Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi, hier bijna onderop de lijn begonnen, maar inmiddels de bovenste lijn aangetikt ;)

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Vond de Prenatal doos weinig aan, het enige leuke vind ik het bordje (met potje fruit) het lepeltje, en de sokjes.. maar die heeft Luca 1 keer aan gehad, en hij had de striemen gewoon in zn beentje.
    Die knellen gigantisch.

Vagans: Wat balen dat je niet mee kunt. Snap best dat je er zin in had.
    Enne.. Luca zit al bijna 2 maand in maatje 3 ;) Dus jij hebt inderdaad nog een lekker kleintje ;)
    Wbt shirtjes zit ie nu op 62, en broekjes sommige al 68.

Monika: Ja ast in de reclame is, lekker halen dan!
    Scheelt weer!

Guusje: Wat balen dat hij weer zo huilde!!

Ego:
    Pff, vanavond even buiten gezeten.. Luca alleen maar weer huilen :(
    Hij zal er even door heen moeten, maar vind het wel sneu. (en stiekem beetje irritant,.. dr hoeft maar iemand naar hem te kijken, of goed bedoeld tegen hem te gaan praten, en hij zet het op een brullen :);))
    Nah ja, rond 20.00u (beetje later dan normaal) de fles, en jeetje.. hij heeft de fles nog niet op, en hij begint te huilen :$ echt tot krijsen aan toe.
    Kregen hem echt met geen mogelijkheid stil.. wat we ook deden.
    Ik heb zelfs me pa gebeld om te vragen wat er evt kon zijn.
    Nou ja, die zegt: Ik weet zo niets anders te bedenken dan kramp, of boer die flink dwars zit, zet maar recht op tegen je schouder, en zachtjes kloppen.
    Nou, wat we ook deden, niks, maar dan ook niks hielp.
    Hadden hem al druppels tegen kramp gegeven, en druppels voor tandjes.. want ook dat kon het zijn.
    Tegen 20.45u ben ik met hem op de arm, zijn buik tegen mijn buik, gaan lopen.. en bewegen.. en zo op de bank gaan zitten al bewegend, speen in en toen viel ie beetje in slaap.
    Waarschijnlijk was het tandjes pijn, want hij bleef maar op zijn vingers bijten, en onze vingers zoeken en daar op bijten.
    Pff echt erg als je dan niet weet wat je doen moet, en hij maar blijft krijsen.
    Al vink het vooral voor hem het ergste.
    Tegen 21.00u was ie weer even wakker en had meneertje de grootste babbels.. vrolijke ventje was weer terug :)
    Dus toen maar lekker op bed gelegd, en hij sliep meteen!!
    Oh oh, wat hoop ik dat et tandje gauw door is, wat een pijn had ie blijkbaar!! :(
    Vanaaf ook NL-11tal zitten kijken, gewoon 11-0 gewoon van San Marino :cool: , lekker frietjes laten bezorgen.. heerlijk avondje!
    Nu gaak lekker bed in!!

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gravid, daar hebben ze zetpilletjes voor uitgevonden.
    Gabriël had vandaag van 1 tot half 9 NIET geslapen. Bleef maar jengelen, huilen, krijsen en vingers bijten en kwijlen.
    Na de fles van 8 uur zetpil gegeven en in bed gelegd.
    Heeft nog even flink liggen krijsen, tot het pilletje werkte, en sindsdien in diepe slaap.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Monika: Hihi

@ Gravid: He bah wat ziellig! (ook voor jullie hoor!) *knuf*

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Ah voor ons vind ik et minder erg als voor hem hoor!!

Monika: Hm, is dat zo? Die druppels van VSM werken hier ook goed.
    Maar wist niet dat zetpilletjes daar ook voor helpen.
    Kan ik inderdaad eens uitproberen als ie weer zo'n last heeft.

