:
    Straks Fc Twente kijken, relax avondje!

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Zal morgen de foto showen meiden :D

@gravid, nee is m'n 2e. Heb er ook een op m'n lies maar wilde zo graag maelynn haar naam op m'n pols :) I love it :p. Jaa moet helaas tot 9 :( zijn toch geen tijden meer :(

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Kan ons mannetje zo mee naar de bruiloft? ;) Heb hoedje voor hem gekocht bij H&M

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahaha stoer hoedje!
    Hij zal helemaal het mannetje zijn daar ;)

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Haha geinig zeg dat hoedje! Staat hem erg leuk :cool:

Lilo: Ah oke, vond je het mee vallen op pols?
    Ik heb Lydia dr naam in het Chinees op mn enkel, maar wil nu zowel haar naam als Luca zijn naam gewoon normaal zodat je het lezen kunt ;)
    En inderdaad, 9 uur is wel erg laat!

Wij heerlijk gegeten, macaroni met Carbonara kaas spek saus en frisse koolsla.
    Vriendlief nu met Luca even naar buiten, mama even rijk alleen ;)

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: He meid was naar! Heel veel suc6 en sterkte!

@ Lilo: oe gaaf! enne deed het pijn?

@ Gravid: Haha hier moet de tv idd ook uit! Niet dat die nou hele dagen aan staat maar juist tijdens het voeden zodat ik niet voor me uit zit te staren ;)

@ Wish: wat een geinig hoedje! Hij lijkt meteen heel wijs!

Hier: Gegeten en toen met Yara in de draagzak met de hondjes gaan lopen. Nu is de elende dat Yara dus net al gegeten heeft en ik dr altijd rond de klok van 8 wil omkleden, voeden, klein beetje knuffelen, voorlezen en naar bed! Maja dat loopt zo natuurlijk in de soep! Ff kijken of ze nu in de box in slaap valt en anders drinkt ze rond 8e nog maar een slokkie hoor!

16. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Haha dat had ik ook altijd toen Luca nog 30min over een fles deed.
    Dan wilde ik ook tv kijken, anders vond ik het saai haha.
    Maar nu drinkt ie de fles binnen 8 min. leeg, dus tv onnodig dan :p
    Heb tv overdag altijd uit staan, toch geen moer op te beleven.
    Vaak gaat ie pas aan als vriendlief thuis komt tegen 16.30u.
    Even nieuws kijken, beetje series kijken tot 20.30u en dan film. (of voetbal zoals vandaag)
    Inderdaad gewoon proberen of ze zo nog wat wil, en anders lekker dr bedje in,misschien slaapt ze wel lekker!
    Luca krijgt normaal om 20.00u de laatste, maar gaan nu om 19.00u de laatste proberen vanaf morgen.
    Komt het allemaal wat beter uit.

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Eerste fruithapje viel niet zo in de smaak haha

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: hahaha geweldige foto!

Yara kon in de box niet in slaap komen. Heb dr opgepakt, omgekleed, een slokkie, een verhaaltje, een kusje en nu lekker slapen (hoop ik)

vriendlief komt zo als het goed is thuis! En hij moet voor een collega invallen wat betekend dat hij dinsdag thuis komt en dan zondag en maandag extra moet werken en dan weer donderdag donderdag.

Oe, yara kreunt en jengelt een beetje :( naja ik laat dr maar liggen, ze moet toch echt in slaap vallen!

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Veel weg dus weer! Wel fijn dat hij even thuis komt nu.

Wish: Hahah dat zijn de leuke foto's he;) Geweldig!

Nou, Luca ligt net in bed.. die heeft ontzettend last van tandje, arm jochie :( Net druppels gegeven, dus hopelijk slaan ze weer goed aan!

Ik ga lekker Fc Twente kijken, en dan bed in!
    Slapa lekker alvast!

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wish leuke foto. Was het zelfgemaakt of uit een potje?

Uit een potje blieft meneer hier echt niet, moet vers zijn (in ons geval vers uit de vriezer ;)).
    Wij kopen dan fruit, pureren het en doen het dan in zakjes waar je ijsklontjes mee maakt en dat vriezen we in. Dan kunnen we iedere keer een portie eruit halen :D

Deel Deze Pagina