SQ: vind het zo erg meis voor jullie. Hoop zo dat et toch goed komt! dikke knuffel! Vagans: lieve foto's zeg.. klein lachebekkie! Wij nog even film aant kijken en dan lkkr bed in. morgen weer druk dagje.
@guusje hopelijk komt je energie snel weer terug @Meijke goed nieuws dat je pas over 2 mnd weer terug hoeft, en een ander huis GEFELICITEERD !! @Vagans hoe was het bij cb ? Blijft een hele mooie mied die kleine van jou. @Jomi: Meid spannend!!!! Ik heb gister besloten om te stoppen met werken voor de dagen die ik werkte, heb vandaag solli gedaan voor andere baan voor 2 dagen met werktijden van 16.30 to 21.00 veel beter, heb ik tenminste nog tijd voor de kinderen ect.lang over nagedacht maar is voor mij echt beter zo.
Denise: Wat goed van je dat je toch besloten hebt om te stoppen! En die andere werktijden lijkt me ook wel fijn ja, gewoon overdag thuis en dan 's avonds werken. Hoop voor je dat het gaat lukken! Ego: Heerlijk nachtje gehad, Luca om 19.30u op bed gelegd, en die kwam 07.15u pas weer. Die om 07.30u de fles gegeven, en hij ligt nu weer lekker een half uur in zijn bedje. Vriendlief slaapt ook nog, dus even mama-tijd Zit lekker aan ontbijtje.. en dan tegen 08.45u vriendlief er even uit plukken, en tegen 09.00u Luca er ook maar weer uit, en dan moeten we om 09.30u even zoon van buurvrouw wegbrengen naar plaatsje hier verderop, die moet zn werkbus halen daar, en dan moeten we om 11.00u weer op voetbalveld staan. B'tjes hebben weer wedstrijd. Vanmiddag naar de stad, en even naar de Prenatal, shoppen voor die kortingsbonnen. En vanavond Fc Twente, dus weer leuk dagje zo! Jullie ook fijne dag meiden!
Hoi meiden Wil even zeggen dat m'n laptop kapot is en ik dus even niet meer kan reageren want is via tel bijna niet te doen. Wel blijf ik jullie bijhouden want dat is wel makkelijk te doen via m'n iPhone. Hoop dat tie snel weer gemaakt is. Tot snel meiden xxx
Gravid Ja alleen als Jaylin kan zitten en op de fiets kan (is meestal zo tussen de 6-9 maanden toch?) is het hartje winter. Dus als het -15 wordt en er weer een dik pak sneeuw ligt moet ik alsnog lopen SQ Meis toch! Snap dat je ere en traantje bij moet wegpinken maar houdt moet. Door alle financiële tegenslagen zijn wij ook erg teleurgesteld geweest maar uiteindelijk hebben we besloten dat de bruiloft hoe dan ook doorgaat. Alleen wat concessies moeten doen. Wij hebben op dit moment een budget gesteld van 5000-7000 en we zitten nu met een spaarbedrag (wat volledig ter beschikking staat v.d. bruiloft) twv. Slechts 4000,00.. Dus ik wil maar zeggen, als je wil kan alles. Maar ja voor ons was dé datum heel belangrijk dus uitstellen was voor ons haast geen optie. En daar zit de huwelijksreis nog niet bij in trouwens. Maar als je wilt kom je er wel Het is alleen wat wil je, en tja bij ons was datum +locatie erg belangrijk en de jurken (Jaylin en mij). Vagans Ja zeker @#*!@* van het CB hier is het gewoon niet te lopen met zo'n kleine meid. Mooie foto! Ego Oh meiden ik ga maar een schone broek doen. Dame is aan het krengen en wil mama aandacht. En het is papa klusdag dus mama mag 6 dagen op rij de kleine meid verzorgen. Ach we krijgen er wat moois voor terug (een geschilderd trappengat en een nieuwe afgemaakte wc)
Denise, hoop dat je de baan krijgt! Troetel, je hebt de jurk!! Gaaf hoor . Gravid, jij staat al weer op het voetbalveld dus, wel leuk de B'tjes zeker? Hoe oud zijn die? Hier is het prachtig mooi weer! Heb geshopt bij hm.com voor de kleine en kijk nou hoe dit mutsje staat *smelt*... Vandaag niet nodig natuurlijk.
