@meimamma, dat spetteren krijg je dus echt heel lastig afgeleerd. Iedereen die bij G. in de buurt dat doet vraag ik dus vriendelijk dat absoluut niet te doen.
hoi meiden ff ego (heb hoofdpijn) afgelopen nacht lekker samn met n popje geslapen! Ze was zo huilerig en hangerig al de hele dag. Dus om half 8 op bed gelegd en toen ik er zelf in ging (rond half 12) mocht ze blijven liggen. Vanmorgen toen ik naast me keek werdt ik getrakteerd op een big smile! Had ff mama liefde nodig denk ik, en daar geef ik graag aan toe vriendlief kwam al met de mededeling dat ik miss ook maar een bijbaantje moet zoeken... maar als ik eerlijk ben wordt ik al misselijk bij de gedachte mn kleine meid achter te moeten laten! Ook drinkt ze niet uit een fles en komt nog om de 3 uur dus wat zou ik dan in godsnaam moeten doen? denk dat daar de hoofdpijn van is ik ga even liggen fijne dag meiden!
Of ander thuiswerk? Ik sta ook niet te springen om zoveel te moeten werken maar ja het moet tegenwoordig...ten eerste ben ik degene die het meeste verdiend en ten 2e hebben we gewoon 2 salarissen nodig.Ik zou ook het liefst fulltime bij mn mannetje blijven maarja..
O en ik bedacht ook nog schoonmaak.... Scholen en kantoren. Is volgens mij vaak maar een paar uur. Dan kun je de voedingen er omheen bouwen.
Rustig hier Vandaag lang druk dagje gehad, maar wel erg leuk! Waren om 12.30u bij mn oom, even wat gedronken en toen naar Noordoostpolder gereden, waar we tegen 14.00u waren. Hij heeft daar dezelfde auto als ons staan in een grote schuur, bij vrienden die daar wonen op een boerderij. Dus vriendlief samen met hun zoon het voorscherm van die auto afgehaald en op de onze gezet. Zijn totaal 2 uurtjes bezig geweest denk. Van die jongen hebben we nog een miniatuur auto'tje gekregen, precies dezelfde als onze wagen. Echt super gaaf. Daarna weer mn oom bij hem thuis afgezet, wat gedronken en toen daar in dorp wat boodschappen gedaan en naar huis. Waren om 18.30u thuis, dus lang dagje zo. Luca om 19.30u fles gegeven, en die om 19.45u in bed gelegd. Die was ook helemaal op, na weinig geslapen te hebben. Wij net Fc Twente gekeken en dan zo ook lekker bed in. Moete dr morgen om 07.00u uit, omdat we om 08.30u op voetbalveld moete staan Slaap lekker meiden, tot later. Liefs!
Fem, Leuk he dat babyzwemmen! Lotte sliep daarna ook gelijk dus het heeft wel indruk gemaakt. Vagans, Ik snap wel dat je dat echt niet leuk vind. Ik moet donderdag weer aan de slag en ik zie er heel erg tegenop om m'n meisje achter te laten. Het liefst zou ik ook gewoon thuis willen blijven maar we redden het dan gewoon niet. Gravid, leuke dag gehad zo te horen Hier, Lotte is echt zo makkelijk met slapen! Ze gaat s'avonds om 7 uur naar bed en dan maak ik haar om half 11 wakker voor het laatste flesje en dan slaapt ze door tot 7 uur. Ze heeft gisteren voor het eerst een paar hapjes fruit gehad en ze vond het heerlijk! Ze werd boos toen ze niet meet kreeg Shit.... mijn verlof en vakantie zit er bijna op, donderdag moet ik weer aan de slag, wat is het snel gegaan zeg!
