Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Wat naar zeg dat je zo beroerd bent!
    Hopelijk knap je gauw wat op.
    Snap dat het je man veel uren kost, maar kan goed begrijpen dat je toch liever samen gaat.
    Succes straks!

Ego:
    Hier weer goeie nacht gehad, Luca kwam iets over 7 weer.
    07.30u flesje op, en nu ligt ie lekker in de box.
    Ga hem zo aankleden, en dan weer lekker wandelen rond 09.00u.
    Niet veel bijzonders op de planning verder, beetje de normale dagelijkse dingen.. heb al wasmachine aanstaan, dus zo gauw ik straks thuis kom, kan die aan de lijn.

2. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Goedemorgen Dames,

Ben er weer een keer. Ben beetje doodmoe, Tim is elke dag al voor 6 uur wakker en wil dan niet meer gaan slapen. Lise doet het daarentegen erg goed, 21.30/22.00 uur laatste fles en dan tot 08.00 uur slapen. Drinken gaat echt op en af ene dag drinkt ze 150cc andere dag krijg ik er met moeite 100cc in. Maar ja dat schijnt normaal te zijn, het komt omdat haar energiepeil enorm kan schommelen door haar hartje. Vorige week was ze maar 30 gram aangekomen dus ga zo weer even wegen hoe het er nu voor staat, ben benieuwd.

Ga zo maar eens even terug lezen. Fijne dag allemaal vandaag.
    Als mijn ukkies vanmiddag tegelijk slapen dan duik ik toch ook echt even mijn bed in, ben helemaal op.

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Guusje Natuurlijk denk ik aan jullie;) Met Jaylin gaat het wel beter inderdaad, nou die 14 dagen zal onzin zijn want wij merkten qua huidje na 1 dag al verschil (natuurlijk is het niet helemaal weg na 1 dag) en qua voeding denk ik na 3 a 4 dagen. Maargoed ze is gewoon als een blad aan een boom omgeslagen, hier droomden wij van. Dit is de roze wolk. Dat als ze huilt dat je weet dat je haar kan troosten of dat het anders luiertje, slaap of eten is. Niet dat je onzeker wordt omdat je niks goed kan doen en ze heel de dag huilt. Zo kenden wij Jaylin nog niet en we zijn dolblij dat er eindelijk iemand heeft gezien waar ze last van had. Want dit is dus vanaf dag 1 waarschijnlijk het probleem geweest..

ritme/slapen Oh ik geloof je graag. Jaylin kan hier ook zo overstuur huilen. Ze lijkt net een duiveltje wordt knalrood en huilt zich echt helemaal overstuur. Ze gilt alsof ze verhongerd of vermoord wordt..
    En tja dan kun je weinig doen, zelfs niet troosten. Maar bij haar is het toch ook het karaktertje.. (nu al).. haha

SQ Balen van de laptop! Natuurlijk begrijpen we dat, ik hoop dat het gauw opgelost is voor jullie;)
    Vagans Schattig dat staartje;)
    Meijke Fijn dat de kleine meid er zelf steeds beter mee overweg kan, maar natuurlijk hartstikke zielig dat ze er niet door kan slapenL
    Guusje Beterschap meis!
    Balen dat je alleen op pad moet met Guus maar snap hoe het is. Hier ook mannetje die een eind door zijn uren heen zit. De eerste slopende weken met J. heeft hij veel vrij moeten nemen en afgelopen 2 wkn voor de kinderarts ook. En de week daarvoor was ik heeeeel ziek en heeft hij dus vrij moeten nemen om voor Jaylin te zorgen..
    Yvon suc6 bij het wegen zometeen, hoop dat ze lekker is aangekomen!

