Hoi hoi @Troetel:Gelukkig dat er nu eens naar je geluisterd werd...hopelijk helpen de maagzuurremmers! @Guusje:Gelijk heb je...lekker proberen te genieten!! ff vraagje...ben nu met fruithapje begonnen en hij vind het heerlijk!! Maar hoeveel geef je?als het aan hem ligt eet ie het hele potje leeg maar is half potje niet voldoende nog?
@bijvoeding, ik begreep dat het tot 6 maanden nog geen flessen mag vervangen. Dus als hij door een heel potje zijn fles niet meer leeg drinkt, dan minder fruit. Dat zei mijn KA toen ik haar vroeg of ik met 5 maanden wat vaster voedsel mag proberen (ivm haar reflux).
Nee doe het ook niet als flesvervanger hoor al mag hij wel evt 4 flessen per dag maar kom nog steeds op 5 uit.Denk dat ik het voorlopig maar ff op half potje fruit hou
Ligt eraan hoe groot het potje is. Hier gaat een klein potje op (als je vers ingevroren in zakjes voor ijsklontjes gebruikt is het gelijk aan 6 klontjes). En daarnaast krijgt hij 4 flessen a 210/7.
Monika: Wow dan is het een goeie eter of niet! Ik geef Luca ook elke dag fruit, maar een half potje gaat er nog niet in hier. Wish: Gewoon lekker geven wat ie lekker vind zou ik zeggen. Ik geef Luca ook gewoon net zo lang tot ie zelf aan geeft dat ie genoeg op heeft. (gaat dan expres zitten knoeien) Meestal is dat nog geen half potje per dag. Vagans: Lekker joh dat ie nu al naar huis komt! Geniet er van. Wij ff stad in geweest net. Vriendlief had vrijdag nieuwe voetbalschoenen gekocht, trekt ie ze gister aan, trekt veters aan en hele veter knapt zo door de schoen heen Dus net terug geweest, krijgt ie nieuwe schoenen, en deze mag ie gebruiken tot de nieuwe binnen zijn. Dus wel super netjes! Bij de Hema even broodje worst gehaald zijn daar zoooo lekker En even boodschappen gedaan. Op menu staat Griekse aardappelschotel met gekruide kippenboutjes. Ik ga Luca de fles geven, en die lekker naar bed doen!
Leuk dat je mannetje er al is Vagans. Femmel, hoe was je soll? Heb aan je gedacht, hoop dat het heeft geholpen Klinkt als een leuk dagje Gravid! Grappig dat de ritmes allemaal nog zo verschillen! Nienke slaapt echt niet door als ik nu al het laatste flesje geef. Ze heeft om 18.15 gehad dus rond 22.00. Ze is dan al wel in een hele diepe slaap... Om de hoeveel uur geef jij de flessen Gravid?
Troetel, hoop dat de Zantac werkt! Hier werd ze er zeker rustiger van, wel vanaf vandaag dosis verhoogd naar 2 x 1,5 ml. En verder dikken wij in met 2 scheppen Nutriton, maar met BV kan dat niet. Wel kun je een lepeltje vooraf geven geloof ik, maar misschien is dat bij jou niet nodig.
