Wish: Ja ze moet wel beseffen dat tattoo voor altijd is. Of nou ja, dat verwijdere niet gemakkelijk is. Lilo: Hij is echt gaaf geworden! En ook mooi lettertyp zo. Ik typ in Word altijd met Vivaldi haha. Maar wel beter dat tatoeëerder de letter grote nie te klein vond. Sommige doen het niet zo klein. Bloemmm: Gave naam Miranaz! Ik dacht dat het 2 namen waren eigenlijk Betekend het ook iets? Ego: Ik weer naar dat domme mens geweest, en oh wat was ze weer ant doorzagen over dingen. Kheb gewoon duidelijk gezegd hoe ik er over denk, en dat ik nie meer terug kom. Vind wel best. Had Luca meegenomen in de wandelwagen, hij vind het super! Kan lekker om zich heen kijken. Nu ff rustig in huis, vriendlief boodschappen ant doen, Luca ligt in de box te slapen, dus even mama tijd
Gravid, Het zijn 2 namen Haar roepnaam is Mira en we hebben 2 namen gedaan omdat ik dat erg mooi vind staan met initialen. Haha Mira betekend in heel veel talen iets anders, maar het zijn voornamelijk betekenissen als oceaan, zee, vrede, maar ik vond de mooiste betekenis: een veranderlijke ster.
Hey meiden, Effe ego hoor. Hier even flink pissig, we zijn nu al zolang aan het aanmodderen met Jaylin dat ik gewoon duidelijkheid wil dat er niets mis is met haar. Ik wil dus echt naar de HA (wilde ik gister al) en om een doorverwijzing vragen. Omdat het belangrijk is wilde ik graag dat mannetje mee ging maar die maakt lange dagen en het lukt hem vaak niet op tijd (voor 17:00) thuis te zijn. Vandaag zei hij: nu gaat het wel iets beter he, zou het niet gewoon een sprongetje zijn. Dus ik heb gezegd dat we wel kunnen blijven gissen maar dat ik het niet vertrouw. Er is zoveel aan de hand, dat is meer dan een beetje jengelig of jammerig zijn. Dus ik gaf aan dat ik morgen graag naar de HA wil en dat ie even moet zorgen dat ie wat eerder thuis is. ik wou hem dan smsen met de tijd v.d. afspraak en probeer hem zo laat mogelijk te plannen. Toen zei hij doodleuk: Ja het karwei moet af en ik moet het echt afmaken op het werk morgen, dus ik zal de hele dag wel nodig hebben.. Nou toen sprong ik uit mijn vel.. Als je 'even moet kijken' terwijl het je dochter betreft.. *!@#*!@#!@#*!*@ Echt te gek voor woorden. Heb hem aangegeven dat ik dus morgen wel alleen ga en als het hem intereseert en hij heeft een gaatje in zijn drukke schema dat ie dan maar moet zorgen dat hij meekan. Desnoods loop ik zelfs wel naar de afspraak in het ZKH als ik een doorverwijzing krijg.. Als alles on hold moet omdat hij 1 uur verderop werkt.. Kom nou zeg.. Zo ik ben uitgeraast.. Fijn dat ik hier effe gal kan spuwen meiden. Ik ga effe met de kleine meid wandelen denk ik want die is nog best van streek.. Liefs
@Troetel:Kan me voorstellen dat je uit je vel sprong! Hoop dat je morgen terecht kan. Hier ff heel blij...we hebben volgende week donderdag een bezichtiging voor ons huis!!!!! Ik weet wel dat het niks hoeft te betekenen maar je weet het nooit!!!! Flink duimen maar!
Wish: Oh spannend zeg! Zal hard mee duimen Troetel: Jee wat een opmerking van hem zeg.. snap dat je even uit je vel sprong. Hij had voor Jaylin direct moeten bellen van ik kom niet.. of ik ga eerder weg. Ik had ook even pissig geweest als Bas zo iets flikte. Hopelijk krijg je gauw doorverwijzing zodat je dingen uit kunt sluiten!! Bloemmm: Ah toch wel Vind het erg leuke namen! En betekenissen zijn ook erg gaaf! Zo hebben wij ook wat met betekenissen Ego: Wij vanavond lekker buiten gezeten, wat een weer is het hier Warm, warm, en nog is warm, en hartstikke benauwd. Vies weer. Vind zomer heerlijk, maar van mij mag het morgen kei hard plenzen van de regen, zodat het even afkoelt. Het is hier binnen bijna 30 graden Luca huilerig vanavond, is super eenkennig.. bij buurvrouwen waar ie normaal op schoot zat is het nu huilen geblazen. Alleen bij 1tje niet Hoezo voorkeur haha. Verder wil ie niet slapen momenteel, veel te warm op zn kamer.. maar hij heeft ook gigantisch last van tandje. Weet niet hoelang et duurt voor tandje door komt over het algemeen, maar hoop heel gauw, want dit is echt sneu zo'n last dat ie heeft. Ik ga nog even film kijken. Liefs!