ego Jaylin heeft de laatste tijd hetzelfde energiepijl als dr moeder. Ze wil veel slapen en is vaak jengelig en moe.
    Gisteren even de achtergebleven kraamtranen gelaten haha. Ik werd boos op vriendlief omdat hij het ‘onhandig’ vind om de flessen door te roeren met een vork. Ik vind het fijn en heb het idee dat het werkt en beter is voor Jaylin. Hij bleef erbij dat het onhandig was en vroeg dus elk weekend : maak jij de fles dan geef ik hem wel. Ja heel leuk maar zo sta ik naast 5 dagen in de week alle voedingen, in het weekend nog de helft v.d. voedingen te geven. Ik vind het niet erg maar dan kan hij het net zo goed NIET overnemen. Heb hem dat dus effe duidelijk gemaakt en eerst wilde hij niet luisteren dus toen ben ik boos een blokje om gaan hardlopen. Mn boosheid er zo goed uit kunnen gooien en gelijk gewerkt aan mijn conditie haha. Toen ik terug kwam hebben we gepraat (hij ging me zelfs zoeken met de auto want ik was gewoon de deur uitgelopen en vergeten dat de batt van mijn telefoon leeg was.. )
    Het breekt mij ook gewoon op dat ik 24/7 thuis zit (en met slecht weer dus ook echt alleen binnen zit) met de kleine meid. Het wordt eentonig en het is niet wat ik voor ogen had van mijn toekomst. Ik kan wel gaan werken maar wil ook wat bereiken en er plezier in hebben. Zie niet voor me dat ik plezier heb in bv. Andermans huis of bedrijf schoonmaken als ik juist wil ontsnappen aan bv. de hele week het huishouden thuis doen. De hele week door is alles hier het zelfde; Jaylin verzorgen, beesten verzorgen, huishouden en dan als er tijd over is voor mezelf zorgen. Ik wil meer dan dat! Ik heb weinig (lees geen naast fam.) contacten hier en daar baal ik van. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen om contacten te maken omdat ik vroeger bij veel pogingen ‘er niet bij hoorde’. En dat wil ik gewoon niet weer. Dus vriendlief zat te grappen over dat ik dan maar moet gaan bridgen, kon ik wel om lachen maargoed dat lost alles niet op. Probleem is ook dat ik niet weet wat ik wil, maar het voelt wel als falen dat ik niet heb bereikt waar ik vroeger alleen maar goed in was (goede cijfers op school en papiertjes en diploma’s halen). Het voelt als een doel waarvoor ik gefaald heb doordat ik niet ben waar ik mezelf vroeger zag staan.

Gisteren ook nog even geïnformeerd voor babyzwem. Maar ook daarin zit het me tegen. Het is best een eind en fietsen kan nu natuurlijk nog niet met die kleine. OV bekeken maar dan moet ik dus om 7:40 vertrekken om om 9:00 te gaan zwemmen. En dan nog een kwartier lopen. Ik weet niet of ik dat wel zie zitten (terwijl de bus er 10 min. Over doet) en dan zit ik 3 kwartier te wachten in het zwembad.. Het leek me juist zo leuk om dat alleen met Jaylin te gaan doen zonder afhankelijk te zijn van iemand die ons haalt en brengt..

Verder een drukke week voor de boeg
    Vandaag: Ik naar fysio en s-ma komt voor het eerst oppassen
    dinsdag: Naar schiedam bruidsjurken kijken & passen samen met mama en kleine meid
    woensdag: naar het weeguurtje met s-pa zijn vriendin.
    Donderdag: nog geen idee
    Vrijdag: weet ik ook nog niet. Haha

Nou nu maar aan de slag in huis en met de wasserette..

Liefs

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Yvon leuk dat je er weer even bent! De kleine gaat dus nog steeds op en af... Ben benieuwd hoeveel ze nu is aangekomen.

Binnawaar ben je? Alles goed bij jullie?

Troetel oh wat een herkenbaar gevoel dat 24/7 huishouden enzo. Hier gelukkig wel een rijbewijs. Kan me echt indenken hoe 'gevangen' je jezelf voelt. En dan dat gevpel dat je ook niet precies weet hoe je het wil en kan veranderen.... Knuffel voor jou en ik hoop echt dat je wat meer afwisselende dagen krijgt!
    Lekker dat de kleine dame al zo snel goed reageerde op de veranderingen! Best bizar om nu te bedenken hoe je dat al die maanden hebt volgehouden of niet? Fijn dat jullie roze wolk uiteindelijk toch is gekomen!
    (toen die hier eenmaal was werd hij al snel overschaduwd....) geniet eran hoor!!!!

