Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi wat kan R. grappige gezichtjes trekken ;)

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Sophie: Die 'aardbeving' was rond uur of 21.00.
    Sommige in Apeldoorn schijnen het wel gevoeld te hebben.
    Maar ja, mn ouders wonen bij Tiel, en aantal daar hebben het wel gevoeld, maar mn ouders niet.
    Wij hier ook nie hoor, het zal wel haha ;)
    Geinig dat je hier in de buurt woont!
    Nee die opleiding ga ik niet ipv de fanfare doen.
    Is ook maar korte opleiding hoor, 7 bijeenkomsten ofzo, 2 exames en dan stage lopen een paar weken.
    Voetbal komt daarmee niet in de knel, want hoef dan alleen zaterdags te fluiten, en af en toe zondags.
    Misschien moet ik zelfs de wedstrijd van vriendlief fluiten haha.
    Maar goed, eerst ff kijken hoe of wat.
    Over a.s. dinsdag ben ik wel nog steeds beetje nijdig.. maar komt ook wel goed.
    Wat een gekke gezichten kan Remus maken haha.. leuke foto's!

Ego:
    Meiden, wat ist rustig hier!!
    Ik vanmorgen lekker uitgeslapen met Luca, hij kwam pas om 08.00u ipv 07.00u.
    Even fles gedaan en verschoond enzo, en toen om 09.00u weer gaan wandelen, tot 10.00u.
    Nu beetje achter pc aan het hangen, zo de was maar eens doen.
    Luca slaapt nu lekker.
    Verder vandaag weinig op de planning.
    Luca trouwens 4 maand vandaag, pff gaat dat hard!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja da's Duits.... net zoals ze hier niet met gewichten werken, maar met weken/maanden. Dus in de eerste maand krijgen ze 80/1 ofzo en dat loopt dan op. Nu zou Do in principe 4-5 flessen van 215/6 mogen hebben (vijfde en zesde maand) Maar dat krijgt ze niet op.
    De voeding die ik geef heeft maatschepjes van ongeveer 9 gram ofzo. Dus bij 215/6 krijgt ze uiteindelijk 240 cc

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat kan R heerlijk scheel kijken :D zeg Sophie

Dominique kan ook al wel gekke bekken trekken..... maar vergeet dus altijd foto's te maken.
    Afgelopen maandag of dinsdag hier ook al een stunt gehad.... Was druk bezig met Do de fles geven en daarna kwam ik in de badkamer :$ Mariëlla had mama's lippenstiften ontdekt :D Dus madammeke had zich geheel ontkleed (zelfs luier uit) en was heerlijk gaan kliederen. Het zat in dr haar, gezicht en zelfs op dr buik en rug.... Dus dat was gezellig met mama douchen ;) Haren zelfs twee keer moeten wassen omdat het er anders niet uitging.
    Staat ze zichzelf "af te drogen", want dat kan ik "zelluf wol", is ze druk bezig... "zoo kont en dan poeperd". Maw het voorkantje van Mama en Mariëlla lijkt op een kont! Laatst zei ze ook al "Heitie piemul, Memmie kont" :D ;) :D

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Marjan: Ah oke op die manier, ik snapte het al niet haha.
    Zo vind ik de kleding maten in Frankrijk zo lastig, werken ze niet met 50/56, 62 etc.. maar ook met maanden, dus als je daar in labeltje kijkt, staat er geen 62 maar 3 maand ofzo.
    Best irritant.
    Whahaha die uitspraak, kont en dan poeperd.. heb ik nog nooit gehoord, wel geinig!
    Jij natuurlijk geen lippenstift meer over ;)

Heb Luca om 10.30u in bed gelegd, moest 12.30u eigenlijk weer de fles, maar hij ligt nog lekker in dromenland, dus laat um mooi liggen.
    Kan ik nog even wat doen ;)

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    [FONT=&quot]Ff vlug hoor meiden, want het is hier flink hectisch!

Gravid wat een mazzel dat de buurvrouw alles bewaard heeft van de kids. Handig hoor zo;) Lekker gewandeld dus weer. Voel je je al wat beter door dat wandelen?
    Lilo Je leest dit vast niet meer maar wil je toch veel plezier wensen op vakantie en beterschap natuurlijk!
    Vagans Hier wordt regelmatig tegen de deurpost aangelopen omdat je ‘breder’ bent met haar op de arm. In begin zette ze het op een krijsen maar tegenwoordig kijkt ze zo van HUH of ze draait mee zodat ze niet stoot.. haha
    Fijn dat het beter gaat met Yara. Haha en met het wandelen ben je helemaal bepakt en beladen, herken het ik hier ook. Alleen hebben wij maar 1 hondje maar die is net zo druk als twee;)
    Mooie naam heeft die kleine van de buren, hoop ook dat alles goed is met dat kleine ukkie;)
    Enne pc/tv is hier ook favoriet, ze zit dan op schoot en pakt de bureaurand vast en zit me toch te lachen!

