Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: volgens mij zit dat aan elkaar of niet? Hier gebruik is dus nog beide.

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Hoop dat goed ging bij fysio!

Guusje: Fijn dat kolven en flesje goed ging!

Maxi-cosi verkleiner: Hier allang er uit.
    Denk dat ik die al er uit gehaald heb toen ie 2,5 maand was.
    Koppie werd er te groot voor, en hij zat echt niet lekker meer.

Pff, ik 2 wassen gevouwen, 2 aan de lijn gehangen, en de 3e gaat er zo nog even aan ;)
    Afwas ondertussen gedaan, huisje weer bijna schoon.
    Vriendlief ondertussen ook thuis, die mag zo even boodschappen doen, ga ik Luca even fles geven..;)
    Bedje van Luca net verschoont.. en nu kap ik haha.. heb wel weer mn best gedaan voor vandaag.
    Enige wat ik nog doe is even trompet spelen zodat ik er beetje in kom weer.

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi hoi meiden:

@Vagans: Hier is de verkleiner al zeker 1,5 uit de maxicosi en idd zit aan 1 stuk.

Ff vraagje: Wat voor speen gebruiken jullie ondertussen? Ik gebruik nog steeds de avent nr 2 maar heb het idee dat ie daar moeite mee krijgt...een keer de 3standenspeen geprobeerd maar dan is zn flesje binnen 8 min leeg dat lijkt me ook weer te snel.Is speen nr 3 van avent een oplossing?

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

YES

eindelijk een klein lichtpuntje!

kreeg een blauwe brief binnen... mestal niet fijn!
    Maar! mijn belastingschuld (die 705 euro) wordt verrekend met mijn algemene heffingskorting!

Dit is ook nog eens 1.987 euro per jaar dus ik krijg ook nog geld!!!!

das nog eens mooi meegenomen :D

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Ik heb al bijna een maand speen 3, doet ie het hartstikke goed mee.
    3 standenspeen (en dan stand 1) gebruik ik 's avonds met de pap.
    maar of ik nou speen 3 geef, of 's avonds 3 standenspeen, fles is met 5 min leeg.
    ;)

Pff, luca last van tandjes,, hele tijd jengelig.
    Ga hem fles geve en dan lkkr op bed doen.
    Vriendlief is training geve, (ben dit keer even niet mee..Luca even normaal naar bed) dus ik zo even mama tijd :)

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: super joh! mooi meevallertje dus.
    die heff.korting hek ook.. ideaal!

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vagans: Zoooo lekker zeg ff een extraatje :D

@Gravid: hmm jij gebruikt die speen 3 dus al...denk dat ik morgen toch ook speen 3 ga kopen. Net laatste fles met rijstebloem met 3standenspeen gegeven stand 3 maar heeft er 25 min over gedaan...das dan weer te lang ;)

Trouwens nog ander vraagje...halen jullie kindjes ook steeds hun gezichtje open met hun nageltjes? Ik kan ze elke dag wel vijlen.Knippen durf ik nog niet en is trouwens ook niet echt nodig.

8. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Meiden,

Even snel, morgen weer werken.
    Druk weekend gehad. Zaterdag kindjes naar opa en oma gebracht en met vriendinnen naar frequence geweest, laatste buitenfeest op aquabest. Heerlijke dag/avond gehad en gelukkig droog weer!! Toen we om 23.00 uur naar huis gingen begon het net te regenen. Manlief kwam ons ophalen, schatje!!!

Zondag lekker uitgeslapen en toen de kindjes opgehaald. Toen met de hele familie wezen brunchen bij Etenstijd in Tilburg, super daar Tim heeft heerlijk kunnen spelen en wij lekker kunnen eten.

