Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Gravid, als het goed is is villa happ failliet en bestaat dus niet meer.

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

SQ: Het zouden nog wond resten geweest kunnen zijn ja.. maar wel apart!

Monika: Villa Happ failliet? Hm, dan loop ik achter zeker.. want dat wist ik niet ;) En buurvrouw blijkbaar ook niet haha.

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zit net te bedenken dat het precies een jaar geleden is dat ik mijn eerste posi test in handen had.

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Het is voor mij vandaag/morgen een jaar geleden dat Jelke verwekt werd (eisprong dus) En 2 weken later 16 september een posi test!

Liefs

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Fem: ja hoop het ook maar ons huis staat pas 2 weken te koop hoor haha maar willen zoooo graag weg hier.
    Mooie foto...wat is het? druppels?

@Troetel:Zo dus toch koemelkallergei?? Vervelend maar nu weet je wel wat er aan te doen is!!! dat moet al hele opluchting zijn!

Nou collega komt hier thuis om op te passen,vond ze zelf ook beter idee zodat Vince lekker in zn eigen bedje kan liggen dus dat is ook weer opgelost.

@Gravid: zal nog eens kijken bij H&M voor stropdasjes

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

#2787 Meijke, 2 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2011
    Troetel, wat fijn dat er verder gekeken is! Reflux kan inderdaad een symptoom zijn van KMA, dus met de juiste voeding kan de Reflux dan zomaar verdwijnen.

Femmel, mooie foto!! Druk aan het solliciteren dus, je vind vast een mooi plekje in en om Eindhoven.

SQ, dat is ook heftig... als je test omo wit was zullen het wel wondresten zijn, maar toch vreemd.

Wish30, spannend een bezichtiging!! Maar nog ff afwachten dus.

Vagans, jeetje zeg, dat verhaal met die honden. Naar zeg! Vooral de reactie van die lui ook, niet normaal.

Gravid, dus het mannetje is jullie beetje aan het testen :D?

Kreeg gisteren de Felicitas baby box binnen, wie nog meer? Vind de zwembandjes van Nijntje leuk :).

ff gekeken, hier was DE eisprong gisteren een jaar geleden precies! Grappig had daar niet bij stil gestaan. Op 14 september had ik de eerste posi test.

Wij zijn ook ons huis aan het verkopen, gisteren iemand voor 2e bezichtiging gehad...en we zijn IN ONDERHANDELING...joehoe...spannend :D. Heb helemaal kriebels in mijn buik... Maar zal wel na het weekend weer horen. Hun openingsbod was niet heel erg schrikken, dus hoop dat we bij elkaar komen.

@slapen overdag. Eerst niet, maar dat kwam door de reflux. Nu dat wat meer onder controle is, steeds beter! Vandaag is wel het toppunt, slaapdoos heeft geslapen van 6.15-09.00, van 10.30-11.00 (wakker gemaakt omdat ze naar de Manueel Therapeut moest), van 12.00-14.00 en nu weer sinds 15.00. Is maar goed ook want we gaan vanavond op visite en daar doet ze vast geen oog dicht.

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kijk haar gisteren eens blij zijn :)

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meijke: Leuke foto zeg! En ja inderdaad, Luca is ons ant uitproberen ja ;)

SQ/Fem: Geinig he, als je daar aan terug denkt!
    Ik was vorige week jaar lid hier, dus ook jaar terug dat ik net zwanger was.

Wish: Ja ik weet nie hoor, buurvrouw had et dr over.

Fem: Mooie foto zo! Dacht ook het eerst aan druppels?!

Felicitas doos: Wanneer krijg je die ongeveer dan?
    Weet trouwens nie eens of ik die krijg, volgens mij wel.

Ik vanmiddag druk bezig geweest boven met de was en kledingkasten.
    Vriendlief nu met Luca boodschappen doen, ga ik nog even gauw verder met opruimen!

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Troetel: Eindelijk dan toch bevestiging. Fijn dat jullie nu eindelijk eens serieus genomen werden. Goed zo. Maar ja KMA dat is wel weer heftig he.
    En dat verhaal van je broertje. Wow Ook al zo heftig. Ik wns je heel veel sterkte toe.

Meijke: Wat een leuke foto van je kleine meisje. Ook wel mooi om te zien dat ze ondanks alle ellende toch nog zo kan lachen

Hier: zometeen komt vriendje thuis en dan hebben w 2 hele weken met zijn drieen. Wat heerlijk. Hij moet nog wel maandg nar 2e ronde solgesprek. Ik moet woensdag op solgesprek bij een pretechopraktijk omgeving eindhoven. We gaan ook nog naar een dierentuin toe. en volgende week vrijdag hebben we een bruiloft waarvoor ik de foto's ga maken. Maar dit zijn allemaal leuk dingen.

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zijn inderdaad waterdruppels op een cdtje

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meijke wat een leuke foto (die pyjama heeft Gabriël ook, alleen past hij die niet meer. Had hem in mt 50/56)

Felicitas doos, euh die heb ik geloof ik een maand of 2 terug zelf moeten ophalen bij de Etos...krijg je er nog 1 dan?

13. Gravid

Gravid Niet meer actief

Fem: Leuk vooruitzicht dus!

Felicitas doos: Hm, dacht dat ik die zwanger doos gehad had, maar niks gehoord over baby doos, dus weet et nu ook nie dan.

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja die babydoos heb ik bij etos opgehaald...stelde weinig voor.

kreeg wel bericht dat ik bij prenatal ook nog een babydoos op kon halen..iemand dit gedaan? Is het de moeite waard?

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb hem opgehaald. Het enige echt leuke wat erin zit is een bordje met lepeltje en een potje fruit.
    Zitten ook sokjes in, maar die knellen.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ denise: Nee hoor, Yara vond het prachtig al die hondjes! :p
    waarom lukt t kolven niet?