Hier heeft meneertje net voor het eerst boontjes gekregen. Klein beetje, maar dat was zo op Dat vindt hij blijkbaar veel lekkerder dan worteltjes
@ Gravid: oe... Hema rookworst... super lekker!!! en super netjes ja betreft de schoenen! @ Fem: Ja, hoe ging de solicitatie? @ meijke: Hier begint er langzaam een ritme in te komen, al is met BV het ritme niet water dicht meer een ''ongeveer'' Hier: Yara gevoed, met de hondjes gelopen, omgekleed, nog een slokkie en toen bed in, verhaaltje en nu is ze stil. Tot nu toe is ze elke keer als ik dr savonds (rond 8e) zo op bed leg netjes stil heel fijn! dus dan heb ik de avond voor mezelf Denk wel dat het komt omdat ik iedere keer de zelfde stappen neem en het verhaaltje helpt geloof ik ook! Oja en niet te vergeten het aller laatst, een dikke kus en woezel knuffel aan (la la la) vriendlief en ik zitten heel gezellig beide achter onze eigen pc haha, maja dat ik niet helemaal alleen zit is al fijn
Vagans: Heerlijk joh dat je nu nie alleen bent! En ideaal is dat he, avond ritueeltje, hier net zo hoor. Monika: Haha nu al voorkeur Meijke: Ik geef om 07.00u, 11.00u en 15.00u 210+7, en dan om 19.00u de laatste fles. Ook weer 210+7 en dan met Bambix rijstebloem er door. Dan ligt ie rond 19.30u in bed, tot 's morgens 06.30u ongeveer. Ego: Pff, dachten rustig avondje te hebben.. niet dus Normaal gaat Luca lekker slapen wanneer we hem in bed leggen, dat was vanavond voor het eerst even anders Huilen huilen en nog eens huilen, tot overstuur aan toe. Dus maar weer er uit gehaald, en dan was het goed Hoezo: Uitproberen. (Dachten we) Weer op bed gelegd, weer huilen tot overstuur aan toe. En maar bijten op zn vingers, dus waarschijnlijk super last van tandjes. Spul gegeven, en even op de arm mee naar buiten met vriendlief. Maar dat werkte ook niet, aangezien hij super eenkennig is, dus maar weer naar binnen en even lekker op de bank. Toen meneer praatjes begon te krijgen maar weer naar bed, maar weer overstuur.. Ik wist ondertussen niet meer of het tandjes waren of dat ie krampjes had.. dus maar spul voor krampjes gegeven.. baad het niet schaad het niet. En zo viel ie in slaap op mn schoot Dus net maar weer in bed gelegd, en nu is ie stil. Voor het eerst een avondje met een huilende boy, weten we ook weer wat dat is Nu ga ik lkkr even filmpie afkijken, en dan bed in!
Hier al 2 dagen een ventje wat veel huilt. Overal op bijt. Flesjes niet leegdrinkt, hangerig is. Nu net maar een zetpil gegeven en nu slaapt hij heerlijk. Zijn tandvlees smeer ik 3x per dag in met dentinox, maar tandjes komen nog niet door. Hoop dat ze snel komen, want vind het nu zielig.
Hai meiden Effe snel een berichtje van mij! Nog 1,5 dag en dan heb ik 3,5 week vakantie! Hoop dat het weer nog een beetje mee gaat vallen maar iig hebben we een weekje Gran Canaria waar het vast wel mooi weer zal zijn. Hier weer gestopt met de bambix .. weet niet of ik dat al had verteld, maar maelynn werd er super onrustig van. In een keer kwam ze weer snachts en had ze sochtends een poepbroek waardoor ze ook eerder wakker werd. Ik dacht bij mn eigen en nu ben ik het zat en ga ik het niet meer geven ... nou gelukkig dat ik gestopt ben, meteen sliep ze de nacht weer door en nu ligt ze nog te slapen zo lang heeft ze het volgens mij maar een enkele keer gedaan dus ben erg blij. Het leek wel alsof ze erg actief werd van die bambix zeg ... zo zie je maar voor de een een wondermiddel, maar voor ons .. haha Eergisteren begonnen met een potje fruit. maelynn was er echt aan toe want als het aan haar ligt eet ze zo een potje op. Ze krijgt nu per dag 2 eetlepels gemalen groente en ben ook beetje aan het uitproberen met fruit. Peer vond ze erg wennen, maar nu wel lekker tot nu toe lust ze alle smaken die ik haar aanbied dus das wel fijn. Nou meiden ik ga zo werken! Spreek jullie snel weer xxxx
Hey meiden Sollicitatiegesprek ging naar mijn idee wel goed. Ik kon alles onderbouwen, ze vroegen me behoorlijjk uit. Heb er zelf wel een goed gevoel aan overgehouden maar je weet het nooit he. Er warn vier!!! mensen bij het gesprek. Radioloog, vaatchirurg, laborant en het unithoofd Die laborant en vaatchirurg waren volgens mij accoord, unithoofd volgens mij niet, radioloog kon ik geen hoogte van krijgen. Vanmiddag krijg ik de uitslag. Lars vanmorgen om 0700 uur zijn flesje. Hij was heel vrolijk, allemaal lachen, brabbelen en gek doen, gaat hij ineens poepen. Dus ik luier verschonen, gaat hij plassen terwijl hij naakt is. Fijn!! Allemaal lachen tussendoor. Dus ik weer alles schoongemaakt. Hem verder aangekleed. Komt er wat melk terug. Was ik niet heel blij mee want kon hem weer vrschonen. Nu ligt hij in bed. En ik hoor hem maar brabbelen en lachen maar ik laat hem nu gewoon liggen. Ben benieuwd naar de rest van de dag.
