heb weer weinig tijd drukdrukdruk met gastouder gebeuren! Heb verhaaltje eruit gedaan op hyves en heb nu 2 reacties maar t is even puzzelen!! Wel aangepast hoor bedankt voor de tips en complimenten!! Vagans, meid je doet het hartstikke goed. Die kleine meid moet(vind ik) nu ook even op nummer één en zo extreem ben je daar niet in hoor! Ik vind vriendlief juist een beetje egoïstisch overkomen, hij mag toch wel wat meer aan jou en Yara gaan denken. Sterker nog, hij zou jou echt ontzettend moeten waarderen om hoe jij voor jullie kindje(en hem!) zorgt. Lekker voet bij stuk houden en geef hem maar een schop onder zijn kont! **laat hem onze reacties maar eens lezen dan snapt hij misschien dat je het hartstikke goed doet en hij juist af en toe wat meer na moet denken!!**
Ik sluit me helemaal bij SophieMarie aan! Ik vind jou zo'n lieve moeder die helemaal voor haar gaat! Misschien op een rustiger moment verder praten, want de binnen gekomen rekeningen hebben vast ook invloed op jullie reacties. Knuffel voor jou!
thanx meiden. Ik ga mn melkmonstertje is wakker maken en duik dan lekker mn bedje in. Vriendlief komt ergens vanacht thuis van zn werkweek. Weltrusten meiden!
Goede morgen! Mannetje was er vannacht om 1 uur pfff was wel heel lang geleden die tijd. Nu ligt hij ook weer te drinken. Straks naar de kinderneuroloog. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Tot straks!
Guusje Idd fijn dat de kat weer terug is. Deze is wel lief en aanhankelijk en sloopt niet alles. Die gaat ook gewoon de hort op en komt niet zeuren aan de deur of de ramen in tegenstelling tot de andere twee.. Ja qua pabo ik hoef ook echt niet een hooggeleerden opleiding want ik heb immers ook maar Havo, maar verveelde me echt gewoon heel erg daar. Ook die achterlijke op het bord schrijf lessen.. Pff op alle stages die ik liep hadden ze digiborden of whiteboard.. Nee op de pabo moet je perse voldoende halen voor schrijven op een krijtbord hahahaha.. Ach wie weet kom ik mijn passie nog tegen, ik hoop het wel Zie mezelf niet als eeuwige huisvrouw.. lezen op i-net Tja ik snap je wel hoor, zou in jouw geval hetzelfde doen denk ik. Ik denk dat het beste is om af te wachten inderdaad. Ik hoop dat de kinderneuroloog jullie meer kan vertellen Vagans Je vriend komt over als een klein kind als ik het zo lees. Qua tv kijken, hier heb ik ook zon man hoor die kijkt graag iets voordat hij in slaap valt. En ik snap je vriend wel een beetje wat betreft dat hij zegt dat Yara eraan moet wennen. Dat is natuurlijk ook zo, maar wat jij zegt ze gaat op ontdekkingstocht dus als ze iets te kijken heeft valt ze niet in slaap. Dat is nu nog het nadeel van bij jullie op de kamer slapen. Dat zal straks misschien anders zijn maar voorlopig moeten jullie je aan Yara aanpassen, zij kan zich niet aan jullie aanpassen. Dus moet je vriend even indammen en niet zeuren! Je vriend bedoelt het denk ik wel goed dat je ook je eigen leven moet hebben, nu is het nog op en top leuk maar straks zul je je misschien toch wat geïsoleerd voelen omdat alles alleen maar om Yara draait. Tuurlijk moet je rekening met haar houden, maar ook met jezelf En wat betreft het weekend bij zijn vader slapen; tja een relatie is geven en nemen dus dat moet je samen beslissen met het welzijn van Yara in je achterhoofd. Ik zou zeggen lekker even eruit en het is een eind rijden dus blijven slapen is dan beter dan op-en-neer rijden. Maar kijk hoe het met Yara gaat en laat daarbij zowel jouw moeder gevoel als je vriends vader gevoel spreken. Wat uitjes betreft ben je nou eenmaal wel afhankelijk van hoe het met Yara gaat Ego Effe snel want het is zo flestijd. Jurken wezen passen/kijken dinsdag. Schiedam viel erg tegen, man was erg beledigend over mijn