Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    fem succes morgen!!

wish kindjes maken idd troep hihiJ wordt alleen maar erger hoor berg je maar hahaha

gravid hier ook een mannetje wat perse op zijn buik wil draaien maar ’t lukt hem nog net niet. Hij draait nu wel op zijn zij en dan rolt hij over zijn buik naar zn andere zij. Heel komisch gezicht.. Maar dat helemaal draaien wil dus nog niet en dat FRUSTREERT!! Whahah driftkoppie.. Is het Luca inmiddels al gelukt?

Mooi dat je zo’n lekker dagje weg hebt gehad! Af en toe is dat heerlijk he, even wat anders om je heen en om te doen.

Meimamma wat fijn dat ze zo goed gaat!!! Hoe was je meidenweekeinde??

Whaa Vagans zoo veel geld ineens!? Dat is echt niet leuk.. Hoop dat ze morgen een beetje begripvol zijn! En qua werk, kan je niet een paar dagen kindjes opvangen(gastouder?). Ik ben het ook van plan, kan ik namelijk bij Remus blijven. Hier heb je best veel mogelijkheden in en je kan best veel info op internet vinden.

Wat leuk dat je dagje mee bent geweest met vriendlief!! Vaart hij alleen?

Yvon hoe was Mysteryland?

Guusje hoe is het nu met jullie? Trekken jullie t nog en kan je een beetje genieten van je vakantie??

Meijke naar hoor om je kindje wat zich zo beroerd voelt achter te moeten laten. Kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vindt!

Oeh babymassage, lijkt me ook geweldig ja. Ik smeer Remus regelmatig in met neutral olie en hij vindt het heerlijk. Kan echt zien dat hij zich ontspant dan!!

Yvon wat heerlijk dat je meisje zo lekker slaapt, hier nog niet hoor.

Troetel waar ben je?? Gaat het nog een beetje daar meis??!?? Knuf voor jullie!!

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Even een fototje van mijn kleine moppie. :D

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fem Thx voor je lieve reactie, dat doet me goed;)
    Sophie Wat lief dat je wat info heb opgezocht. Het klinkt mij inderdaad ook goed in de oren, maar wij vragen ons vooral af IS het wel koemelkallergie. Ik wil gewoon voordat we weer een ‘uitprobeersel’ gaan doen op Jaylin ze eens kijken of ze niks anders kunnen vinden. Want behalve even het rompertje omhoog om naar het buikje te kijken is er verder nog niks gedaan.

We hebben gezien dat de verandering v. voedingen groot effect op haar heeft gehad en dat voelt niet fijn. Bovendien heeft ze de forte voeding echt nodig en ik vraag me af of we niet weer terug bij af zijn als we een niet-forte voeding voorschotelen. Bovendien krijgt ze gedeeltelijk borst dus een koemelkeiwit vrij dieet heeft meer voeten in de aarde dan alleen de FV ‘even’ vervangen. Bovendien raadt de een ‘Omneo’ aan en de ander weer Pepti..
    Alles voor mn kindje hoor maar ze heeft toch meer klachten die me verontrusten.

