SQ wat super dat je op sollicitatie mag!! Ik duim voor je!! poezenbeestjes Ja ik heb er toen ik nog thuis woonde ook van heel wat afscheid moeten nemen. Maar dit was nog een tikkeltje zwaarder. Was echt mijn eerste eigen huisdier die altijd bij me was etc. Zij heeft zelfs mn manlief, die eigenlijk bestwel anti-kat is, zijn hart veroverd Amber had het totaal niet op mannen, maar van hem was ze helemaal gek. ego Pff vandaag is zwaar, moet me er doorheen slaan maar we hebben kennelijk nog niet genoeg tegenslagen gehad. Angel (andere kat) is sinds gisterochtend half 7 al vermist. De wasmachine heeft het begeven.. En tja met Amber heb ik het moeilijk met bepaalde dingen he, vaak als ik in de keuken bezig was kwam ze voor de buitendeur miauwen. Vanochtend bij het eten geven van onze andere kat kwam ik haar etensbak tegen. Ik denk elk moment van ze hangt zo weer in de klink (ze kon zelf deuren opendoen). Op de gangdeur zit een speciale draaiknop zodat ze die niet open kon doen en ga zo maar door. Ik riep gister nog ik kan die 2 andere katten niet meer aanzien want omdat zij de boel terroriseerden deden we ze naar buiten, anders hadden we dat nooit gedaan. En kijk nou wat er van komt. Maarja nu de 2e kat spoorloos is en we hem misschien nooit meer terugzien is dat heel anders allemaal. De overgebleven kat (de irritantste van allemaal) zit al de hele dag stilletjes in 1 hoekje.. Vanmiddag om 3 uur hebben we een afspraak om Amber weg te brengen en te laten cremeren, dat wordt nog moeilijk. Gelukkig past mijn s-moeder op Jaylin.
Troetel: Jeetje meis, wat naar! Al kan ik me niet helemaal indenken hoe jij je moet voelen, aangezien ik niet zo van katten hou.. toch begrijp ik best dat je hier erg verdrietig om bent! Dikke knuffel meis!! Guusje: Succes met cursus! SQ: Meis, wat fijn zeg! Ga super hard voor je duimen.!! Kwabbernoot: (blijf lachen om die naam ) Fijn zeg dat je al kindjes hebt, en toch op je werk ook nog vastigheid hebt!! En wat gaaf voor Dante dat hij zo blij is met zijn achtbaan!! Hoop dat Remus gauw weer fit is. En inderdaad, toch wel leuk om te horen dat ik het goed doe haha. Ego: Vanmorgen niet wezen lopen, even rust dagje.. kunnen me benen weer beetje op adem komen die doen hartstikke zeer! Heb samen met Luca weer ouderwets uitgeslapen, echt wel even lekker weer! Nu ligt ie op speelkleed, en ik beetje achter pc aan het niks doen. Zo even wasje vouwen en afwas doen, en dan vind ik het wel weer best. Nog even trompet spelen, kijken hoe deze demper het doet,.. of Luca dan niet huilt. En verder hou ik het rustig vanmiddag.
Nog steeds heel erg druk maar ik ben jullie niet vergeten Troetel: wat ontzettend naar van je kat. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Gravid: succes met de trompet, hopelijk wordt hij er niet wakker van. Kwabbernoot: wat goed dat je al kindjes hebt voor je GO. Gefeliciteerd SQ succes met je sollicitatiegesprek. Wat voor functie gaat het om? Ik heb een blog gemaakt. voor wie interesse heeft stuur even een pb, dan krijg je het adres. Tips erover en ideeen zijn meer dan welkom!
Fem: Heb nu goeie demper, dus zo gauw ik boven ga staan spelen, huilt hij in ieder geval niet Ben nu wel nieuwschierig naar je blog
Troetel, heel veel sterkte! Wat ontzettend naar ! Kwabbernoot, fijn dat je al kindjes hebt, wauw! Femmel, ik ga straks ff lezen Hier, meisje moet nog steeds erg wennen op KDV. Gisteren bijna niet geslapen. Vandaag wel wat meer geslapen, maar flesjes niet op. Tja, het kost ff tijd, maar vind het wel zielig. Als ze thuis verdrietig is zijn wij bij haar en nu het zo goed gaat met de meds is ze meestal een blije baby. Maar op het KDV huilt ze best veel... Gelukkig is er 1 leidster die echt haar grote vriendin is, en haar ook kan troosten, dus dat is fijn.
