Lilo, de puckababy is ook geen inbakeren zoals ik bedoel. Waarom heeft het cb het afgeraden, wat voor reden gaven ze? Het inbakeren is meermaals mijn redding geweest anders werd ik echt helemaal nuts van mijn baby's Ik lees je zkh avontuur, ik hoop dat je wat hebt aan die medicatie! Zo te zien werkt het prima, mooi! Vagans, ik voed 9 vd 10 keer id klassieke (madonna?) houding. Meid, let goed op je dochter hoor, laat niet iedereen haar vasthouden als je niet wilt. Ik wil je nog een reden mee geven waarom je voor jezelf en je dochter op moet komen als je dat zo voelt. Je bent nu als moeder een voorbeeld en als je dochter opgroeit en ziet dat je het toestaat dat je vriend of andere mensen over jouw grenzen gaan dan zal zij dat ook toestaan als ze groot is, dat moet je niet willen... Gravid, nog steeds krijsbuien hier, ik vind ze lichtelijk vreemd want waarom ineens na 6 weken? Ik denk er het mijne van maar kijk het even aan... Lekker advies heb je gekregen van het cb, soms heb ik het idee dat die mensen maar weinig ECHT luisteren als je wat zegt en mensen gewoon afgescheept worden met een tekstboek antwoord... Aukje, zou leuk zijn als je man die baan wel mocht krijgen zonder last te krijgen met het concurrentiebeding! Troetel, oh heerlijk die mannen... Je verhaal is zeer herkenbaar, vast voor vele van ons... *cyberhug* Stefanie, met een milde vorm van reflux zonder spugen helpt nutriton goed en bedje schuin zetten, veel meer kan je dan eigenlijk niet doen, gewoon letterlijk zorgen dat de voeding niet teveel omhoog kan op die manier. Yvon, wat schrikken ik hoop dat bij de volgende controle het er beter uit ziet en ze niet geopereerd hoeft met een half jaar... Ik lees van kindjes op plankjes achter kinderwagens, ik ben erg blij dat ik gekozen heb voor een wagen waar ze allebei in kunnen, ik moet er niet aan denken dat de ene jankt en de ander weg loopt *help* Monika, voor bedzwervertjes hebben ze slaapzakjes uitgevonden, dat werkt meestal wel en hoef je niet eens een dekentje te doen
@ Monika: Slopend he als je kind zo huilt .. vind het zo moeilijk om M. soms zo verdrietig te zien .. konden ze maar vertellen wat er was @ Binna: Succes bij de nacontrole @ Aukje: Ik merk zeker al verschil ze slaapt weer beter en is veel vrolijker, hoor dr al niet eens meer voeding terugslikken, dus tot nu toe erg tevreden @ Bloemm: Hopelijk niet te laat maar ik heb nexium en motilium gekregen @ Stefanie: Fijn dat Elise zou goed geslapen heeft! @ Gravid: Wat een superkind heb je toch weer lekker doorgeslapen! Kan een mens goed doen he Jeetje die eczeem is wel zielig
@ Rianne: Het cb raadde het af ivm de heupjes. Nu is het zo dat er ook afwijkingen voorkomen in onze familie dus we moeten het eerst nog effe bespreken, vraag me alleen af of inbakeren zin heeft aangezien ze het de laatste paar nachten weer goed doet .. dilemma
