Vagans: Oh dat is dan ook niet wat nee. Hebben ze niet iets er voor wat je wel gebruiken mag dan? Enne.. jij hebt het dan over draagzak haha, maar moet je mensen eens zien kijken als ik Luca in de draagdoek heb ze verdraaien nog net hun nek niet Fijn dat het vandaag weer beter met dr gaat! Lilo: Wat balen dat je niet fit bent! Hopelijk heb je toch hele fijne vakantie! Enne..succes in vliegtuig, ben benieuwd hoe de kleine et doet! Neem je beetje zon mee terug? Woonplaats: Wij wonen in Overijssel. (Tussen Deventer en Zwolle) Pff, ik vraag met de volgende prikjes (bij 11 maand pas weer) of de wijverpleegkundige weer kan prikken. Als zij prikt heeft Luca nergens last van! En nu heeft de arts geprikt, en hij is hele middag al jengelig/hangerig. Heb om 14.15u maar dvd aan gezet, en ben heerlijk met hem op de bank gaan hangen. 16.00u ff fles gegeven, en 16.30u was film afgelopen, dus lekker relax middagje gehad. Nu ligt ie op bed, maar hoor hem al weer. Vriendlief ff boodschappen doen.. (jaja, lopend! auto moet vaker lekke uitlaat hebben.. gaat ie tenminste iets vaker lopen ) dus zo lekker eten, dan ff bandje van wandelwagen maken.. en dan naar laatste training van D-elftal. Luca lekker in de mummy zak mee!
@ Gravid: nu kan ik alleen vette cremes gebruiken maja die werken niet. Het is zeg maar het neefe van de psoriasis... erg vervelend dus... vooral voor een vrouw en vooral dat het ook in mn gezicht zit Soms voel ik me zo afschuwelijk lelijk, noem mezelf dan ook het vlekken monster... Hier: Vriendlief belde net, hij komt thuis. Ik ff geluk dat ik voor mezelf altijd teveel kook want hij eet ook gezellig mee Yara is een beetje aan het jengelen, die wil zo eten. Had dr vanmiddag ff voor de pc (op tafel ik hield dr vast) filmpjes op youtube laten zien, vond ze prachtig! Baby tv of zo iets heette dat Het geboortebord hangt buiten bij de buren, ik heb hem vanmiddag weer weg zien gaan. Ben zo benieuwd! Hoop dat ze niet al te veel afwijkingen vinden Tis een erg mooi bord en ze heet: L.ynn (volgens mij is het zo minder te googelen )
Hoi meiden ff ego hoor...hartstikke druk hier! Vanmorgen uit de nachtdienst gekomen na 4 nachten..toen om 11.30 naar de tandarts.Vanmiddag ff 2 uurtjes geslapen en zo ff met mn zusje naar de stad nog ff wat laatste dingetjes kopen voor bruiloft morgen!! Heb er zin in!!!!
Lilo genieten meis! Succes in het vliegtuig, ik hoop dat je zelf ook opknapt! Oh en neem even wat zon mee terug een hele fijna vakantie! Wish heel veel plezier morgen! Nog gelukt met de outfit van de kleine man? Vagans gezellig samen eten! Waarom is het bord weer weggehaalt bij de buren? Of lees ik het nu verkeerd? Hoop echt dat het kindje snel gezond thuis mag komen! Hier hoorde dat er hierachter laatst een kindje met 8 maanden is geboren, met de navelstreng om het nekje. Helaas waren ze te laat. Reanimatie mocht niet meer baten. Zo afschuwelijk...
@ Guusje: ow bah zeker afschuwelijk! en met Hem bedoelde ik de papa bord hangt nog. Kunnen jullie kleintjes ook zo heerlijk gek kijken ?
Nog een keer ego hoor Vandaag moest ik voor de eerste keer naar de osteopaat. En eindelijk had ik eens een persoon getroffen die precies haar vingers op de gevoelige plek kon leggen. (letterlijk en figuurlijk). Het blijkt dus dat mijn rug door de bevalling helemaal verdraaid is en uit balans. Mijn bekken staat scheef en op mijn heiligbeen zijn teveel krachten komen te staan en is daardoor ook scheef gaan staan. Vandaar die heftige pijnen. Gelukkig zei ze ook dat het helemaal goed gaat komen. Voor nu heeft ze mijn bekken behandeld en mijn heiligbeen. Die begin ik nu goed te voelen als hele heftige spierpijn. Maar de komende twee weken mag ik Lars niet uit zijn bedje tillen, niet oppakken ergens vandaan. Ik mag hem wel de fles geven maar alleen als iemand hem op mij legt. Boven de box hangen mag dus ook niet. Boodschppn en dergelijke moeten ook wachten. Het huis schoonmaken en mijn rug gebruiken kan dus ook niet. en daarnaast was het heel belangrijk dat ik weer halve dagen rust ga krijgen. Gelukkig is mijn vriend nu thuis voor twee weken. En aan werken moest ik voorlopig helemaal niet denken. Dat kan pas weer in november op zijn vroegst. Ik begon ook nog eens te janken tijdens de behandeling, omdat er nu eindelijk iemand was die mijn pijnklachten kon verklaren, die mij serieus nam, die vertelde dat ik rust moest nemen en aan mezelf denken. Alles wat ik ook al wist maar dat er nu iemand anders dat zei, was zo fijn! Ik weet niet meer wie het hier ook zei, maar niet kunnen werken na je verlof voelt heel erg ls falen. Je wilt zo graag weer vooruit, even niet 24 uur per dag met je kindje bezig zijn, op een normalen toon kunnen praten met andere mensen. Maar als je lichaam niet wilt meewerken voelt dat zooo unfair.