Meijke: Wat naar dat ze steeds zo verdrietig is. Wel heel fijn dat de leidster haar zo goed troosten kan, voor jou ook geruststelling lijkt me! Luca lag hier om 19.30u al in bed, en sliep vrijwel gelijk! Ik daarna kamer opgeruimd en afwasje gedaan, en nu zitten we film te kijken, en dan zo ook lekker bed in.
@ Troetel: Meid gecondoleerd! Nooit leuk om een huisdier te verliezen en helemaal niet op deze mannier!!! @ Krabbernoot: Beterschap voor je kleine man, en wat leuk dat het gastouder gedoe doorgaat! @ SQ: tuurlijk ga ik duimen voor je! @ Meijke: Wat sneu dat je meisje zo verdriettig is op het kdv! Hier: naar de stad gewandeld vandaag (moeten nu alles lopend) we weten wel wat er met de auto is, de bobine (of zo iets) is kappot. Morgen komt s-vader een nieuwe brengen (hij kon er goedkoper aankomen. We zijn ook al een beetje voor de inrichting voor ons huisje aan het kijken, baas van vriendlief wil ons daar wel bij helpen (voorschieten zodat vriendlief het met extra werk kan terug betalen) En we hebben al het volgende: Yara's kamer : fris groen (appeltjes ofzo) hoeft niet per se alle muuren. Onze kamer: Gebroken wit (beetje parelmoer achtige kant op) Woonkamer: zelfde als onze slaapkamer Het halletje aan de woonkamer kant (je moet het zo zien, er staat een soort blok in de woonkamer) zand kleurig Rondom de schuifdeuren van het dakterras: ook zandkleurig Traphal: ook zandkleurig. En ik ben helemaal weg van deze vloer: GAMMA kliklaminaat Style XXL | doe het zelf bouwmarkt GAMMA Vinden jullie ervan? iemand nog tips? Yara dr kamer willen we opleuken met leuke gordijnen en bijvoorbeeld ingelijste pooster (s) van woezel & pip. Zo kan je makkelijk veranderen ook enzo. En kijk deze foto! Ze heeft vandaag kennis gemaakt met cavia Dokus
Meijke wat balen dat de kleine zo moet wennen opjet kdv... Is niet goed voor je moederhart. Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat. Gravid wat heerlijk dat jullie gewoon zelf een avond hebbeb. Wij zitten al 4,5 maand met een wakker kind in de avonden... Vagans leuk hoor om zo met het huis bezig te zijn! De vloer is niet mijn smaak, maar dat maakt niet uit. Leuk om appeltjes groen voor Yara's kamer te nemen!
Goedemorgen meiden. Ik ben nog niet helemaal met mn hoofd erbij dus als ik iets belangrijks mis meld het even!! Meijke Vervelend dat de kleine zo moet wennen op het kdv, wel fijn dat er een leidster is waar ze het goed mee kan vinden. Vagans Leuk zo lekker met het huisje bezig zijn. De vloer is niet mijn smaak dus zou niet weten wat er bij te combineren (wij zijn meer van de lichtere tinten laminaat en dan wit of grijstint of juist lekker donker. ) Maar dat maakt niet uit! Met frisse kleuren schilderen is super, hebben wij hier ook gedaan zijn we gek op. Wel super hoor dat je al een klein beetje een hoekje hebt kunnen creëren voor Yara voor ze geboren werd en dat je nu ook nog een hele babykamer kan gaan inrichten Geniet ervan! Ego Gister poes weggebracht naar dierencrematorium. Mooi urntje uitgezocht en vrijdag ophalen. Geld doet er niet toe wat betreft de kosten maar het was wel even KATCHING! (170,00). Toen we haar ophaalden trouwens bij de Dierenambulance eergisteravond vroegen ze ook of we de rekening konden betalen. Nouja had op dat moment geen geld bij maar zij dat ze hem mee mochten geven oid. Ja daar deden ze niet aan, en als mensen het niet kunnen betalen sturen ze de rek. naar de gemeente. Dus deden ze dat maar, afgrijselijk dat een ander mijn kat iets aandoet ik haar kom ophalen en er nog voor moet betalen ook.. Maar had het zo gedaan hoor, had alleen niet aan geld gedacht toen ik dat telefoontje kreeg! Vrij logisch toch. Andere kat is nog niet terug en degene die nog over is (Amor) is erg in rouw lijkt het wel. Heel aanhankelijk en eet slecht, zit maar lusteloos in een hoekje, hij zal het wel aanvoelen. De andere kat gister als vermist opgegeven, heb de hoop al laten varen maar wie weet wordt hij teruggevonden. Er bestaat trouwens het vermoeden dat Amber niet is aangereden, de samenloop