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi hoi meiden...

Ff ego...druk weekend gehad...vrijdag bruiloft van mn broertje en weekend weer gewerkt.
    Ga zo naar bed maar wilde jullie ff foto showen van mn kleine man met zn getrouwde oom :D:D:D

6. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    @ Troetel/Guusje: Ja ze is deze week gelukkig mooi aangekomen. 140 gram maar liefst!! Mama weer helemaal blij.

@ Troetel: Ja begrijp je gevoel. Heb ik ook wel eens hoor. Heb gelukkig wel een auto en ga ook regelmatig met de kinderen op pad!! Is niet altijd makkelijk met 2, maar zit tenminste niet de hele dag thuis.

@ Guusje: Hoe gaat het nu bij jullie?? heb nog niet alles teruggelezen dus ben nog niet helemaal bij.

@ Wish, wat een leuke foto!!

Hier net helemaal trots, zijn met Tim bezig om op het potje te plassen. Had thuis al zitten wachten tot het lukte, maar dat lukte dus niet. Dus luier aan en naar het consultatiebureau om te wegen. Staat hij daar te draaien enzo, dus ik moet je plassen neeeee hoor natuurlijk niet. Hem meegenomen naar een grote wc in het gebouw en ja hoor een plasje gedaan. Ben nu dus echt supertrots op hem!!!

Nu even met Lise naar de Fysio!!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

ff ego heb maar 1 hand:

@ troetel, ik weet hoe gevangen je je voelt, hier ook geen rijbewijs en in deze k*t stad ook geen fam/vrienden en lopen is echt niet altijd te doen. Soms voel ik me net eenkluizenaar, het is dat ik er met de honden uit moet en geniet van de verzorging van yara maar ja... toch dat opgesloten gevoel ja... ben altijd blij als vriendlief dr weer is!

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Yvon: Wat naar dat je zo moe bent! Hopelijk kun je even lekker bij tanken!
    Fijn dat Lise zo goed slaapt! Was ze weer aangekomen?
    Wat goed van Tim zeg! Nu maar hopen dat ie door zet he ;)
    Succes bij de fysio!

Wish: Wat een leuke foto zeg!! Echt een klein heertje zo, en dat hoedje staat hem ook super stoer!

Troetel: Fijn zeg dat Jaylin het nu zo goed doet!!
    Ben echt blij voor je/jullie dat je nu lekker van die rose wolk kunt genieten.
    Snap je gevoel richting je mannetje wel hoor, dan heb je eindelijk even je handen vrij, moet je het nog zelf doen.
    Heb ik hier in het weekend heel erg.. ik ben er net als vriendlief elke morgen vroeg uit, en snap dat vriendlief in het weekend uit wil slapen, maar mij lijkt dat ook lekker.
    Dus vaak ga ik er zaterdags ochtends vroeg uit, zodat vriendlief slapen kan,.. maar dan denkt ie dat zondags ook te flikken.. eh ja nu wil ik uitslapen ;)
    Wel goed dat je gelijk er over gepraat hebt!
    Enne.. dat gevoel van sleur/thuis vast zitten ken ik helaas ook.
    Ik heb dan wel rijbewijs, maar heb 1 auto moeten verkopen, en de auto die ik nog heb, heeft vriendlief mee naar werk.
    Dus kan zelf nog niks.
    Ik ben nu allang blij dat ik 's morgens met 2 buurvrouwen wandel, breekt toch die sleur een beetje.
    En ga vanaf morgen elke dinsdag avond naar de fanfare.. dus das wel lekker.
    Hoop voor jou ook dat je iets kunt vinden wat dichtbij is en waar je beetje contact krijgt met andere mensen!