Hey chicas!!! Zo hier weer eens nieuws van mij. Twee weken vakantie zonder internet = AFKICKEN!! verder ging alles leuk hoor! Als je kind het leuk heeft dan ben je zelf ook snel tevreden Huisje was prima, stoelen/banken waren ..piep.. Bed was .. Piep.. Douche was ..piep.. Weer was ..piep.. Zwembad was top, speeltuin was top, zandbak aan het huisje was top! Maar geen vakantie meer in Nederland meer voor ons. Hubby was overdag gewoon werken dus s'avonds hebben we even bedacht dat we in januari even met z'n TWEEËN naar de zon gaan.. (heb er nu al zin in..) Isa doet het verder prima. Spuugt nog veel maar dat is dan omdat ze ongelooflijk druk beweegt en vrolijk is. Ze heeft van het spugen dus ook geen last gelukkig... Volgende week weer cb en prikjes. Deze week wezen wennen op het kdv en dat vond ze niet zo leuk:x Allemaal nieuwe mensen en kinderen maar geen mama!! Bleeeeerrrr Lig nu in bad, ff bijgelezen maar ga weer want papa krijgt haar nu ook niet stil Bye tot snel!
Dag meiden! Lief om te lezen dat jullie zo aan ons denken. Hierbij het verslag van de afgelopen 2 dagen. Na 2 rectale injecties sliep ons mannetje 3 kwartier en toen het tijd werd voor de MRI was hij klaar wakker. Als laatste redmiddel moest ik hem naast de MRI voeden (2 uur na de laatste voeding) en dan gelijk slapen in de MRI leggen. Uiteraard ging meneer niet slapen... Maar ja, alle medicatie voor die dag was op (meer is niet goed voor zo'n kleintje) en nu was er plek op de MRI, dus toch ons ventje op de tafel gelegd. Zijn hoofdje werd gewoon in de mal gedrukt en toen moesten er ook nog gehoorbeschermers naast. Hij lag dus helemaal klem met zijn hoofdje en ook zijn lijfje werd vastgelegd. Ik mocht erbij blijven en kon mijn hand gestrekt, net op zijn buikje leggen om hem gerust te stellen. Meneer heeft gehuild, gegild, gekrijst en toen werd het stil... ik zag dat hij wakker was, heel verdrietig was, maar het niet kon uiten. Mijn hart brak... heb gewoon staan janken tijdens de MRI. Wat vreselijk was dit. Maar ze hadden wel wat beelden, dus de MRI was gelukt. We kregen die dag geen uitslag, dus dat was goed nieuws; er was niks ernstigs gevonden! Omdat ik niet naar huis wilde met een spugend kind stelden ze een 24 uurs opname voor. Hier stond ik niet echt om te springen, maar om dan weer iets uit te sluiten hebben we het toch maar gedaan. Vagans dat jij dat zoveel dagen hebt volgehouden! Echt diep respect! En wat een onzinnig iets om alleen de opgenomen kinderen eten en drinken te geven! Mijn kindje krijgt bv, dan moet de moeder toch eten krijgen? Nee hoor; die mag zichzelf onderhouden. Nou kan ik het wel betalen, maar ik vind het gewoon een kromme gedachten! Na alle poep- en plasluiers, slaapjes, etc. en het wegen voor en na de voeding te hebben bijgehouden, kwam de laktatiedeskundige. Ons ventje krijgt gewoon veel te veel binnen... Hij is in 3,5 maand 4,5 kilo gegroeid! Per voeding neemt hij minimaal 200 cc voeding binnen, maar vannacht was dit zelf 264cc! Dit had zelfs de laktatiekundige nog nooit gezien. Nu is het dus snel afkoppelen en geen toetje meer geven. Laten we hopen dat het werkt. Vanmiddag was mijn man aan het werk en ik wachtte op het gesprek met de zaalarts over het spugen en dan konden we naar huis. Tijdens dit gesprek werd ook de MRI besproken... ik schrok, maar wist gelijk dat ik onwijs moest opletten, want ik moest alles alleen aanhoren. Er is teveel hersenvocht. Niet alleen in de ventrikels (de afvoervaten) maar ook tussen de hersenen