van omstandigheden is heel erg raar. Dat ze eigenlijk binnen 3 kwartier daar terecht is gekomen dood en afgekoeld klopt al niet. Maar ze is ook niet gewond, normaal rent ze heel snel over de straat heen (is erg schuchter en bang wil niets weten van geluiden, mensen etc.). Dus we hadden al zoiets van ze moet haast wel opgejaagd zijn oid. Bovendien lag ze toen de ambulance aankwam 3 meter verderop van de weg en daar was ze ook gevonden. En dan niks mankeren?? Daarbij komt dat ze gister op het crematorium zeiden dat een kat in het nauw altijd zijn nagels uitzet en dan splijten ze ook vaak (omdat ze worden meegesleept over het asfalt) bij pijn etc doen ze dat ook. En dat was bij Amber niet het geval. Ze heeft enkel een kleine verdikking op de schedel bij het oog en haar oog is wat dichtgeknepen. Dit maakt dat we het allemaal nog slechter kunnen verwerken. Je weet niet wat er gebeurd is, je bent boos, je begrijpt het niet! En dan ook nog dat Angel vermist is vanaf dezelfde dag, wat is dit?? Ik ga maar weer effe afleiding zoeken want we zijn al vanaf dat het gebeurd is aan het piekeren, krijg het gewoon niet uit mn hoofd. Sorry meiden!
Troetel: Meis vind het zo erg voor je/jullie. Helemaal dat je nu niet weet wat er gebeurd is, snap dat je het graag een plek wil geven, maar dat het op deze manier niet wil lukken. Dikke knuffel voor jullie! Guusje: He wat naar,.. ik ken dat dus helemaal niet. Wij leggen hem tussen 19.00 en 20.00u op bed, en vaak is het dan even huilen, niet eens altijd, en dan slaapt ie. Vagans: Wat super dat zn baas het wil voorschieten!! Appeltjes groen voor Yara haar kamer lijkt me erg leuk, en dan met ingelijste posters, klinkt heel leuk! De rest van de muren klinkt ook goed, en de vloer vind ik erg leuk. Zo iets hebben wij ook in de woonkamer, keuken, hal/gang en Luca zn kamer liggen. Lijkt er heel veel op. Wat geinig met die cavia!! Echt lief zo. Ego: Nou, ik denk dat Luca zich vergiste vanacht! Normaal krijgt ie of 4x 210+7 of 3x 240+8, en dan een kleine pap fles voor ie naar bed gaat. Gister dus alleen 3x 240+8 gehad, en door de 3e fles rijstebloem. En 's middags ook nog fruithapje.. en gewoon om 19.30u zn bed in. Dus denken, die heeft wel genoeg op. Ja had ie ook, tot 04.30u! Was de eerste keer in bijna 3 maand dat ie weer 's nachts kwam. Of nou ja, 's nachts, zeg maar 's morgens vroeg. Even flesje gegeven en toen bed weer in tot 08.30u, dus mag nog niet klagen Vanmorgen niet lopen, heb zelf nog zere benen, en vriendin 1 is niet fit, en vriendin 2 moet met dr vader naar het ziekenhuis, dus nog even een rust dagje. Vriendlief vandaag vrij, heeft vanmorgen vroeg de auto naar garage gebracht, uitlaat is lek, dus die word even gemaakt. Luca zit in wipstoel voor tv, en heeft de grootste lol. Echt heerlijk genieten zo! Vandaag rustig dagje, beetje de dagelijkse normale dingen.. en verder weinig op de planning.
@ Troetel: he wat naar dat je twijfelt aan de doodsoorzaak! Je hoort de gekste dingen tegenwoordig En jeetje wat een bedrag!!!!! Sterkte hoor! @ Gravid: ja leuk he met die cavia, nu hoort ze echt bij de familie (ik ben opgegroeid met caafjes en heb zo ook meerdere fotos) Vervelend dat luca snachts kwam dat was hier ook ALWEER het geval... Hier: s-pa kwam een nieuwe bobine brengen voor de auto maar die doet het nog steeds niet... ze hadden geen tijd om verder te kijken want vriendlief moest werken. Zn pa gaat miss op die boot aflossen dus de baas had gevraagd of die alvast een dagje mee kwam... alleen maal leuk en aardig maar hij had geen oppas voor de hond dus ik heb nu 3 honden! en de hond van s-pa is een teef en pulchra is daar helemaal verliefd op! ik moet ze dus constant in de gate houden en ze keffen gigantisch! Heb net ook met een baby in de draagzak 3 hondjes aan flex lijnen moeten uitlaten... gelukkig kan pulchra ook goed los anders lukt dat echt niet... drukke dag dus voor mij en ik voel me gebroken, yara kwam WEER rond 03:00... lijkt wel alsof ze dr een gewoonte van aan het maken is maar dat hoop ik toch echt niet!
