Et is me gelukt Hij sloeg um eerst op als php bestand, en dat kon ie niet openen. Dus nu zelf maar als jpg bestand opgeslagen, lukte et wel Hier Luca zn curve http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=182477&stc=1&d=1315834460
je slaat hem op op je pc, dan ga je onder je snel reageren hier op meer opties klikken, dan zie je beheer bijlagen en daar kan je je foto uploaden.
Wish wat een mega super lieve foto!!!! Oh wat een stoer ventje! Lekker een beetje bij kunnen komen inmiddels? Yvon wat super dat Tim een echte grote kerel aan het worden is! Gaat alles nog goed met Lise volgens de fysio? Gravid Oeh! Alweer maatje 4 . Hier blijven we nog even in 3 zitten. Van de kledingmaatjes zit hij inderdaad nu ook in 68/74. Al valt 74 vaak nog wel erg groot. Luca zit wel helemaal bovenin de groeicurve! Vagans wat lief dat je zo aan je buren denkt! En wat super dat het zo goed gaat met hun meisje! Moet ze voor altijd een stoma? Een leuke kraamtijd hebben ze in ieder geval niet. Is geen ramp, maar toch wel jammer. Fijn dat ze zon meedenkende en meelevende buurvrouw hebben! Ah, dus straks mag je ook naar een ander CB? Hier is er 1 voor het hele dorp, maar ja, zo groot is het hier ook niet. Yara blijft echt een kleintje! Maar dat is toch juist extra leuk?! Zeker bij een meisje. Ha, jullie die onderste lijn; wij de bovenste! Belangrijkste is dat Yara het goed doet! Wat leuk die groeiop site! Geen idee of ik ook een code in mijn boekje heb staan . Troetelbeer wat jammer dat Jaylin zo verdrietig was Laten we hopen dat het eenmalig is. Hmmm, 4 beschuitjes dat is niet erg veel! Mag ik vragen waarom je gestopt bent met de PABO? Sterkte met die vlooien! Kan me indenken dat je helemaal klaar bent met huisdieren. Is de ene kant al terug of heeft die inmiddels zelf een ander huisje gezocht? Heel veel plezier alvast morgen! Van alle voorbereidingen is de jurk uitzoeken toch wel het leukst! Geniet ervan en hopelijk houden jullie het droog! JoMi Alweer een jaar geleden wat gaat de tijd hard zeg! Als ik je banner lees, dan zitten jullie in de medische molen. Voor jullie een spannende tijd dus. Succes en blijf positief hè! Ik hoop echt dat jullie snel weer een positieve test in jullie handen mogen houden! Monika Dat is idd een andere groeicurve! Hier net zo. Lekker de bovenste lijn.
Mag ik zeggen dat ik het soms allemaal nog niet bevat? Ik moest vanmorgen zelf het printje voor op ons ventje zijn redressiehelmpje uitzoeken. Ja, jullie lezen het goed. Er was totaal geen punt van discussie. De arts hoorde de korte versie van het medische gebeuren van ons ventje aan en de instrumentmaker werd gelijk ingeseind en kwam al een malletje van zijn hoofdje maken. Ook zonder het medische verhaal vond ze het heel goed dat ik nu met 4 maanden ben gekomen. De afplatting is zo fors (116,4%) dat we zoveel mogelijk tijd moeten zien te pakken. Ik heb mijn man gebeld en geprobeerd uit te leggen welke motiefjes er waren, maar dat ging wat lastig dus ik heb zelf maar iets gekozen. Mag hij de eventuele volgende doen. Ik krijg van iedereen de opmerking dat ik zo goed doorbijt voor ons ventje. Wat ik gewoon niet begrijp is waarom je als ouder overal zelf achteraan moet... die mensen zoals de fysio moeten toch ook dingen aangeven? Zelfs mijn man is trots op me, want hij had mij niet zo 1,2,3 gesteund in het idee om nu al voor een helmpje te gaan. (Het kwam vorige week bij de fysio spontaan bij me op.) Hij dacht dat ze het nu nog lang niet zouden doen. Wel dus... Pfff, over 2 weken is zijn helmpje klaar. Natuurlijk weet ik al 2 maanden dat dit moment eraan zat te komen, maar het overvalt me toch. Dit had ik niet verwacht. Duimen jullie mee dat we nu eens in rustigere vaarwateren met ons ventje mogen komen?