Meijke Wat fijn dat jullie verder geholpen worden met Nienke. Het klinkt alsof die fysio/manueel therapeut echt het verschil kan maken, ik hoop dat het allemaal goed komt;)
    Wish Ohh haha dat is echt wennen he dat rommelige en geknoei aan kindjes. Dat wordt nog wat als Jaylin aan de fruithappen gaat. Ze presteert het vaak al een beetje melk te knoeien en dat dan heerlijk uit te smerenJ
    Fem Geweldig van die banaan! Hier Jaylin van de week een paar likjes van een teabiscuitje gegeven (na de fles) ze vond het erg interessant. En gister sloeg ze dus een aardbei uit mn handen en ging haar handje aflikken en ze trok me toch een zuur gezicht hahahaha.
    Gravid Haha nu al temperament;)
    Monika Heerlijk zwemmen met de kleine man. Leuk hoor ook met zo’n zwemband. Wij hebben hem ook al gekochtJ
    Meimamma hopelijk heb je een heerlijk girly weekend gehad;)
    Vagans Oei Yara ook al een van streek dag gehad. Soms effe vervelend he dat je niet weet wat te doen om dr stil te krijgen! Balen van die belastingschuld, hopelijk komt het allemaal goed;)
    Fem Leuk dat babyzwem! Wij staan op de wachtlijst voor de zondag en willen sowieso nog eventjes wachten met Jaylin haar uitslag. Dat chloor-water zal er vast niet veel goeds aan doen.
    En dan hopen we over een tijdje gewoon ook op de zondag een plekje te hebben. Anders moeten we doordeweeks en het is wel leuk om papa mee te nemen.
    Fem Ik zou Lars lekker meenemen. Wat bij Jaylin helpt is als ze een beetje ongeduldig en moe wordt (want die is dus ook vaak wakker als we wandelen) de kap helemaal omhoog doen, lekker toedekken en net zo’n soort ritueeltje als thuis. Dan slaapt ze wel een tijdje.

Ego Effe gauw kort berichtje. Weekend heerlijk bijgekomen en goed gepraat met mannetjelief. Dat luchtte wel op, ook lekker tijd aan elkaar besteed en Jaylin uit elkaars handen genomen. Net HA gebeld (weer hetzelfde gezegd als vorige week maar nu om een andere arts gevraagd) moet er om 10u45 wezen, ga echt op mn strepen staan. Nu gauw aankleden, en kleine klaarmaken.
    Laat jullie straks weten hoe het gegaan is

Liefs

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Troetel s6 bij de dokter!!

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    En hoe was het bij de dokter troetel?

6. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Dames,

Meike: Wat kl*te van de reflux. Als ze elke keer zo snel weer wakker wordt dan kan ze nooit genoeg rusten. En dan is het erg moeilijk voor die kleintjes om hun rust te pakken. Hoop dat het snel beter gaat.

Femmelepem: Heerlijk dat babyzwemmen, met Tim ook heel lang gedaan. Nu met Lise gaat het niet meer lukken, wordt een beetje moeilijk met 2 kindjes. Dus dan maar af en toe in het weekend gaan zwemmen samen met papa!!

Gravid/ SophieMarie: Mysteryland was helemaal super!! Ondanks de regen een super dag gehad!! Zo nu en dan dansen in onze poncho!! Maar ook een paar uurtjes mooi weer gehad. Bleven bij vrienden in Den Haag slapen en waren om ongeveer 01.00 uur daar. Superleuke dag gehad en heerlijk om weer eens weg te zijn zonder de kindjes even genieten van iets anders!! Kindjes waren bij schoonzusje (heeft zelf nog geen kindjes) en hebben het supergoed gedaan. Als ze zo altijd waren mochten ze ieder weekend wel komen!!

Vagans: Las iets over een bijbaantje zoeken. Kan begrijpen dat je het heel moeilijk vind om je meisje achter te laten. Ik vind het ook niet leuk, maar moet daarbij wel zeggen dat ik ook wel weer heel erg fijn vind om te werken. Zou zelf iig nooit de hele week thuis willen zijn, omdat ik het ook fijn vind om eens iets anders te doen dan 24 uur per dag voor de kindjes te zorgen. En tja, daarnaast hebben we mijn loon ook nodig dus dat komt er ook nog bij kijken.

Kaat: Wat fijn dat ze zo goed slaapt!! En wat leuk dat ze het fruit zo lekker vind. Tim vond het ook meteen heerlijk. Lise gisteren en vandaag beetje geprobeerd, maar gaat nog niet van harte. Ach, komt vanzelf.

Meijke: Ik werk 3 dagen en moet zeggen dat ik dat meer dan genoeg vind. Ben benieuwd hoe jij die 4 dagen gaat ervaren.

Nana: Fijne vakantie gehad??

Femmelepem: Betreft de Efteling, als je een fijn oppasadres hebt zou ik zelf daarvoor kiezen. Voor Lars een stuk rustiger en hij heeft er toch nog niets aan. Ze kunnen daar zo nog dagen last van hebben omdat ze 1 dag zo uit hun ritme zijn gehaald. Rust en Regelmaat is nu eenmaal heel belangrijk voor die kleintjes dat heb ik wel geleerd bij Tim.