gewicht en we stonden na 3 kwartier (ipv 1,5 a 2 uur) alweer buiten. Waren we daar 1 uur voor gaan rijden en allemaal vroeg uit de veren, voedingen aangepast en alles. Hij luisterde niet naar mijn wensen en speelde er totaal niet op in. toen maar doorgereden naar Eindhoven want ja het was wel een beetje een domper. Daar naar de outlet van Ann & John geweest en veel jurken gepast, een hele gewaagde (beetje sprookjes achtig) maar dat was toch niet de jurk. Ik zit compleet met de handen in het haar want ik heb nog niks gevonden en ben erg bang dat die 1e jurk hier in de stad toch dé jurk blijft Gisteren naar het CB geweest om te wegen, kijken of Jaylin was aangekomen. Schoonvader+vriendin hebben ons gereden, erg lief. Daar bleek dus dat ze ten opzichte van 1 mnd geleden 35 gram is aangekomen en ten opzichte van 2 wkn geleden in het ZKH 80 a 90 gram is afgevallen (wel een andere weegschaal dat wel) maar goed gaat het met haar gewicht iig niet! Volgende week terugkomen en dan moet ze aangekomen zijn. Advies was om niet de flessen omhoog te gooien (omdat ze nog onder de 6 kg zit) maar om te kijken voor een momentje om een extra kleine voeding in te lassen. we hebben nu zelf besloten na het een beetje te analyseren (ze jammert om de 3,5 uur maar we wachten meestal tot de sirene na 4 a 4,5 uur) om echt op schema te gaan voeden. Om de 3 uur komt nu het beste uit (voor ons en haar, dan ligt ze niet te laat in bed etc.) dus we zijn weer terug bij af, mama heeft geen vrijheid meer hahaha.. Nu effe fles maken gauw want het is tijd voor de volgende voeding. Liefs
Jeetje troetel. Balen dat Jaylin niet aan komt. Afvallen is natuurlijk helemaal niet goed. Hoop dat het snel beter gaat.
Troetel wat een domper van die bruidszaak.... Toch eens naar Nieuwegein? Tsjonge, dat Jaylin niet aankomt zeg... Misschien is om de 3 uur voeden wel even het beste nu. Inderdaad raak je je gevoel van vrijheid kwijt. Herken het helemaal; je was net blij dat je wat vrijer was. Succes met het vinden van een nieuw ritme! Hier zijn net terug van de kinderneuroloog. Ons manneke functioneert goed. Ook deze arts bevestigde de te kleine hersentjes en daarom is ook het Metaboolonderzoek gestart. Hij gaat nu in overleg met de radiologen en de kinderarts om te kijken hoe we nu verder gaan. Het vele spugen nemen ze zeker mee. We mogen gelukkig starten met het Redressiehempje, dus dat is fijn. Verder wel wat vragen beantwoord, maar er blijven gewoon ook nog heel veel vragen. Over 2 weken mogen we gelukkig alweer terug komen (mannetje mogen we dan thuis laten).
Ego Was door mijn gehaast nog vergeten t gewicht en de lengte van onze prinses neer te zetten. Ze weegt nu 5910 gram en is 62 cm lang. Velen zullen idd zeggen oh niks aan de hand. Maar 2 weken terug(ZKH) woog ze 5990 en 4 weken terug 5875.. Ze zat voorheen op de + 1 lijn en we moesten snel weer komen wegen elke keer omdat ze niet 'teveel' aan mocht komen. Wel apart dat 2 weken later haar gewicht keldert en ze perse bijgevoed moet worden, maakt niet uit wanneer.. Nu zit ze (gelukkig) op het gemiddelde lijntje maar ze moet wel aankomen, want stilstaan v.h. gewicht is niet goed uiteraard. Ze was net wel hongerig 3 uur na de vorige voeding, maar dat was natuurlijk bv naar fles. Ben benieuwd hoe het tussen 2 flessen is, of ze dan weigert of goed pakt. En ach die vrijheid; das misschien maar voor een paar weken. Als Jaylin maar gezond op gewicht komt, maar het was wel even puzzelen want ik zag het niet zitten om na 8 uur nog een fles te geven eigenlijk, Jaylin wil dan echt slapen en wordt strondvervelend! guusje Fijn dat er nu wel direct actie ondernomen wordt en ze alles op alles zetten om jullie en jullie mannetje verder te helpen. Dikke knuffel.