Lars heeft weer zijn APK gehad. Alles was prima. Hij is nu 67 cm lang en weegt 7010g. We hebben groen licht gekregen voor de bijvoeding. En al zouden we die niet gekregen hebben, dan zouden we het nog doen. Ik krijg nu 2 weken volledige rust. Vriendlief is thuis en helpt ne super met alles. Vind het nog wel moeilijk om stil toe te kijken ls hij weer bezig is, maar het is voor een goed doel. Misschien dat we voor extra thuiszorg in aanmerking komen voor een paar weekjes. Voor mij hoeft dat niet zo, maar het cb drong er wel op aan om het uit te zoeken. Hoop dat ik me over een paar weekjes zo goed voel, dat dat niet nodig is. Verder geniet ik enorm van de kleine man. Hij veranderd zoveel en elke dag merk ik weer een hoop dingen op die hij eerst niet kon en nu wel. Zo en nu ga ik reageren op iedereen
Monika: Ja hoe ik ze hier krijg wist ik maar sloeg hem steeds verkeerd op haha. Schreef het ook iets onduidelijk op En idd, dit was groeicurve.. heb nu lengte ook. Vagans: Lekker poppie dus nog Guusje: Ja klopt, volgt de bovenste lijn haha. Meis, wat naar allemaal voor jullie! Ik ga ook heel hard duimen! Dikke knuffel!! Fem: Wat fijn dat het met Lars zo goed gaat, maar wat naar dat je 2 weken niks mag doen! Fijn dat je vriend je zo steunt, en als je hulp kunt krijgen is natuurlijk ook fijn! Ego: Luca vandaag half potje fruit op en net half potje groente, ging dr zo in haha. Net was ie lol ant maken met vriendlief, heb dat gauw opgenomen met de camera, zo gaaf hoe ie ant schateren was! Nu kant en klare pannekoeken in de oven staan.. lekker en makkelijk! En dan rond 18.30u richting voetbalveld. Vriendlief ga voor het eerst het B-11tal trainen. Neem wel regenhoes voor Luca zn wagen mee, want regent best ineens! Dit is Luca zn lengte ding: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=182502&stc=1&d=1315840153
gaan jullie kids ook altijd zo moeilijk doen als je wilt gaan eten? Ik heb sinds yara dr is volgens mij nog maar weinig avondsjes relax gegeten. Meestal is het ergeren, snel het eten naar binnen schuiven en troosten
Guusje: Ach meid, wat ontzettend heftig weer. Het is ook niet niks om nu weer voor zo'n helmpj te moeten gaan. En je weet natuurlijk wel dat het voor een goed doel is, maar dat maakt het niet minder moeilijk voor je. Mijn duimen draaien ik ieder gval voor je. Gravid: Grappig om te zien dat Lars en Luca even lang zijn.Alleen blijft Lars wl een schrielie ten opzichte van Luca. Wanner ga je nou nar de fanfare? En kon het allemaal doorgaan? Als ik de verhalen zo lees van je vriend dan mag die van mij toch wel eens heel snel normaal gaan doen. ik snap dat voetballen leuk is, maar om daar nu echt alles voor opzij te schuiven. Er is meer in het leven dan voetbal. ( al vind mijn vriend ook van niet, maar goed) Vagans: Super toch dat Yara nog zo lekker klein blijft. Kan je er nog lekker mee troetelen en knuffelen. Nog echt het gevol dat je een baby hebt. Ik kan Lars niet echt meer als een baby vasthouden omdat hij al zo lang is. En wat lief van je dat de overige spullen naar de buren gebracht hebt.
