Wish het is inderdaad helemaal niet verstandig om te gaan zoeken. Er zijn zoveel duizenden soorten met allemaal een andere behandeling. Het was ook niet echt mijn bedoeling, maar ik kwam het tegen en dan wil je weten hoeveel ervan waar is. Wij houden ons enorm vast aan het gegeven dat er ook helemaal geen stofwisselingsziekte kan zijn. Vraag is dan wel waarom er zoveel hersenvocht zit... We zien ons ventje ontwikkelen en genieten, waar wij dan ook weer enorm van genieten. Gisteren overviel het ons. Voordat je het weet heb je de meest erge scenario's voor ogen en ziet je toekomst er even heel anders uit. Maar we houden ons vast aan het positieve! Ben er op zich ook niet de hele dag mee bezig hoor. Wel is het fijn dat we nu een datum hebben voor de uitslag van het onderzoek. Een soort van D-day...
Monika het helmpje is inderdaad maar tijdelijk. Maar het komt er wel weer bij... s-moeder had ook hele fijne opmerkingen...:x De meeste uitslagen van het bloed waren normaal, maar er waren wel een paar waardes die als 'ruim' gemeten waren. Tja, we kunnen alle kanten nog op. Gelukkig is het nu nog niet verontrustend. Hmmm, de HA zou tussen 11 en 12 de uitslag van mijn bloed doorbellen. Mag ze toch wel gaan opschieten!
Haha, volgens mij leest ze mee hier Ze belde 2 minuten na mijn post. Mijn bloed is perfect. Ze gaf aan dat het tijd nodig heeft voor mijn energie weer terug is. Die tijd moet ik mezelf ook geven. Als ik weer aan het werk wil gaan, mag ik weer bij haar langs komen (al weet ik niet zo goed wat ik daar dan zou moeten doen, maar oké).
Hey guusje, hier ook waarschijnlijk binnenkort een helmpje...Milan krijgt eerst fysiotherapie, Hebben jullie dit ok gehad? OOk al zo'n leuke s.moeder dus...hier ook om gek van te worden - Is hij niet ziek, is zo bleekjes -Wel dr bellen he bij koorts - Moet hij geen trui aan ( 25 graden in huis) - Wel uitkijken voor zijn hoofdje he - Waarom huilt hij, heeft hij koorts - Hij moet veel meer drinken hoor, hij heeft honger( 4x210/7 +Potje fruit) - En ga zo maar door
Typje, jij dus ook... Jij kletst meer mee in het andere mei-topic of niet? Wij hebben al 2,5 maand fysio, maar het wordt niet beter. Op mijn vragen beginnen we binnenkort aan het helmpje. Hoe groot is de afplatting bij Milan weet je dat? Wij zitten op 116,4%. Geloof niet dat ik dit percentage eerder ben tegengekomen. Heb je het helmpje al laten aanmeten? S-moeder vond het helmpje zielig en vroeger werd het ook niet gedaan, bla, bla, bla... Houd je opmerkingen lekker voor je denk ik dan. We hebben al genoeg aan ons hoofd (hihi, leuke woordspeling). Ik heb gezegd dat ze 2 weken krijgt om aan het idee te wennen. Dan is het helmpje een feit!
Nee ik zit niet heel veel meer op zp, druk met werken, de kleine etc...Af en toe gluur ik ff mee hihihi. Wij krijgen maandag de fysio thuis, dus dan zullen we wel gaan bespreken wat we gaan doen. Wij weten ook niet hoe plat het hoofdje is, maar je kan het wel degelijk zien, wij zijn al zelf een poosje bezig met wisselingging en moet zeggen dat er op het achterhoofdje een bobbel op komt. Al gaat het niet snel. Meneertje vind het leuk steeds te gaan draaien hahahah. Maar ze hebben het al wel over een evt helmpje gehad, dus we moesten ons erop gaan voorbereiden, mocht de fysio niet helpen. Zal ff een foto plaatsen van z'n hoofdje mocht het willen.