Vagans: Wat fijn dat de BBQ leuk is geweest en gelukkig heeft ze dus nog even rustig kunnen slapen ondanks de harde muziek. Wat een lieve foto’s!

SophieMarie: Lieve foto hoor!!

Troetel: Jeeh nog steeds aan het zoeken hoe en wat allemaal. Wat vervelend dat jullie nog niet hebben gevonden wat er is. Hoop dat de andere arts jullie beter kan helpen. Succes bij de dokter.

Zoooo ik ben er weer. Lekker 3 daagjes vrij dus wat meer tijd om weer een beetje alles bij te houden. Heerlijk weekend gehad. lekker met vrienden naar Mysteryland geweest en een keer lekker gefeest!! Was toch al wel weer meer als een jaar geleden dat we naar een feestje zijn geweest.

Verder druk op het werk. En natuurlijk druk met de kindjes, maar wel heerlijk genieten. Tim heeft vanmogen wat koort 38,1 maar lijkt er geen last van te hebben, speelt gewoon door gelukkig.

Lise ligt nu lekker te slapen.

Ga zo huis maar even poetsen want dat moet hoognodig gebeuren!!

Lfs

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Troetel vanaf mijn vakantie duim ik voor je!

Hier gaat het goed. Zijn net wezen zwemmen en dat vonden papa en mama leuker dan het kind zelf;)

Hij ligt nu lekker te slapen. Straks gaan we shoppen. We denken niet te veel na en proberen vooral te genieten.

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo net terug van de dokter, ben gelijk even doorgelopen naar de supermarkt dan hoefde ik de kinderwagen maar 1 keer van de trap af te sjouwen..:)

Deze dokter was eindelijk wat behulpzamer en begripvoller dan de andere arts. Ze nam de klachten serieus en dacht direct eigenlijk aan reflux. Verder heeft ze nog even goed naar de huid gekeken, dit keer met alle rust naar ieder plekje waar ik me zorgen om maakte. We zijn er nog niet over uit wat er naast de evt. reflux nog meer kan zijn, maar dat is wat we eerst gaan behandelen.
    Hebben nu zantac meegekregen, moet ik haar 2 x daags 1 ml geven +- 30 min voor de voeding. dit gaan we 2 tot 3 weken aankijken. Als dit niet alle klachten maar wel wat uitsluit gaan we 2 tot 4 weken over op pepti om te kijken of het koemelkeiwit allergie is. Qua huidklachten heeft de HA het idee dat Jaylin deels eczeem begint te krijgen en daarbij allergisch is voor 'wolvet' of zoiets. De apotheek gaat nu uitzoeken of er een variant v.d. zalf is zonder dit bestanddeel. Maar ik begreep bij de apotheek dat de HA even contact op moet nemen met de dermatoloog. Daar word ik nog over teruggebeld. Dus dat even afwachten.

Hopen dat die maagzuurremmer een gedeeltelijke oplossing is. Als dit het niet is en het niet naar onze zin gaat verwacht ik dat de ha zelf ook wel een doorverwijzing wil naar de KA.

net direct medicijn gegeven want ze had dus alweer honger (was weer vanaf 11 uur aan het krijsen). maar ze ging zo over haar toeren dat ik geen 30 min kon wachten met de fles, dus 10 min gerekt en toen fles erachteraan. en ze is voor de verandering stil en aan t kwebbelen na de fles terwijl ze normaal gilt als een speenvarken minimaal een halfuur lang...

Guusje Geniet lekker van de vakantie en neem even lekker de rust met zijn 3tjes;) Dikke knuffel

9. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Troetel: Wat fijn dat er nu dan eindelijk iemand is die naar je luisterd. Fijn dat je iets hebt gekregen voor de reflux en dat het meteen al lijkt te helpen, wat fijn dat ze meteen zo goed reageert op het med. en dat ze zo vrolijk is na de fles. Hopelijk zet het zo door. Heel veel succes ermee!!

