Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hier ook een baggerbacht. Vriendlief nog steeds ziek en kreunend en steunend lag hij in bed. Lars rond elf uur wakker gemaakt voor fles. Hij allemaal zielig huilen en weer in slaap vallen, heel stil liggen. Voelde ook wat warmer aan. Flesje voor de helft op, meer wilde er echt niet in. Zodra we hem oppakte voor boertje, weer heel zielig huilen. Maar weer in bed gelegd. Sliep gelijk verder maar ieder uur is hij wakker geworden. Zielig huilen, kreunen. Speentje gegeven, was het weer goed voor even.
    Rond half twaalf bliksemen en onweer niet normaal. En toen kreeg ik nog last van darmen. Gelukkig niet overgegeven. Maar voel me nu niet echt heel top. Vind het ook zo zielig voor ons kleine mannetje. Maar bij gedraagt zich zo sterk. Ben hartstikke trots op hem.

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wish wat leuk dat je moeder op dezelfde plek werkt! Fijn dat de eerste keer ook lekker samen is. Kun je er inderdaad weer even rustig(er) inkomen. Ik hoop dat het bij jou zoals bij zo velen mee mag vallen! Lekker weekje heb je voor de boeg hoor! Heel veel plezier alvast voor vrijdag!
    Inderdaad gaat het hard met de kleertjes, maar ik hoop wel dat er nu een beetje een rem op komt. In 4 maanden tijd al 4 maatjes kleding gehad…. Lijkt me niet goed als het in datzelfde tempo doorgaat!;)

Vagans wrijf het er nog maar even in!:D Haha! Er is een behoorlijk verschil tussen jongens en meisjes en mijn man en ik zijn beide lang. Ons ventje is helemaal niet zo lang, maar heeft wel een lang bovenlijf. Dus shirtjes zijn al snel te kort en de broekjes knellen zijn Boeddhabuikje af!:p
    Die van ons slaapt heerlijk in het campingbedje hoor! Zelf vind ik het wat minder, want je moet zo ver bukken voor een kusje!:)
    Oh, oh, dat zijn geen telefoontjes die je humeur opkrikken…

Gravid wat een lekker kereltje! Hij kijkt zo leuk! Jij hebt hem al heel lang in de buggy hè?! Heb jij hem helemaal plat liggen? Ik krijg het idee dat ons mannetje ook wat meer van zijn omgeving wil zien en hij is bijna uit de bak gegroeid.
    Bah! Hier ook geen fan van spinnen!

Fem arme jij… succes vandaag met jezelf en je mannen!

Hier een rustig thuisdagje. kleine man heeft vannacht niet doorgeslapen, dus ben weer een beetje brak. Gisteren voelde ik me heel fit. Maar nu ben ik dus alweer gesloopt voor ik iets doe.
    Gisteravond bij mijn ouders wat wezen drinken. Was heel gezellig en ons mannetje sliep lekker buiten in de kinderwagen van oma. Leuk om te zien dat ze ook helemaal gek zijn met kleinkind nummer 7.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Wat flauw dat je vriend de spinnen niet weg wilde halen!

@ Fem: Beterschap voor je mannen!

@ Guusje: idd, ik kon niet eens bij Yara om een kusje te geven! moest dr echt een beetje omhoog houden haha! Enne niks mis met langen mannen hoor! vind ik altijd wel mooi :)

Hier: Best goed geslapen, wel gedroomd over dat ik de rest van mn leven nooit meer iets leuks kon doen ivm het werk van vriendlief (hoezo overdreven haha) en om half 6 kwam mn meisje om te eten. Daarna nog ff gedut samen tot 9uur en om half 10 saampies in bad geweest :D

Strax naar mn opa en oma, heb nog niets van vriendlief gehoord dus het zal wel druk zijn.

fijne dag meiden!

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Ja die zegt niet bang te zijn voor spinnen, maar ondertussen :p
    Veel plezier bij je opa en oma!

Guusje: Nee valt mee hoor, heb hem nu denk 2 of 3 weken in de wandelwagen.
    Daarvoor had ik hem in de maxicosi op het onderstel.
    In de wagenbak heeft ie hooguit 1x gelegen ;)
    Ik heb de wandelwagen inderdaad iets in ligstand, maar wel zo dat ie nog steeds lekker om zich heen kan kijken.
    Zn nekkie houd ie al wel netjes recht, dus hij kan opzich al wel iets rechter.. Had ik vanmorgen ook, en dat deed hij ook goed.