Ego:
    Vanmorgen weer uur heerlijk gewandeld, Luca lekker geslapen in de buggy.
    Toen ik thuis kwam Luca fruithap gegeven, en die ligt weer lekker in bed, moet zo de fles!
    Ga zo de was even afhalen, vouwen en wegleggen en dan de schone er weer aan.
    Straks ook even de wc/badkamer doen en de afwas, en dan vind ik het weer best.
    Pff, Luca zit al in 68/74 :( Echt nie normaal hoe hard dat gaat.
    Ook maatje 3 van luiers begint krap te zitten, volgende pak word al een maatje 4.
    Dag baby tijd ;)

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: leuke foto!

@ Gravid: Luiers maat 4!!! wowwww Yara zit nu sinds een weekje in maat 3 die nog lekker ruim zit! hihi wat gaat dat toch snel! Als ik jou over Luca hoor praten is het volgens mij een totaal ander kind dan Yara!

Hier:

Net even de overgebleven maat 2 luiers samen met nog wat dubbele dingen (wat moet ik in godsnaam met 3 nagelsetjes haha) bij de buuren aan de deur gehangen. Het gaat een stuk beter met hun meisje! Alles werkt naar behoren alleen heeft het kindje wel een stoma nodig. Ik hoop dat ze snel naar huis kunnen!

Ik moet met Yara om 13:05 bij het CB zijn. Dit zal denk ik de laatste keer hier worden want met 11 maanden krijgen ze pas weer de volgende prik en dan woon ik hier niet meer :D :D :D

Ben benieuwe hoe groot ze nu is en wat ze weegt!

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Wat lief dat je dat aan de buren geeft!
    En wel fijn dat het met hun kindje de goeie kant op gaat, hoop dat ze gauw thuis mogen genieten van hun kleine!
    Ja hier al bijna in maat 4, baby tijd is nu echt voorbij vind ik hier.
    Hoop dat Yara geen last krijgt van de prikjes!
    Luca heeft nu ook voor het laatst gehad, hij hoef pas 10 november weer terug (as ie 6 maand is) en met 11 maand pas weer prikjes.
    Duurt nog even ;)
    Ga dinsdag wel even overleggen of ik over kan naar 3 voedingen en dan iets ophogen.
    Succes bij de cb straks!

Hm, ik denk waarom komt ie nog nie voor fles. (krijgt normaal 11.30u.)
    Maar ja, hij heeft vanmorgen om 07.30u 250cc gehad, dus tja die komt waarsch.pas rond 12.30 a 13.00u.;)
    Hij ligt nog in dromenland haha, mooi kan mama even wat doen!

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Guusje/Yvon Oh hier staat ook een auto voor de deur hoor. Die is de gehele dag tot mijn beschikking. Alleen zonder rijbewijs kom ik niet zo ver.. hahahaha dat is hetgeen wat hier ontbreekt.
    Mannetje heeft een auto v.d. zaak dus onze privé auto staat de hele week stil & voor de deur.
    Ik zou dolgraag met de kleine op pad gaan. Maar helaas zit dat er vaak niet in. Enkel wandelen en naar de stad of de winkel is te doen, maar dat zal v.d. winter ook afgelopen zijn:(

Yvon Fijn dat ze is aangekomen! Wees maar lekker trots;)
    Wat knap van Tim, zijn plas op de grote wc!
    Wish Prachtige foto, slaap lekker;)!
    Vagans Ja jammer dat jij ook niet dichterbij woont meis;) Anders konden we samen eens gaan wandelen met de hondjes & de prinsesjes!
    Maar jij hebt af en toe nog je zusje en een vriendinnetje ofzo over de vloer. En je kunt bij je ouders langswippen.
    Mijn broer, s-zus, nichtje en moeder wonen in Zeeland net als andere familie.
    Ik had hier wel een klik met wat meiden toen ik de PABO opleiding deed, maar toen ik besloot te stoppen meerdere malen contact geprobeerd te zoeken maar ze laten het gewoon allemaal afweten. Naja dan niet hoor.

Gravid Ja hier heb ik zelf zoiets van blijf maar liggen t.o. vriendlief in het weekend. Ik moet toch BV geven dus kan nooit uitslapen of vroeger naar bed dan dat de kleine verzorgd is. Het maakt mij dan ook niet zoveel uit dat ik ook de luier moet verschonen, ik sta toch op om ontbijt voor mezelf te maken en te voeden. Die voeding kan hij niet overnemen ook!