Hier heeft Jelke het voor het eerst helemaal zonder bijvoeding gedaan. Gisteravond om 22.00 nog borstvoeding en pas om 3.00 kwam hij weer. Daarna om 6.30 en toen om 10.15! Dus wij hebben wederom weer lekker wat uurtjes slaap gehad. Vandaag heeft Jelke voor het eerst met pappa gedoucht en dat vond hij heerlijk. Maar in bad vind hij ook heerlijk dus volgens mij is Jelke gewoon gek op water hahah! Rond 13.30 weer even voeden en dan gaan we voor het eerst even te wandelen met zijn 3-en. Ben benieuwd hoe ver ik kan lopen. Ik voel me goed dus heb er zin in. Vraagje aan alle dames die borstvoeding geven: Hebben jullie ook zo'n pijn bij het eerst aanleggen/happen?? Ik heb dus elke keer bij het aanleggen dat ik even flink op mijn tanden moe bijten... dan schiet de melk er ook uit want je ziet de melk langs Jelke zijn mondhoeken gaan omdat hij nooit zo snel kan drinken. En na een paar slokken zakt de pijn weg gelukkig, maar vroeg me af of dit voor altijd zo blijft? Liefs
@ SQ: die pijn gaat op een gegeven moment weg. Ik heb daar ook 2 weken last van gehad, maar daarna geen pijn meer gelukkig
Vagans: sterkte met je schoonmoeder, heftig hoor. Lilo: fijn dat de medicatie voor M goed helpt. Yvon: oei, dat zijn geen leuke berichten. Hoop dat die gaatjes toch nog kleiner gaan worden en dat er geen operatie nodig zal zijn. Bloemmm: sterkte straks bij de HA Binna: jij succes bij de gyn/vk voor je nacontrole. Ik had vanmorgen willen bellen voor een afspraak, niet meer aan toe gekomen. Dus dan maandag maar even bellen. Troetel: mannen en niet opletten.... komt me zoooooo bekend voor Gelukkig heb ik wel een echte huisman, dus hoef hem niet alles voor te kauwen... maar soms..... :x Gravid: hoop dat Luca niet hetzelfde heeft als je dochter. Zindelijkheidstraining: niet dat we er al heeeeel erg mee bezig zijn, maar Mariëlla geeft redelijk goed aan wanneer ze moet poepen. Maar sinds een aantal dagen trekt ze zelf dr luier van dr kont.... Komt ze gisterochtend de slaapkamer binnen "Mariëlla poepie dien".... ja op de woonkamervloer dus
Hoi meiden ff weer een ego updateje (excuus daarvoor) Hier nog niet veel verandert, ja het gaat achteeruit en iedereen is dr, komen ook steeds mensen om afscheid te nemen. Yara is verkouden, dr neusje zit dicht en heeft net mama onder gespuugd, ze zal zeker wel iets van alle spanning mee krijgen maar ik probeer zo gezellig mogelijk tegen dr te doen en af en toe gaan we ff wandelen, ff weg van al het verdriet. Ik zelf ben helemaal niet lekker, ik ben ook verkouden, het keelpijn, pijn bij het ademen en voel me erg benauwd. Maar ik doe mn best om me goed staande te houden voor vriendlief, instorten kan altijd later nog. Bedankt jullie voor alle steun, jullie zijn toppers en ik kom snel weer helemaal mee lezen en mee reageren! dikke knuffel!
