Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!!

Zo mijn eerste nacht werken zit erop!!! Het viel reuze mee gelukkig maar heb het nu wel weer gezien haha
    Volgens mij is het hier thuis goed gegaan aangezien flesje nog in de koelkast staat maaaarrrrr Vince ligt naast mn vriend in bed dus zal wel wakker geworden zijn en dat hij toen op mijn plekkie mocht liggen

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fem wat goed dat je pcm hebt gehaald! Ai, weer verhoging... idd even HA bellen! Succes met je mannen en jezelf!

Wish wat super dat het ook bij jou weer meeviel! Lekker dat het thuis ook goed ging!

Vagans Lekker met Yara in bed, geniet lekker van je meisje hoor!

Gravid balen van dat dorpsfeest, maar jullie hebben er nog een lekker dagje van gemaakt lees ik!
    Ik heb (vanavond;)) de Bobike voor voorop. Het scherm en zitje zijn niet van hetzelfde stofje, maar leek me toch al leuk om er zelf 1 te maken.

Hier straks naar de fysio, maar eerst huis op orde brengen! Gisteravond kwamen er vrienden onverwachts langs en ik schaamde me toch wel. Echt een rommeltje, maar het is allemaal nog een nawee (leuke woordspeling;)) van de vakantie.
    De afgelopen nachten was ons mannetje er weer om half 5:(. En meneer komt dus net om 7 uur gewoon weer! Grrrrr klein monstertje!:p

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Ja was gezellig dagje zo! Bobike is inderdaad wel leuk ja, en zelf stofje maken natuurlijk ook, lekker je eigen kleurtjes kiezen etc.
    Ai, dus dat was zeg maar ongewenst bezoek haha.. Tja, als ze onverwachts komen, moeten ze ook maar niet naar de rommel kijken toch ;)
    Het was zondag, dan is het hier ook niet picobello ;)
    Succes bij fysio!

Wish: Super joh dat de eerste nacht zo goed ging, en thuis ook!
    Lief dat hij op jou plekkie mocht ;)
    Ik leg Luca 's morgens altijd op vriendlief zn plekkie haha.

Fem: Oei, 39.4.. dat is vrij hoog ja.
    Goed dat je even de ha belt!
    Beterschap voor je kleine ventje, altijd zo zielig he.

SQ: Succes meis!

Ego:
    Wow, ons manneke moest bijtanken denk ik.
    We hadden hem gisteravond om 17.30u even op bed gelegd, en dachten die zal wel gewoon normaal om 19.30u zn laatste fles willen.
    Maar om 20.00u was ie nog niet wakker, om 20.30u ook nog niet, maar om 22.00u ook nog niet.
    Toen wij om 22.30u naar bed gingen, lag meneertje diep in dromenland.
    Dus wij hadden zo iets van toe maar, laat maar lekker slapen,we zien wel hoe laat ie komt.
    Nou, dat was vanmorgen om 05.45u dus ;)
    Die heeft heerlijk klokje rond geslapen zonder zn laatste papfles.
    En vrolijk dat ie was.. kan ook nie anders haha.
    Rond 06.00u maar papfles gegeven, en toen nog even lekker geslapen tot 08.00u.
    Ik zit nu heerlijk an ontbijtje, Luca ligt nog te slapen. * eh is wakker hoor ik nu *
    Zo om 09.00u ga ik samen met Luca en 2 buurvrouwen eind wandelen.
    We willen alle 3 wat kg kwijt, en alleen wandelen is saai en niet vol te houden, dus hebben we af gesproken dat we vanaf vandaag elke ochtend om 09.00u gaan wandelen.
    Ben benieuwd haha hoelang we et vol houden ;)
    Ik ga Luca van bed halen, en verschonen!

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Sq ook alweer aan het werk. Succes!

Gravid wat een super mannetje hebben jullie! Goed dat je met anderen gaat wandelen. Dat gaan jullie echt wel volhouden hoor! Beetje positief bekijken:)

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Ja dit gaan we zeker volhouden ;) Is ons vanmorgen erg goed bevallen.
    Zijn maar half uurtje weg geweest, (even opbouwen) maar was super lekker!
    En hebben alweer afgesproken voor morgen ochtend :)

Even heerlijk an glas fris, heb de wasmachine ondertussen aan staan, en ga nu de afwas maar vast voorspoelen en af wassen.
    Hm, heb in eens energie voor 10, nu ik vanochtend ben wezen wandelen.
    Was pas eerste keer dat we weggeweest zijn, maar voel me nu al stuk lekkerder.
    Dit is echt stuk beter dan dat ik tot 11.00u in bed lig, en dan de rest van de dag niet meer vooruit te branden ben omdat ik zo duf en lamlendig als een konijn ben.. ;)

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: suc6!!!