Pff, ben nog amper wakker..;) Ga Luca zn fles geven ;)

6. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @troetel eindelijk pffffff heeft lang geduurd maar eindelijk iemand die luistert
    @Gravid, onze kleine is heel veel wakker overdag
    @Meijke wat wwb lachebekkie.
    @Vagans denk dat het kolven niet lukt omdat ik in computerhok zit en meniet comfortabel voel.Grappig te lezen Kai zit in precies de zelfde maat als Yara.
    @guusje thuis heb ik productie genoeg maar wil echtniet op mijn werk, heb alle tips die ik raar vond al uitgeprobeerd, ongewassen rompertje mee, foto's helpt gewoon niet. gelukkig het ik voorraad genoeg in de vriezer maar wil mijn productie niet verliezen, Kai heeft gewoon nog BV nodig om aan te sterken, zou het liefst willen blijven geven tot min 6 maanden.

Ik wilde uitslapen vandaag maar helaas weer vroeg wakker terwijl alles nog slaapt incl viend. Kon wel naar pplafond blijven staren maar ben er toch uitgegaan.
    Ziet er hier al redelijk mooi uit, hoop op een zonnig dag, weet nog niet precies wat we gaan doen of naar Lineuashof of de plas of grote zwembad opzetten in de tuin.

Wat gaan jullie doen vandaag ?

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Denise: Ja hier ook hoor, Luca is super veel wakker overdag!
    Snap dat je graag bv wil blijven geven voor Kai, kun je niet 's morgens al kolven? Of zeg ik nu iets doms :)

Hier na de fles toch nog even lekker geslapen!
    En ook hier ziet het er al super lekker uit buiten, heerlijk!!
    Straks even naar voetbal (van 10.30-12.00), de jeugd teams beginnen ook weer vanaf vandaag, en dus is het kennismaken met het team wat vriendlief dit seizoen moet trainen/coachen.
    En daarna gaan we even lekker de stad in.
    Vanavond zal wel relax film avondje worden denk.
    Zo te horen en te zien is meneertje zijn luier aan het vol poepen, dus die ga ik zo maar eens verschonen ;)

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gravid, als jij ergens pijn hebt dan kan je ook een paracetamol of ibuprofen pakken. Zetpil is paracetamol voor kids, dus dat helpt ;)

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika: Ah zo,.. ;) Wist ik veel ;) Weer wat geleerd.
    Dan is dat ook nog optie ja as ie weer last heeft.
    Maar ben allang blij dat de druppels ook helpen ;)

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Mijn man was dus giateren naar die wedstrijd van het Nederlands Elftal. Uiteindelijk heb ik ons ventje om 21.30 in bad gedaan, vindt hij prmaal geweldig maar begon nu ook na een tijdje te huilen. Gevoed en lekker z'n bedje in. Hij heeft geslapen tot 7.45 uur en lag toen lachend in zijn bedje:)

Net naar een soort van rommelmarkt geweest en daar sprak ik mijn kraamhulp (van 2 dagen). Zij heeft toen veel moeite gedaan om mijn terug lopende bv weer op gang te krijgen. Het was dus erg leuk om te melden dat ons mannetje nu te veel binnen krijgt:p
    Ze vroeg ook hoe het verder met hem ging en ja dan kan ik niet antwoorden dat het goed gaat... Ik kon de tranen niet tegenhouden. Zo vervelend!
    Het lijkt nog steeds alsof ik naar een slechte film zit te kijken, maar dan realiseer ik me dat we zelf in de film meespelen...

Wat een zalig weer is het toch! Wij gaan lekker thuis wat aanrommelen. Fijne dag allemaal!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Pfff *zucht*...ik heb gisteren het onderstel van de kinderwagen NAAST de auto laten staan ergens...en ben zo vertrokken. We kwamen er nu pas achter dus al lang weg natuurlijk...

Nu dus Marktplaats afstruinen... Tot later, ben ff BOOS op mezelf :(...