Wow Die luca groeit hard! Jaylin zit nog in 50/56 en shirtjes 62 zwemt ze in maarja af en toe maar met omgevouwen mouwtjes.. Wel zit ze in maat 3 van de luiers maar die vallen nu wat groot.

Vagans Lief van je dat aan de buren denkt, ondanks dat jullie het zelf ook niet makkelijk hebben:) Succes bij het CB strakjes. Leuk vooruitzicht dat je nu voor de laatste keer bij dat CB gaat omdat jullie gaan verhuizen naar jullie prachtige huisje:D

Ego Hier weer de hele ochtend met een huilende dame rondgelopen. Niets was goed. Ze heeft van 7u30 tot 8u30 geslapen. Toen begon het jengelen. Ben zelf nog effe snel onder de douche gesprongen maar kon er snel weer vanonder vanwege krijsmadam. Naja ik ben weer schoon maar had graag nog even lekker blijven staan.
    Het was nog lang geen flessentijd maar ze blijf maar huilen, niets was goed. Tegen 10u15 fles maar gegeven en direct daarna kwam er een goede poepbroek uit (waarschijnlijk zat dat dwars.)
    Nu ligt ze lekker te dutten dus weer tijd voor mama(lees huishouden haha). Net al de afwas gedaan en daarna braaf 4 beschuitjes gegeten.

Wacht nog steeds op 1 van onze katten die is vanochtend niet teruggekomen om te eten. Andere 2 hebben om 6:15 al eten gehad. Snap het niet zo..

Verder hier nog steeds VLOOIEN. Ze waren echt een paar dagen weg. Heb donderdag/vrijdag alles behandeld, hond gewassen met azijn en afwasmiddel een week daarvoor. Vorige week ingesprayt, katten ingesprayt. Huis helemaal van top tot teen behandeld. Avond erna bordjes met kaarsje en warm water+afwasm. neergezet. Geen beest te bekennen. Loopt manlief gisterenochtend op blote voeten beneden en die heeft vlo na vlo op zich zitten!
    Ik ben ten einde raad. Ga denk ik maar overleggen om de vloer eruit te halen en de zgn. kokosmat bij de achterdeur te verwijderen. Daaronder behandelen en dan beide vernieuwen.
    IK WIL NOOIT MEER HUISDIEREN!

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Ja die groeit heel hard ;) maatje 50/56 is hier allang verleden tijd ;)
    Wat naar dat je weer zo'n last van vlooien heb!
    Misschien optie om de katten naar buiten te doen?
    Hokje maken waar ze in en uit kunnen zodat ze toch warm en droog zitten?
    Ben je er binnen van af.
    Snap best dat je dit zat bent!

Ik ondertussen lekker met was bezig geweest, net even gegeten, en ga nu nog even met de was verder en Luca maar eens uit bed plukken, die hoor ik wakker worden. Heeft 2,5 uur geslapen,
    Ben ik echt niet gewend!

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #3033 JoMi, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    Hallo lieve meiden.

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik moest vandaag even aan jullie denken, as zaterdag is het alweer 1 jaar geleden dat ik gecuretteerd ben.

Liefs, JoMi.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Jammer dat de babytijd voorbij is! Maja aan de andere kant, deze tijd is ook weer leuk ;)

@ Troetel: Ja idd jammer dat we niet om de hoek wonen! En wat rot dat die meiden het zo lieten afweten! Dan heb ik idd nog geluk met de familie in de buurt. Wat klote van die Vlooien! Hier gisteren bij Pulchra ook een Vlo ontdekt!!! Meteen ff behandeld!

@ JoMi: Volgens mij het het over het algemeen wel goed met iedereen, met mij iig wel. Hoe is het met jou? Lijkt me best moeilijk om daar weer bij stil te staan! Leuk dat je ff komt binnenwippen!