Fem: Wat sneu voor Lars! Hoop dat hij (en je vriend natuurlijk ook) gauw weer opknapt, en dat jij de dans ontspringt.
    Beterschap!

Ego:
    Vanmorgen om 08.15u al op het veld ;) 09.00u begon de wedstrijd, tot 10.00u.
    Was echt heerlijk weer! Niet echt zon, maar wel warm, beetje broeierig/benauwd, en heel heiig buiten.
    Denk dat we in de loop van de middag flink buitje krijgen.
    Net Luca lekker gedoucht met vriendlief, heeft nu ook lekker zn fles op, dus straks even dorp verder op kijken, hebben ze dorps feest.
    Altijd wel gezellig!

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier staat het vanaf vanmorgen al te plezen en het lijkt nu droger te worden!

Gravid ze mogen toch pas rechterop als het rugje sterker is? Hier kan hij ook z'n nekje heel goed rechtop houden.

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Oh oke, dus zulk lekker weer ist nie bij jullie.
    Geen idee eigenlijk of het dan pas mag, maar ik kan de wandelwagen tussen liggen en echt rechtop zitten nog in 4 of 5 andere standen zetten.
    Nu ligt/zit ie meer zegt maar, echt helemaal rechtop doe ik nog niet.
    Wacht daarmee inderdaad tot ie zitten kan.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Om nog even meer te balen dat ik er gisteren niet bij was...

Waylon had gezegd het jammer te vinden en had Yara wel mee het podium op willen nemen!!!

1 positief ding: als die weer in de buurt hier is voor een optreden mag mn vriend bellen en mogen we naar het concert toe en krijg ik alsnog mn foto met hem en Yara :D

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Ai, dat is balen zeg! Nu maar hopen dat ie gauw bij jullie in de buurt op treedt!

Wij gaan even lekker broodje gebakken ei eten, en dan naar dorps feest, dorp verder op.
    Hebben ze straatfestival, met circus enzo.. dus wel geinig.
    En het weer zit gelukkig ook nog steeds mee!
    Pff, net voor et eerst Luca zn teennagels geknipt, was hard nodig haha.

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    oooh meiden ik verwaarloos jullie helemaal! Vanaf morgen ga ik jullie weer bijhouden. Heb nu vakantie dus tijd zat hihi
    Nou mn ouders komen zo gaan we filmpje kijken en daarna uit eten bij de japanner.

Fijne zondag allemaal xx

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Lilo schaam je!:D Nee hoor, gezellig dat we je de komende tijd weer meer zullen zien hier! Lekker dat je nu alweer vakantie hebt of niet? Best pittig om weer te werken na zoveel weken vrij of niet? Veel plezier vandaag!

Vagans hmmmm, vertrouw maar niet te veel op zo'n belofte. Ik moet dat soort dingen altijd eerst zien en dan geloven. Ze kunnen zoveel zeggen... Wil niet de pret bederven hoor, maar dat is een beetje mijn ervaring.

Gravid ah teennagels knippen... ik moet nodig zijn vingernageltjes knippen, maar ik stel het steeds uit. Nog nooit gedaan namelijk; ik scheurde ze steeds af, maar dat wil nu niet meer...:cool:

Ego Jahoe!!! Eindelijk, eindelijk dan maar een canvas doek besteld! Nou ja, het zijn er 2 geworden. Leuke actie bij de Hema; je krijgt de tweede voor de halve prijs. We hebben nu 2 rechthoekige besteld die naast elkaar komen te hangen. Soort van 2 luik zeg maar.

Op Marktplaats nog even een fietsstoeltje gescoord. Die kan ik morgen ophalen dus dat is ook wel weer leuk!

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Ja snap je hoor! Maar goed het aanbod klinkt al heel leuk natuurlijk en hoe het verder zal gaan de moet de tijd uitwijzen iig. En heerlijk he Marktplaats!!!!! :D

@ Lilo: eetse!

Yara ligt in de wipstoel onder de W&P gym! dan kan ze er goed bij en ze vind het hartstikke leuk :D

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans, natuurlijk klinkt het leuk! Ook leuk om te bedenken dat je vriend wel degelijk aan jullie denkt!