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

ff ego hoor

Ik had me ZOO verheugd op vandaag, gewoon lekker als gezinnetje de grote stad in met als onderwerp het werk van vriendlief

maar NEE die ... ... K*T ... (vul zelf maar in) boten mogen allemaal afzuipen van mij!!!

Nu moet vriendlief EN daarna meteen door EN heel vroeg opstarten waardoor er natuurlijk GEEN tijd over blijft om wat met ons te doen!!!!

Ik ben zooooooo pissed off, altijd het zelfde gezeik!! Ik ben het ZOOOO zat om altijd maar met de binnenvaart rekening te houden! Wanneer houden ze ......domme nou eens rekening met MIJ

(sorry hoor, ff boos)

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Even uit mn hoofd hoor.

Aww Vagans dat is ook niet leuk! Zo kan je ook geen momentje voor jullie samen prikken!

Aaaah meijke wat erg!!! Hoop dat je op een of andere wonderbaarlijke wijze t ding nog terugkrijgt, dat is duur!!

troetel wat goed dat je naar de ka bent gegaan! wat fijn dat er nu duidelijk is wat er aan de hand is zeg!! hoe doet je meisje het op de nutragimen?

Guusje hoe is het nu met guus??

Gravid hoe is het daar? wel zielig dat je mannetje zoo verschrikkelijk huilt. Misschien helpt een paracetamolletje? Duurt wel een half uur voor t werkt, misschien kan je t geven om half 8 dat hij rustig kan gaan slapen(vóór het huilen)?? Sneu hoor!!

Verder weet ik t ff niet meer..

Ego
    Nou gister dus bij de kinderpsychiater geweest voor daan. Diagnose is nog niet helder, het zit iig in het autistisch spectrum en is óf asperger óf MCDD. Hij heeft van beide een boel maar ze moet de "dominantste" aanvinken als officiele naam en die andere komt er dan bij.
    oww moet gaan praat later verder

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Meijke wat balen van je wagen!!! Welke heb je?

Vagans, bah is idd niet leuk!

SophieMarie, dat zijn wel heftige diagnoses... Dikke knuffel voor jou. Zo zwart op wit is heftig!

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het is niet echt een fijne dag voor de meiden hier les ik wel.

Meijke: Wat erg!!! Dat onderstel staat daar nu natuurlijk niet meer. Wat voor kindrwagen heb je? Misschiendat ik ens kan rondvrgen in de omgeving voor je.

Vagans: jij ook al een baggerdag. Snap dat je er heel veel zin in had. Lekker het water op met dit weer en je hebt natuurlijk een fantastisch uitzicht enzo.. Lekker al gezinnetje iets doen. Balen mis. Daar mag je best heel erg boos om zijn

Hier: De dag begon heel erg leuk. Lars wakker om 07.00 uur, lkker flesj en rustig op ons gemakje aankleden en klaarmaken omdat we gingen babyzwemmen. Manlif was misselijk maar dat was vanweg de drukke weken, het vroege opstaan, oververmoeidheid. Nou oke wij naar het zwembad, hij zwemmen een half uur. Alles leuk en aardig. EEnmaal thuis sprint hij naar boven en gat daat finaal over zijn nek. Jawel hoor, buikgriep. En laat ik nu daar net een grote fobie voor hebben. Ik ben zoooo bang dat ik het ook krijg of Lars. Ik zou gewoon bijna Lars oppakken en naar mijn ouders gaan. Maar ja, ik ben nu al besmet. Of ik het krijg is een tweede. Ik hoop van hrte van niet. Maar damn, waarom nu? Ik had me zo verheugd op vandaag. Wij lekker met zijn drieeen in het bos kijken naar outdoor brabant(paardensport) en bloemencorso. En het begin van onze vakantie. En nu zit ik weer thuis. FIJN!

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    jee sophie wat heftig zeg.

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vagans, wat balen toch altijd weer, je mannetje is al zo veel weg! Kan hij ook diensten weigeren? Of werkt hij niet meer dan zijn contracturen?