Oooh wat is er weer lekker gekletst Gezellig!!! Guusje dat is wel vervelend, is wel heel lang wakker dan. Helemaal als het verdrietig wakker zijn is! Maar ja, als hij echt ergens last van heeft kan ik me voorstellen dat hij wakker is. Kan hij dan hoofdpijn hebben ofzo?? Mag je hem dan geen aspirine geven? Of snap ik het nu verkeerd en is hij gezellig wakker? Idd kasteel de Schaffelaar! Wat grappig dat je dat kent zeg!!! Ik woon in Apeldoorn, jij?? Laat Remus ook niet huilen hoor, die helpt zichzelf ook compleet over de zeik. Heeft dan totaal geen zin gaat hij alleen maar van spugen. En, moet hij een helpmje?? Zielig hoor. Je bent wel heel druk met alles zo, confronterend of niet?? Echt niet leuk, denk aan jullie hoor! En dan voel je je ook nog belabberd, balen.. Aah lees het net! Jeetje meis je blijft wel bezig zo, ik duim in het kwadraat voor je wat een ellende zeg. Hopelijk donderdag nieuws wat meevalt, ga ik dan nog extra voor duimen hoor! Knuffel voor jullie!!! Troetel Dante huilde zichzelf ook altijd in slaap. Duurde altijd 10 minuten dan sliep hij. Bleef er wel altijd bij of in de buurt, dat ging goed hoor sommige kindjes hebben het echt nodig. Ga jij lijnen dan? Dat mag toch niet met de BV? Of gewoon sporten ofzo?? Geloof dat je niet meer dan 1 kilo per week mag afvallen of was het 2? Vervelend zeg! Kan me dat voorstellen hoor, is niet leuk zo alleen zijn!! Iets van een thuiscursus doen misschien dan kan je daarna gaan soliciteren?? Of bezig gaan met je rijbewijs? Ik moet hem ook nog halen hoor, ga binnenkort maar eens beginnen(lekker met al die vergeet-hormonen) Oeh jurken passen is leuk!!!!!!!!!! Veel plezier je hebt het verdient!!!!!! Vlooien zijn ook STOM!!:x Hoe ging het oppassen en hoe was het bij de fysio??? Monika was het leuk met de kraamvisite?? Nog leuk cadeautje gekregen?? Wij werden eergister ook weer verwend door een oom en tante die Remus nog niet hadden gezien, wel grappig hoor dat hele late kraambezoek. SQ Jee wat vervelend, hoop voor je dat het snel gemaakt is!! Vagans uuuhm zou maar zo kunnen, was iig een hele mooie plant! Is bonsai goedkoop ja? Deze was 40 euro(voor alleen de plant) voor een nepperd dus. whaaaaa dat staartje is lief!!! *zoekt een hartjessmiley!!!* Buikpijn is vervelend, Remus heeft er ook heel snel last van ik moet echt veel laten staan(vooral sausjes). Hier helpt badderen, masseren en buikslapen. Ow en buik op buik liggen en beentjes omhoog houden(dus alsof hij zit, 90 graden omhoog lamazeggen) Remus kan dat ook hoor, echt boos worden als ik iets weghaal. Is goed voor later Goed gegroeid dus!!! Maar wel een poppetje nog! Meisjes zijn toch vaak wat kleiner dan jongens? Lijkt me heerlijk zon klein ding, hier al een hele bink(is nooit echt klein geweest, was meteen al 4180 gram en 52 cm). En wij hebben ook een mannetje met een avond-eet-alarm. ALTIJD! Echt twee happen op en het is brullen, zet hem er dan maar bij in de wipper. Mja hij wordt nu dus helemaal wild als hij ons ziet eten. Wil echt nog even wachten met bijvoeden eigenlijk maar als hij zo driftig blijft tot hij wat krijgt zal ik wel eerder beginnen denk ik. Hij wordt echt pas rustig als hij iets krijgt, geef hem nu dan een wortel of een stuk komkommer om op te kluiven, krijgt hij toch nog niks binnen maar wel het idee dat hij wat eet. Hij doet het ook als ik aan het kolven ben en alleen ben. Snap er niks van, doe het vaak op andere tijden dus daar ligt t niet aan. Gravid mooi zeg!! Dat is helemaal leuk dan om het nog een xtje met Luca te doen!!! Oei das vervelend, sporten en gezond eten helpt vast wel! Het is ook 9 mnd op en 9 mdn af toch? Stom van de collage, je blijft er wel heel erg druk mee. Maar hij wordt vast heel mooi!!! Heeeee wat goed van morgenavond!! Haha heeft hij zich daar zo druk om gemaakt, voortaan kan je het beter even nakijken dus want meneer kijkt met zn neus(kan manlief ook goed hoor hahahaha) Mannetje heeft geen haar op zn vingers, maar als hij zo assertief blijft wel op zn tanden straks Remus zit ook in 68/74 hoor, groot he!? Whaa wat kan die vent van jullie eten!! Remus wordt echt superhyper als wij aan het eten zijn, geloof dat hij er ook aan toe is onderhand! Mogen wij je filmpje ook zien(vind ik leuk!!)?? En hier nog geen regen, was voetbal leuk? Meijke is het gelukt met de meds?? Heb je Nexium gekregen?? Ik ga het fruit wel zelf maken, begin met 4 maand met gepureerd en met 6 maand met stukken. Hier gaat de buik wel spontaan weg, maar iets te veel dus wordt nu echt te dun. Eet me helemaal een slag in het rond maar helpt niks.. Yvon en goed aangekomen?? Vervelend hoor dat je zo moe bent, idd lekker slaap pakken waar t kan!! Wish leuke foto!!! Fem Wat een bink al! Ik zou echt niet weten wat Remus weegt en hoe lang hij is. Donderdag is hier weeguurtje en dan moet ik werken Wel balen want wil het onderhand toch wel weer even checken. Mja, is niet anders! Kan iig aan de kleertjes en luiers zien dat hij goed groeit, vind de 3 al weer wat krapper worden(aah heb net 4 pakken uit de aanbieding, allemaal al in een lade gegooid dus pakken open gemaakt.. grr..)! Wat is er dan met je dat je bedrust moet?? (heb het denk ik gemist sorry!!!) of is dat omdat je nog zon last hebt van je bekken??? Heftig hoor! En als thuishulp kan is dat niet verkeerd hoor, heeft manlief ook meer tijd en energie voor jou en Lars. Maar snap wel dat het een flinke drempel is.