@ Fem: ach jee! idd ff HA bellen! ben benieuwd!

@ wish: wat lief dat je je mannen zo vond!

@ guusje: suc6 bij de fysio!

@ gravid: suc6 met wandelen!

Hier: vanacht begon yara te winden en te huilen! buikpijn volgens mij! De enige troost was mama's borst maar ze heeft de hele nacht nog liggen jammeren! en ik geen oog dicht gedaan natuurlijk!

nu ligt ze bij me te drinken en ik moest net niezen en ze schrok, trok een pruillip, en ging huilen haha! Maar ze drinkt al weer verder.

hopelijk komt vriendlief vanaaf/vanacht thuis!

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Lang niet langsgehopt hier af en toe kom je niet aan mama tijd toe met zo’n kleine. En ik ben ook nog erg moe dus slaap veel, ben echt niet fit..

Guusje Thx voor de lieve woorden. Fijn dat Guus zo leuk reageerde op zijn mobiel, zijn jullie een beetje tot rust gekomen op vakantie?:)
    Gravid Jaylin slaapt nu ook niet zulke lange tijden meer overdag moet ik zeggen. Ze pakt echt haar rust en wakker momenten, dat ga je nu wel merken.
    SQ Wel apart dat het evt. ook nog wondresten kunnen zijn geweest. Maar als je er verder geen last van houdt moet het allemaal goed zitten;)
    Fem Prachtige foto!

* zw. Test; 3 sept. Was het een jaar geleden dat Jaylin verwekt is dat weet ik wel haha. Omdat ik rare cyclussen had en we er op dat moment nooit aan hadden gedacht dat ik wel eens zwanger kon zijn hebben we pas redelijk laat getest (geloof begin oktober pas)

Wish Het is zeker een hele opluchting, nu hopen dat het allemaal werkt en goed uitpakt..
    Meijke Nou de KA betwijfelt of er wel sprake is van reflux. Omdat symptomen die leiden tot de constatering van reflux vaak ook ‘gewoon’ symps. Kunnen zijn van KMA. Vandaar dat we ook direct moesten stoppen met de Zantac en dat dus ook gezegd werd dat prioriteit absoluut niet de ‘mogelijke’ reflux was. Ben sowieso pissed dat een HA durft te spreken over ‘mogelijk’ iets en dan gewoon een medicijn voorschrijven en als het averechts werkt ook nog eens denkt dat ik het blijf gebruiken. Maargoed nu moet het allemaal goed komenJ
    Wat een geweldige fotoJ
    Vagans Oh ja sorry, vond je reactie gewoon een beetje heftig. Ik ben altijd maar van mening dat we zulke baasjes/bazinnetjes zelf eens het riempje om moeten doen en moeten meesleuren aan een fiets ofzoJ ik vind het voor die honden gewoon zo zielig dat ze verpest worden.

Grote/kleine baby; Vorige week toch pissig geworden. Mijn mams was gaan wandelen met Jaylin en vertelde toen ze terugkwam dat ze aanspraak had gehad in de winkels. Dus ik dacht leuk joh!
    Verteld ze dat er meerdere mensen haar aanspraken en zeiden: och wat een dikkertje is het! (zonder te weten hoe oud en hoe& wat) me ma was zo verontwaardigd dat ze zei: net als haar oma he.
    Mn moeder is nl ook niet de slankste.. Maar ja ik was echt pissig dat mensen dat zomaar zeggen als je niet eens weet hoe oud een babytje is, Jaylin is absoluut niet dik.. (ik scheen tig keer zo groot te zijn vroeger, dus waar het op slaat om dat te zeggen over een baby waarvan je niks weet… )

Guusje Even een hele dikke knuffel voor jou!!
    meijke Ohh dat is zo ontzettend balen zeg van de kinderwagen. Klinkt als iets wat mij ook kan overkomen!!
    Sophie Vervelend dat de diagnose nog niet helder is maar gelukkig zijn jullie al wel een stap verder. Dikke knuffel voor jullie!
    Fem Ohh wat balen van jullie dag. Hopen dat jij en Lars het niet krijgen en dat manlief gauw weer beter is;)
    Gravid Nou die 25,5 graden was bij jullie nog een meevaller.. Bij ons was het 27 a 28 graden binnen zaterdagL!!!
    Wish Super dat het werken meeviel. Was het fijn om weer aan het werk te zijn??
    Gravid Wat een leuk idee om met 2 buurvrouwen te gaan wandelen. Enne je houdt het wel vol hoor, dat komt wel goed. Geef mij ook 2 van die buurvrouwen, wil elke dag gaan wandelen met Jaylin maar het komt er nooit van.. Ben niet echt vooruit te brandenL