Hmm Gravid, niet echt weer voor voetbalveld...of is het bij jullie wel droog? Komt hier met bakken tegelijk naar benenden. Vriendlief is beachvolleyballen, maar staan nu te schuilen in de EHBO tent.. Hier gaat het goed. Vooral 's avonds steeds beter. Gisteravond viel ze bijvoorbeeld om 18.45 in slaap, om 22.30 nog een slaperig flesje erin (daar maken we haar voor wakker) en om 23.00 weer slapen tot 6.00 vanmorgen. Overdag slaapt ze nog niet zoveel omdat ze dan last heeft van de reflux, maar bijvoorbeeld vandaag gaat het tot dusver heel goed! Ze heeft om 6.00 een fles gehad en daarna geslapen van 7.00-9.00. Even spelen in de box, om 9.30 weer een flesje en om 10.30 weer naar bed. Ben benieuwd. Ga gauw even douchen, want je weet maar nooit wanneer ze weer wakker wordt .
Ik ga volgende week maandag weer aan de slag, zie er ook tegenop Kaat! Maar het lijkt me ook leuk om heel eerlijk te zijn, ook al is ze de mooiste en de liefste, het lijkt me gewoon wel fijn. Ik werk 4 dagen, dat ga ik vast teveel vinden, maar dat zien we dan wel weer! Leuk dat babyzwemmen! Klinkt goed, ga ook eens orienteren hier! Babymassage lijkt me ook leuk!
Meiden, wat ist rustig hier Meijke: Oh hier hebben we het getroffen, hele tijd droog gehad tot we weer bij de auto stonden om naar huis te gaan, toen begon et te regenen. Was wel errug koud Je kleine meid doet et super zo te lezen!! Kaat: Ja gaat snel he, zo ga je met verlof en zo ben je weer ant werk Nou, hier vanmorgen om 08.15u al op het voetbalveld. Vriendlief dacht dat het toernooi om 09.00u begon, bleek dat et om 09.30u begon. Dus we waren erg op tijd Van 09.00 tot 10.00u gespeeld, en waren 11.00u weer thuis, dus was mooi te doen zo. Zo gaan we lekker film kijken die 4 uur duurt.. heerlijk relax!!
Hoi hoi, Sorry, nog maar net aangemeld hier en dan al zo lang niets van me laten horen.. Maar we zijn lekker een weekje op vakantie geweest, dus heb een heleboel bij te lezen. Dat ga ik eerst maar eens doen en dan reageer ik later even. Groetjes!
Vandaag weer kraamvisite gehad (nog steeds maar hopelijk nu echt de laatste). En daarna nog even de stad ingeweest omdat ik een nieuwe bloes moest hebben voor mijn sol morgen. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. Lars vond alles prima. Bezoek doet hem vrij weinig, alleen slaapt hij veel minder. En als we in de stad zijn, slaapt hij ook niet. Dus thuis maar weer de fles gegeven en naar bed gebracht. Hij sliep vrijwel direct! Nog even een vraagje; binnenkort gaan we met de hele fam naar de efteling. Lars slaapt gewoon NIET in de kinderwagen. Af en toe een hazeslaapje van tien minuten. Drukte om hem heen en bomen en alles vindt hij super om te zien. Moet ik hem meenemen naar de efteling of naar de oppas? Want als hij een dag bijna niet slaapt is hij de dagen erna een en al huilen, zeuren en heel vervelend. Wat zouden jullie doen?
Fem: Ja als je zelf al zegt dat ie na zo'n dagje huilerig, zeurderig en vervelend is.. Wat wil je zelf dan? Zeg je dan ik wil de kleine graag mee, en dat ie dan de dagen er na huilerig etc is, moet ik dan maar voor lief nemen.. Of zeg je, we brengen hem naar de oppas, zodat ie lekker in zijn ritme blijft, lekker kan slapen..etc, en wij even leuk dagje! En dus dag(en) daarna vrolijk manneke. Voor mij zou de keuze makkelijk zijn. (Lekker dagje naar oppas, en zelf even 'er tussen uit ') Geloof best dat je zenuwachtig bent! Zal voor je duimen dat het goed gaat! Nana: Leuke vakantie gehad? Monika: Veel plezier! Wij hebben Dancing With Wolves gekeken. Die was gister avond op Rtl 7, maar hebben wij opgenomen. Dus incl. reclames duurde ie iets meer dan 4 uur. (zonder recl. denk uurtje of 3) Was wel gave film.