Whahah dit was mijn boek!!! Hier hoofdstuk 2 Ego: Vandaag ziek gemeld, vannacht echt maar uurtje of 3 kunnen slapen en was kapot! Kan dan echt niet meer pedagogisch verantwoord reageren op mn cliënten. Ze zijn de laatste tijd al zo heftig trek dat dan echt niet hoor. Vorige week vrijdag een klap in mn buik gehad, boeken, kussens en een schoen naar mn hoofd gehad en stiften en de hele ochtend uitgescholden. Kan me op zo'n moment dan wel overheen zetten en verantwoord reageren maar als ik zoo moe ben ben ik bang dat t niet meer lukt hoor. Klinkt heel heftig maar valt normaal wel mee hoor, was echt storm op komst Maargoed, dus vandaag maar een dagje thuis. Remus heeft nogsteeds last van zn oortje en is alweer verkouden, ik heb het idee dat het met die heftige weersveranderingen samengaat. Wel sneu hoor, gisteravond echt last van en vannacht dus ook, steeds wakker en speentje willen, slecht eten en echt weer stinken dat oortje. Vandaag gelukkig weer beter!! Verder gaat Dante echt super. We benaderen hem nu anders denk ik, begrijpen waar veel dingen vandaan komen(eigenlijk is alles een hang naar heeele duidelijke grenzen, veel duidelijker dan hij ze had). Als hij die niet krijgt slaat hij helemaal door. Nee of geen krul(heeft beloningssysteem) is dus niet duidelijk genoeg, zet hem nu als hij druk wordt of lelijk doet aan tafel of hij krijgt "straf". Hij weet precies waar hij aan toe is. Nou dat geeft rust!! Ik wacht nog wel op de uitslagen dan kan ik pas naar school. Het gaat nu nog best goed maar wil m toch graag naar speciaal onderwijs eigenlijk, ik wil hem absoluut niet overvragen en denk dat hij veel beter kan functioneren in een kleinere groep(nu 36 kids, dat voor een autist, arm ding). Ze zouden opschieten maar vind het best lang duren. Hij heeft ook echt een zware obsessie voor achtbanen/ pretparken (kent echt bijna alles uit de benelux bij naam, echt alle atracties, weet zelfs welke kleuren de meeste karretjes zijn) maar weten nu ook dat dat bij hem hoort. Heeft hij ook voor oorlog en al dat soort nare dingen maar we sturen hem vaak naar de achtbanen toe en nemen het meer voor lief. Begeleiden hem ook met veel meer en dat geeft ons ook wat rust(want ja hij hoort dat dus niet allemaal zelf te kunnen, zal wel langer sturing nodig hebben). Dus met aankleden, douchen etc.etc. benoemen we echt wat hij moet doen en houden hem bij de les. Met mij gaat t oke, werk vind ik echt moeilijk nu. Ik heb zo'n moeite met Dante bij opa en oma en Remus op de creche. Ze vinden het allebei echt geweldig hoor, ligt echt bij mij, maar trek het zoooo slecht. Wil gewoon thuis zijn. Dus vrijdag komt een mevrouw kijken van OOK, meld ik me daar aan bij het gastouderbureau. Ben zelf druk op zoek naar kindjes maar das lastig!! Wil het liefst 2 kinderen voor 4 dagen ofzo, niet te veel dan heb ik niet genoeg aandacht voor iedereen. Mn neefje komt wel in de vakanties dus dan heb ik wat extra's das wel fijn. Kennen jullie nog mensen in apeldoorn die een heeele fijne lieve leuke geweldige gastouder zoeken(whahaha moet mezelf toch verkopen he!)?? Spread the word, ik bied me aan!!!!!!!!!! Als ik dan 2 kindjes zou hebben kan ik mn ontslag indienen en kan ik lekker mn kindjes bij me hebben! En werk doen wat ik leuk vindt, merk dat ik bij mijn huidige werk uitdaging mis. En als alles loopt mn rijbewijs halen en daarna wil ik eigenlijk een opleiding doen tot lactatiekundige. Whaha grote plannen, eerst die gastouderopvang maar eens van de grond krijgen!!