Vagans: Ai, dat klinkt als een druk dagje ja. Hopelijk kom je de dag goed door. Wat vervelend dat Yara ook weer kwam vannacht. Ik ken dat dus totaal niet, was echt de eerste keer.
nou s-pa is weer weg, hond opgehaald, maar de auto kreeg die niet aan de praat wss dat vriendlief dus echt pas op zn vroegst woensdag weer thuis komt
Net gegeten. Yara ligt te slapen (nadat ze heeft liggen huilen tijdens het eten) Strax ff de doggies uitlaten en dan leg ik dr op bed. Tis stil hier op t forum, maja die kleintjes vreten een hoop energie natuurlijk
Vagans: Wat balen dat de auto het nog niet doet. Het is dat ik niet bij je in de buurt woon, anders had ik wel even willen kijken. Fijn dat Yara nu lekker slaapt! Ego: Vanmiddag lekker beetje in huis gerommeld.. en op tijd aan het eten begonnen. Zo rond 17.30u gegeten, en Luca de fles gedaan en daarna gelijk de afwas gedaan en opgeruimd. Vriendlief is net een half uur weg, die heeft vergadering van voetbalclub, Luca ligt net 15min. in bed, dus nu lekker mama tijd! Ga even GTST kijken, en dan nog even film of achter pc. Weet niet hoelaat vriendlief weer thuis is, maar zal nie later dan 21.30u zijn denk.
Yara ligt hier ook lekker op bed. Ik heb mn BV lintje binnen... kwa tijd dat gaat nu goed, yara geeft het goed aan! Maar ik vergeet toch telkens welke kant en dan zit ik zo te dubben. Officiele BV lintjes kosten 4,95 en daar komen nog verzendkosten bij... en dat voor een lintje... dees heb ik via marktplaza gevonden bij iemand die ze maakt en koste me 1,75 + 44 cent stukke beter en nog leuk gekleurd ook! (paars wit geblokt met bloemmetjes) nu lekker mama tijd, GTST kijken
pff ik heb weer linker borst pijn... dan is mn borst wat gezwollen en pijnlijk, als je voelt voelt het heel bobbelig aan! ik ga er altijd maar van uit dat het komt dat ze eerst weer super vaak dronk en ineens normaal (beetje over productie) maar het is toch best pijnlijk... Heb het nu voor de 3e keer, altijd links... vaag naja straks maar is lekker leeg laten drinken door de kleine meid
@Kwabbernoot geen idee wat ik precies wil missschien maar 2 dgn weken of zo @Guusje Kai is goed gegroeid hij weegt nu 5.5 kilo en is 59 cm groot. @Sq dat is vervelend en onverwacht nieuws van je vriend.Succes alvast met je sollicitatie gesprek maandag ! @Vagans super dat jullie een huisje hebben, pas je op dat het geenborstontsteking wordt. Ik ga me zo weer klaar maken om te werken, kleine vent is alweer naaroma gebracht, bijna weekend gelukkig.
Vagans borstvoedingslintje? Je had toch al zo'n milkband? Ik kan gelukkig nog altijd goed voelen welke aan de beurt is. Wat balen van de pijn! Goed de harde stukken wegmasseren hoor! Denise kai doet het echt goed!!! Mooi gewicht! Bijna wwekend! All gisteren op mijn werk geweest. Even kort frustraties bij nieuwe directeur gelegd en dat luchtte op. Had weer zin om te gaaan werken! de komende weken ben ik af en toe op mijn werk voor gesprek of cursus. Over 5 weken ga ik starten met een dagje 'aanrommelen' op mijn werk. Zag het gisteren helemaal zitten, maar vandaag..... ben zo moe... Mijn benen doen zo'n pijn... Het klinkt suf, maar ik zal zo net ons mannetje kunnen verschonen en dan ben ik weer door mijn energie heen. Baal er echt van! Ik moet toch gewoon weer een keer fatsoenlijk kunnen gaan starten met werken? Morgen zit ik precies een half jaar thuis...