*In de buurt wonen; Ik woon in het zuidwesten (Noord-brabant in de buurt van Roosendaal/Breda)

Wish Zo het drukke werkende leven is weer begonnen;) Veel plezier op de bruiloft vandaag!
    [/FONT][FONT=&quot]Guusje [/FONT][FONT=&quot]Dat is schrikken meis zoiets vlakbij in de buurt. Fijn dat je effe op het werk bent geweest. Enne lief zeg dat Guus van de rust bij mama wel lekker in slaap valt.
    Fem Fijn dat de osteopaat je kan gaan helpen. Aardbeving Las het vanmorgen op de pc. Maar had echt zoiets van uhh was ik in timboektoe? Maar hier zal het wel niet voelbaar zijn geweest, maargoed had het nieuws ook niet gezien gister[/FONT]J[FONT=&quot]
    Sophie Wat een leuke gekke bekken;)
    Gravid Gefeliciteerd met Luca zijn 4 mnd, tijd vliegt!
    Marjan Hahaha geweldig die kleine meid aan de slag met lippenstift. En die uitspraken!

Ego Gisteren weer zeiknat geregend in de stad maar effe bij de Hema voeding gegeven (kleine meid kwam niet om voeding.. huhhh) dus om half 4 toch maar wakker gemaakt en fles gegeven. Ze dronk wat slecht gisteren en eergisteravond maar vanmorgen ging het er weer goed in dus dat zit vast wel weer goed. Kwamen we de andere oma tegen bij hema, was wel gezellig[/FONT]J[FONT=&quot]
    Mama een nieuwe jas gekocht:D

Vanmorgen troffen wij trouwens ons duifje dood in zn kooitje aan:( Beestje is wel 20 jaar geworden, dus daar mogen we trots op zijn aangezien hij 2 jaar terug nog helemaal is verhuisd van buiten naar binnen
    Vanmiddag weer naar het ZKH met Jaylin, ben benieuwd wat de arts ervan vindt.

Nu maar weer aan de slag in huis want het hele ligbad ligt vol met was :$ Had het daar maar effe verzameld hahah..
    Heb de boel ingesprayt met vlooienspray dusja dan moet werkelijk alles beter in de was..
    Vanmorgen ging de kat op de vlucht door het huis (ik wou em naar buiten) ben ik bij hem in de buurt gaat ie staan sproeien.. Nou ik had het niet meer.. Dus kan ook nog gaan dweilen! ;)Nou meiden ik spring van de hak op de tak dus ga maar gauw weer chaotisch doen in huis! :p

Ohja.. Snap mezelf niet helemaal kwam net TNT aan de deur met een pakketje voor de buren (die irritante met dat rotkind) en ik nam het aan.. Achteraf had ik zoiets van ze vermoorden bijna mijn katten en ik neem het pakket aan.. WHY!? Maarja die postbode stond op de bel te rammen, kind wakker.. Zucht.. Dusja dacht doe dan maar open. Had ook nee kunnen zeggen maar dat doe ik dan weer niet;)
    [/FONT]

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SophieMarie: haha geweldige fotos! :D

@ Gravid: Ja gaat hard he! 4 maanden al weer... poeh poeh! En dan nog mensen: goh wat een kleintje nog! naja is ook wel zo maar ik vind dr al zo groot! :p

@ Marjan: hahahaha geweldig hoor!

@ Troetel: Gecondoleert met je duifje :( mooie leeftijd, dat wel!

Hier: Meiden zijn net weg.
    Ze vonden het geweldig en we hebben flink gelachen (vooral tijdens het fotos maken met zelf ontspanner, altijd leuk :D) De vriendin van mn zusje vond het ook helemaal leuk aangezien zij dr 2 maanden oude nichtje anderhalve maand geleden voor het laatst heeft mogen vast houden... tsa ik snap dat je voorzichtig bent met je kleine maar dit slaat echt alles hoor! maar goed deste beter had ze het hier naar de zin, en Yara vond het allemaal prachtig!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

lekker ding is het toch ook!

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Het bad schuimde niet! (had eerst het water erin gedaan en toen pas het sop) MAAR ff met de garde erdoor en hoppa, SCHUIM! :D

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    super schuimfoto Vagans! En wat lijkt je zusje op je!

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Super foto's Vagans:)

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Wat een leuke foto's en gaaf zeg dat schuim!!
    Super dat je zusje en haar vriendin en zo leuk gevonden hebben, dan ist voor jou automatisch ook leuk he.
    En ja joh, 4 maand alweer, gaat super hard.
    Hier zeggen ze geen kleintje haha, hier vraagt standaard iedereen:
    Hoe oud is ie? zeker al wel 6 maanden??
    Nee meneer/mevrouw, 4 maand:p

Troetel: Ja voel me stukken beter, echt ook een ritme nu.
    Is zo super lekker!
    Hoop dat je gauw van de vlooien af bent nu!
    Enne.. ach ja, pakketje afleveren en klaar toch.. je hoeft niet hele gesprekken te voeren :p
    Je kunt ook net zo lang wachten tot ze zelf komen haha.
    Hoe was het bij de KA?