Guusje: Jeetje meis, zit je stukje echt met een brok in mn keel te lezen.. Maar meis, de bloeduitslagen waren goed! Snap dat je dingen wil weten, maar zou toch niet te veel op internet gaan zoeken. Hele dikke knuffel voor jullie, hoop zo dat het allemaal mee mag vallen! Fijn dat jou bloeduitslag ook goed was, doe voor zover mogelijk rustig an! * Ik ben echt blij dat ik de stap genomen heb ja, was super gister avond! Heb alweer zin in volgende week. Vanmorgen weer heerlijk gewandeld, daarna was afgehaald en afwas gedaan. Was om 11.00u al klaar in huis. Net even gegeten, en ga zo de was ophangen en dan duik ik tegen 14.00u lekker met dvd op de bank! Vanavond weer mee naar training, echt heerlijk om nu zo veel buiten te zijn! Moet nog wel even hartig woordje met vriendlief spreken, vanmorgen was ik nog nie buite bij me 2 vriendinne met wie ik wandel (buurvrouwe) of ze zei: wie was er nu weer te laat. (haar vriend was van de week voor 2e keer te laat uit bed, waardoor hij veel te laat op werk aan kwam, en nu waarsch. heeft gekrege dat as ie nog 1x te laat kom hij kan verdwijnen. dus ze had haar vriend ook even pittig aangesproken gister) maar dit keer was het vriendlief die te laat uit zn bed was. Maar wat zegt ze toen: Dan weet ik het al wel weer, dan zullen ze wel weer veel te hard richting werk rijden.. K. zei gisteren dat hij met 120!! km p/u over landweggetjes reed waar je maar 60 mag. Oh had ze gezegd, dan ga ik eens even woordje spreken met B. Neeh had ie gezegd, niet doen. Maar ben blij dat ze het tege me gezegd heeft, dan kan ik zelf even praten met vriendlief. Heb graag dat ik nog heeeeel lang samen mag zijn met hem, en dat Luca een papa heeft, dan dat hij zich om een boom vouwt alleen maar omdat ie te laat uit zn nest kwam. Schrok hier echt van. Hij heeft al 2 bekeuringen (1 van 120 euro en 1 van 67 :x) omdat ie steeds te hard rijd naar zn werk, en dan hoor ik nu dit. als ie zo doorgaat mag ie de auto thuis laten staan, en gaan ze maar met de trein. (auto is officieel van mij gelukkig, dus heb daar dit keer even over te beslissen) Hij zal vanavond wel weer tegenspreken, en ontkennen.. maar die vriend van buurvrouw liegt niet, en buurvrouw ook nie.. dus er valt weinig te ontkennen. Pff.. soms
Typje inderdaad een heel mooi manneke! Heeft hij nou de afplatting op zijn achterhoofd? Bij ons dus de linkerkant van zijn hoofdje. Onze mannen schelen elkaar ook niet veel! Gravid is die vriend van jou levensmoe???? Bedenkt hij wel wie er thuis zitten? Kan me goed indenken dat je boos bent! En die bekeuringen zijn niet leuk! Ik weet dat jullie het niet onwijs breed hebben en dan zijn bekeuringen echt zonde van je geld. Vertel hem maar eens even goed hoe je erover denkt! Go girl!!!!!!! Bloeduitslagen tot nu toe zijn de globale bloeduitslagen niet verontrustend. Het grote onderzoek is pas over 5 weken bekend. Geeft ons dus nog niet echt rust... Kreeg net een brief van het UWV of ik ze kon bellen, want ze hadden geen telefoonnummer van me. Gelijk maar gedaan. Ze bellen half oktober weer eens. Hoop trouwens niet dat ik naar een arts van hun moet, want dan moet je ee ID hebben... Tja en laat ik nog altijd de paspoorten kwijt zijn. Maar hoera! De ID kaarten zijn tegenwoordig gratis! Moet ik alleen nog wel geld uitgeven aan een oerlelijke pasfoto die je nooit gebruikt en waarvan je er altijd 4 moet nemen en er maar 1 nodig hebt.