Ego Zo meiden ik ben al even niet langs geweest. Jaylin zit nu sinds donderdag op de nutramigen en het is ons alles meegevallen. Er was gezegd dat ze evt. wat vervelend kon zijn met drinken omdat de nutramigen ontzettend vies smaakt en enorm stinkt. Nou hongerwolfje had er geen probleem mee, ging er zo in haha. In het begin spuugde ze nog wel wat, maar kan nu zeggen dat het spugen ‘normale’ hoeveelheden betreft. In ieder geval niet zo gek als voorheen (mama onder, Jaylin onder, hydrofielen+spuugdoekjes onder, bed onder en ga zo maar door).. Er komt nog wel eens wat uit als ze op haar buikje ligt maar denk dat dat eerder normaal is.
    Haar huidje was serieus vrijdag al stukken beter, ’s avonds wordt er gesmeerd met hormoonzalf en de hele dag voelt het huidje goed aan. Tegen de avond zie je toch wel weer wat rood en flinke eczeemplekken terugkomen maar niet zoals ze waren. Dus hopen dat dit een blijvertje is. De vaseline crème erna gebruiken is ideaal, dat houdt haar huidje soepel en vet.
    Zag wel dat haar elleboogjes wat glazig werden dus daar ga ik wat minder smeren en wat meer vaseline.

De nutramigen stinkt wel enorm! Het ruikt bijna naar stinkende hondenbrokken, de eerste dagen rook ze ook echt uit het mondje ernaar.. (maar niet zurig ofzo zoals voorheen). Ze had ook een beetje op ons bed gekwijld/gespuugd.. Nou normaal als ze kwijlt kun je het laten drogen ofzo, maar dit kon dus niet omdat het zo stonk haha. Stond mama weer het bed te verschonen (er zat net beddengoed in de was want het was net schoon.. )

Ze kan meer stralen en is niet vaak meer zo ontzettend ontroostbaar, hopen dat dit een blijvertje is. Ze is nog wel eens ontroostbaar maar dat is vaak maar 1 moment van de dag( 1 tot 3 uurtjes ofzo) dat is een heel verschil met werkelijk de gehele dag niet willen en kunnen slapen en huilen, huilen, huilen.. Zaterdag was ze wel wat uit haar doen, maar wat wil je ook met die temperaturen!!
    We zijn lekker een dagje naar Breda geweest (Hornbach en Ikea) en ze heeft in de cosi lekker in haar romper gezeten. Thuis zelfs de romper uitgedaan. Zondag lekker gerelaxt, lazy Sunday in bed hihi.

Met de voeding zijn we trouwens een stap terug gegaan. Gewoon proberen dacht ik. Op het blik voeding stond dat ze pas vanaf 6,5 kg 210/7 horen te krijgen dus ik dacht wellicht was haar enorme honger en behoefte aan 210 of meer vanwege verkeerde voeding. En ze doet het nu goed op 180/6 (maak 190 voor de ontlasting + 2 schepjes nutriton). Ik weet trouwens niet of ik het gezegd had maar op 16 augustus woog ze 5890 en bij de KA op 1 sept. Woog ze ‘maar’ 5965. Ze was in 2 weken dus nog geen honderd gram aangekomen maar wel 2 cm gegroeid. Het was ons al opgevallen dat ze dunner was geworden, ze is dan niet afgevallen maar kwam voorheen minimaal 200 gr. Per week aan. Dus net op tijd ingegrepen dan..

kleding Jaylin zwemt werkelijk in broekjes mt 62 haha. En shirtjes mt 62 zijn vaak bij de mouwen nog te lang. Heb een nieuw jurkje voor haar gekocht en dat nog maar in 56 voor de winter, hij viel wat groter en ze is echt nog wel een beetje een poppetje. Ze draagt qua broekjes nog maat 56 en shirtjes daar zit ze een beetje tussenin. We hadden weinig 56 en niet bijgehaald omdat ze best groot was bij geboorte. Nu heeft ze dus vaak de kleine maatjes 62 aan of 56 nog steeds.