@troetel, ja als je echt wil dan kan het wel, maar dan moeten wij heel veel dingen inleveren. En dat vinden we niet nodig. Wij wachten liever wat langer om onze dag voor ons zo perfect mogelijk te maken dan dat we het perse volgend jaar willen doen, maar dan een heel klein feestje moeten geven. Kijk wij hadden ook flink gespaard, maar dat is op gegaan aan de tuin (nieuwe schutting en terras) en de rest is op gegaan aan het bouwen van de babykamer. Dat waren dingen die de eerste prioriteit hadden. Wij hadden geen slaapkamer voor Jelke. Dat was een overloop en daar heeft vriendlief zelf een kamer van gemaakt, maar er gaat heel wat geld in materiaal zitten natuurlijk. Dus qua spaargeld hebben we nu praktisch niks meer... Misschien 400 euro ofzo... Nou wouden wij elke maand 350 a 400 euro sparen en Vriendlief zou van het werk normaal gesproken met de kerst nog een bonus krijgen van 500 euro, daarnaast wouden we het vakantiegeld van volgend jaar gebruiken. Dan zaten we al gauw op een mooi bedrag, maar nu valt die bonus weg van 500 euro en als vriendlief niet tijdig een nieuwe baan vind dat kunnen we ook niet sparen dus daardoor kan de bruiloft volgend jaar niet door gaan. Wij wouden ook heel graag die datum die we al vanaf het begin in het hoofd hadden, maar hebben nu te accepteren dat dat niet gaat lukken! Liefs
SQ: Vind het zo rot voor jullie! Hoop echt dat jullie gauw een lichtpuntje hebben! Wel knap trouwens dat je vriend zelf het kamertje gebouwd heeft! Meijke: Ja om 11.30u stond ik op het voetbalveld De B'tjes zijn zo tussen de 14 en de 16 jaar, dus vrij irritante leeftijd. Denken dat ze alles kunnen zeggen etc, en lekker dwars liggen. Maar ze hebben ondertussen door hoe vriendlief is Die is vrij 'streng' en consequent. Kan goed discipline brengen. Troetel: Dat is wel zo inderdaad, dan fiets je ook niet makkelijk. Hm balen! Lilo: Balen dat je laptop kapot is! Hopelijk is ie gauw gemaakt! Ego: Vanmorgen(begin van de middag eigelijk) op sportveld gestaan, team helaas verloren. Ze waren hartstikke goed bezig, stonden voor.. maar kregen toen weer doelpunte tege, en daardoor vergate ze beetje te voetballe waardoor ze achter raakte en verloren. Dus wel jammer. Daarna even de stad in gegaan, had 2x 10E kortingbonnen voor prenatal (die je bij jumbo kreeg) dus nu lkkr voor Luca geshopt. En nieuwe collectie was gister net binne gekome, dus troffe et. Hebbe gaaf (spijker)legerbroekje, bruin/groen, met daarop zelfde kleur groen shirtje met witte moutjes.. en een zelfde kleur groen met bruin truitje/vestje. Ook nog een donkerblauw shirtje. Verder nog een rompertje gekocht, sokjes, hele gave schoentjes, en een bijtring met extra losse bijt dingentjes die je er aan kunt doen. Dus Luca lekker verwend! Zelf hebben we nog 9 pc games gekocht, dus kunnen weer even vooruit Net lekker gegeten, en nu heerlijk avond! Luca zit tv te kijken, wij even achter pc.. straks rond 19.30u Luca lekker naar bed, en wij om 20.30u Fc Twente kijken.
Meijke: Leuke foto trouwens! Staat haar super lief! Ik kom toch even kleertjes spammen Dit broekje met shirtje http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=185377&stc=1&d=1316878892
Dit truitje er op http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=185378&stc=1&d=1316878933
*** breekt in*** Vagans, ik scrolde hier weer eens langs, en zag de fotoos van Yara voorbij komen. ( zo leuk zo heet m'n zusje ook) Wat een schatje zeg! Echt een droppie. Gaat het verder goed hier met iedereen en alle kindjes? *** breekt weer uit***
En deze schoentjes http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=185379&stc=1&d=1316878980
Wat een super leuk stoer setje kleding gravid! Ik vind die kleur ook zo leuk, maar manlief niet echt.
Monika: Dank je! Moet eerlijk zeggen dat vriendlief hier alles uitgezocht heeft Ook extra shirtje, rompertje, pyjama, en zelfs de witte sokjes haha. Ik mocht niks doen haha. (Oke, scheelt dat ik het ook gaaf vind, anders had ik er wel wat van gezegd )
Dit zijn het rompertje (Boefje) Daaronder het shirtje, en rechts pyjama'tje met broekje. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=185391&stc=1&d=1316883266
Guusje: Dank je Nieuwe collectie bij Prenatal, en hadden kortingsbonnen, dus was even leuk shoppen Of voornamelijk papa shoppen haha, vriendlief was niet meer te houden, dit was leuk en dat was leuk hahaha. Dus denk dat we nog een keer terug gaan van de winter Luca lekker op bed! Wij lekker avond!
Ja die papa's kunnen goed shoppen! Hier vandaag veel kleding gehad van een vriend. Hun zoontje heeft nu maatje 80 dus wij kregen 74. Ook weer errug leuk! Dit keer vooral veel shirtjes, maar die zijn hier onwijs welkom, omdat hij zoveel spuugt. 3 Keer verschonen op een dag is heel normaal...
Guusje: Ja normaal houd ie niet van shoppen, maar als et voor Luca is wel Struint ie nie door de stad, dan surft ie wel op i.net haha. Oh wel lief dat je al die maatjes gekregen hebt! Ik krijg binnekort van me s.zusje weer kleertjes, haar zoontje is ruim 2, dus alles wat ie te klein is krijgen wij dan weer. Ideaal Wat balen dat hij zo spuugt steeds.. kunnen ze daar nog niks van vinden? Ik ga Fc Twente kijken, Fijne avond!
Gravid we hebben een hele kleine hoop dat we donderdag horen waar het spugen vandaan komt... Het kan namelijk ook met het hersenvocht te maken hebben. Hierheeft psv al opgestaan en nu ook Ajax Twente. Ik zeg tijd voor mijn bad