Guusje: Ja ik weet ook niet wat ie bezielde. Heb hem er gister avond over aangesproken, en hij gaf me toch wel gelijk dat ie nie goed bezig was zo. Hopelijk heeft ie er van geleerd! Wat fijn dat jullie ventje goed functioneert! Hoop zo dat ze jullie verder kunne helpen! Troetel: Nee behang is op, moet nodig nieuwe rol halen Zowel voor vriendlief als af en toe voor Luca hahaha. Fijn dat de kat weer terecht is! Balen zeg dat je nog steeds je jurk niet hebt. Of eigenlijk wel, maar dat ie buiten budget valt, zou toch in Nieuwegein eens vragen hoe of wat. Wat naar dat Jaylin niet aan komt, hopelijk komt het gauw weer goed nu je extra flesje geeft! Fem: Fijn dat ie de buggy zo leuk vind! En jullie leuke dagen in vooruitzich dus, geniet er van! Monika: Was Chronicles of Riddick leuk? Heb het laatste stukje beetje gekeken, vanaf dat ie mee genomen werd naar die ondergrondse gevangenis. En heb niet helemaal af gekeken, had echt zo iets van volgens mij moet je de film van vooraf aan zien om het echt te snappen en te volgen. Wil hem nog wel keer helemaal zien denk. Vagans: Je vriend moet beetje dimmen, en aan jou denken. Jij bent wel diegene die meeste bij Yara bent en voor haar zorg. Tuurlijk moet Yara aan bepaalde dingen wennen, maar ze slaapt nou eenmaal bij jullie.. dus zal je vriend zich ook moeten aanpassen. En logisch dat je Yara op nr 1 zet, Luca staat hier ook op nr 1, dan vriendlief (of eigenlijk Luca en vriendlief op 1) en dan ik pas. Vind dat je het hartstikke goed doet zo! Ego: Hoop dat ik iedereen gehad heb, zo niet.. geef me maar op mn kop Was even een terug lees klusje haha. Hier weer goed geslapen, gisteren mee geweest naar training van B-11tal. Pff, wat een drama zeg.. vriendlief heeft er echt veel werk aan om dat team beetje in gareel te krijgen. Luisteren totaal niet, kennen de techniek niet.. het is duidelijk dat hun tijd zonder trainer gezeten hebben. Er zitten er gelukkig wel tussen die serieus zijn, en vriendlief zelfs met meneer aanspreken. Tja, hun zijn 14-15-16, vriendlief 31.. vind ik wel netjes dan. Vriendlief flikte het gister avond eerst om te zeggen dat Luca en ik thuis moesten blijven want: Luca was nu al zo vaak mee geweest achter elkaar, moet nu maar eens optijd zijn bed in. Eh schat, volgens mij had ik gezegd dat je dinsdag avond op moest passen, maar toen moest jij zo nodig voetballen. En nu wil je zeker dat ik thuis blijf. Bekijk et even. En daarbij, voor Luca is het heus niet erg.. die moet er maar aan wennen dat ie veel op sportveld is. Hij krijgt gewoon op zn eigen tijd de fles, en of dat nou thuis is of op sportveld, maakt echt niks uit. En of ie dan om 19.30 in zn bed ligt, of dat ie in wandelwagen slaapt en daarna linea recta zn bed in gaat, maakt ook nie uit. Zo is het leventje nou eenmaal met een voetbal papa en mama. Krijg Luca echt niks van. Vanmorgen weer wezen wandelen, dit keer anderhalf uur!! Tja en dan thuis aan de toffee's Hm, niet echt goed eigenlijk. Zorg dr gewoon voor dat deze week de toffee pot leeg is, kan ik daar ook nie meer aan komen haha. Zo de afwas en de was even doen.. en dan lekker niks meer. Beetje spierpijn Zal is kijke of Luca zo zin in fles heeft, die moet om 12.00u weer, maar het is nog verdacht stil op zn kamer haha.
