Ik weet ook wel dat we van minder geld (uitkering dus) ook wel de eindjes aan mekaar kunnen knopen voor zolang als dat nodig is al hoe klote dat ook is, maar naast het feit dat we dus even minder te besteden hebben, baal ik denk ik nog het meeste van het feit dat we onze toekomstplannen (bruiloft en 2e kindje) op de lange baan moeten schuiven.... Dat is zo'n teleurstelling even...
SQ wat een ellendig nieuws... kan me je verdriet goed indenken hoor. Je mag best teleurgesteld zijn; zoveel dromen staan ineens te wankelen. Morgen heb je misschien de energie om alles wat positiever te bekijken, maar voor nu: dikke knuffel voor jou! Troetelbeer ja in jullie geval is het inderdaad handiger dat ze in jullie huis komen wonen. Had even niet aan de huisvesting van de ouders gedacht. Laten we inderdaad maar hopen dat het nooit zal gebeuren! to all vandaag is nichtje uit Canada langs geweest. Ze is 14 weken zwanger en ik wilde wat leuks kopen, maar wist niet wat. Heb nu bij de Hema een washandje met een uiltje gekocht (Vagans bedankt voor de tip!) en haarlotion en een zeepje van Zwitsal. Ze vond ons ventje zo lekker ruiken dus ik gaf de tip om haarlotion te kopen. Dat ging ze in Canada wel doen in de Dutch store. Daar is alles 3x zo duur als in Nederland, dus het leek mij een leuk cadeautje. Heb het even ingepakt en ziet er super leuk uit! Oh; bij een volgende emigreer ik naar Canada. Daar heb je gewoon een jaar verlof!!!!
@ troetel: het feit dat ze elkaar ineens toevoegen betekend ook dat ze elkaar ontmot hebben en dat ze dus ook vriendlief tegen het lijf kan lopen. Daarbij is ze een stalker... en niet zo eentje die alleen blt ofzo... zei is echt knettergek en tot van alles in staat! daar zit ik echt niet op te wachten! @ SQ: jeetje meid wat balen! @ guusje: leuk dat de cadeautjes in de smaak viellen!
@Sunny: Balen zeg van je vriends werk!! Daar zit je nu echt niet op te wachten met een kleintje en in deze tijd Hopelijk vind ie snel wat anders en kunnen jullie weer verder met jullie plannen vd bruiloft en een 2e kindje. @Vagans: Ahaa ik snap het nu(een beetje) Idd beetje lullig van die vriend. @Guusje: Ik emigreer mee naar Canada @Regelen mocht ons iets overkomen: Wij willen toch mn ouders aanstellen als voogd mocht ons wat gebeuren. Dat wil niet zeggen dat zij Vince in huis nemen maar voor de beste oplossing zoeken...zij zijn de enige die ik daarin vertrouw @Ego: Mn ouders hebben Vince net opgehaald...hij gaat daar vannacht slapen en dan haalt mn vriend hem morgenavond weer op. Ook wel ff lekker hoor zo kinderloos...je wet dat ie in goede handen is en je hebt ff tijd om te werken en gewoon lekker te slapen morgen overdag.)moet vannacht werken)
@ wish: fijn dat hij zo goed terrecht kan bij je ouders! Werkse! Hier: beetje tv kijken maar dr is niet zo veel op... vandaag komt mn meisje om 3,5 uur ipv om de 2-2,5 uur van afgelopen dagen en poeh dan heb ik wel weer hele volle borsten! Maja ook wel lekker dan weet ik zeker dat ik genoeg heb hihi!
Wish heerlijk dat je zo even een goede nacht kan maken! To all het cadeautje viel super in de smaak! Ze had zelf ook al van die uiltjes washandjes gekocht! ze heeft zo'n beetje alles in Nederland gekocht met uiltjes wel heel leuk! Ik hoop op een fatsoenlijke nacht met max. 1 voeding...
Vagans: Snap het nu wat meer ja Maar wel mooi balen dan.. snap best dat je er boos om bent. Ja Luca schrok er steeds van en zette het dan op een brullen, maar vanmiddag ging het goed toen ik boven ging staan en hij sliep. (Hij slaapt beneden) SQ: Ah oke, dat scheelt dan wel weer ja! Al snap ik heel goed dat je het momenteel somber in ziet. Dikke knuffel meis, hoop dat alles gauw goed komt! Troetel: Fijn dat taart lekker was! Motiveert weer he Guusje: Wat leuk dat je nicht is geweest, en super dat de cadeautjes geslaagd waren! Wish: Lekker joh even zonder kleine! Af en toe mag dat he! Ego: Vanavond had ik les om 19.30u. Was nog wel geinig, ik heb aantal jaar terug al les gehad, en verder mezelf aangeleerd, dus weet dat ik spelen kan. Maar wilde even 'les' om er weer in te komen. Moest ik liedje spelen, zegtie: ga maar weer, jij kunt toch spelen..' Hahaha. Nou, ik kon vanavond gewoon in de groep mee doen gelijk, en ging hartstikke goed! Heb et echt super naar me zin zo. Nu alweer zin in volgende week Duik nu heerlijk me bed in!