Femmel, oh wat naar...ik weet dat je daar zo'n fobie voor hebt...misschien toch maar beetje bij hubby uit de buurt blijven... Hoop dat jij het niet krijgt!

Sophie Marie, dat is is schrikken van Dante. Wat is MCDD?

Guusje, net of je in een achtbaan zit, zonder eruit te kunnen ofzo...ik hoop zo dat jullie over 6 weken goed nieuws krijgen! Waarom duurt dat eigenlijk zo lang? Of heb ik het niet goed onthouden en was het anders...:)

@kinderwagenonderstel, het is geregeld! Ik realiseerde me dat vrienden van ons dezelfde wagen hadden (maar nu een andere ivm 2e op komst) en die hadden hem nog staan!! Dus mogen hun onderstel gebruiken. Fijn!!! Errug onhandige actie van mij...

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meijke: Oei dat was inderdaad niet slim ;) Maar wel fijn dat je nu hun onderstel kunt gebruiken!

Vagans: Meis, dikke knuffel voor jou! Snap heel goed dat je de binnenvaart echt zat bent.. wat dacht je van mij 2 jaar terug ;)
    Maar snap dat je erg boos bent.. vind het van je vriend ook beetje onredelijk om dan niet aan jou te denken op momenten als dit en je gewoon thuis laat.

Sophie: Ja kan ik proberen inderdaad, maar of het werkt is 2e.
    Want hij heeft namelijk niet elke avond er last van.
    Hij huilt wel elke avond maar das meestal gewoon uitproberen, kijken hoe lang et duurt voor mama/papa weer naast bed staan :p Maar gister was et echt tandjes pijn.
    Jeetje, wat heftig joh die diagnose! Hopelijk weten jullie gauw wat meer over hoe en wat.

Guusje: Wat leuk dat je die kraamzuster even tegen kwam.
    Maar snap heel goed dat je je tranen niet kon bedwingen, het is ook niet niks natuurlijk.
    Dikke knuffel!

Fem: Wat naar dat je vriend zo'n buikgriep heb.
    Hopelijk hebben jij en Lars er geen last van!
    Begrijp best dat je nu even flink baalt.

Pff, meiden wat is het warm :cool: Echt gewoon niks an.
    Zo ist ene dag koud, en zo ist vandaag hartstikke warm, hoe word een mens beroerd.
    Vind het echt niet gezond, maar goed.. wel lekker natuurlijk ;)
    Is het begin september, word het nog eens zomer haha.
    Vanmorgen rond 11.00u waren we op sportveld, daar lekker in schaduw gezeten met Luca, en vriendlief kennis gemaakt met zn nieuwe team.
    En regeltjes en dingentjes besproken voor het nieuwe seizoen.
    Hij is alleen nie tevreden over zn team, dus daar zal nog in geschoven worden ;)
    Daarna even naar de stad geweest, dingen gehaald voor als ie training moet geven, zoals papier, map, pennen, etc.. tja allemaal handig ;)
    Zijn eigen nieuwe voetbal schoenen ook opgehaald, kan ie dr ook weer tegen an.
    Daarna boodschappen gedaan, potjes bij Jumbo gehaald.. 6, en dus 2 waardebonnen van Prenatal.
    Luca thuis gelijk uit de kleren gedaan, die heeft et hartstikke warm, ligt nu lekker in zn luier in bed.
    Ik ga nog even wat opruimen hier, en dan doe ik niks meer!!

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fem oeh dat is een lastige fobie. Ik hoop dat het jou overslaat. Jammer van je dag...

Meijke wat fijn dat er al een oplossing is voor je wagen!

Gravid bij jullie is het binnen nu ook gelijk warm... Sterkte!;)

Ben de schuurdeur aan het schilderen, maar heb nu even pauze, want mannetje wilde drinken:p

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Ja ook dat haha, maar vandaag valt et mee.. maar 25,5 graden :cool:

Deel Deze Pagina