Godsamme, heel verhaal gescreven loopt dat kut ding vast! Grrr Naja hier niet zon fijne dag tot nu toe, yara kwam om 02:50!!! en dat terwijl ik gister nog zo blij was met 07:30... De brievenbus weer vol rekeningen (te wijnig betaalde motervoertuig belasting en weet ik t wat nog meer) die wij dus gewoon echt niet kunnen betalen balen, balen, balen dus! Nu ik zo die verhalen van jullie over helmpjes lees, yara heeft altijd al iets voorkeur naar rechts gehad maar de afplatting was echt minimaal. Maar nu ze duimt (rechts) ligt ze dus weer steeds rechts! wat ik ook doe ze draait terug! Kan ze nu nog een ernstige afplatting krijgen waardoor een helmpje nodig zou zijn? ze heeft zulke mooie haartjes, zou dat heel jammer vinden * Guusje, dikke knuffel * Gravid: fijn dat het zo leuk was geweest bij de fanfare! * Denise: Suc6 met de keuze * Typje: Mooie fotos!
Ha Vagans! Vroeg me al af waar je was vandaag. Maar je bent er weer! Wat balen van al die rekeningen... Probeer Yara's duimpje uit haar mond te halen en de andere erin te stoppen. Werkt hier. Een helmpje moet niet. Je mag altijd nee zeggen, want het is cosmetisch. Bij een afplatting vanaf 108% wordt een helmpje geadviseerd. Anders eens naar de fysio? Zit in het basispakket van je verzekering.
De afplatting zit inderdaad aan de achterkant, overdag ligt hij zoveel mogelijk op zijn zijkant. maarja snachts ligt hij wel 8 uur lang op zijn achterhoofd. JA onze kids schelen niet veel hahaha....
Guusje Ja door de BV at ik in het begin 16 boterhammen op 1 dag !! Dus ik wil nu echt een beetje gaan beperken. Dus andere oplossingen vinden voor de honger, moet wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen uiteraard maar een beetje afwisselenJ PABO; Ben om meerdere redenen gestopt. Toen ik met de pabo startte was het niet zo van ik wilde altijd al juf worden etc. Doordat ik ipv. Te blijven zitten op het gymnasium (ik kon wel over gepraat worden door mentor maar daar had ie geen zin in) dwars koos om in 1 jaar mijn havo te halen moest ik mijn ideeen voor de toekomst aanpassen dus gingen er veel opleidingen door mijn hoofd. Toen naderde het schooljaar en ik was te angstig om ver van huis te willen gaan studeren, wilde niet op kamers had toen ook een relatie waar ik me erg aan vastklampte (de ex waar ik hier wel eens over verteld heb de slaande, schoppende, wurgende zegmaar).. Dus was pabo een goede oplossing; kinderen had ik immers altijd al leuk gevonden! Toen ik eenmaal met de opleiding begon zat ik in een leuke klas etc. maar toen ging het thuis mis bij mijn mams en ging ik met mn (nu) aanstaande echtgenoot (wat klinkt dat leuk) samenwonen terwijl we elkaar net kenden. Ik werd overgezet naar de Brabant-klas i.v.m. reistijden hadden die andere roosters etc. Allemaal erg leuk maar ik deed alles met twee vingers in mijn neus. Haalde supercijfers en het was saai, enkel de stages waren leuk. Ik wist in het begin al; ik wilde onderbouw. Driekwart van het eerste jaar mocht ik ook onderbouw lopen, hartstikke leuk groep 1 & 2. Maar toen liep ik dus stage in het uiterste zuidwesten v. de provincie Zeeland en woonde in Brabant. (kwestie van slechte organisatie v.d. school). Uiteindelijk kon voor het volgende semester wel een andere stage worden gevonden maar dat was een hoop gedoe met reizen etc dat wel. Plus het was gelijk groep 8! Daar zag ik heel erg tegenop. Als ik het samen moet vatten waarom ik gestopt ben (anders word het zon verhaal) Ik zag mezelf niet voor de klas staan, zag stage lopen in BB niet zitten, werd zat van de slechte organisatie v.d. opleiding en het was gewoon toch niet mijn ding. Toen ben ik vlug gestopt voor februari (dat kon nog net) vanwege de regel met stufi. Wat ik nu verder wil weet ik nog niet. Maar alles bij elkaar zag ik me dat geen 4 jaar volhouden. kat is terug, maar was degene die we in principe wel willen houden die er vandoor ging.. De andere staan helaas s ochtends aan ons slaapkamerraam te krabben of aan het Frans balkon.. Zucht even reageren op jou Meis je bent ook hartstikke sterk, ik heb veel bewondering voor hoe jij je er doorheen