Goedemorgen! Zo wordt je de ene nacht 2 keer door de kleine gewekt en zo ben je ruim voor de kleine wakker! Hij sliep van 22.15 - 06.45! Heb weer hoop gekregen dat hij het ooit door gaat krijgen Gravid wat heerlijk dat het spelen gisteren zo goed ging! Knap hoor dat je het nog niet verleerd bent! to all vanmiddag cursus van mijn werk (ja, zit in de ziektewet), op deze manier komt niet alles achter en kom ik weer een beetje in het werk. Manlief past op, dus dat komt goed.
Guusje succes vandaag! En wat een supernacht, hier nog steeds regelmatig dramanachten. Het ging een stuk beter(komt dan keer of 2 voor zijn speentje of 1x voor een voeding) maar hij was zoo verkouden dat hij echt om het half uur een speentje wilde.. Manlief heeft de 1e helft gedaan en ik de 2e, dat was wel weer heel erg fijn!! Wat leuk dat je cadeautje in de smaak viel! En succes bij je cursus, zie je het wel zitten om te gaan?? Gravid wat goed zeg! Ook heel lekker voor je ego dat soort opmerkingen Vagans dus jij kan vandaag een mooi diep decolité aan? hihi.. Over die voliere, als je blijft kijken heb je kans dat er nog wel wat opkomt hoor, MP loopt onwijs goed door. Moet je wel heel actief zoeken echt een paar x per dag. Oei dus weer gedonder vanaf die ex zijn kant, je blijft wel lekker bezig met die griet zo.. :x Troetel wat goed!! Is ook leuk als het lukt he!? En lekker Ik heb dat ook een poosje geprobeert maar toen Dante begon dat het wel hondenpoep leek(er zo uit zag) heb ik het maar opgegeven.. Hihi is niet mijn talent!! SQ aaaaah jeetje!! Wat vervelend zeg! Ik duim echt voor je dat er snel een leuke baan voor je komt of voor manlief.. Bah zeg, dit soort dingen zijn normaal al niet leuk laat staan als je net een kleintje hebt!! Knuff voor jou!! Wish wat super dat het goed gaat bij je ouders, slaapt vince ook al door dan? Of trekken ze het wel om een nachtje eruit te gaan? Was het leuk op je werk??
Meiden even ego vandaag. Mijn hoofd staat er niet naar om terug te lezen. Gisterenavond om 22:00 kreeg ik telefoon van Amivedi dat ze het Chipnr van onze poes Amber hadden afgelezen. Ze was aangereden en overleden. De dierenambulance is te hulp geschoten en heeft haar nog geprobeerd te helpen maar het mocht niet baten. Ze is voor onze deur!! doodgereden en we hebben niks gezien, terwijl wij om half 8/kwart voor 8 de deur uit gingen, iets voor 9-en terug kwamen en manlief tussen 9 en kwart over 9 nog de hond uitliet! Ik ben zo kapot en verscheurd van verdriet. Doen we onze katten naar buiten ondanks dat jullie allemaal vast wel weten hoe erg het me tegenstond o.a. doordat dit soort dingen kunnen gebeuren. Maar we hielden het gewoon niet meer die 2 katers maakten de boel te gek dus ging ons meisje ook mee naar buiten. Die had het hartstikke naar haar zin daar en verkende de hele buurt. Ze stak nooit de weg over tot gisterenavond. hoe het heeft kunnen gebeuren kunnen we nog steeds niet begrijpen, we hebben niks gezien of gehoord en Amber is erg schuchter en rent van alles en iedereen weg, dus hoe het kan dat ze is aangereden en DOOD gereden op slag in een WOONwijk.. Gelukkig heeft een enorm lieve buurman direct de dierenambulance gebeld toen hij zijn auto wilde parkeren en Amber daar lag, maar het mocht niet meer baten. Dit is zo'n schok, als een kat dagen vermist is dan weet je dat dit kan gebeuren. Maar niet als je haar nog eten geeft en 'even' op visite gaat. Ze heeft maar 5 jaar mogen worden, ik ga straks de dierenbegraafplaats in Roosendaal bellen voor een afspraak om haar weg te brengen (we laten haar cremeren). We hebben 1001 vragen omdat we niet snappen hoe dit kan (ze was al koud etc. toen we haar meekregen en voor de deur hoe kunnen we niks gezien hebben.. en ga zo maar door.. En waarom zij?!) Sorry hoor meiden voor de ego, maar zij was echt ons poezen'kindje'.