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Troetel heel fijn dat jullie eindelijk gehoord en geholpen worden. Hopenlijk is dit de oplossing.

@Guusje, goed van jullie om de zinnen te verzetten, probeer zo veel mogelijk van jullie vakantie te genieten. Even de zorgen op zij dat mag best wel eens. Dan kan je er daarna weer even met wat frisse moed tegenaan!

@Vagans, ja als je je altijd had ingesteld op thuisblijfmoeder te zijn dan is het wel zuur als je moet werken. Maar net als vele andere meiden hier kunnen wij het ook niet redden zonder mijn loon en daarnaast vind ik het ook wel weer lekker om aan het werk te zijn. Ik werk dan maar 18 uur, maar dat zijn net die uurtjes die ik even nodig heb om er uit te zijn. Ook goed voor de sociale contacten (collega's). Maar ik zal wel weer even moeten wennen straks en ik zal Jelke zeker missen. Zonder mijn inkomen zouden we ook wel rondkomen, maar zouden we weinig tot niks kunnen sparen en geen leuke dingen meer kunnen doen en zou vriendlief zijn hobby's niet meer uit kunnen voeren. Nou dan is er ook weinig aan dus dat doen we niet. Bovendien willen we juist kunnen sparen omdat we dolgraag volgend jaar trouwen willen. Succes met het vinden van een leuk passend bijbaantje!

@hier: Nou gisteren de hele dag weg geweest op verjaardag bij vriendlief zijn Beppe. Was super gezellig met de hele familie. Nu aan het genieten van mijn laatste weekje vakantie! Volgende week maandag weer beginnen.

Liefs

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Hahah geleerd om tong uit te steken, succes.. straks kun je het weer afleren ;)
    Ik wil echt nie dat iemand dat Luca aanleert.
    Zo doet Lydia het ook te pas en te onpas, of het nou bij bekende of bij vreemde is, en ik vind dat niet netjes.
    Maar ja, krijg het nog maar eens afgeleerd.. ze snapt nu wel dat het niet mag.. maar ja, eigenwijsje dat het is, blijft ze et doen natuurlijk.

Wat een leuke foto's van je meisje!!
    Lekker naar het zin gehad zo te lezen!

Sophie: Ik heb een TitaniumBaby voetenzak.
    Marktplaats.nl > Universele voetenzak buggy of kinderwagen 5 euro KORTING! - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes, Deze maar dan in het zwart.
    (zwarte wandelwagen ook ;))
    Luca lukt het ook nog steeds niet om op zn buik te rollen, maar probeert het wel steeds.
    Kleine driftkikker ;)
    Wat een lieve foto van je mannetje!!

Troetel: Ja nu al ;) En flink ook.
    Wat fijn zeg dat je nu een arts had die je serieus nam en goed naar Jaylin keek!!
    Hopelijk werken de medicijnen die je gekregen hebt!!

Yvon: Super zeg dat Mysteryland geslaagd was!
    En die regen moet je dan maar voor lief nemen he ;)
    Oh, dus jij bent elk weekend kindloos :p Nah ja, wel beter dat ze het zo goed gedaan hebben!

Guusje: Wat fijn dat het goed gaat op vakantie!
    Probeer er nog even lekker van te genieten!

SQ: Leuke dag gehad dus!!
    Geniet nog even van je vakantie :) Wel weer wennen denk, werken straks!

