Gravid: Ja was natuurlijk helemaal super dat het zo goed is gegaan. Altijd fijn om te horen dat ze zo lief zijn geweest. Waren allebei ook pas om 08.30 wakker dus schoonzusje heeft lekker uit kunnen slapen!! En tja, die regen was voorspeld, poncho maar aan en dansen maar haha mijn hele laarzen zaten van onder tot boven onder de modder!! Wat fijn dat Luca zo goed slaapt. Wij hebben sinds deze week de laatste fles om 21.00 uur en ze slaapt dan ook het klokje rond. Donderdag moet ze naar het KDV en dan is de eerste fles ook om 07.00, dus laatste die dag ook rond 19.00 uur dus ons schema zal dus ook iets gaan veranderen. Wat een lieve fotos, lekker knus met muis!! Troetel: Succes met het uitzoeken van de muziek!! Draaien doet Lise nog niet, maar wel al heel bewust met een rammelaartje ofzo spelen. En ook alles in de mond stoppen, ben ik niet gewend, heeft Tim nooit gedaan! Vagans: Je moet ook altijd doen waar je zelf achter staat en als dat betekend dat je zo vaak mogelijk thuis bent bij de kleine dan is dat zo. Er zijn vast nog wel andere manieren om een centje bij te verdienen als je dat wil, idd zoals thuiswerk of poetsen (kan ook vaak s avonds als er niemand meer in de kantoren is). Wat vervelend met de BD hoop dat jullie eruit komen. En wat fijn dat jullie huisje straks helemaal goed onderhouden is, heerlijk zeg!! Jeeh Monica, dat zal wel even schrikken zijn geweest. Gelukkig geen ongeluk gebeurd. Dat mensen toch ook eens uitkijken zeg. En wat leuk dat de boontjes het zo goed deden!! Wish: Hier een paar hapjes gegeven van het fruit, maar paar hapjes en dan is het ook genoeg. Tim at wel al meteen een klein potje op. Zolang hij zijn flessen maar niet laat staan is het geen probleem. Het is namelijk nog geen vervanging. Gravid: Wat netjes opgelost door de schoenenwinkel!! Wat vervelend dat hij zo gehuild heeft, tja dat hoort er ook bij. Zo kan het weken goed gaan en dan heb je er ineens weer een paar avonden bij dat het weer lijkt of je terug bij af bent. Maar geloof me is meestal zo weer over. Wat komen er al veel tandjes door, zo hier en daar, dat is echt al wel vroeg hoor!! Hier bijt ze ook heel veel op haar handjes maar ik kan nog niets ontdekken. Dacht het bij Tim ook al bij 4 maanden maar was toen vals alarm. Uiteindelijk kreeg hij zijn eerste tandje 3 weken voor zijn 1e verjaardag haha, beetje later dus. Lilo: Oh wat heerlijk een vakantie, dat zou ik ook zeker wel aan toe zijn. Maar voor ons zit het er niet in. Centjes sparen voor de vakantie van volgend jaar!! Lekker hoor even naar het zonnetje. Femmelepem: Fijn om te horen dat het gesprek zo goed is gegaan. Spannend hoor, nu dus nog even afwachten. Nou een hele aan- en verkleedpartij al zo op de vroege ochtend haha. (Zie net je volgende berichtje: Wat balen dat je het niet bent geworden, veel succes verder met het solliciteren en fijn dat je iig nog tot het eind van het jaar werk hebt.) Troetel: Wat goed om te horen dat het gisteren al zo goed is gegaan. Hopelijk zet het zo door. Tja, Gravid is niet echt netjes van de voetenzak, maar ik zou zelf ook even frutselen om het in orde te maken. Terugsturen is ook weer zon gedoe. Maar ik zou het wel even melden bij de betreffende winkel. Vagans: Hopelijk is er nu heel wat meer duidelijk geworden voor je waar je recht op hebt. En fijn dat de schulden zo opgelost kunnen worden. En zo trouwen haha, dat zou ik zelf ook niet willen. Hier verder lekker rustig. Dagje extra thuis omdat mijn ouders op vakantie zijn en mijn moeder vandaag dus niet op kan passen. Deze week dus maar 2 daagjes werken!!! Kindjes liggen beide te slapen dus ga zo beneden maar eens dweilen!!