slaat hoor! Fem Fijn dat je vriend zoveel doet en je alles uit handen neemt. Meid probeer maar een beetje te genieten van de rust al kan ik goed begrijpen dat het ook naar is Vagans Ja ohh dat klinkt me zo bekend in de oren. Jaylin deed ook altijd vervelend en was wakker etc. als ik/wij aan het eten waren. Maar sinds we er ritme in gepropt hebben en zorgen dat ze haar voeding voor/na het eten krijgt slaapt ze of is ze rustig tijdens ons eten. Zorg wel dat we tegenwoordig om 17:00 eten, is wel fijn ook met die kleine. Nu is ze nog een enkele keer vervelend als wij eten. SophieMarie Ja dat in slaap laten huilen doe ik ook wel hoor. Maar soms maakt ze zich echt overstuur dat kan ik gewoon niet aanhoren! Lijnen; Nou ja wil niet echt lijnen maar wel voorzichtig wat kilos kwijt. Gewoon sporten en meer letten op wat ik naar binnen werkJ Rijbewijs/thuiscursus Ja ik ga me binnenkort eens verdiepen in het taarten bakken, gewoon als hobby daar misschien maar eens mee beginnen. Rijbewijs; wij trouwen eerst volgend jaar dus stellen we het rijbewijs effe uit aangezien volgend jaar de hele buitenkant geschilderd moet worden en de cv ketel vervangen. En dit jaar moet de wc nog gerenoveerd worden.. Dus denk dat het rijbewijs volgend jaar komt.. oppassen ging goed, mannetje reed al naar huis toen ik naar de fysio liep maar zo had hij ook effe de handen vrij. Daarna nog effe samen om boodschapjes geweest een keer zonder Jaylin ook wel lekker Fysio Oh was heerlijk even losgemaakt haha, zat weer iets flink vast. Hoofdstuk 2; Ohh wat een werk heb jij. Hoe houd je je rustig? Hahahahaha Snap dat je effe een dagje vrij hebt genomen. Och Remus nog ziekjes! Sneu hoor, knuffel maar lekker met m. Fijn dat het met Dante beter gaat. Oh wat apart om te horen dat hij ook een punt heeft waar hij echt goed in is/op gefocussed is. Vaak is dat met autisten, ze hebben slechte concentratie maar bepaalde dingen wow die doen wij ze niet na. Zo zei mijn broer(toen hij 5 was) van 10 autos na 15 min. Nog wat het kenteken+merk+kleur+type was.. hahahaha Je kladje Ik zou het stukje met dit zal dus de gastouderopv. Worden anders schrijven. Het klinkt nu nog wat vaag, net alsof het een probeersel is zegmaar. Maar verder zou ik Jaylin zo bij jou achterlaten hoor! Spreekt goed aan Denise Fijn dat het goed met de kleine gaat. Naar dat je in 2 strijd zit idd. Kan het goed begrijpen. Hopelijk kom je eruit Guusje Meis toch wat een verhaal. Dikke knuffel en meis niet te veel op i-net lezen misschien maakt het idd té ongerust en dat is ook niet goed. Ik duim en brand een kaarsje dat jullie mannetje op en top gezond over jaaaaaren zijn eigen kids aan mama/oma mag showen en dat hij gezond en gelukkig wordt, is en blijft!! Typje/Guus Balen van zon s-moeder er ook nog bij alle zorgen die jullie al hebben. Rolletje tape nodig om de mond te snoeren bij haar?? Hahaha Gravid Mannen!! Heb je nog een rolletje behang om em achter te plakken?? Nou meiden het was zoveel van 2 dagen teruglezen dat ik niet weet of ik alle belangrijke dingen heb gehad. Maar als ik iets gemist heb, zeg het me alsjeblieft even! Ik ben weer bij. Ego volgt straks/vanavond even in hoofdstuk 2 hahaha
Typjehmm achterkant afgeplat is inderdaad lastig met slapen... Heb geen tips voor je, maar wil je wel succes wensen. Troetelbeer dat je gestopt bent met de Pabo kan ik me indenken. Het is niet echt een hoog niveau en stages zijn soms heel bagger geregeld. Slim dat je voor februari gestopt bent! Fijn dat de kat weer terug is, want dit is de leukste! Toch?! Zoeken op internet Zal nog even uitleggen hoe ik aan de info kwam; was hier op het forum naar info over het redressiehelmpje aan het zoeken toen ik een topic over stofwisselingsziekten tegen kwam. Omdat wij hier middenin zitten ben ik gaan lezen. Kwam heftige dingen tegen en wilde op internet kijken of dit klopte. Helaas klopte het. Ben ook gelijk gestopt met verder kijken. Er zijn namelijk 6000 stofwisselingsziekten en nog een hele hoop die ze niet kennen. We wachten het gewoon maar af. Morgen naar de kinderneuroloog. Wie weet kan hij meer vertellen.