Hier:

terug van CB

Yara is 60 cm! en weeg 5.755!!! (tis en blijft een kleintje)
    Ze heeft wel gehuild bij de prikjes (lees krijsen) maar liet zich goed door me troosten. Verder waren er geen bijzonderheden en doet ze het helemaal goed :D

Nu ligt ze lekker in de box te slapen!

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Oeh leuk, waar heb je die groeicurve vandaan?
    Ze volgt inderdaad netjes de onderte lijn ;)

JoMi wat leuk dat je hier nog even komt kijken.
    Wel balen dat het nog altijd niet gelukt is meid. Hoop dat het voor jullie toch snel nog mag lukken.
    Hier gaat ook alles goed.

Maat 50/56 daar was Gabriël met 1,5 maand al uitgegroeid..hier gaan we ook al richting 74 met shirtjes en 68 qua broekjes.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ monika: van de site van het groei op boekje! daar kun je van alles lezen/bijhouden!

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika: Ja hier ook, 68 shirtjes zitten goed, en 68 broekjes zijn soms te krap/kort, dus zit dan op de 74.

Jomi: Wat leuk dat je even langs komt.
    Lijkt me moeilijk voor je, om er weer bij stil te moeten staan, hoop dat jullie gauw goed nieuws hebben!

Vagans: Goed gegroeid dus! Geinig die groeicurve he, heb ik ook int boekje staan.
    Luca volgt de bovenste lijn :p

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gravid De kitten komen al buiten. Zijn nu de hele dag buiten en vaak ‘s avonds ook.. Met als gevolg dat poes nu na afgelopen nacht nog niet terug is gekomen. Dus ben er niet al te blij mee.
    Een hok buiten maken al eens over nagedacht maar dat slokt een groot deel van onze tuin op en das niet de bedoeling (we hebben al een giga garage staan). Bovendien zou dat enkel een oplossing zijn voor zomers naar mijn idée.

Maar geen katten betekent niet dat er geen vlooien zijn hoor! Kattenvlooien zitten ook op honden. En onze hond is gewoon oud en ziek dusja die zit er vol mee. En het lijkt wel dat we er gewoon niet permanent vanaf komen. Ondanks dat er nu 2 katten bijna dag in dag uit buiten zijn.

JoMi Hey meis, leuk dat je weer even binnen komt wippen. Balen dat jullie nog geen wondertje gegund is op dit moment. Hopelijk is dit gauw verleden tijd en mag je lekker genieten van een kindje in je buik!
    Vagans Ja heb Toby (hond) vandaag maar weer behandeld. Doen we nu zowat om de week terwijl aangeraden word om de 2 tot 4 weken maarja na 1 week zit hij alweer onder. Klop hem nu ook al uit zegmaar als we van buiten komen. Want het is hier best bosserig en als je daar gelopen hebt zie je ze gewoon op em springen!:(

Wat is Yara netjes gegroeid en idd het blijft een kleintje. Ze komt bij Jaylin in de buurt en die is +- 2 wkn jonger;)

Ego Net weer fles gegeven aan de kleine meid, ze sliep netjes 4,5 u door na de vorige voeding. Toen maar wakker gemaakt want wil wel dat ze de fles heeft gehad voor oma straks komt oppassen.
    Morgen proberen om 8 uur de fles te geven sochtends zodat we overdag wat beter uitkomen. We gaan namelijk met mijn mams op bruidsjurken jacht in Schiedam dus gaan er vroeg uit! Hopen op mooi weer want een ruitenwisser van onze auto is stuk en manlief heeft nog geen tijd gehad om m te maken.

Oh ik hoor gepruttel, denk poepbroek nr 2 vandaag. Gauw verschonen, dan nog effe wat boodschapjes halen en eten voorbereiden voordat oma komt oppassen en ik naar fysio moet.

Liefs

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi, hier mijn groeicurve

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Ah oke dat wist ik dus niet, dat et ook op honden kan.
    Super joh, morgen op jurken jacht, hoop dat je slaagd!

Monika: Dat komt aardig bij Luca in de buurt haha.

Hoe krijgen jullie die curve hier.

Deel Deze Pagina