@Sophie, ja de visite was erg gezellig. Ze wilden al veel eerder komen maar het kwam er steeds niet van. Ze hadden dus ook al langer kleertjes liggen. Ik kreeg ze, is maat 68 en schoentjes maat 17. Hij zou dus alleen het broekje nog passen. Ik balen maar zei het wel eerlijk. Dus gaan ze het ruilen voor een groter setje kleding. Ze vonden het zelf ook zonde dat hij het niet paste. (tja moeten ze maar eerder langs komen) Dus binnenkort krijg ik een nieuw cadeautje. Ik hoop dat jij vannacht wat beter slaapt en je morgen weer wat beter voelt. Fijn dat jullie Dante nu zoveel beter kunnen begeleiden. Wel apart dat hij alle achtbanen kent.
Hoort bij asperger, obsessief gedrag. Is wel handig hoor want als hij een boze bui heeft draai ik hem er zo mee om
Wel fijn dat ze het nog konden ruilen trouwens! Dat is echt zonde ja, had het hier met een shirtje maar 56. Maar die kregen we van schoonmama die gaf het weer voor iemand anders. Heb het in de kraammand voor iemand anders gedaan vond t zo zonde anders(kon niet meer geruild dus).
@ SophieMarie: idd dat weer is niks voor die kleintjes! Goed dat het goed gaat met je grote kleine man Ik hoop dat je kindjes kan vinden! (ken niemand... sorry) en een opleiding tot Lactatiedeskundige lijkt mij ook heel erg leuk!!!
Hoi meiden. Leuk even te horen dat het goed met jullie gaat. Hier zoals jullie zien in mijn handtekening nu de MMM in, na 1 MA en 2 vmk en 1,5 jaar verder nu tijd voor verdere onderzoeken en hopen dat we goede uitslagen krijgen en dan voor IUI kunnen gaan. Ja, het is zaterdag alweer 1 jaar geleden, waar blijft de tijd. Regelmatig moet ik nog wel eens aan jullie denken hoor, vooral nu na 1 jaar na de MA. Het is toch een stukje die we toen samen hebben gedeeld. Ook vond ik het prettig dat ik in de tijd van de bevallingen met jullie mee mocht kletsen en jullie kon feliciteren. Het heeft mij in ieder geval wel geholpen in de verwerking van de MA. Ik wens jullie alle goeds toe met jullie gezinnetje en ik kom nog wel eens een keertje reageren en hopelijk dan eens met positief nieuws. Liefs, JoMi.