Nou meiden ik ga de wc begroeten en dan een flesje maken, ze krijst de laatste dagen niet meer als ze honger heeft.. Ze ligt te duimen en rond te kijken hahaha..

*Sorry voor het boekwerk!*

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Yara schrikt ook zo? Luca ook, niet altijd.. maar regelmatig dat als we iets laten vallen of wat, hij gelijk wil gaan huilen haha.

Troetel: Wat fijn zeg dat het nu stuk beter gaat en ze vrolijker is!
    Ben echt zo blij voor jullie dat er nu zo goed gekeken is.
    Inderdaad raar ja om gelijk al te zeggen: Wat een dikkertje.
    Ik kan mn mond dan ook niet houden hoor, vind dat domme opmerking.
    Wandelen gaan we zeker wel volhouden haha.. is echt super lekker zo!
    Enne.. 's middags was het inderdaad 25,5 graden, wat nog mee viel, gister middag was het hier 28 graden.
    Echt niks an.

Poepluiers: Hebben jullie kindjes het ook dat als ze gepoept hebben, ze gelijk gaan jengelen net zo lang tot ze verschoont worden?
    Luca dus wel, die begint zodra hij klaar is met poepen te jengelen, en houd pas op als hij verschoont word.
    Heel apart, alsof ie het nu al vies vind hahaha.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    De huisarts heb ik gebeld en omdat hij nog geen vier maanden is moeten we toch voor de zekerheid even langskomen.
    Temperatuur is na 4 uur slaap en pcm gedaald naar 36.4. Dus dat is positief. Maar hij kijkt nog wel heel erg moe uit zijn ogen. Heeft moeite met hoofdje reschtop houden. Erg duf. Zijn flesje van 7 uur en 11 uur zijn helemaal op gegaan.
    Vanmiddag vertel ik wel verder.

En dan houd ik ook alles weer bij in plaats van zo egoistisch te zijn en alleen aan mezelf te denken

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier ook een die jengelt als hij gepoept heeft. Heerlijk zo'n zelf melder :)

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Troetelbeer leuk dat je er weer even bent! Ik was benieuwd hoe het ging en het gaat dus beter!!! Hoera! Hoera! Wat heerlijk voor jullie alle drie!

Fem benieuwd of de HA nog wat erover kan zeggen. Geeft niks hoor dat het even ego is. Heeft iedereen zo op zijn tijd. We snappen dat!

Gravid tot 11 uur op mijn bed maakt mij ook niet fitter. Ik probe om 7 uur op te staan, dan houd ik nog iets van een ritme;)

Vagans hoop dat je vriend er weer snel is!

Ego slik, slik, we krijgen het wel voor onze kiezen: volgende week al een afspraak voor het redressiehelmpje. Ik heb het aangekaart bij de fysio en ze vond het wel een idee om te kijken of we misschien nu al niet kunnen starten. Mochten er namelijk nog operaties bij komen, dan kan het helmpje niet op en ben je zo weer een tijdje verder. Volgende week gaan we alleen horen of die arts ook vindt dat we al moeten starten.
    Ik heb het zelf aangekaart, maar ben nu alweer helemaal leeg... Ben op. Nou ja, zo maar even de bloemkool klaar zetten en dan zie ik wel wat ik nog meer kan doen.

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Ja dan had ik smorgens zo iets van ach nog ff uurtje bed in, maar ja was dan al gauw 11 uur voor ik weer wakker was.
    Dus dit vind ik veel lekkerder, 07.30u bed uit.. wandelen met de buurvrouwen, en dan lekker wat in huis doen.
    Snap dat je helemaal op bent, maar op zich wel fijn als ze nu al starten?
    Hoef je niet nog langer te wachten.
    Dikke knuffel voor jullie!

Monika: Ja erg handig he haha.

Fem: Fijn dat de koorts weer gezakt is! Hopelijk blijft het nu zo!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: wat fijn dat er al zoveel verbetering in zit! Lijkt me een hele opluchting voor jullie! En naja waar slaat het nou op om jullie kindje dik te noemen! Echt belachelijk! Zeg dat lekker tegen iemand van je eigen grootte!!!!

@ Guusje: He bah meid , ik vind het zo rot voor jullie! Maar goed als het moet dan moet het moet je maar denken (wat vaak moet in 1 zin hihi) suc6 en sterkte!