Sow, avond! Heerlijk relax dagje gehad vandaag.. vanmorgen dan naar voetbal geweest, vanmiddag film gekeken. Heb trouwens ook nog mooie warme voetenzak besteld op duimeland. Zo 1 waar ie helemaal in kan, ook met zn koppie. Lekker voor straks vd winter als we mee naar voetbal gaan. Luca lag om 19.30u al in bed, die is morgen vroeg weer de eerste Wij gaan lekker bankhangen! Fijne avond!!
@ GuusjeB: Ja ik was ook aan het kijken voor een krantenwijk zowel bij mijn ouders als bij (mn nieuwe adres) in de buurt. Helaas was er op het moment niks maar daar blijf ik wel voor kijken, lijkt mij ook het meest makkelijk met Yara en die kan anders ff bij mn ma blijven en als ik tussendoor moet voeden kan dat gewoon. Schoonmaak enzo heb ik al meerdere malen voor gesoliciteerd maar afgewezen omdat ik geen rijbewijs had... @ Wish: ja het stomme is, vriendlief verdient net zo veel als mn pa (miss zelfs wat meer) maja door die rot schulden!!! en dat terwijl ik altijd thuisblijfmama wilde zijn, voelt gewoon een beetje zuur... @ Meijke: Fijn dat het wat beter gaat! @ gravid: oe jij ook al vroeg op moeten staan! @ Nana: welkom terug! leuke vakantie gehad? @ Fem: Hij heeft natuurlijk zelf niks aan de efteling nog... Vind het moeilijk! Yara zou ik absoluut menemen ivm voeden en omdat ik stiekem zonder haar gewoon zelf echt geen leuke dag heb, maja die slaapt dan ook heerlijk in de kinderwagen! Hier: Gister was de BBQ wel gezellig maar niet bijzonder. Muziek stond erg hard en ik was in de auto van mn pa gaan voeden waar ze ook in slaap viel. De auto stond op het terrein en dus besloten haar in de kinderwagen bak daar in te laten slapen en ongeveer om de 5 min ging er wel iemand kijken (deden ze met liefde hihi) en ze sliep heerlijk! Vandaag mee geweest met vriendlief op zn werk. Hondjes bij mn ouders gebracht en Yara nog in de pyjama slapend meegenomen (moesten half 7 aan boord zijn) Ik was bang dat ze door de BBQ drukte van gister vervelend zou zijn maar ze was echt een ENGEL!!!!!! Heeft heerlijk geslapen, gegeten, gelachen, dr tong uitgestoken (hebben we dr geleerd hihi) en weer geslapen. Echt ze sliep super lekker in de stuurhut op de bank in de kinderwagenbak naast mama. Echt helemaal super! Nu ligt ze wederom lekker te slapen, in dr eigen bedje. Ben SUPER trots op dr!!!! foto: in de stuurstoel
Dag dames! Hier een hele gekke, hectische week. Ben wel wat online geweest maar steeds niet de energie om uitgebreid te reageren, ga ik vanaf morgen weer consequent doen! Heb ik nog hele bijzondere dingen gemist?? Vagans, wat een lieve fotos! Vooral die in papa's vest. Smelt!! Gravid wij hebben ook bij duimeland zo;n voetenzak gehaald! Voor de helft van koelstra, als de gaten niet helemaal goed zijn maakt mn mams er nieuwe in voor ons(dit scheelde echt 45 euro!!). Wat voor een heb jij besteld?? Fem, ik zou ukje niet meenemen. Wij zijn een aantal dagjes uitgeweest met de oudste, remus ook bij opa en oma gelaten. Vind het zelf niet leuk maar hij heeft daar helemaal niks. Vind het zo zielig voor hem dan. Terwijl hij bij opa en oma heerlijk kan tutten en spelen en lekker in een bedje slaapt.