Yvon: Oh das wel lekker voor je zusje dan! Tja, vaak is die regen dan nie erg he, als je het zo naar et zin hebt Nou, normaal huilt ie nooit, maar gistere dus erg last van tandjes.. tja dan heb je keer dat je avondje met huilende boy loopt ook niet erg hoor haha.. vind et erger voor hem dan voor ons zelf Spannend dat ze naar het kdv gaat! Geniet van je dagje extra Troetel: Ja zei ik ook al haha, muggenseizoen bijna voorbij Wish: BABY STROPDASSEN VANAF 0 JAAR,SATIJNEN STROPDASSEN IN MOOIE KLEUREN VOOR BABY'S ,KANT EN KLARE STROPDASJE VOOR BABY'S heb je hier misschien wat aan? Voetenzak: Heb hem besteld via Duimeland.nl En vind terug sturen idd ook altijd zo'n gedoe, en wil hem eigenlijk zondag gebruiken.. dus al vink et nie netjes, denk dak um toch maar hou en het zelf even maak. Of vriendlief moet zeggen van stuur maar terug. Even overleggen zo Ik ga Luca fles geven! Die deed net hazeslaapje, maar ligt weer vrolijk te babbelen.. en tis alweer fles tijd geweest..
@ Gravid: haha, heerlijke foto! @ Fem: He wat jammer!!! @ troetel: och ja wie weet, maar trouwen is nou niet iets wat hoog op mn lijstje staat ofzo Hier: Yara was de hele dag al moeilijk, niet geslapen ook en een beetje jengelig. Nu net na het eten had ze eindelijk weer een volle broek! (was al weer 2 dagen geleden) dus hopen dat het nu weer goed gaat! (was de vorige x ook) Net ff naar de winkels geweest, boxers gekocht (strings zijn nog steeds gevoellig!!! hebben jullie dat ook???) en ff 3 pakken luiers. Heb maat 3 genomen denk dat als de maat 2 op is ze wel aan 3 toe is! (had al 1 van 3 liggen (gekregen) en ff gepast en die zat ook wel goed) *zucht* wat gaat het allemaal toch snel!!!
zooooo ze was wat aan het jengelen dus iki kom de kamer in en rook het meteen!!! KONT BOM gelukkig was dr bedje nog schoon
Thnx Gravid idd een goeie site...alleen zit mn kleur er niet bij haha pfff wat doe ik mezelf aan. Ik heb een bruin ribbroekje voor hem gekocht en dat hoedje wat ik vd week liet zien op foto die is ook bruin. Nu wil ik er een wit overhemdje op doen omdat hij de nikes aankrijgt die hij van mn moeder gekregen heeft..dus wat voor stropdas doe je daar nou bij?? dacht bruin maar die zijn helemaaaaaaaaaaal niet te vinden
Wish: Zit hier Stropdassen en strikken voor jongens | Humpiedump.nl misschien een bruine tussen?? Vagans: Haha kont bom Jij kon je lol weer op dus Enne.. Luca zit al 2 maand in maatje 3 haha.. zo snel gaat het dus Ik draag bijna geen strings, maar als ik ze draag, heb ik er geen last van ofzo. Ego: Pff, ik denk dat Luca 15 weken sprong heeft ofzo.. hele dag jengelig en humeurig. Vriendlief kan ook even het rambam krijgen, die vind ik ook nie zo lief momenteel. Was met de was bezig, ondertussen wilde ik ff het gehakt in de pan, dus vraag of vriendlief dat wil doen en even in de gaten wil houden. Nou, hij heeft het in de pan gedaan, maar in de gaten houden ho maar. Ik was dus even druk met de was, en vroeg of hij even de ovenschaal wilde schoonmaken.. Antwoord: moet het in de ooooven??? Dan moet ik de heeeele ovenplaat schoonmaken. Pff, dat is toch niet zo erg?? Maar nee hij wilde et nie. Dus ik kon na de was, eerst de ovenschaal en oven plaat schoonmaken, en meneer zit achter zn pc spel, terwijl Luca ook nog eens ant huilen was. Grrr kan ik dan even nie tegen. Dus ik ovenplaat en schaal schoongemaakt, eten klaar gemaakt en in de oven geschoven, aan de afwas begonnen.. kon ik uiteraard ook alleen doen. Pff.. ben blij dak ff zit. Zo lekker rodekoolschotel eten.. en dan plof ik lkkr op de bank en doe ik niks meer. Ben het helemaal zat nu.