en de schedel. Daarnaast zijn de hersentjes aan de kleine kant, wat weer niet overeenkomt met zijn grote schedel. Omdat nog eens 3 weken wachten zonde van de tijd zou zijn, stelden ze voor om alvast bloed en urine af te nemen, zodat ze een 6 weken durend onderzoek konden starten. Ik heb hiervoor toestemming gegeven. Later heeft mijn man nog een zeer korte uitleg van de arts gekregen en waren we om 18.00 uur vanavond thuis. Ben om 20.00 uur nog terug geweest, om de urine te brengen en ben nu helemaal gesloopt. Morgen ga ik mijn werk bellen dat ik voorlopig niet kan werken. Dit had ik al besloten voordat we de MRI ingingen. Mijn lijf kan het echt nog niet aan, maar ook mentaal ben ik een wrak. Het is een lang verhaal. We weten niet waar we aan toe zijn. Niemand kan zeggen wat de toekomst gaat brengen. Morgen gaan wij een weekje op vakantie en dat is denk ik heel goed. Bedankt voor jullie meeleven. Liefs
@Guusje: Ik zit gewoon te huilen bij je verhaal Wat een drama die MRI!! Wat een onzekerheid dat jullie niet weten waar jullie aan toe zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte en vind het een wijs besluit je werk te bellen dat je voorlopig nog niet komt...dat kan zo toch ook niet. Ik hoop dat jullie ff een beetje kunnen ontspannen op vakantie(waar gaan jullie heen) en een dikke knuffff van mij voor jullie alledrie
Jeetje Guusje, meis ik heb geen woorden voor wat jullie allemaal doormaken. Ik lees het met tranen in mijn ogen en weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik hoop zo dat alles goed komt, dit moet een tijd zijn van genieten, groeien, ontwikkelen, lachen en stralen als gezinnetje. Ik denk aan jullie, rustig aan meid en neem de tijd om het te verwerken voor zover je nu de dingen weet. Knuffel lekker met je mannetjes. En misschien is het een tip als hij zoveel voeding binnenkrijgt om de stap naar FV of gedeeltelijk FV te overwegen? Tenminste dat is iets waar ik aan zou denken zodat je dan exact weet wat hij binnenkrijgt. Omdat fulltime kolven in jullie situatie erbij nog eens extra zwaar is/zou zijn. Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat. Liefs
@ Chaartje: leuk weer even een upedateje van je te lezen En ik snap dat je je kleine man mist! Lijkt me ook het ergste wat een moeder kan meemaken! *knuffel & veel sterkte* @ Troetel: Meis je hebt het ook maar zwaar met jullie popje! Wil je ff een hele dikke knuffel geven! En wat rot dat je vriend niet mee wil... hoe afstandelijk die van mij soms ook, voor dit soort dingen maakt die altijd tijd... @ Gravid: eenkennigheid kan ook een fase zijn he! (heb ik gelezen) dus het hoeft niet blijvend te zijn! Suc6 met de doorkomende tandjes! @ Marjan: haha idd als je ineens veel slaapt ben je moeier als dat je gewoon niet veel slaapt (wat je dan gewend bent) Maar die aftrekposten... dan zal je zeker wel bonnetjes ofzo nodig hebben? @ Fem: hihi ochtendhumeur! Hier is het lachen geblazen als mevrouw wakker is/gemaakt wordt. @ Lilo: MOOI!!! Heel mooi! heel vrouwelijk ook! super gedaan zeg! Ik ben niet van de namen maar twijfel heel erg voor een pentagram op mn pols (al voor Yara geboren was) en dan nu met de Y in het midden... twijfel... twijfel... twijfel... (mn ouders maken me af, ondanks dat ik oud en wijs genieg ben en uit huis ben hihi) @ Wish: Oe, dat zou ik haar ook afraden denk ik... ookal vind ze m nog zo lief! En ik zal voor je duimen hoor! @ Esmee: Leuk weer van je te horen!!! @ Guusje: Meid wat een verhaal!!! En idd ik weet