Ego:
    Nou, Luca gister dus al om 19.30u in bed gelegd, en vanmorgen kwam ie om 06.30u pas weer.
    Als papa 's morgens nou eens ietsje rustiger doet, dan komt ie waarschijnlijk 07.00u pas.
    Maar ja, papa kan niet stil doen s'morgen.
    Die moet altijd perse eerst zn schoenen aan doen, dan Luca zn kamer oplopen, en ja hoor..zoals elke morgen hoor ik dan door babyfoon: Oh ben je al wakker?
    Eh ja schat, NU wel ;) En-bedankt.. ;)
    Ipv dat ie eerst gewoon Luca kusje ga geven, zonder iets te zeggen en dan pas zn schoenen aan doet. :cool:
    Maar goed, Luca dus om 07.00u maar fles gegeven, en daarna nog lekker geslapen samen tot 11.00u :$ Even lekker uitgeslapen ;)
    Toen weer zn fles gegeven en hij ligt nu vanaf 12.15u lekker op bed.
    Ik denk dat ik bij de voordeur een automatisch schop-been ga neerzetten.
    De postbode's/krantenjongens/meiden kunnen namelijk niet normaal de kranten/folders/post door de deur gooien, die moeten altijd de klep van de brievenbus keihard dichtgooien :x
    En Luca zn kamer zit naast de voordeur, dus elke keer Luca wakker.
    Als ik dan zo'n automatisch shop-been heb, krijgt iedereen die da ding te hard dichtgooie gelijk schop onder zn hol.
    Misschien dat ze et dan afleren ;)
    Oh wacht, nee dr is 1 die het wel zachtjes doet.. die ziet waarsch. de deurhanger op het raampje van de deur: ssst.. baby slaapt. :D
    Mijn zusje van 7 had mooie deurhanger gemaakt op school voor geboorte van Luca, met de tekst sst..baby slaapt.
    En die hebben we op het raampje van de voordeur geplakt haha.
    Helpt bij 1 dus wel :cool: (ja en sommige kloppen op het raampje ipv dat ze op de deurbel drukken :p)
    Verder rustig dagje vandaag.. beetje opruimen zoals gewoonlijk.

Zo slaapt ons manneke het liefst, met Muis tegen/op zijn gezicht ;)

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gravid Wat een superlieve foto's;)

Ego Hier ligt de kleine prinses in bed, even mama tijd. Mama aan het neuzen voor wat muziek voor de bruiloft (met name de ceremonie). Ben opzoek naar een goede versie van de bridal march.. Is nogal moeilijk. Op youtube staan een hoop 'irritante' amateurs;)

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahaha Gravid, dat vinger erbij met het drinken herken ik ook ;)

Draaien doet hij hier tot op zijn zij en dan ligt zijn arm in de weg.

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SophieMarie: Ja lieve foto he! Vriendlief was helemaal trots dat zn kleine meisje mee was met zn werk :) Mooie foto!

@ Troetel: heel veel suc6! Hier was zantac geen suc6 (alleen maar meer spugen) maar heb al eerder gelezen dat sommige kinderen het er heel goed op doen!

@ Yvon & SQ: Ja ik ben wel een echte thuisblijf mama die het heerlijk vind om 24/7 voor dr kleintje te zorgen en echt een hekel heeft aan werken! Niet omdat ik lui ben ofzo maar ja (weet het niet goed uit te leggen) ik voel me dan altijd ontzettend opgesloten enzo en ben niet echt zon mensen mens dus vind ik het gewoon verschrikkelijk! (hoe leuk mensen ook kunnen zijn) wat ik al zeg, moeilijk uit te leggen en ik heb ik het verleden ook wel gewerkt en ook echt wel leuke banen maar toch altijd tegenzin :(

@ Guusje: Geniet er van meid!

@ Graavid: Ja ach tong uitsteken vind ik nog niet zo heel erg eigenlijk... tis stiekem ook wel heel schattig hahahaha
    Wat een lieve foto! en wat handig idd zon bordje!

* belasting: vriendlief kreeg er ook nog eentje binnne... mag 2100 euro betalen! en dat klopt echt niet volgens hem. Ik heb gebeld (kreeg de deurwaarder zelf) en ik ga morgen naar het belasting kantoor en dan moet ik hem woensdag terug bellen of ik daar wat heb kunnen regelen.

hier: beetje aan het rommelen in huis, wasjes draaien enzo.
    Yara ligt in de box te slapen, weel helemaal dwars natuurlijk hihi en begint langzaam wakker te worden, maar het is ook al 3,5 uur geleden dat ze heeft gegeten dus das heel netjes!

vanmorgen was ze ff huilerig en toen hebben we samen de kamer door gedanst en toen was het weer goed ;)

vriendlief komt vanacht thuis, dan morgen naar het belasting kantoor en van de week nog ff een keer langs de makelaar om vriendlief zn contract te kopieren en donderdag wordt zn spinnen tatoo bijgewerkt en dan moet die zondag en maandag werken (invallen) en daarna donderdag - donderdag weer.