Vagans Ach je hoeft ook niet te trouwen om gelukkig te zijn hoor Strings; Hier draag ik ze al euhh 3 weken constant ofzo. Zit lekker en weinig last. Maar denk ook dat het scheelt per persoon en natuurlijk hoe je weer 'gerepareerd' bent haha.. Gravid Hmm mijn vent had in dat geval zelf eten kunnen maken. Wish Suc6 met het zoeken van een stropdasje! Vraagje Meiden iemand ervaring met de jumbo luiers? Had vorige keer berekend dat ze iets goedkoper zijn dan kruidvat. Wil ze misschien wel een keertje gaan proberen.. Of niet, weet het niet maar ben wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft Liefs
@ Gravid: Pff mannen... ik ken het hoor! Al is die van mij vanaaf best lief @ Troetel: geen ervaring ermee... hier: Yara gevoed en tijdens het drinken was ze een beetje aan het kreunen, daarna heeft ze even heel ziellig zachtjes gehuild zo sneu! Denk dat ze zich niet zo lekker vind... miss dat het met dr buikje te maken heeft omdat ze vandaag weer na 2 dagen gepoept heeft... maar ze zag er zoooo ziellig uit! Nu ligt ze te slapen, kijk vanaaf ff als ik ga voeden hoe ze het doet anders mag ze lekker bij mij blijven liggen Maar vriendlief slaapt beter als ze in dr eigen bed ligt. ben benieuwd! Oja en heel de dag al mega nekpijn, kan m amper draaien en als ik dat perongelijk doe kan ik wel door de grond zakken van de pijn... geen idee wat het is... ff in de gate houden! Morgen gaan we bij mn zwager een nieuw bed ophalen voor maar 50,-! bruin hardthout met houtsnijwerk en een 4 seizoenen dekbed, alles voor maar 80 euro! (showmodellen) want het bed wat we nu hebben gaat in het nieuwe huis niet passen, daar is onze slaapkamer kleiner! (we hebben nu een mega slaapkamer, vandaar ook dat yara er bij past) maja liever 3 iets kleinere slaapkamers als 1 grote natuurlij!!! je hoeft er enkel te slapen dus...