precies hoe je je voelt op die kinderafdeling! Heb er 3x gelegen en idd alles moet je zelf kopen enzo (en wij hebben t al niet breed en het is ook nog is hartstikke duur en eentonig) Wat een gedoe allemaal en wat ziellig van die MRI, kan me helemaal voorstellen dat je hart brak!!!! Ik vind het zo erg voor jullie, al die zorgen! Ik zou zeggen als ik iets voor je kan doen! (maja zou niet weten wat) Een hele dikke knuffel en lekker van je vakantie genieten! En een dikke kus voor Guus! Hier: Vandaag was het zulk mooi weer dat ik ben opgestaan, yara uitgebreid gebadderd, gevoed, zelf gegeten en toen lekker naar mn ouders ben gewandeld! Wie weet is dit de laatste keer dat we deze wandeling met goed weer kunnen maken Toevallig waren mn zus en zwager daar ook en hebben we savonds lekker gebbqt. Vriendlief kwam ook naar huis en die heeft ons onderweg opgepikt Nu eindelijk ff tijd voor mezelf, Yara ligt in bed en aangezien ze constant dr dekend weg trapt en gister (ookal was he tniet echt koud) met ijdkouden voetjes in bed lag heb ik dr gewoon in een slaapzak gedaan, kan ze ook niet wegtrappen Ze heeft vanmiddag zo lief gelachen! Met geluid, echt het is dan zou scheetje!!!! Komt omdat ik ruw over dr borstlkas wreef, dit ontdekte ik doordat ze dich onder gespuugd had en ik dit wat ruw af poetste, kriebbelde denk ik ofzo en dan kan ze me toch lief lachen! Moet het echt een keer filmen! tis zo lief!
Jeetje guusje wat een verhaal. Ik hoop dat jullie toch nog even lekker kunnen genieten van jullie vakantie.
Bedankt meiden, hier zijn ook al wat traantjes gelaten vanavond. Weet niet of ik er morgen nog ben. Wij gaan lekker een weekje naar Center Parcs in America. Bedankt voor jullie steun!
Meiden, morgen ga ik een zwangerschapstest doen. Ik heb net als de ronde dat ik zwanger was van Gabriël 1 avond een bloeding gehad en daarna niks meer. Als ik morgen test zit er net zoveel tijd tussen als vorig jaar. Ben benieuwd, al weet ik niet wanneer het gebeurd moet zijn. Wel grappig is dat ik dan ongeveer uitgerekend ben op G's verjaardag.
Guusje O meis wat een hel hebben jullie onder gaan heeeele dikke knuf en probeer voor zover mogelijk iets te ontspannen de vakantie. Dikke knufff
@ Monika!: WAUW! Willen jullie nu al een kindje? zijn jullie al bezig? Vet grappig!!!!!! Ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nieuwschierig!!!! @ Guusje: Veel plezier en hopelijk een beetje ontspanning op je vakantie! Meiden ik ga voeden en naar bed, trusten!
Goedemorgen meiden. Heb dus een mooie omo test. Is niet erg, nu kunnen we nog langer van G. alleen genieten. Hier begon G. zoals gewoonlijk 6 uur met wat kreunen en beetje miemen. Maar aangezien we nu echt regelmaat willen probeer ik te rekken tot 7 uur. En hij is na een kwartiertje weer stil geworden, maar ik ben wel wakker. Nu kijken of hij om 7 nog eens komt.
Hier begon het om 5 uur, kunnen rekken tot 6.25. Ze is om 5 uur ook echt nog moe altijd, heb het idee dat ze wakker wordt van gaar reflux dan. Gisteren heeft ze de hele dag gehuild, zo'n last had ze weer. vandaag de KA maar weer bellen. Guusje, heel veel sterkte! Leuk dat Yara hardop lacht Omo test Monika, ook wel prima dan nog langer genieten van alleen G. Of was je ergens ook wel een beetje teleurgesteld?
Ik was toch wel een klein beetje teleurgesteld, maar ja stel dat deze wel 'op tijd' zou komen, dan heb ik 2 kindjes ontzettend dicht bij elkaar jarig, dat vind ik ook zielig. Hier is hij nog altijd stil, ben benieuwd hoe lang nog.