Goedemorgen meiden Hier nog even een teken van leven van mij Ik lees nog altijd mee hoor alleen inb het reageren ben ik nogal lui Ik ben blij dat iedereen het goed maakt Hier gaat alles ook goed. Jeliyah slaapt al een paardagen van 2300 tot half 7/8 heerlijk!!!!! Hopelijk blijft het even zo Ze groeit goed en is een echte kwebbelkous vooral als je aan de telefoon bent dan brabbelt ze vrolijk mee Ikzelf heb het een beetje moeilijk dus heb weer maatschappelijk werk aangevraagd. Heb het nog steeds zwaar met het verlies van levi en voel me zo schuldig to Jeliyah. Zij vervangt hem niet dat weet ik maar ik mis hem zo erg. Denk dat dat ook de reden is dat ik niet zo actief ben. Maar ik lees wel mee en geniet van alle mooie foto's Een dikke knuff uit Assendelft van mij en Jeliyah
Gravid Nee dat noem ik niet zo zeer een toeter. Was het maar trompet oid dan kon ik het nog een beetje waarderen. Nee het is zon schelle speelgoedtoeter waar om de halve minuut 2 uur lang op getetterd werd. Daarna ging de buurjongen ook nog eens een halfuur lang op zon gymleraars fluitje blazen.. Nou de pret was compleet. Heb 2 uur met een huilende, rood aanlopende overstuur zijnde Jaylin gezeten. Zo erg dat ik manlief heb gebeld of hij alsjeblieft eerder naar huis kon komen! lilo Ben benieuwd naar de foto van je tattoo. Wish Wat een poepie!! Hahaha de eerste fruithap-foto, die is superleuk voor in een album voor later. Chaartje Wat fijn om weer wat van je te horen. Goed dat Jeliyah zo lekker doorslaapt. Dikke knuffel voor jou meid! Ego Hier weer enorme drama. Gisteren dus de planning om naar de Ha te gaan toen manlief thuiskwam maar hij werkt op 1 uur rijden van huis en staat op beveiligd terrein dus tegen de tijd dat hij terrein af was en thuis was was Jaylin rustig en had ik compleet voor paal gestaan als ik de HA belde voor spoed (want als je na 11:00 en belt kun je alleen terecht voor spoed) Gisteren om 11:00 tweede voeding gehad, ze kon niet poepen dus lag om 12 uur nog stil en wakker in bed, haar eruit gehaald. Persen, poepbroek, verschonen, knuffelen en weer in bedje tegen 13:00, zag ik net haar oogjes dichtvallen ging er een idioot op die toeter blazen zoals ik al zei. De eerste tijd ging het nog wel maar na 20 min schrok ze weer wakker en werd toch overstuur ( stond boven de was op te hangen dus hoorde zelf ook die dombo op zijn toeter en had al zoiets van doe normaal!). Ze heeft doorgekrijst tot half 4, heb alles geprobeerd om haar te kalmeren. Keihard zingen boven het krijsen uit, verhaaltje vertellen, muziekje op zetten, knuffelen, kroelen, kletsen, terug in bedje, spelen, luier verschonen, beetje water geven. En tegen half 4 maar gewoon neergelegd en voeding gemaakt, toen zat ze op de 4,5 u na de voeding dus toen kon het ook eten zijn. Nu vanochtend weer pret. Ze werd wakker om 6:20 omdat ze onder haar laken uit was gekropen en toen dacht ze ik heb toch wel honger. Om 7:00 maar voeding gegeven want ze bleef wakker en ik kon zo toch niet terug slapen.. 7:30 viel ze aan de borst in slaap, even blijven knuffelen en daarna schone luier en naar bed. Maar daar was ze het niet mee eens, weer overstuur huilen huilen huilen. Heb 1 uur en 1 kwartier getroost, geknuffeld, tut gegeven, terug in bed gelegd, weer opgepakt, verhaaltje gelezen, gezongen etc. Weer in bed gelegd en weer krijsen Ten einde raad hier en het ging zo goed met ritme etc. maar ze blijft vaak overstuur.. Wat is er in godsnaam aan de hand.. Ik ga maar effe naar de wc, ff spieken bij haar en dan gauw zelf oogjes toe want anders val ik vandaag of morgen om zo zonder bijslapen! Liefs en een dikke knuffel voor iedereen.