Lise had echter al 2x zo erg moeten hoesten en kreeg zoveel slijm mee naar boven dat haar oogjes helemaal wegdraaiden en het bijna leek of ze er niet uit zou komen dus dat was enorm schrikken. Ik voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld en ivm haar hartproblemen wilde ze haar toch even zien. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen en konden we met een gerust hart naar huis. Die avond nog 1x meegemaakt en een beroerde nacht gehad. Zo'n beetje elk uur was ze wakker voor haar speentje dus ben nu wel weer een beetje moe. Vannacht had ze 38,8 maar is nu gelukkig weer gezakt!!

Nu maar lekker even op de bank en vroeg naar bed.

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik knip 1x per week zijn nageltjes anders heeft hij inderdaad allemaal krassen van het krabben.

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Ja al een maand denk dat ik die gebruik.
    Pff, 25min.. dan heeft ie hier 5x de fles leeg haha.
    Ik heb met pap de 3 standen speen op 1, en dan is ie binnen 5 min. leeg.

Yvon: Jeetje, dat zal inderdaad even schrikken geweest zijn, maar fijn dat er niks aan de hand is!

Nageltjes: Vanaf dat hij 6 weken oud is knip ik de nageltjes al.
    Eerste weken gewoon terwijl hij sliep, en nu doe ik het wanneer ik wil haha.
    Hij is er zo ondertussen aan gewend.
    Knip elke week de nagels, want die krengen groeien hartstikke hard ;)
    Knip ik ze keer weekje niet, krab hij zich gelijk open.

Wij Pirates of the Caribbean On Stranger Tides aan het kijken, (handig hoor, Videoland op tv ;)) en dan zo lekker bed in.

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoe doen jullie dat:$ hier is ie zo beweeglijk als wat...ben bang dat ik in zn vlees knip

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: Hier ook vaak krabbels enzo hoor! En ik knip echt heel vaak dr nageltjes maar toch... Ik knip ze als ze drinkt of slaapt ;)

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik knip ze met zo'n knippertje, met een schaartje lijkt me lastig. Met zo'n klein knippertje kan het met 1 knip. Laatst trok ze wel een keer opeens haar voetje weg...en toen ging het nageltje iets verder dan de bedoeling was, dus beetje bloed :), maar ze gaf geen kik.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vagans, wat fijn die meevaller van de belastingdienst! Soms maken ze het toch "leuker"...;)

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zooo, ik ga het kleintje wakker maken voor de laatste fles en dan slapen!

Sophiemarie en Guusje, de Nexium begint echt super goed zijn werk te doen! Heb het nu sinds donderdag en ze ruikt al 2 dagen niet meer zuur! Zo blij, eindelijk. Stomme Zantac ook, steeds de dosis verhogen onze KA "want met de juiste dosering moet het werken". Ik heb vorige week zelf om Nexium gevraagd en eigenlijk vond ze het niet zo nodig "want de Zantac werkte eerst ook goed", maar blij dat ik heb doorgezet! Ze begint nu zelfs overdag te slapen! De laatste keer dat ze dat goed deed was tijdens die week ziekenhuisopname in juli, toen we net gestart waren met de koemelkvrije voeding en de Zantac. Zouden we het nu dan eindelijk gevonden hebben met ons meisje, ik hoop het zo :D!!!

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    toch ook maar eens proberen dan

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind juist een gewoon schaartje veel makkelijker dan zon knippertje ;)

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik gebruik het knippertje. Mannetje heeft brede nagels en moet dus eerst de ene helft en daarna de andere helft knippen, maar ben zo klaar.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zat zomaar is te denken he, ik heb geen idee wie er allemaal met dit forum meelezen, annoniem ben ik al helemaal niet meer...
    Maaruh... is er geen mogelijkheid om de groepen af te schermen met bijv een speciale inlogcode?

Bedacht me ineens dat er mensen zijn waarvan ik echt niet wil dat ze meelezen!

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja dat is een goeie Vagans maar volgens mij kan dat niet...misschien als je geen foto neerzet dat ze je minder snel herkennen?

Deel Deze Pagina