Vagans: Sneu he als ze zo huilen en niet fit zijn! En beter joh dat je bed heb kunnen regelen voor weinig geld! Altijd goed! Troetel: Ik heb tot nu toe geen Jumbo's gebruikt, dus helaas kan ik je nie vertelle hoe ze zijn. Ego: Tjonge jonge, ook wij weten nu wat het is om een huilende (lees: krijsende ) baby te hebben Wat Luca vanavond had weten we niet, waarschijnlijk een combinatie van tandjes pijn, krampen en moe zijn. maar oh oh oh wat huilde hij. Om iets voor 20.00u was er nog weinig an de hand, beetje krampjes naar ons idee.. maar stelde weinig voor. Maar net voor we hem op bed deden wel vast druppels gegeven. We leggen hem in bed, en hij zet het op een krijsen Nah ja, wij denken die zal ons wel uitproberen. Dus heel even laten gaan, maar 5 min. later was ie helemaal overstuur.. dus toch maar even gaan kijken. In bed laten liggen, getroost en weer weg. En weer krijsen, hij begon op den duur gewoon schor stemmetje te krijgen zo sneu. Dus maar er uit gehaald, op schoot, en toen was het goed, had meneer praatjes voor 10. Maar weer in bed gelegd, en weer krijsen.. hij was helemaal overstuur.. liep rood aan en troosten hielp niet, hij bleef maar krijsen. Pff, toen wist ik het ook niet meer. Denk dat ie wel 20min alleen maar aan het krijsen is geweest. Niks hielp. Maar weer lekker op schoot genomen, en zo viel ie tegen 21.15u eindelijk in slaap. Dus net maar in bedje gelegd, en nu slaaptie. Wat er was Geen idee! Net wat ik al zei, waarsch. combi van krampjes, tandjes pijn, gewoon moe zijn, sprongetje.. kheb geen idee.. maar nu slaapt ie gelukkig! En ik ben gebroken.. respect voor mama's die dit vaker hebben!! Ik ben na 1 avondje (en gisteravond ook maar toen in mindere mate) al gebroken, wist echt niet meer wat ik moest.. kon zelf mee doen, vond het zo sneu voor hem. En dan niet wetend wat je doen moet dan alleen maar dicht tegen je aan houden en knuffelen en troosten. Ga nog wat drinken en dan lekker bed in!
Vagans Leuke mazzel van dat bed! Tip; oude spullen ook verkopen op MP ofzo als ze nog wat waard zijn of soms voor een prikkie. Brengt weer wat op Gravid Ohh erg is dat he als het vanalles kan zijn maar je eigenlijk niet weet wat en je ook niet weet wat je moet doen! Wij hebben het hier best vaak en weet na 3 mnd vaak nog niet wat te doen, want vaak krijgen we haar gewoon niet stil. Respect voor de mama's die het nog vaker hebben.. Enne potje meehuilen heb ik al wel eens gedaan hoor als ze echt ontroostbaar is en ik het even niet meer zag.. Qua spugen en gillen is het nu iets beter, maar ze kan nog flink overstuur zijn en ontroostbaar. Ego Heb net toch in een deuk gelegen om het topic 'lachwekkende mp-advertenties' in de lounge GE-WEL-DIG!
Hoi meiden effe snel ego reageer andere keer uitgebreider: De 19 weken sprong komt er weer aan hè meiden. Deze kan met 14 weken al beginnen! Ik lees namelijk al wat kindjes die hangerig en huilerig zijn ... Nou die 19 weken sprong schijnt erg zwaar te kunnen worden. Maelynn begint er nu ook aan volgens mij. Haha officieel pas over 3 weken maar omdat het dus 5 weken eerder kan beginnen. Haha denk tip jullie even maar misschien overbodig hahah tot snel weer xxx
@Gravid: Lief dat je mee zoekt!! Ik heb die laatste gemaild maar hebben helaas geen bruine Nou anders laat ik het stropdasje maar zitten hoor...hoedje is toch ook al leuk
Fem wat jammer van die baan! En dan de reden.... hadden ze niet beter je CV kunnen lezen?! Vagans zie jullie hebben ook mazzeltjes! Fijn van dat bed en dekbed! Gebruiken jullie de slaapkamer echt alleen om te slapen? Gravid welkom bij de club van huilende baby's! Hier meiden ik houd het even kort. We zitten al twee avonden met een jankend kind. Hij spuugt echt alles onder! Is behoorlijk ontroostbaar. Wel pittig als je er alle 2 doorheen zit en bedenkt dat het vakantie is. We staan op het punt om het ziekenhuis te bellen; minder voeden werkt niet; meneer begint na 2,5 uur al te jengelen om eten. Om vervolgens nog net zoveel te spugen. Pfff, nog 3 weken en dan spreken we pas een arts. We hebben hier soms het idee gek te worden! Maar..... er is ook leuk nieuws te melden! Meneertje slaapt al 2 nachten van 23.00 tot zeker 7.00 uur! Laten we hopen dat hij dit volhoudt!
