Gravid Het is wel fijn dat ik hier af en toe even lekker mijn hart kan luchten. Wil niet altijd mijn man en familie ermee lastig vallen. De foto: Zijn neusje zit rechts. Je ziet de afplatting links boven. Het is heel lastig er een foto van te maken. Denk dat ik zijn hoofdje nog maar even moet filmen, want het lijkt alsof je op de foto de diepte mist. Ik vind het bij anderen op een foto ook altijd lastig te zien.
Guusje: Je komt hier maar lekker van je afschrijven!! Daar zijn we voor Oh zo, hij zit zeg maar tegen je aan.. en dan het achterhoofdje bedoel je. Het is inderdaad lastig te zien zo.
Guusje, ik zie de afplatting goed op de foto Ik weet dat zo'n helpje echt veel helpt en dat hoop is voor Guus ook. Dikke knuffel, want het is allemaal niet niks waar jullie nu doorheen gaan.
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Het helmpje is niet leuk, maar volgens mij goed te doen. Je weet ook dat als hij 1 jaar is we klaar zijn. Het is alleen wel dat het er weer bij komt.
Kwabbernoot Hey meid, leuk om weer wat van je te lezen! Katten De ene kat zijn maatje is vrijdag teruggekomen, had het hier op het forum wel neergezet geloof ik maar weet het niet meer zeker. Zoveel gebeurd afgelopen week, mijn hoofd liep over. Vermoedelijk is t manneke wezen zoeken naar mamapoes (die dood is aangetroffen). Hij was erg mager (vel over been) en wat verwilderd, maar wilde na wat eten direct weer naar buiten eigenlijk. Alleen door alle heisa en gedoe met Amber durven we ze eigenlijk niet meer buiten te laten omdat er geen aanrijding is geweest en niemand weet hoe en wat. Gevolg; kat 1 heeft een rustig karakter, kat 2 een wild karakter. Kat 2 vliegt dus tegen de muren op, bevuilt alles, neemt alles mee uit de kattenbak, box, van het aanrecht etc. Dat is gewoon een buitenkat, maar hij kan hier niet naar buitenL We durven het gewoon niet meer vanwege het gekke gebeuren met Amber. Andere kat gaat zijn gedrag ook overnemen, heel erg vervelend. Zo kon ik voorheen alles laten liggen achter me, maar nu moet ik dus weer werkelijk alles wegstoppen (denk aan plastic zakjes, folders, post, borden, glazen, bestek, fles van de kleine.. Alles moet op zijn plek direct) en dat kan gewoon niet altijd. Dus ondanks het verlies van Amber denk ik toch dat we besluiten om de wilde kat een nieuw plaatsje te geven, dat is voor hem beter en voor ons. Alleen waar is nog de vraag. Mijn moeder wil hem direct meenemen maar die neemt het niet zo nauw met katten eten geven (ze zitten op dieet en mijn moeder pleurt gewoon een grote hondenbak à la bouvier grootte neer VOL met dieetbrokken..Ja dat kan niet met blaasgruisdieet eten ze met mate!) s-pa heeft vorig jaar een TIA gehad dus is dolblij dat hij nog opa kan zijn (aangezien hij voor de rest weinig meer kan). Alles wat los en vast zit nemen ze mee voor Jaylin haha. Enne vriendlief is idd een klusser; het enige wat hier door een bedrijf gebeurd is dakwerkzaamheden en evt. stucwerk. De rest doen wij allemaal zelfJ Jammer dat R. zo van streek was door het weekendje weg. Gravid Ja eigenlijk stond het trappengat pas over een paar jaar op de planning (omdat die leukerds er tapijt op gelegd hebben en er schrootjes tegen de muur zitten.) we willen de trap (terug) van puur hout hebben de tredes zegmaar en de muren laten stuken. Maar dat zalmroze was een doorn in onze ogen, plus er moeten nog wat deurkozijnen voordat de wc verder verbouwd wordt, dus dan maar alvast de hele reling enzo schilderen, dat scheelt weer als we de rest v.d. trap gaan doen. Beterschap met vriendlief! Koppig he, die mannen! Wish Knuffel terug! Guusje Mja kan, maar dan wordt het weer half goed gedaan voor ons gevoel. Op bepaalde plekken schilfert de verf nl. al helemaal af tot op het pure hout & die leukerds hebben de trap op veel plekken gevuld met houtvuller maar dan erg amateuristisch; gevolg allemaal bobbels! Dus dan zie je waarschijnlijk verschil straks. Plus vriendlief schuurt het er makkelijk af, dus het zorgt niet voor extra werk. Guusje meis, de tranen rollen over mijn wangen na jouw verhaal. Ik blijf echt hopen, duimen en kaarsjes branden dat het allemaal goed mag komen met jullie en de kleine man! Ego Hier weer met de handen in het haar qua voedingen. Weer de twijfels van wat is er nou.. Potverdorie! Jaylin drinkt sinds een tijdje erg slecht aan de borst, heel de tijd loshappen (net of ze naar adem hapt of niet wil drinken aan de borst). Dan wordt ze ontzettend boos omdat ze natuurlijk geen melk meer krijgt en ik blijf haar maar aanleggen. Sinds +- een week komt ze steeds eerder (ook na de flessen) eerst 5 minuten, dan denk je dat kan. Daarna een kwartier.. En vanmorgen kwam ze 3 kwartier te vroeg!! Elke keer is het de twijfel; goh zou ze dit keer gewoon niet genoeg uit de borst hebben gedronken? Of wil ze niet meer aan de borst drinken..? Of is er iets met die koemelkeiwitten? Of heeft ze behoefte aan grotere flessen? Maar we zijn net teruggestapt naar kleinere flessen en ze krijgt sinds 2 wkn 5 voedingen ipv 4. Kijk we kunnen nu wel grotere flessen gaan geven maar ze weegt net aan 6 kg. We kunnen nu gaan overstappen maar ondanks dat ik al 3 maanden heb kunnen rekken met bv, is het nog een moeilijke stap. Ik wilde tot de 6 mnd doorgaan! Maar om weeeer wat anders te proberen wat maar een misschien teweeg brengt.. Hoop vanavond even tijd te hebben om te overleggen met mannetje want het zit mij best dwars en weet het echt even niet meer. Vanavond is het druk dus hoop echt dat er even tijd voor is. We willen vanavond effe naar s-moeder want haar hond wordt vandaag geopereerd aan baarmoederontsteking en er is kans van 5 op 9 dat ze het haalt. Ben vanmorgen om 8 uur ook al bij s-ma geweest om haar effe te steunen. Nu gauw een fles maken (loop fijn 3 kwartier voor op schema.. zucht!) en dan samen naar de supermarkt boodschapjes halen. *sorry voor het hele boekwerk meiden!*
Troetel, dat is de 19 weken sprong. Daarin drinken sommige kindjes heel slecht tot niet...gewoon doorgaan met wat je normaal doet. Dat staat in mijn Oei ik groei boek. Na een tijdje gaan ze weer normaal drinken.