@Gravid. Ja de film is echt een aanrader, maar had hem al vaker gezien. Om de film helemaal goed te snappen moet je eigenlijk eerst Pitch Black kijken. Dat is deel 1 zeg maar. EN zal je vriend het nu gesnapt hebben over het voetbal en fanfare gebeuren?
Monika: Ah oke, ja die ken ik ook nie.. zal eens keer kijken. Hou opzich wel van zukke films. Ja vriendlief heeft nu wel door hoe ik er over denk, dus hopelijk blijft het zo
@ Guusje: Mannetje thuis laten? okeey... naja mag he hoeft dus niet Ik hoop echt dat ze jullie snel kunnen helpen! @ Troetel: Ja idd, ik vind dat hij zich kwa tv enzo nu maar ff aan haar moet aanpassen, straks heeft ze dr eigen kamer en kan die tot in den treure tv kijken! En kwa uitjes. Ik zelf zie het ook niet zitten. Dan moet ik weer zo veel mee sjouwen, daar met zn 3e in een kleiner bed slapen en het ging nou net zo goed met in dr eigen bed slapen. Daarnaast... ik heb daar niks... ik zit daar ook maar te zitten dus heb er ook helemaal geen zin in. Vriendlief wil bij mijn ouders het liefst met 5 sec weg, vaak laat hij me alleen gaan en verzint die 1000 smoesjes, en dan moet ik wel daar een heel weekend verblijven... nou sorry hoor dat ik dan daar geen zin in heb denk ik dan! Ook moeten de honden dan mee en ik loop dat de hele dag politieagentje te spelen tussen de 3 honden en hij gaat dan vaak ff wat aan de auto doen of whatever... niet echt gezellig. Snap je? wat een gedoe met die jurken! en dan helemaal het beledigend zijn ivm je gewicht... naja! En wat jammer dat je meisje was afgevallen! Ze komt nu aardig bij Yara in de buurt. @ Gravid: Ja ik vind het niet meer dan normaal dat je kindje op nummer 1 staat... en wat een gedoe weer met het voetballen... lekker aardig dat jullie thuis moesten blijven hij wilde zeker niet dat je zou zien dat het niet helemaal goed ging ? Hier: Vriendlief weer thuis. Net ff boodschappen gedaan. En mensen wat ik nu weer heb! Heel de flat staat in de steigers! Dus als ik nu op mn gemakkie wil voeden ofzo lopen en constant vreemde kerels midden voor het raam langs! Niet echt heel fijn! En om nou alle voedingen op mn slaapkamer te doen (dan breekt je rug zonder rugleuning) is niet echt een goed plan. Kan de gordijnen wel dicht trekken maar we hebben van die half soorschijnende omdat als je in een flat zit men niet naar binnen kan kijken! We wisten dat ze gingen renoveren maar dit hadden ze toch wel ff mogen laten weten!!! tssss Yara ligt te kraaien in de box, ze gaat steeds harder wordt een echte kwebbelkous denk ik (ach,, net als dr mama en tante's) Ze zal zo wel gaan jammeren om eten, ze is al 3 uur en een kwartier verder dus dat zit er aan te komen
Vagans: Oh lekker dan, hadden ze idd wel even mogen laten weten. Trek je gewoon gordijnen dicht, ga je met rug naar raam zitten Enne.. verder hek heel geen gezeur meer hoor, vond het alleen lompe opmerking dak thuis moest blijven, maar ben uiteraard gewoon mee gegaan (wat ie echt wel waardeert, daar niet van, hij vind alleen maar leuk dat we mee gaan steeds) Heb Luca voor dvd van Bumba zitten, die heeft ie al eens eerder aantal keer gezien, en net hoorde die alleen het Bumba deuntje nog maar en hij werd al enthousiast haha. Hij is ant druk doen in stoeltje, hele ding gaat heen en weer haha.. kleine enthousiasteling