Troetel: Ow, die speelgoed dingen zouden ze moeten verbieden ja!! En die fluitjes net zo, irritante dingen! Luca is ook nogal schrikkerig de laatste tijd, maar an de trompet zal ie toch moeten wennen Meis als ik jou verhaal zo lees ben ik geneigd om maar 1 ding te zeggen: Regel verwijzing naar de KA!! Zoals Jaylin nu doet lijkt me namelijk niet echt horen. Erg vreemd dat de HA niet kijken wil! Dikke knuffel voor jullie! Chaartje: Wat leuk weer van je te horen! Fijn dat Jeliyah het zo goed doet. En ik snap dat je Levi erg mist, maar daar hoef je je toch niet schuldig om te voelen meis! Hoop dat je er met iemand goed over praten kunt. Dikke knuffel voor jou! Ego: Hier is het helaas een feit: Luca is eenkennig Gisteravond even naar buiten, normaal vond ie et hartstikke leuk om bij de buurvrouw te zitten,.. dus zo ook gisteravond hem bij haar op schoot gezet. Maar jeetje, hij zet het op een huilen Was 2e keer al van de week. 1e keer dachten we nah ja kan, maar gisteravond dus weer. Hoop maar dat die fase niet te lang duurt haha Verder heeft ie mega last van tandje. Af en toe strekt ie zichzelf ineens gigantisch, loopt rood aan en zet het ineens op een huilen.. zo sneu Wist toch gister niet echt wat er dan was, en wat ik moest.. maar buurvrouw zegt dat het wel eens kan zijn dat ie dan pijnscheutjes door tandvlees krijgt. Had ik nog nie eens aan gedacht Gisteravond had ie het ook weer, en zn traantjes springen dan spontaan uit zn oogjes, vind ik zoo zielig, kan zelf mee doen dan. Zo gauw we hem dan over tandvlees masseren, ist goed.. is hij stil, maar zo gauw we stoppen ist weer huilen. Gelukkig werken de druppels ook erg goed, ben ik wel blij mee! Vanmorgen weer geslapen tot 08.00u, tegen 08.45u de fles, en nu ligt ie lekker in de box te slapen. Vandaag beetje niks doen, heb et meeste al wel gedaan en ben nie voor uit te branden Vanmiddag naar dat *piep* mens van maatsch. werk. Niks geen zin in, maar toe maar.. laatste keer, ga gelijk zegge dat ik nie meer kom. Zo eens een kapper opzoeken, en afspraak maken.. Haar is ontzettend dood, moet nodig stuk vanaf!
Pffff ik heb voor de verandering voor de tweede nacht achterelkaar door mogen slapen..... en daar wordt je me toch MOE van.. stom hè. Gisteravond bezig geweest met een belastingadviseur, we hebben nog steeds geen aangifte over 2009 en 2010 gedaan. mede vanwege de verhuizing in 2009 en vorig jaar is E overgegaan van de combi ZW/WAO naar alleen WAO en daar zitten dan bij verblijf in het buitenland ook nog addertjes onder het gras. Dus zijn gisteravond maar eens bij een adviseur geweest. Hij gaat eens kijken hoe het er allemaal uit ziet. Wel goed weer eens met zo iemand te praten.... want er blijken dus toch nog wat aftrekposten te zijn die we niet echt kenden. Dus dames: schrijf even goed op wanneer je in 2011 naar de HA bent geweest of VK of weet ik wat allemaal, ook voor je kindjes uiteraard. Je kunt al die kilometers aftrekken en ook de parkeerkosten etc. Nou dat loopt voor ons lekker op. Over 2009 hebben we meer dan 5000 medische kilometers gemaakt!!!! In 2010 bijna 1000 en nu in 2011 ook al meer dan 1500 en dan is het jaar dus nog niet eens voorbij.