Meijke Jaylin krijgt 4 voedingen op een dag; 2 x bv en 2x fles. De flessen worden aangedikt met Nutriton al zon 5 weken. De BV ga ik idd niet indikken of papje nutriton vooraf geven want haar ontlasting wordt er behoorlijk mee beïnvloed. Maar we geven dus al nutriton/JBP Monika Wat leuk dat Gabriel de boontjes lekker vond! Hoop dat het gauw beter gaat met Gabriel en zijn tandjes, is niks om die kleine man zo van streek te zien! Gravid Hmm zonde van Luca dat hij zo overstuur is, ach ze hebben allemaal wel eens een momentje he. Lekker knuffelen en troosten en doen wat je moederhart je ingeeft, komt het allemaal goed Lilo Fijn dat je bijna vakantie hebt, effe lekker bijkomen En heerlijk naar Gran Canaria, gaat Maelynn met jullie mee? Zo zie je idd dat bambix voor de een wel en de ander niet werkt. Ik denk dat we er hier voorlopig ook nog niet aan beginnen (misschien wel helemaal niet). Jaylin heeft al moeite met poepbroeken en heeft er elke dag wel 1, plus de laatste voeding is BV en die kan ik niet kolven en aanmaken met bambix. Maar voorlopig slaapt ze nog goed op deze 4 voedingen. ( Ze slaapt vaak van 21:00 tot 08:00). Wat fijn dat jullie kleine meid zo geniet van fruit en groente, lijkt me heerlijk om te zien! Fem Zo jij was goed wakker dan met het plas-poep-spuug incident. Ach Jaylin heeft ook vaak lol in bedje hoor, gewoon laten liggen soms vinden ze het ook fijn even rond zich te kijken en gewoon te liggen. Ego Hier gister een vrolijk meisje na de flessen (ipv gillen en overstuur) dus ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkeld. Alleen s avonds was ze weer erg overstuur (ze heeft wekenlang slecht geslapen door die reflux natuurlijk dus ze is doodmoe en wil veel slapen), de voeding liep ook wat uit (iets na 8-en) en dat vond ze niet zo fijn. Alleen vanmorgen sliep ze dus weer tot 8 uur door. Ik mijn wekker om 7:15 gezet zodat ik een halfuur eerder uitkom vanavond met voeden, versliep ik me en zij werd ook niet wakker.. Uiteindelijk weer om 8:15 gevoed dus hebben we weer 12:15, 16:15 en 20:15.. Terwijl ik 19:30 wilde uitkomen.. zucht.. Morgen maar wat vroeger voeden als ik dan wel wakker word.. Verder hier alles wel goed alleen word ik gek v.d. jeuk (ben aangevallen door muggen) ben echt een wandelende bult zowat.. pfff
Troetel: Ja, was echt door de tandjes dat ie zo overstuur was.. en combi met krampjes waarschijnlijk. Maar net wat je zegt, lekker knuffelen en troosten.. is helemaal goed gekomen haha. Super joh dat ze na de fles lekker rustig was! Hopelijk blijft het zo. Vind het echt fijn dat er nu zo goed gekeken is naar dr! Oh, jij ook al onder de muggenbulten, irritant he! Ik net zo.. heb nu uit ellende maar slaapkamer raam strak dicht zitten, en het helpt, geen muggen meer! Fem: Spannend dus vanmiddag! Zal voor je duimen! Kleine man was lekker bezig dus vanochtend Ze houden je wel aan de gang he! Lilo: Bij jou werkt de Bambix dus averechts. Zo zie je maar dat elk kindje verschilt. Wel fijn dat ze het fruit/groente zo lekker vind! Oh heerlijk joh, even vakantie! Hopelijk zit het weer jullie mee! Monika: Ja ik vind het ook super zielig, hij heeft er echt erg last van. Van mij mogen de tandjes door komen, is ie daar weer eventjes van af.. voor zolang het duurt Ego: Nadat we Luca om 21.00u weer in bed gelegd hadden was ie lekker gaan slapen. Dus blijkbaar hebben de druppels toch geholpen! Zelf lag ik er ook voor 22.00u al