Hier:

vriendlief belde en de boten zijn al ingehuurd voor een volgend evenement... namelik OUD EN NIEUW!!!
    Verdomme! Zowiezo had mijn zus al weet ik het niet hoe lang geleden (toen ze te horen kreeg dat hun huis door ging) gevraagd of we bij hun kwamen vieren met iedereen en uitgebreid eten enzo. Nu zegt vriendlief ja als ik niet had hoeven werken wilde ik toch naar mn vader, die had het al gevraagd... PARDON! mij is niks mede gedeeld over dat en daarbij dat is gewoon absoluut niet gezellig! en dan moeten we WEER met Yara slepen en juist op zon dag met al dat geknal! Ik wil gewoon dat zei in dr eigen bedje kan slapen! dr is al genoeg met dr heen en weer gesjouwd! Ben ik nou zo gek om dat te denken? Wij zitten dan ook net in ons nieuwe huis en das nog geen 5 min bij mn zus vandaan dus dat leek me veel fijner!

pff dat gaat nog de nodige ruzies opleveren ben ik bang, maar ik ga echt NIET weer zo ver weg! zeker niet de eerste x oud & nieuw voor Yara!

pffff

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiskes;)

Hier even een snel berichtje (hoop ik;)) van mij.

Ik heb vanmorgen lopen janken als een klein kind. Niet omdat ik moest werken, want daar had ik best zin in, maar omdat ik mn meisje achter moest laten. Dus thuis en op het kdv lopen janken. En op weg naar mn werk bedaarde ik. Ik hoefde alleen vanmorgen te werken en de tijd vloog.
    Heb na mn werk het kdv nog even gebeld hoe het ging. Mevrouw had geen moment gehuild (ook niet toen ik weg ging) ze had goed geslapen en was erg vrolijk1
    Ik vroeg aan die leidster of ze iets van de een-kennigheid kon merken. Maar helemaal niets. Luna was aan het lachen tegen alles en iedereen die boven dr hing. Das dan weer een geruststelling.
    Ik werk om de week zowiezo ingepland op maandagmiddag en de andere week, zoals vandaag, sta ik vrij. Dus nu ben ik maar even van de nood een deugd aan het maken en mn huis aan het soppen van boven naar beneden en zo boodschappen doen voor ik Luna tegen half 5 op ga halen.
    Even quality time for mama;)

Zo nu ga ik weer verder soppen!
    Toedeloe dames van het goede leven:p

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ meimamma: ach jee, kan het me voorstellen hoor!
    Geniet van je mama tijd!

Hier: Vriendlief belde, die komt pas morgen thuis :(

Hier is Yara al de hele dag moeilijk! huilen, spugen, huilen, kontbom, lachen, huilen pfff... loop de hele dag te troosten, sussen en verschonen want de poep zat op dr rug! Ze is ook officieel over op maat 3 luiers! maat 2 houd het echt niet meer genoeg tegen! Morgen is ze 4 maanden dus ik vind dat ze het nog netjes heeft gedaan. Heb nog 20 luiers maat 2 over en die geef ik wel aan de zwangere buurvrouw, en heb nog 1 dicht pak en die ga ik maar ruilen.

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Haii meiden :D

@ guusje: haha ja schaam me kapot :p heerlijk om weer vakantie te hebben inderdaad! Het is idd best pittig om na 6 maanden thuis gezeten te hebben weer te moeten werken .. maar gelukkig zijn het maar 20 uurtjes :)
    Ooh leuk 2 canvassen :D ik vind dat altijd zo mooi! En wat leuk een fietsstoeltje! Kan nu al niet wachten om met de kleine meid te gaan fietsen :D weet iemand vanaf wanneer dat kan?
    Heerlijk dat Guus zo lief is en niet meer zoveel huilt!! Kun je dan extra van genieten he!?
    @ Vagans: hier is de babygym ook een favoriet :D Ze kunnen zich dan zo heerlijk vermaken en mama kan dan effe opruimen ;)
    haha moet altijd zo lachen om die kontbom :p dat hadden wij zaterdag hihi
    @ Femmelepem: Ah wat zielig dat Lars nog steeds zn koorts heeft :( Hopelijk wordt hij snel weer beter! Gelukkig heeft hij wel goed geslapen!
    @ Gravid: jammer dat het dorpsfeest tegenviel meid!! Maar wel nog lekker kunnen genieten van het weer :) Zo hee wat heeft de kleine man goed geslapen zeg!!! Netjes hoor! Goed dat je gaat wandelen! Ik moet ook weer aan de sport maar heb besloten na mn vakantie weer actief te sporten om die laatste zwkilos eraf te krijgen
    @ SQ: Succes vandaag meid!! Hopelijk valt het allemaal mee!
    @ Wish: Fijn dat je eerst nacht werken mee viel :)
    @ Troetel: Ik vind dat ook altijd zo stom als mensen dat zeggen. Als ze maelynn zien dan krijg ik altijd de opmerking: Flinke meid hoor pff af en toe erg irritant. Fijn dat jaylin weer wat vrolijker is!
    @ Jengelen bij poepluier: Hier de ene keer wel de andere keer niet. Soms poept ze om 6 uur ochtends mar blijft ze toch nog tot 8 uur liggen
    @ Meimamma: Hier heb ik ook een potje lopen janken toen ik maelynn voor de eerste keer moest wegbrengen … wat moeilijk vond ik dat. En maelynn begon zelf ook nog eens te huilen toen ik weg ging .. maar de 2e keer ging het al vele malen beter :D