Oh wat genieten wij vandaag van ons mannetje! De afgelopen week was het na 12.00 uur alleen maar huilen, maar vandaag is het vooral slapen en heel lief spelen! Ben zo verliefd!!!!

Wel weer rustig hier trouwens...

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: nou idd, dat is nog het leukste van alles eigenlijk ;) dat ie het over me gehad heeft HAHA
    Wat super dat guus lief aan het spelen is!

yara is een echte kwebbelkous aan het worden, overal geluidjes tegen aan het maken haha, zo lief!

2x een kontbom vandaag... dat was minder... 1x heel dr kleren onder! naja het luchtte vast op ;)

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo ik ben er weer hoor.
    Mijn vriend is weer beter,maar Lars is behoorlijk ziekjes. Vanmorgen was het nog 38.5, rond drie uur was 39.1. Toen ben ik snel naar d apotheek greden en heb pcmzetpilletjes 120 mg ghaald en di gelijk gezet. En het was zo mooi om te zien. Eerst huilde hij nog bij elke keer dat we hem oppakte, nu was hij stil. Begon hij weer te lachen en te praten. Gelijk in bed gestopt en hij slaapt nu nog steeds.
    Ik voel me niet zo heel erg oke, maar echt ziek ben ik niet. Lig lekker op de bank.
    Morgen reageer ik weer op iedreen hoor. Als alles weer in orde is.
    Fijne avond, slaap lekker allemaal. hoop dat alle kindjes lekker doorslapen.

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Fem: Lekker uitzieken en uitrusten! En zorgen dat je zelf niet ziek wordt! *knuf*

16. Gravid

Gravid Niet meer actief

Fem: Fijn dat je vriend weer beter is, maar wat sneu voor je kleine ventje!

Vagans: Heerlijk he, dat babbelen :) Luca kletst ons hier ook de oren van het hoofd ;)

Guusje: Wat heerlijk zeg, dat hij zo rustig en lief is vandaag!
    Enne.. Leuk joh, fiets stoeltje! Wat voor 1 heb je?
    Canvas is gaaf he! Wil ik van Luca ook doen, met foto als ie half jaar is.
    Nog nooit nagels geknipt? Joh, ik moet ze hier om de week knippen :( Die nageltjes groeien als een gek.

Lilo: Foei :p Nee gekheid haha. Geniet van de film en het eten!

Ego:
    Wij dan naar dorpsfeest geweest, maar wow wat viel dat even tegen ;) In het krantje stond het leuker dan dat het in werkelijkheid was.
    Dus waren binnen uur weer weg daar haha.
    Zijn toen naar sportveld gereden waar vriendlief ook bij voetbalt , en bij het eerste elftal wezen kijken die net an 2e helft begon.
    Was zulk lekker weer, had echt zo iets van wil nie naar huis.. dan maar lekker live voetbal kijken haha.
    Daarna nog ijsje gehaald, en tegen 16.30u waren we weer thuis, heb toen Luca de fles gegeven, en vriendlief ging chinees halen, dus dat was smullen vanavond :)
    Net nog even heerlijk buiten gezeten.. en zo lekker filmpje kijken.
    Luca had eigenlijk om 19.30u de fles moeten hebben, maar die slaapt zo lekker dat ik zo iets heb van laat nog maar even liggen!
    Zie wel hoe laat ie komt haha.. laat um maar even slaap in halen, even bijtanken.

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Oe, hier regent het al weer een tijd...
    Lekker chinees! Jammer dat het dorpsfeest zo tegen viel!

Hier: Nog steeds bij mn ouders, Heb Yara op bed gelegd en dan gaan we straks naar huis en dan voed ik haar nog een keer en gaan we de nacht in. En aangezien vriendlief niet thuis komt :( mag mn meissie weer is een keer bij mama slapen :D

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    zo dames deze mamma gaat vandaag voor het eerst weer aan het werk. En ik zie er als een berg tegen op.

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hier heeft mijn kleine man 39.4. Het wordt steeds hoger ondanks de pcm. Toch maar even de huisarts bellen. Het is zo zielig, hij huilt zo zielig en hard heel de tijd. Hij heeft wel goed geslapen gelukkig.

Deel Deze Pagina