in, heerlijk! Vanmorgen was het weer zelfde liedje als elke morgen haha..Vriendlief naar zn werk, Luca wakker Alleen ipv dat ie Luca nu laat liggen, brengt vriendlief hem bij mij om 06.15u. Ah ja, was wel gezellig, samen nog even geslapen tot 07.00u en toen weer tot 09.30u. De voetenzak is ook binnen, lekker snel! Alleen zit te twijfelen of ik hem hou of terug doe. Het is een super gave zak.. lekker warme binnenkant, maar aan 1 kant zit de rits iets los.. of nou ja.. dat stiksel zeg maar, en an de andere kant kan ik rits niet helemaal dicht doen omdat daar soort van plastic overheen gestikt is. Dus zit te twijfelen, die ene kant kan ik stiksel zelf wel vast maken, en de andere kant kan ik dat soort plastic los knippen en kan de rits weer dicht. Maar ja, echt netjes is het niet natuurlijk. Vandaag rustig dagje, ben de laatste was aan het wegwerken, en verder weinig op de planning. Luca ligt weer in bed, maar zo te horen heeft ie weinig zin Zal eens even kijken bij hem.
hoi meiden ff ego net naar het belastingkantoor geweest. Meteen gevraagd waar ik nou wel en waar ik nou geen recht op heb. Ze gaat algemene heffingskorting aanvragen met terugwerkende kracht en dan zo de schuld inlopen. Dat zou mooi zijn! Oja als je getrouwd bent is het volgens haar allemaal een stuk makkelijker... vriendlief gelijk: okee dan trouwen we toch! (hij zou het nog doen ook) maar das niet echt de mannier waarop ik wil trouwen heb ik gezegd. zo ff boodschapjes doen, ff kruidvat luiers halen (3 halen 2 betalen) en ik weet niet of jullie ook zon kruidvat voordeelkaart hebben? en elke dag je dagaanbieding krijgen in de mail? maar nu kreeg je dat als je een kopie van je geboortekaartje op stuurt je gratis een fotoboek mag laten drukken!!! super leuk dus! Yara ligt lekker te slapen, heb dr jas aangelaten want dan kunnen we zo meteen door naar de winkels. fijne dag allemaal!
Vagans: Haha nee dat lijkt mij ook geen leuke manier van trouwen Ik heb inderdaad ook zo'n voordeelpas, scheelt best nogal wat. En had ook die mail in mn inbox, wel leuk! Die heffingskorting krijg ik ook, is toch mooi meegenomen! Luca net voor het eerst groente op, worteltjes. Nou, half potje was binnen no time verdwenen hij vond het heerlijk. Maare.. wat een oranje smeerboel Hm, toch even wennen zo'n groentehapje http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=179460&stc=1&d=1314704527
Nog heel even ego: Helaas ik ben net gebeld, maar ze vonden dat ik toch te weinig ervaring had. Beetje raar want dat kunnen ze toch zien op mijn cv maar goed. Nu dus maar verder kijken of ik iets leuks kan vinden. Er is nog geen haast bij hoor. Tot eind dec heb ik nog werk
Gravid Fijn dat je de muggen buiten weet te houden. Hier probeer ik de ramen ook goed dicht te houden (zeker als het licht aan is en het buiten donker is, dan komen ze vaak naar binnen. Maar toch word ik wakker met bulten hahaha. Ach het is zo weer winter Balen van die voetenzak! Als je hem nieuw gekocht hebt en het bonnetje nog hebt zou ik ermee teruggaan. Vagans Hopen dat die schuld zo afgelost kan worden. Wel zo romantisch als je vriendlief uit liefde op zijn knieën gaat idd, niet uit gemak. Komt vast nog wel! Fem Vervelend van die sollicitatie, balen dat ze je toch laten komen en hoop geven als ze later weigeren met de reden dat je ervaring te weinig is. Dat hadden ze idd al heel goed op je cv kunnen zien. Stom zeg! Maar de baan kom je vast gauw tegen