Guusje: meid wat een heftige verhalen weer. diep respect voor je hoe je alles aanpakt. Je kan niet anders en je wilt toch het beste voor je kind, maar toch hoor, je klinkt heel erg sterk. Logisch dat je op internet gaat kijken, doe ik ook altijd. Maar heel slim is het niet ook al weet je dat zelf ook wel. Troetel: wat een heerlijke update. Tja de pabo, ik hoor er eigenlijk alleen maar slechte verhalen over. Waar je ook les hebt gehad het is overal bagger. Maar dankzij jouw hele verhaal weet ik wel een beetje je achtergrond. Dank je wel daarvoor dus. Vagans: Balen dat Yara weer middn in de nacht kwam. Hmm misschien eens heel streng toespreken? En die rekeningn zijn niet fijn om het maar netjes even te zeggen. Vanaf nu zal ik weer proberen om het een beetje bij te houden. Vriendlief is nog steeds vrij gelukkig en we doen wel wat leuke dingen, maar ik moet nog steeds erg mijn gemak houden. Rug wil nog steeds niet echt meewerken. Gisteren naar Blijdorp geweest. Was erg leuk en LArs keek enorm om zich heen. Slapen ho maar. Maar thuis sukkelde hij al snel in slaap. Vandaag de kinderwagen omgebouwd naar buggy en hij vindt het toch gaaf. Hij trok zelfs een pruillip toen hij eruit werd gehaald. morgen rustig dagje, vrijdag ga ik weer pretechoen, heel rustig aan beginnen, zaterdag naar verjaardag en zondag naar de efteling met de hele familie. Weer beetje druk dus weer.
@ Gem: haha ik zie mezelf al heel streng tegen een baby zeggen: jij moet mama laten slapen vanacht! hihi Hier: Yara ligt op bed, jengelt een beetje. Ik zit GTST te kijken.
ff bij de kleine meid weze kijken en ze ligt nu heerlijk te slapen! Meiden, jullie mening: Vriendlief kwam gister thuis en we hadden meteen heftige discussies. Hij vind dat ik Yara niet op de eerste plaats moet zetten maar mezelf, en dat ik me teveel door haar laat beperken. Ook vind hij dat ik hem achter stel en hem dingen verbied ivm yara en dat vind die niet leuk. En als ik dan dingen zeg zoals: yara wil ik straks niet meteen vol proppen met zoette zooi (we hadden het over drinken) gaat hij roepen: Alles wat ik wel wil mag niet van jou... maar ik leg me er wel bij neer (alsof hij heel ziellig is) Dingen die ik niet wil ivm Yara: Binnen roken & tv aan op de slaapkamer als zij wil slapen, als ze ligt ziet gaat ze om zich heen kijken en valt ze niet in slaap, vriendlief wil met de tv aan in slaap vallen en zegt keihard: yara moet er maar aan wennen... ook wilde die t weekend bij zn vader logeren wat ik niet wilde omdat het kwa slapen net beter gaat nu ze wat meer rust en regelmaat heeft en hij vind dat we dr gewoon overal naartoe mee moeten slepen want dat hebben zn ouders ook bij hem gedaan. Ben ik nou zon egoist ten op zichte van hem? wil ik nou per se mijn zin doorduwen? Ja als het om Yara gaat neem ik eigenlijk alle beslissingen maar dat komt ook omdat ik kwa yara alles alleen (moet) doen en ik voel me totaal niet beperkt in mn vrijheid, ik geniet enorm van het bezig zijn met haar en ja ik stel Yara voor mij... maar das toch normaal? of zie ik het nou helemaal verkeerd???