@ wish: ben benieuwd! en idd, goed dat je het gevraagd hebt!

@ Fem: jeetje! dat kutkeffertje had echt wel gevlogen bij mij hoor! en het baasje ook!!! Fijn dat het verder goed gaat bij jullie! En wat grappig! Hier was het de 17e dat ik de posi test in handen had :D

@ Troetel: O maar ik weet wel dat die ''kuthonden'' ;) er zelf niets aan kunnen doen en dat het al sneu genoeg is voor ze!!! maja op dat moment zijn het in mijn ogen gewoon van die (naja je weet wel) honden ;)

Wat ontzettend fijn dat ze nu eindelijk eens goed naar jullie kleine meid gekeken hebben!!! Wat zal dat een fijn gevoel geweest zijn voor jullie! En wat een gedoe zeg met je broer! Vind het echt heel erg! Ik hoop dat hij eruit komt!

@ Guusje: wat lief dat hij blij was om weer thuis te zijn!

@ Gravid: Ja een kennis dr kindje huilde ook ineens zoveel omdat die dan zn moeder niet zag ;) En yara slaapt ook amper ineens! Soms echt bijna helemaal niet!

@ SQ: ik denk ook dat je als het een vruchtje was geweest wel een posi test zou hebben gehad! Miss aan de ene kant ook maar gelukkig zo?

@ Meijke: Super lieve foto!

Hier:

Vandaag weer in ons huisje wezen kijken! het halletje was gemetseld en de electra en afvoeren enzo. Erg leuk om de vooruitgang te zien! Mn zusje was mee en vond het ook erg leuk!

Daarna naar van Creanenbroek geweest. Vriendlief moest werkkleding halen. Zag een klein (van playskool) knuffel rammelaartje liggen... helemaal alleen... niet eens tussen het speelgoed... Ja dat was voorbestemd dus ;) hihi

Yara heeft het netjes gedaan en ligt nu in bed. Nog de laatste (half pak) luiers maat 2 opmaken en dan moet ik toch echt over op maat 3!!!

En dan vind ik dr al zo groot terwijl alle mensen zeggen ''o dan is het wel een kleintje'' als ik aangeef dat ze al bijna 4 maanden is!

Maatje 56 truitjes zitten nu goed, broekjes is 62 precies aan en 68 ruim maar past wel.

Nu ff lekker Xmen kijken :)

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi Dan vind ik Yara ook nog een kleintje hoor Vagans.
    Gabriël is 1,5 week ouder maar die zit toch echt al in maat 68 en al een maand in maat 3 luiers ;)

Heb bij het kruidvat vandaag het 1ste pak maat 4 (samen met 2 pakken maat 3) al in huis gehaald (in de reclame he ;))

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier zit ik ook lekker Xmen te kijken :D

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hey Girls!
    Eindelijk weer de laptop tot mijn beschikking, dus ik ga proberen wat uitgebreider te reageren.
    Denise het werken viel mee, maar het kolven dus niet? Je hebt productie zat of is het inmiddels geminderd? Heb je een foto van Kai bij je op het werk? Leek mij altijd erg onnozel, maar het werkt echt! Hier nog niet gekolfd op het werk, maar heb dan ook nog verlof. Wel al op andere plekken gekolfd en dat ging prima. Blijf je nu wel bv geven of ga je het afbouwen als het kolven echt niet lukt?
    Fem fotograferen is echt leuk! Jij kan het ook errug goed!!! Wat gaaf dat je een bruiloft gaat fotograferen. Hier hadden wij op 11/9 een positieve test in handen, maar die had ik toen eigenlijk al niet meer nodig… Vandaag hadden wij het er ook nog over dat we een jaar geleden de eerste tekenen begonnen op te merken.

SQ mijn gedachte was ook gelijk bewaren dat stolsel! Maar weet ook niet of ik dat had gedaan. Is toch wat maf om te bewaren. Wel raar dat je na 3 maanden en een keizersnede nog een stolsel kan krijgen!

Wish fijn dat je geen zorgen meer hebt over de opvang van Vince. Lekker thuis! Al nieuws over de verkoop?

Meijke ah ook huis in de verkoop! Ik hoop dat jullie het snel verkopen. Al wat anders op het oog? Was alles goed bij de manueel therapeut? Wat een lekker lachebekkie!

Vagans wat leuk dat jullie het huisje al mogen bekijken! Vandaag is het alweer september, moet je eens zien hoe snel het november is!

Bah, mannetje is na een half uurtje tukken weer wakker en ik ben vanavond alleen... wilde nog meer kletsen, maar hij gilt echt heel hard en heel hoog. Ga dus maar weer moederen...;)

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

maat 4 al gehaald!!! wow!!!
    dan is Yara zeker nog een kleintje!
    naja 12e weer naar het CB en tot nu toe was ze netjes gelijkmatig helemaal onderop de lijn gegroeid, net zo als haar mama en tante's vroeger.

Morgen zijn er in rotterdam de wereld Havendagen, daar gaan we ff heen. Savonds moet vriendlief met het Ponton varen waar Wylan op optreed, ik wilde wel mee maar ze gaan met de kleinste boot die er is en mn vriend gaat mee, 2 collega's en de moeder van een van die collega's en daar heb ik echt GEEN zin in... vind dat zowiezo ook te druk voor Yara! Wel jammer want ik had al gezegd mee te gaan maja als ze ineens nog meer mensen uit gaan nodigen hoeft t voor mij niet meer... dan ga ik savonds maar naar mn ouders.

Zondag en maandag moet vriendlief invallen dus is dnan ook weg.

Deel Deze Pagina