@ Gravid: Ja heb nu ook de gordijnen dicht ja, maar ja leuk is anders... wat lief dat Luca zo blij wordt van de DVD. Hier is het zo dat als ik yara dr jas aan doet gaat ze jengelen, als ze dan ziet dat ik de draagzak pak krijg ik een dikke smile! Hier: Net turkse durum gegeten, van zon pakkie van Knorr Gehoord dat de buurvrouw incl baby wss morgen naar huis komen! We gaan met wat buuren samen geld bij elkaar leggen voor iets of bonnen ofzo (net zoals ze toen bij mij hebben gedaan) Yara ligt lekker te slapen in de box en heeft vanmiddag heel lief liggen spelen met een knuffel kikker Strax de doggies uitlaten, yara op bed leggen en dan is het weer mama tijd vriendlief moet strax naar de kapper (dochter van zn collega leert en werkt en hij is dan model)
Vriendlief belde net die stond in 1x stil... kreeg de auto niet meer aan de praat... Het zou ons godverdomme (sorry dat ik het zo zeg) ook eens mee zitten. #$%^&*(*&^%$# (vul zelf maar in) wat heb ik er de balen van zeg! Hoe komen wij in godsnaam ooit nog uit de shit! Dit kunnen we er echt niet bij hebben! Ik wordt met de dag moeier, en niet van Yara maar van al die tegenslagen, soms zie ik het echt even niet meer zitten
Vagans: Wat lief dat jullie dat gaan doen voor als ze thuis komen! En geinig dat Yara zo jengelt bij jas aan trekken en bij zien van draagzak stil is. Leuk he hoe ze alles al door hebben! Ego: Net met vriendlief boodschappen gedaan en even op de kermis gekeken die vandaag begonnen is in dorp. Is maar kleintje, maar wel geinig. Staan van die automaten met van die schuif muntjes, weet ik veel hoe dat heet, maar wel verslavend En van die grijp automaten, al net zo verslavend. Maar goed, vast bedrag pinnen.. en op = op Luca zo de fles, en dan die lekker naar bed, en wij 21.00u Fc Twente kijken. Vriendlief morgen vrij, dus lekker lang weekend samen!
Vagans: Meis wat balen van de auto! Snap dat je even niet meer weet hoe of wat.. Dikke knuffel voor jullie, hoop dat et goed komt!
Hallo dames, Even vanaf mijn werk. Gisteravond gewerkt tot 23.30 en toen ik thuis kwam brandde er kaarsjes in de gang en er lag een briefje met instructies. Ik moest me daar uitkleden en dan via de wc waar ook een kaarsje brandde naar de douche en daar lag weer een briefje en ook een brandend kaarsje. Ik moest lekker gaan douchen en mocht absoluut niet verder lopen naar de keuken of kamer. Na het douchen moest ik boven komen daar zou ook drinken zijn. Vervolgens kom ik bij de trap... Ook allemaal kaarsjes naar boven toe en onder aan de trap een briefje met hoeveel vriendlief van me houd en hoe gek hij op me is. Ik moest de kaarsjes 1 voor 1 uitblazen en de laatste 3 aan laten om het laatste briefje te kunnen lezen. Boven aan de trap lag het laatste briefje... Ik mocht eerst Jelke nog een nachtkus brengen en dan moest ik met mijn ogen dicht de slaapkamer in komen. Dat deed ik en toen mocht ik op ee gegeven moment mijn ogen open doen.... Allemaal kaarsjes en vriendlief had de hele inrichting van onze slaapkamer veranderd. En helemaal netjes opgeruimd. Staat echt veel mooier zo. Dus dat was echt super lief en romantisch. Toen ik vanochtend naar beneden ging om de fles voor Jelke klaar te maken lab er beneden weer een briefje. Ik moest maar eens even naar ons terras kijken op zoek gaan naar het laatste briefje. Onze tuinmeubels waren weg en het kantoor was netjes opgeruimd. Toen opende ik onze rommelkast (die zit onder de trap, daar staat de stofzuiger en voorraad) daar is het dus normaal echt een bende omdat we er geen planken in hebben. Nou vraag ik vriendlief al heel lang of hij er planken op wil hangen. Nou dat had hij nu gedaan en de hele kast was netjes opgeruimd en onze tuinmeubels stonden daar ook keurig opgeruimd. En daar lag nog een laatste briefje met allemaal lieve woorden. Dus ik ben super blij met mijn vent. Wat ik al was natuurlijk, maar nu nog meer. Liefs