Jullie hadden het erover wie er bij elkaar in de buurt woonden? Lilo woont in Brabant zie ik, ik ook, maar weet niet waar zij precies woont. Vagans woont in Dordt dus is ook weer dicht bij mij. Maar binnenkort wonen we hopelijk in Eindhoven of omgeving.
Ik ben ook wel heel blij dat het nog goed te behandelen is. en dat het inderdaad overgaat. Hoe gaat het met jou?
Oh, Fem wat heftig zeg! Ik heb er gewoon kippenvel van gekregen. Wat fijn dat je erkenning hebt en wat fijn om te weten dat alles weer goed gaat komen! Maar wat moet je daar nu even veel voor laten... Lijkt me heel moeilijk om je mannetje niet zelf te mogen oppakken. Een hele dikke knuffel voor jou!!! Oh en ik was het die het over het niet kunnen werken en een gevoel van falen had... Vagans ah! Je bedoelde de papa die kleine van mij trekt niet zo'n lekker hoofd Woonplaats hier in de omgeving van Amersfoort. Er was wel iemand z'n moeder die hier in de omgeving woonde geloof ik... Ego vandaag even op het werk geweest en met mijn collega's gegeten. Was gezellig en gelijk ook een bevestiging dat werken er voorlopig nog niet in zit. Wat een hecktiek! Wel lief; de kinderen van mijn klas waren heel enthousiast toen ze me zagen. Deed me wel goed. Kennen jullie reiki? Een vriendin van mij kan dit, maar weet niet wat ik ervan moet denken. Ze wil ons zoontje wel behandelen.... Zo lief; ons ventje huilt de laatste tijd 's avonds heel veel. We denken dat het komt doordat hij zo weinig slaapt (lees gewoon niet) op de dag. Nu heb ik heb op mijn schoot in de draagdoek en hij slaapt!!!!!
Ik doe zelf reiki bij andere mensen. Het is een methode om pijn of onrust of stress weg te nemen door middel van energie. Het kan zowiezo geen kwaad. En als het helpt is het super. Ook voor je mannetje
Fem, met mij gaat het redelijk, ben verkouden aan het worden. Dan zit mijn neus vol en dan heb ik weer lucht maar moet ik weer niezen Gabriël is hier trouwens altijd na de fles van 4 uur om 9 uur nog niet wakker Dan gaan we meestal vissen, hihi.
Fem: Lilo woont (redelijk) dicht bij jou in de buurt.... D.ongen nl. Heb zelf 7 jaar in Rijen gewoond, maar dus nu helemaal de andere kant op in Duitsland, vlakbij Nieuweschans. Troetel woont meen ik in BoZ. Ikzelf woon redelijk in de buurt van Meedje en verder weet ik het even niet. Beterschap en goed aan jezelf denken!!!! Lilo: fijne vakantie Gravid: wat verdrietig voor je schoonzusje en haar man, uiteraard ook een moeilijke tijd voor jullie. Dominique krijgt momenteel 4 a 5 flessen, varierend tussen 180/5 en 215/6. 's Avonds dan wel een grote fles met drie schepjes rijstebloem. Doet ze het prima op gelukkig. Ze heeft doorslapen nu gelukkig ontdekt. Waar ze eerst 1 dag in de week doorsliep is ze nu nog maar 1 nacht in de week wakker Poepen: wisselend, de ene dag 3 keer en de andere dag met moeite een vieze luier.