Pfoew fem dat is pittig zeg! Hopen dat je kleine man snel zijn rust weer vind!! Aaaaah troetel wat gaaf!!!!!!!! Toch je droomjurk!!!! Nou je hebt hem verdient hoor, ben echt helemaal blij voor je!!!!
Ego Hier niet meer zo misselijk Zal wel stress geweest zijn van de afgelopen dagen, dat gedonder thuis.. Heeft iedereen een PB gehad trouwens?? Ga er dus maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben(nee dat is geen struisvogel politiek, heel reeël aangezien Remus pas na een jaar, een mk en twee ovu testen is verwekt). Verder hier een rustig dagje! Moet aan de was, even langs de HEMA cadeau voor schoonmams en oma ophalen(canvas) en vanmiddag met D. een achtbaan kopen(is in de aanbieding bij de bart smid, van de knexx). Hij heeft het er al dagen over, sinds hij het krantje heeft gezien, en loopt dus ook al vanaf vrijdag met dat krantje rond hier Hihi echt dat ding gaat zelfs mee naar de wc. Kwam nog 14 euro tekort met zijn spaarcentjes maar zal m matsen, hij wil dat ding zoo graag. Dus dat vertelde ik hem vanmorgen nou hij is echt helemaal door het dolle heen, zooo lief!!! R. is een beetje uit zijn doen de laatste dagen, zal ook wel door mij komen. Volgens mij voelen die kleintjes spanning haarfijn aan. Mja, ik voel me vandaag al een stuk rustiger dat zal dan ook wel op hem overkomen. Hij is daarnaast ooknog hartstikke verkouden, speelt natuurlijk ook mee. Ow en heb papieren ingeleverd op de creche dat hij er vanaf gaat per 1 november(dan begin in met GO gebeuren!!) en dat vonden ze zoo jammer!! Hij heeft het ook wel naar zijn zin daar hoor, vooral een leidster is helemaal weg van hem en hij van haar. Maargoed, thuis is toch lekkerder voor hem denk ik.
Aaaah troetel wat naar! Kan me helemaal voorstellen dat je er ondersteboven van bent hoor, moet er niet aan denken dat er wat met onze kat gebeurt. Worden toch idd een beetje je kindjes! Hele dikke knuffel voor jou!!
Nee Troetel dat meen je niet!!!! Jullie eigen lieve poes... Ik snap dat je erg verdrietig bent en veel vragen hebt. Geef je verdriet de ruimte. Een hele dikke knuffel voor jou. Kwabbernoot wat super lief van die achtbaan! Kan de blijdschap van je mannetje helemaal indenken (ik was vroeger net zo). Het is nu dus officieel met je GO. Heb je al kindjes?
Ja, eentje voor de donderdag en de vrijdag(naja, heb volgende week nog een gesprek met die ouders maar als het goed is dan willen ze wel bij mij plaatsen(zo als het er nu uit ziet iig). En heb een kindje voor in de schoolvakanties. Moet er dus nog eentje bij, dan zit ik wel zo ongeveer vol. Wil wel wat rust in de tent houden. Tot ik er een kindje bij heb mag ik op mijn werk nog 1 dag in de week werken, dan houd ik mijn vaste contract en dat is wel handig mocht het helemaal mislopen. Ga dan elke week 1 dag in het weekeinde op een woongroep werken ipv wat ik nu doe(op dag acitiviteiten). Dus heb nog wel iets zekerheid!
Dat is slim! Even nog wat zekerheid inbouwen. Ik hoop dat deze ouders niet afzeggen en dat je lekker kan gaan draaien! Zo lekker boven gestofzuigd en gedweild. Nu even rustig aan wat ik moet de hele middag ook nog.
Hey dames, ik heb aankomende maandag om 14.30 een sollicitatiegesprek willen jullie voor me duimen please??!!!! @Troetel, ow wat vreselijk ik heb het al verscheidene keren mee gemaakt om ons poezebeest te verliezen en ik was er alle keren ook flink van het padje af. Je geeft gewoon heel veel om die beestjes net of zijn het je kinderen dus dikke knuffel voor jullie!!! Liefs
Sunnyqueen, heb je dat vandaag gehoord van dit sollicitatiegesprek? Wat een verschil met gisteren zeg! Ik ga heel, nee onwijs hard voor je duimen!!!
Ja ik heb dit vandaag gehoord guusje! Kreeg een telefoontje dat ze mijn een brief hadden gestuurd, maar omdat het gesprek op kort termijn is belde ze er nog even achteraan. Dus ik ben heel benieuwd. Zeker een verschil met gisteren! Weer een sprankeltje hoop in de lucht!!! Liefs
Geweldig!!!! Vind het echt super voor je/jullie! Hoop doet leven! Ga even eten, kolven en dan op naar de cursus. Bleh!