Marjan: Oh dat is wel heel apart haha, moe worden van doorslapen Ik heb dat juist met uitslapen, word ik ook alleen maar moe van. Tot 09.00u gaat nog wel, maar langer niet. Maar je kunt parkeerkosten en reiskosten terug krijgen? Dat wist ik ook niet!
Geldt dat ook als je naar de gyn moest in het zh en daar alle parkeerkosten van? IVM zwangerschap bedoel ik dan.
Hier: onze meneer was gisteren zo lief. Normaal als hij van het kdv komt, is hij doodmoe, sjagerijnig wil maar 2 dingen en dat is etn en slapen. Gistren was hij met me aan het brabbelen en aan het lachen, kraaien en armen om me heen(vast niet bewust hoor) hij was zo vriendelijk. en in een keer was het over, huilen, huilen niet normaal, dus fls erin, lekker in bed en niet meer gehoord tot vanmorgen. We hadden ons verslapen. En Lars lag weer lekker 180 graden gedraaid in bed (ik leg hem voortaan omgekeerd in bed denkk ik, hoeft hij ook niet meer te draaien) diep in dromenland. Ik maakte hem wakker. Normaal grote glimlach, nu alleen maar zeuren en kermen tot zijn fles( hoezo ochtendhumeur) Nu weer huis helemaal voor mezelf en straks naar de acupunctuur.
@guusje, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Hopenlijk kunnen ze jullie ventje gauw helpen....
Fem: Hahaha als ie dan wakker word en je komt kijken ligt ie wel goed in bed Maar je ventje heeft dus last van ochtendhumeur.. Hopelijk maar voor korte duur
Volgens de adviseur dus idd wel. Ik heb ze in ieder geval wel allemaal genoteerd. Dus ook gewoon bezoeken VK etc. Kilometers aan 19 cent en idd ook de parkeerkosten.
Ja net of je lijf er dan ineens op is ingesteld dat je wakker moet worden gedurende de nacht. Lang uitslapen daarvan word ik ook gaar ja.
@ Troetel: Meis wat heb ik het toch met je te doen!! Wat vervelend dat Jaylin zo verdrietig is!! Hopelijk krijg je snel een verwijzing voor de KA want kan me voorstellen dat het zo niet langer gaat!! Zo hier is huisje weer lekker schoon en effe mamatijd. Maelynn slaapt de laaste 2 weken beetje onrustig. Zo slaapt ze van 22:00 tot 07:00 en zo wordt ze 3x in de nacht wakker voor haar tut. Hou het maar gewoon op een periode hoop ik Ze slaapt erg veel. Ze wordt 07:00 wakker slaapt om 08:00 weer meestal zn 2 a 3 uur en is dan 2 uurtjes wakker en slaapt dan vervolgens weer 2 a 3 uur dus dat is wel lekker. Ze krijgt nu 4 flessen van 200 cc, half groentehapje en 2 scheppen bambix door laatste fles. Meiden nog plannen van het weekend? x
*Breekt even in* Lilo, echt een geweldige tatoeage. Ik zat er over te twijfelen of ik er ook een zou nemen op mijn pols, omdat ik haar volledige naam wou.. MIRANAZ dus. Ik vond het te lang, maar dat zijn even veel letters als Maelynn! En het staat echt heel mooi! Dus eigenlijk ben ik er wel over uit dat ik het ook wil Mag ik vragen welke lettertype dit is?
@ Bloemmm: dit is het lettertype Vivaldi, als het goed is staat die bij word hij is mooi he! Dacht ook even dat het niet zou passen met 7 letters maar hij is precies goed
@Lilo; Ik vind het erg mooi geworden, en dat voor 7letters inderdaad! Ik ga er nog eens goed over nadenken en dan waarschijnlijk ook 1 op mn pols laten zetten Ik vind 'm echt heel mooi!
Mooie tattoo lilo!! De dochter van mn vriend(18) wil een tattoo laten zetten van Vince. Heel lief natuurlijk maar heb dr gezegd dat ze wel moet beseffen dat als zij 38 is Vince 20 is en ze nog met zijn tattoo loopt.