@ Fem: heftig meid, hoop dat ze je goed kunnen behandelen! @ Monika: beterschap! @ Guusje: reiki kan idd geen kwaad, miss is het wel het proberen waard! Hier: Vriendlief werdt gebeld dat hij weer naar boord moest... naja heb ik iig niet alleen hoeven eten, wel zo gezellig. Yara ligt lekker te slapen ik zit een film met sandra bullock te kijken. Hebben jullie bij de vlindertjes gelezen over het kindje van een september mama? zo ziellig! krijg daar echt kippevel van! Ik heb mn hele zwangerschap voor dat soort dingen gevreest! Vandaar dat ik toch wel wilde dat ze met 37 weken kwam, had zon slecht voorgevoel over overlede kindjes. Vind het echt super erg voor haar! Wat een nare berichten toch de laatste tijd! mn buurvrouw, gravid s-zus en nu dit bah bah bah Meiden wat kunnen wij onzelf gelukkig prijzen met onze beebjes!!!!!!!
Marjan: 180+5 en 215+6? Is dat in DL weer anders ofzo? Ik ken alleen 150+5 en 180+6? Fem: Super dat je aan Reiki doet! Heb me zelf er ook eens in zitten verdiepen, vond het wel interessant! Wat fijn dat ze eindelijk gevonden hebben hoe en wat en je er nu goed voor behandeld word! Lijkt me alleen lastig als je niks mag en kan doen, maar fijn dat je vriend vrij is en je helpt! Guusje: Wat leuk dat je bent wezen eten! Maar lijkt me wel moeilijk als je te horen krijgt dat je voorlopig niet werken kunt. Heerlijk he als ze in de draagdoek zo slapen! Wat naar zeg van dat kindje! Luca had ook 2x navelstreng om nekkie, moet er nie an denke wat er was gebeurd als ik nog een week had over gelopen..brrr. Vagans: Wat naar allemaal voor jullie buren! Hoop dat het goed mag komen. Wel erg mooie naam! Wish: Geloof best dat je er zin in hebt!! Veel plezier morgen! Aardbeving: Jullie ook last van gehad?? Lees dat Apeldoorn en Zwolle er iets last van gehad hebben, is vrij dicht bij ons in de buurt, maar wij niks gemerkt. Ego: Vanavond naar de training wezen kijken, ai wat baalde de kinderen toen vriendlief vertelde dat dit de laatste training met hem was omdat ie nu naar de B gaat. Vonden ze niet leuk. Dus als afsluiter heeft vriendlief ze maar beetje aan laten klooien haha. Daarna Luca fles gegeven en lekker op bed gelegd, en wij tv ant kijken. Zo nog even wat drinken en dan lekker bed in, ben hartstikke moe! Oh ja, ik ga waarschijnlijk de opleiding voor scheidsrechter veldvoetbal doen via KNVB.
jeetje fem wat heftig!! Wel heel fijn dat je gehoord bent en dat er wat aan gedaan kan worden!! Lilo have fun op vakantie en beterschap!! Ziek vliegen is niet zo fijn!! Monika hè wat naar verkouden, hoop ook voor je dat de kleine man overslaat!! Vagans ik lees dat soort verhalen ook wel mee maar moet het eigenlijk niet doen. Zielig hè? Ik zou niet weten wat ik zou moeten hoor.. Heb een mk gehad met 6 weken (vóór Remus) en dit vond ik al best heftig!! We boffen idd maar!! Wat een heerlijke foto weer, Remus is ook een ster in bekken trekken, vooral scheel kijken Troetel aaaah zo, ja snap dat dat dan even lastig is!! Gravid wat super dat je die kinderwagen even kon lenen!! Hier geen last van de aardbeving gehad hoor, ben wel hele dag aan 't werk geweest en ze waren best onrustig dus was echt druk. Mja, neem aan dat ik t dan ook wel zou voelen? Ik woon in apeldoorn dat is nog wel bij jou in de buurt dan! Ga je die opleiding doen ipv fanfare? Weet je al of je wel kan dan of dat vriendlief zn voetbal in de weg komt?? Guusje wat fijn dat hij wel bij jou wil slapen! Is toch ook veilig voor ze he. En geen ervaring met Reikie, moeder van een vriendinnetje van ooit deed dat wel. Die zwoor erbij.. Mja, is zoiets wat geloof ik ook niet echt schaad dus je kan het altijd proberen toch? Hopmarjanneke, ook dominique doet t ook goed dan!! Fijn zeg!! Voeding, wat doen jullie kids dat netjes zeg! Remus is echt van een beetje eten, spelen, slapen en weer een beetje. Als ik het ritme niet "bewaak" komt hij om het uur voor 30 ml Maar als we op de tijd letten komt hij iig om de 3 uur. Remus poept dan wel het minste geloof ik. Mja, hij poept niet extreem veel als hij poept hoor, dan is het meestal een goede volle luier en dan na een poosje nog een klein beetje erachteraan.. Heeft er ook niet echt last van. Misschien is het omdat hij het merendeel toch nog BV krijgt dan, dat hij echt alles verbruikt ofzo..?