Zo ik ben weer bij :D

Hier gaat alles goed. maelynn sliep om 22:15 en werd pas weer om 08:15 wakker vanmorgen :D lekker uit kunnen slapen dus :D helemaal blij hihi.
    Vanavond zit ik weer lekker aan de buis gekluisterd met een kop thee :D GTST begint weer joehoeeee hahahah
    NOu ga effe koken want we krijgen eters!

Doeidoei xxx

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Gezellig mee-eters!! Enne.. inderdaad, ik ga ook weer kijken haha.. Al ben ik heel geen soap type.. ;) Ben het ooit eens uit verveling gaan kijken, en blijf het nu kijken haha.

Vagans: Balen dat hij morgen pas thuis komt! Enne.. Yara misschien sprongetje?

Meimamma: Geeft niks hoor ;) Lijkt me ook erg moeilijk om Luca achter te moeten laten, gelukkig voorlopig nog geen last van ;)

Ik vandaag lekker druk in huis geweest, 2 wassen gevouwen/weg gelegd, en 2 wassen opgehangen.
    Eten heb ik al gekookt, hoef ik zo alleen nog op te warmen (macaroni, ideaal haha ;))
    Luca zn kamer is opgeruimd.. pff, ik vind het wel weer best geweest haha.
    Zo lekker douchen, eten, en dan naar voetbal, vriendlief moet weer training geven om 18.00u tot 19.30u.
    Net heeft het trouwens wel flink geregend en geonweerd :( en nu schijnt de zon weer vol op, je weet het hier echt nie met dat weer ;)

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ gravid: geen idee, maar het is wel knap lastig... zo komt er niks uit mn vingers!

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo we zijn weer terug van de huisarts. Er was gelukkig vrij weinig aan de hand. Hij is al verkouden sinds de eerste keer KDV. Nu dus al 6 weken geleden. Eerst kwam er veel snot, maar daarna was het over, je hoorde wat gereutel. Maar daar is dus waarschijnlijk die koorts van. Gewoon uitzieken, pcm erin, luchtig aankleden en heel veel liefde geven.
    Dus mama en papa zijn gerust gesteld. Papa is weer topfit, mama niet. Maar komt allemaal goed.

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Nou het werken viel me uiteindelijk 100% mee. Er was 1 collega ''te veel'' Dus kon ik er rustig in komen. Ach ik zat er zomaar weer in en het was net of was ik nooit weg geweest. Daarna ben ik even de stad in geweest (wel zo makkelijk zonder kinderwagen te sjouwen) Even nieuwe kleren voor Jelke gekocht want die groeit uit zijn kleren. Hij zit nu in maat 68. Heb een broekje in maat 68 gekocht, maar de rest heb ik in maat 74 gekocht, want ik denk dat hij ook zo uit maat 68 is. En dan moet ik die maat maar even overbruggen met shirtjes die iets te kort zijn en shirtjes en broekjes waarvan ik de mouwen kan omslaan.
    Daarna mijn ventje weer opgehaald bij mijn moeder. Die was even heeeeeeel erg blij dat hij mamma zag! Hij kroop zowat in me. Dat is nog eens een fijn welkom.
    Nou morgen weer werken. Zal zo eerst met Jelke douchen en daarna lekker met zijn allen voor de buis. GTST!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben echt zo blij dat het nieuwe tv seizoen is begonnen. Weer genoeg te zien op tv.

Fijne avond!
    Liefs

Deel Deze Pagina