Jomi: Jeetje meid, niet gemakkelijk allemaal! Dikke knuffel! Monika: Ja das nadeel he, van snel kleertjes kopen maar niet langs gaan! Zo had ik voor een vriendin paar jaar terug ook een setje kleding, leuk broekje met shirtje.. maar woonde toen nog op een binnenvaartschip, en elke keer als ik naar haar wilde gaan, kwam het weer niet uit. Nu heeft Luca het aangehad haha. Wel goed dat je het gewoon gezegd heb, en nu andere krijgt! Sophie: Pff meis, klinkt heftig zeg.. van alles naar je toe gesmeten en uitgescholden. Je moet volgens mij wel sterk in je schoenen staan als ik dat zo lees. Wat balen dat je ziek bent, maar goed dat je dan ziek gemeld hebt! Hoop dat je gauw weer opknapt! Wat sneu voor Remus dat hij nog steeds zo'n last heeft! Zou inderdaad goed van het weer kunnen komen hoor, zo is het bloedheet en zo ijskoud.. is voor ons al nie lekker, laat staan voor die kleintjes. Goed zeg dat het met Dante nu beter gaat! Voor jullie zelf ook rustiger dan he. En dat hij alle achtbanen kent joh!! Ik ken er veel, maar echt niet allemaal haha. Knap van hem! Tof dat je gastouder wilt worden, ik zit er ook aan te denken, hoef ik niet van huis, maar heb ik toch 2 dagen even wat anders. Hoop dat je gauw kindjes vind. * Collage is nog best even een gepuzzel, had ik eigenlijk niet verwacht. Ah ja, zo blijf je bezig he haha. 68/74 is ineens heel groot ja, baby kleding is echt verleden tijd, al vind ik dat niet jammer hoor.. dit heeft ook wel weer wat. Ik weet niet hoe ik filmpje er op moet zetten Is wel gaaf dat schateren. Hij was al heel lang ant schateren, maar ik natuurlijk nie bij nagedacht om op te nemen,.. toen ik er wel an dacht, had ik mazzel dat ie nog aan het schateren was haha. Gisteren geen regen gehad, en voetbal was ook nie bijzonder..ben naar huis gegaan met Luca aangezien vriendlief rot opmerking maakte. Was het beetje beu. Fem: Nou, opzich heb ik niks geen klagen wat vriendlief betreft..maar met voetbal heeft ie af en toe even tegengas nodig. Moet hem af en toe even laten merken dat het inderdaad niet alleen voetbal is. Ik ben zelf ook 100% voetbal fan, maar ik sla er niet in door.. en dat doet vriendlief zonder tegen gas wel. Maar goed.. als ik tegen gas geeft, is het ook wel weer goed.. dan ziet ie wel dat ie 'fout' zit. Ik ga vanavond naar de fanfare.. kan gelukkig door gaan ja! Vriendlief moet alleen vanavond inhaalwedstrijd spelen, maar verders is ie dinsdags thuis en kan dan mooi oppassen. Vagans: Ja geinig he die curves Nee hier geen last eigenlijk dat ie moeilijk ga doen als wij gaan eten. Vaak heeft hij dan fles al op, en ligt rustig in de box of even in bed. Ego: Niet veel bijzonders eigenlijk Luca was er alweer om 07.00u, die flesje gedaan en weer op bed gelegd.. Zelf even gegeten, en net Luca maar weer uit bed gehaald. Wasmachine had ik om 07.00u aangezet, en die is ondertussen klaar.. dus kan ik zo mooi al ophangen... dan gelijk de afwas maar even.. heb ik het belangrijkste weer gehad vandaag. Wel gaaf trouwens, als je Luca uit de box of bed wil pakken, en je zegt tegen hem met uitgestrekte armen: kom maar.. dan steekt hij zn armpjes naar je uit. Echt zo lief Straks om 10.00u weer wandelen, even uurtje later dan normaal.. maar 1 van de buurvrouwen moest om 09.00u op het cb zijn,.. dus dan maar even uurtje later.. maakt ook nie uit. Hebbe heel de dag Vanavond om 19.15u naar de fanfare.. heb ik super veel zin in! Ben echt benieuwd.. zal wel weer wennen zijn, heb jaar geen trompet gespeeld.. dus vooral de ademhaling zal wel weer even oefenen zijn haha. Vriendlief moet om 19.30u wedstrijd spelen.. en dan zet ie Luca in de duck out bij de trainer en de wissels. Heb het er eigenlijk heel nie op, maar volgens vriendlief moest ik me nie druk maken. Als het met Luca niet ging, dan zou vriendlief gewoon gewisseld worden, zodat ie bij Luca kan zitten. Vind het niet wat.. maar ja, toe maar. Heb echt de nijging om zelf maar tot de pauze te gaan en dan weer weg, maar ja vind ik ook zo lullig. Als goed is ben ik om om 21.00u weer klaar, en de wedstrijd is 21.15u afgelopen, dus ben dan toch optijd bij Luca weer. Duurt trouwens niet lang voor Luca op zn buik rolt. Hij ligt nu al continu op zn zij en rolt dan door op buik, maar dan ligt arm in de weg, en lukt het niet en word ie driftig haha. Maar zal vast nie lang meer duren denk voor het hem wel lukt.