Lilo, als ze het nu goed doet en lekker slaapt ben ik de laatste die inbakeren aan zou raden hoor, het is een hulpmiddel, geen noodzaak De heupjes zijn vrij bij goed inbakeren maar dat ter zijde Vagans, meid, ik vind dat je heel wat op je bordje hebt gekregen sinds de komst van Yara, ik hoop dat jullie in rustiger vaarwater hierna *cyberhug*
Hoi allemaal!! Ik ben weer thuis van een weekje Center Parcs in Limburg! We hebben het heeeerlijk gehad...heb echt het gevoel ff lekker tot rust gekomen te zijn met zn drieeen.Maar goed daardoor heb ik jullie dus een weekje niet "gevolgd" Ik heb geprobeerd een beetje terug te lezen maar lukt me niet erg Hoe is het met iedereen...nog iets gemist=
Hoi wish, Fijn dat cp leuk was! En nee weinig te missen hier behalve poep/plas, slaap/wakker ritmes, reflux en meds, groeien en Cc 's voeding Wel belangrijk: (voor mijn ideesorry als ik iemand raak, niet mijn bedoeling) -Yvon haar kindje(sorry ff naam kwijt) heeft een ruisje in het hart en dat komt door wat gaatjes die hopelijk dichtgroeien anders komt er een operatie voor de 6 maanden. -De 's-moeder van Vagans gaat heel slecht en ze is nu in Limburg met de Fam. Om 'afscheid' te nemen. Weten niet hoe lang het nog duurt... - lilo heeft meds voor haar dochter M want die kon echt alleen nog maar huilen en dat gaat nu een stuk beter Verder ben ik het even kwijt! EGO; Mama is trots!!!Vandaag dus voor de eerste keer op pad met twee kids. Chris is net 2 en een enorme doerak en heftig in de peuter pubertijd. Maaarrrrr wij zijn vandaag naar de supermarkt gelopen en naar de apotheek en het ging SUPER!! Thnx voor de tips dames! Chris had ook al vaker op de plank gestaan om te oefenen en hij vond het maar weer wat leuk om nu weer te doen! Mee geholpen met de boodschappen in de wagen doen en omdat hij het plankje echt leuk vind bleef hij goed staan. Hij moest ook tegen iedereen vertellen dat 'baby isabelle' in de wagen lag zo cute @sq; ja dit is je toeschietreflex en die word vanzelf minder heftig. Dadelijk als de beeb er meer tijd tussen laat en je staat zelf op springen dan kan het weer wat erger zijn. @meeloop plankje; Chris kan nog niet op de Loopfiets, daarvoor is hij letterlijk te klein. Hebben er 1 voor Moederdag bij oma neergezet en daar kan hij net met z'n tenen aan de grond. En het was al de laagste die we konden vinden haha! (hij is 2 en heeft maat 86 haha!) En de supermarkt is echt nog te ver voor hem, dan word het halverwege; mama alsjelieft dlagen?? Ah er heeft iemand honger!!!
Thnx Esmee voor de update!! @Yvon: jeetje zeg heftig van dat ruisje!! Hopelijk groeit het vanzelf dicht!! @Vagans:Klote zeg van je schoonmoeder...hopelijk vinden jullie een beetje steun bij elkaar knufff @Lilo:Gelukkig dat de medicijnen aanslaan.Weten ze ook de oorzaak van het huilen? @Esmee: Super dat het boodschappen doen zo goed ging!!! Hier gaat alles vrij goed met Vince....wel af en toe wat onzekerheden.Zo wordt hij sinds 2 dagen halverwege de fles erg onrustig en perst zich een ongeluk.Geen idee wat dat ineens is...krampjes? maar pas halverwege de fles? Nou ja het duurt dus nu wat langer voor hij zn fles leeg heeft want na boertjes enzo wil hij wel weer verder drinken gelukkig! Ook is ie weer een beetje neusverkouden dus misschien speelt dat ook wel mee.
Yvon, zeker even schrikken als je hoort dat ze een ruisje heeft en meerdere gaatjes. Ga hard duimen dat ze dichtgroeien en dat een operatie niet nodig is. Knuff. Wish, M van lilo krijgt meds tegen reflux.
@ Wish: Lekker een weekje naar cp wil ik ook wel hihi. Maelynn heeft idd medicijnen voor verborgen reflux, daardoor huilde ze ook zoveel. Nu enkel nog een huiluurtje, dus heb het idee dat het echt werkt
Fijn dat Maelynn zo goed reageert op de meds, alleen nog een huiluurtje. Kan mama ook even weer bijtanken, want je er wel moe van zijn geworden of niet?
@ Jomi: ja was erg vermoeiend en zwaar, heb zelf mee gejankt .. maar het lijkt minder te zijn. Ze huilt alleen nu weer, volgens mij krijgt ze dr wel meer krampen van
Pfff Vince huilt al vanaf 19.45 af...is alleen stil als ik hem oppak Vermoeiend!! Weet niet wat dat is...of savonds of snachts heeft ie dit...overdag huilt ie helemaal niet...iemand een idee wat het kan zijn?