@Guusje: Och wat heb ik met jullie te doen.... kan me heel goed voorstellen dat jullie er doorheen zitten!!! Zou gewoon eerder bellen hoor als het niet gaat...3 weken is nog heeeel lang. Wel top dat ie zo lekker doorslaapt dan kunnen jullie ook een beetje bijtanken!! Knuffff
Guusje Och meis toch. Wel fijn dat Guus al twee nachten doorslaapt, dan kunnen jullie in ieder geval nog wat bijtanken. Maar als het niet gaat en jullie zitten er echt doorheen gewoon bellen hoor!! SQ Ok thx voor de gedeelde ervaring ego Pff hier was het iets te vroeg gejuicht denk ik, gisteren een hele drama avond en middag met Jaylin. Een halfuur dat medicijn laten zakken kan dus echt niet bij haar. Heb het gister 1 keer geprobeerd nou dat was hel hoor. Gillen, krijsen.. 'S middags ging het juist weer met gemak.. In het vervolg probeer ik het wel 10 min van te voren te geven, dat lukt met moeite denk ik. Vanmorgen heeft ze nog meer gespuugd dan voor de Zantac, dus ik zit echt weer met mn handen in mn haar. En dan moeten we het 2 a 3 wkn aankijken. Ze heeft net in 10 minuten twee keer zichzelf en mij ondergespuugd en haar bedje.. Nu ligt ze te slapen (ze is stil) en ik hoop dat de rest v.d. voeding er in blijft.. Ze moest trouwens overgeven doordat ze lachte/brabbelde en térwijl ze hoog lag.. Ondertussen ook nog niks teruggehoord van HA over zalfje of crème, dus straks zelf maar even bellen. Ik vraag me wel eens af wanneer we gewoon vrolijk en leuk kunnen gaan genieten van een vrolijk kind dat geen pijn of verdriet heeft of alsmaar huilt en spuugt en hikt en verslikt en honger heeft...
Oh Troetel, ik lees echt met gekromde tenen je verhalen... Hier werkte Zantac 1 dag en toen ook niet meer... Zitten nu aan de Nexium, maar we hebben het idee dat als het werkt het alleen de scherpe kantjes van de pijn wegneemt. Dikke knuffel voor jou. Ik weet hoe erg het is. Als je de oplossing hebt hoor ik het graag! O en wij zijn na een kleine week gestopt met het spul. Hij wilde op het laatst zelfs zijn vitamine D niet meer innemen. Ik heb toen de HA weer gebeld. Succes meid!
guusje dankje voor jullie ervaring! Als het niet naar mn zin werkt gaan we dus geen 2 tot 4 wkn wachten.. ego kleine meid volgens mij weinig geslapen vanmorgen. Papa kwam net om 10 uur even langs om ons een kusje te geven. en toen lag ze vrolijk rond te kijken. En net begon ze te huilen dus maar uit bed gepakt.. Maar ze is erg opstandig.. ze wil haar speen maar haalt m daarna uit haar mond en gooit m op de grond! Verstopt zich heel de tijd in mn trui (heb zo'n grote kraag eraan dus doet ze m omhoog en legt dr hoofd eronder.. Vervolgens zit ze te stampen met haar voetjes dus ik had mn hand onder haar kont, trekt ze zich op aan mn trui en staat in ietswat quasimodo houding met enkel een hand onder haar kont te stappen op mijn benen... HUH Waarom draait en rolt ze nog totaal niet maar doet ze dit wel?