Mn moeder mailde dat mn vader langs ons nieuwe huisje was gelopen en zag dat ze er een hele nieuwe pui aan het inzetten waren! wauw! zo wordt het echt een compleet nieuw huis! cool!

16. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Wat super dat jullie huis helemaal compleet word zo!!
    Ja, nu is tong uitsteken nog schattig.. maar Lydia (bijna 4 jaar) doet het dus nog steeds, ook tegen vreemde.. en dan vind ik het niet netjes!
    Hopelijk kunnen jullie wat regelen met de B-dienst!

Monika: Ja hier ook hoor, rolt zeg maar op zn zij, door tot op zn buik.. maar kan dan zn arm niet goed leggen, dus schopt ie zichzelf weer op zn rug ;) Moet echt die draai zien te vinden dat ie zn arm ook goed kan leggen.
    Ach ja, komt vanzelf!
    Oh dus Gabriel vind het ook lekkerder drinken met 1 vinger er bij haha :D

Troetel: Heb zo ook geen idee of je een moderne versie er van hebt.
    Hoop dat je er uit komt!

Ego: Luca lekker 2.5 geslapen, kon ik ondertussen de afwas doen en de kamer opruimen/schoonmaken.
    Nu ligt ie heel driftig te doen in de box. (hij is echt boos ;) dus ga hem maar zn fles geven.

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vanmorgen toch weer iets meegemaakt.

Stond ik al halverwege het zebrapad toen ik twijfelde of de auto die van rechts kwam wel zou stoppen, dus ik stopte zelf al bijna......nou gelukkig dus maar want die ongelooflijke doos reed dus echt door en mij de hele tijd aankijken van wat doe jij hier !!! :$

Het is dat ik er te laat aan dacht om het kenteken op te schrijven, dus was ze te ver weg om hem nog te kunnen lezen, maar ik had haar aangegeven.
    Liep nota bene met de buggy nog voor me.

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gravid Het hoeft ook niet zo zeer een moderne versie te zijn. Maar geen amateur versie zegmaar die half afgemaakt is of vreselijk slecht.
    Dat kleintjes tong uitsteken lijkt mij dus ook niet netjes, zeker niet op latere leeftijd nog. Maargoed kinders komen vaak overal mee weg he hahaha.

Monika Wow wat een troela die zo doorreed zeg. Je hebt echt gevaren op de weg tegenwoordig ik zeg wel eens dat ze hun rijbewijs aan mij mogen geven, ik zal het vast beter doen;)
    Aan mij hebben ze ook een verkeerde als ze zoiets doen. Ben je al een beetje van de schrik bekomen?

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Ah zo op die manier.
    En ja, kleine kids kome er nogal mee weg ;)

Monika: Jeetje wat een idioot zeg :$ Tegenwoordig moet je idd zelfs goed uitkijke bij een zebrapad.

Net Kruidvat folder binnen, ze hebben weer erg leuke baby dingen van Bambino binnen :D
    Kga mezelf ff verklede.. Luca spuugt nooit.. Dacht ik ;) Hij spuugt net zowel zichzelf als mij dr onder.
    Heb hem al verschoond.. nu ikke nog ;)

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Ja dat is ook wel zo natuurlijk, maar dan kan je het wel weer uitleggen wanneer het wel en niet mag (en tuurlijk zal ze dan ook wel is niet luisteren ;))

@ Monika: Jeetje wat een idioot!!!

Hier:

Vriendlief belde net, was weer van alles veranderd maar in positieve zin :D hij komt nu al naar huis :D
    Ik zou andijvie eten wat ik nog in de vriezer had, maar gelukkig had ik ook nog een portie boerenkool ;)

Deel Deze Pagina