Ons 4 maand oude ventje
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=181838&stc=1&d=1315580899

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gravid Ja maar die mensen haten we nog net niet.. Dus volgende keer neem ik geen pakketje meer aan.

Komt nog bij, ze stond terwijl ik de kleine aan het kalmeren was op het raam te bonken (de buurvrouw). En bleef maar bonken terwijl ze zag dat ik geen tijd had. Dus deed de deur open en was flink pissig. Ze zei geen woord alleen: Ja pakketje! Nou gaf het pakket en ramde de deur dicht in haar gezicht:)

Kinderarts Jaylin is helemaal goedgekeurd. Huidje is echt enorm verbeterd (maar dat hadden we zelf ook al gezien) en de voeding bevalt goed. Over 3 mnd moesten we pas weer, maar omdat ze voor de 6 mnd Jaylin wil checken moeten we over 2 mnd weer (begin november).

Ook effe gevraagd wbt babyzwem en ze zei gewoon doen!! Alleen nog even uitvogelen hoe en wat, want we staan voor de zondag op de wachtlijst. Doordeweeks is het niet te doen (afhankelijk van lopend en Openbaar vervoer) want het is a.d. andere kant v.d. stad:(

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Lekker ventje Gravid ;)

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Gravid wat een leuke foto!!

Troetel Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Wat goed zeg! Ben zo blij voor je dat het duidelijk is wat je meisje heeft en dat het zo goed aanslaat allemaal(kan echt wel een vreugdedansje doen, vond het zo sneu voor jullie!). En wat een muts die buurvrouw.. Volgende keer per ongeluk het pakketje in een emmertje sop laten vallen of erop gaan staan ofzo:p Whaha neee dat is natuurlijk heeel onaardig van mij..

Vagans wat een onwijs lieve foto's weer! Wat kijkt ze wijs uit haar oogjes!! Dat vriendinnetje zit ook heel keurig met je meisje op schoot, volgens mij is dat best een lief meisje ofniet? Als je een keertje oppas nodig hebt heb je meteen een leuk adresje dan!:D Handig!!

Guusje hoe is het nu met de kleine man???

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hopmarjanneke wat een portret die dame van jou! Lache!! Lippenstift is wel een uitdaging om uit kleding te krijgen trouwens, had ze die helemaal schoon gehouden? :D

Gravid zou wel geinig zijn als je vriendlief mag fluiten!!!

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oeh heb trouwens nog een nieuwtje! Mijn manneke heeft vandaag zelf maar besloten dat het tijd werd voor wat écht eten.. Pakte zo een wortel aan(had hem in mn hand was aan het kletsen en eten) en stopt hem in zn mond.. Heeft echt een kwartier zitten kluiven met de grootste schik:D:D

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Ja mij valt het nooit op of ik op mn zussen lijk ;)

@ gravid: mooie foto weer!

@ Troetel: Ben zoooo blij dat het zo goed gaat met je kleintje! super dat je gaat zwemmen!

@ SophieMarie: haha wat geinig! hij geeft de voorkeur aan rapley zo te zien ;) Enne die vriendin van mn zusje is idd een hele lieve meid, maar oppas heb ik genoeg hoor! ze willen nu allemaal al oppassen HAHAHAHA

Hier:

Net gegeten (aarappeltjes met sperziebonen en kippevleugeltjes) en de hondjes gevoerd, ff laten zakken en dan de doggies uitlaten, yara voeden en op bed leggen en dan weer ff mama tijd :D (hoop ik)

19. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja ik twijfelde nog heel erg, Rapley mag toch ook pas vanaf 6 mnd? Hij is nu nog niet eens 4 mnd.. Maar aan de andere kant, hij geeft het nu echt zelf aan.

Geniet lekker van je mama tijd! Hier even mama tijd, dan Remus is bad, lekker masseren, voeden, spelen en weer naar bed, ondertussen komen manlief en Dante thuis van de korfbaltraining(zijn nu weg) en mag Daan even drinken en de nieuwe donald duck lezen, dan na Remus douchen. Dan ligt Remus als het goed is te slapen en kan ik even een spelletje doen met Daan en dan is het ook me-time, manlief gaat naar de voetbal!

Hihi wat een schema's allemaal..

20. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    halloo mamma's

ik meld het hier ook maar ff zijn er hier dames die in de omgeving van amsterdam wonen en borstvoeding geven en 175 euro willen verdienen

Philips is nl op zoek voor de maand oktober naar dames die hun nieuwe kolf aparaat willen testen ..
    Je gaat dan 7 dagen ( je mag zelf bepalen hoe je dat wilt verdeelt in 2 weken of anders )een uurtje kolven bij hun je mag je kind ook meenemen en de gekolfde melk na afloop ook meenemen
    En 175 euro is toch wel een lekker bedrag toch??

Dus als je interesse hebt en je geeft borstvoeding stuur me dan je nr via pb en ik zorg dat je gebeld word voor een afspraak

groetjes

Char

Deel Deze Pagina