Monika Dat verklaart gelijk waarom ons manneke 5,5 uur tussen zijn voeding heeft gelaten! Vond ik niet zo heel erg, want anders kwamen we voor straks zo rot uit. Ik heb stiekem ook zelf een beetje zitten rekken
Monika Ohh ja zou dat het zijn. Had ook al zitten denken inderdaad. Hoe lang duurt deze sprong ongeveer? Kan er op i-net weinig over vinden. Jaylin drinkt overigens juist meer. Het focust zich echt op de borstvoeding dat slechter gaat. Maar ach het is ook een gek kind hihi.
Hallo dames, Ik heb zonet sollicitatie gesprek gehad voor de thuiszorg. ging in mijn opzicht wel goed. Ze stelden veel vragen over hoe ik in bepaalde situaties zou reageren en daar had ik elke keer wel een (volgens mij goed) antwoord op. Ik was samen met nog 1 de enige 2 die solliciteerden dus 50 % kans. Morgen om 15.30 krijg ik een telefoontje of ik het geworden ben of niet. Ik ben zeer benieuwd dus nog even duimen dames. Liefs
@ Troetel: Ja je hebt ook wel gelijk, hij is zon l*l dat als die dr tegen zou komen gewoon gezellig met dr zou gaan babbelen! Nu heeft zelfs de dochter van de collega van vriendlief haar op hyves toegevoegd... volgens mij proberen ze zo mij te stangen ofzo... naja weet je, al hou ik 1 vriendje over boeit me helemaal niks, mensen die haar ineens leuk gaa toevoegen flikker ik er af! Ik hoop dat je ook snel een mooie generatie foto hebt! En wat vervelend weer met die voedingen! Heb echt met jullie te doen! @ kwabbernoot: hier ook een kindje wat snel van de leg is door een drukke dag of lange reis hoor! @ Gravid: Jammer dat Luca ineens vroeger komt, maja hij doet het al beter als yara @ Wish: Knuffel terug! @ Guus: Ja het is wel heel erg scheef ja... Gelukkig wordt er wat aan gedaan! En idd , lekker hier van je afschrijven hoor meid! @ SQ: Ik ga voor je duimen hoor meid! Hier: Vloer is dus niet meer te krijgen erg jammer!!! Met vriendlief naar de kwantum enzo geweest en daar hadden ze ook een pracht vloer! (maja veel te duur) vriendlief zag er een die ik heel lelijk vond!!! Dus nu hebben we er een die we samen wel goed vonden De Marron LAMINAAT 6MM MARRON1376X193*10 bij Kwantum. Altijd voor de laagste prijs! Yara heeft zich voorbeeldig gedragen! Lekker liggen kletsen eventjes gejengelt maja dat was omdat ze moe was. Verder echt super! Nu lekker thuis, ben de hele dag al een het lopen dus ff lekker op de bank zitten
Vagans: Gave vloer zo! Enne.. ja ene keer komt ie vroeger dan andere keer, maar kan et steeds toch rekken tot sowieso 07.00u, dus das wel lekker. SQ: Oh spannend dus, blijf zeker nog even duimen voor je! Troetel: Hm zalmrose is ook niet mijn ding haha. Hopelijk krijgen jullie een mooi eind resultaat! Tja mannen.. altijd eigenwijs haha. Hij is nu uurtje thuis, maar hartstikke verkouden, tegen ziek an.. maar toch vanavond willen training geven En dan ook Luca niet vast willen houden net, want: anders word Luca ook ziek. Tja schat, we wonen met zn alle in 1 huis.. dus die ziekte dingen hangen er nu toch al Oh nou dan wilde die Luca wel vasthouden haha. Hopelijk drinkt Jaylin gauw weer goed! Ik zo goed als klaar in huis, moet alleen nog klein beetje afwas. En trouwens nog 1 was ophangen. Luca ligt lekker in bed, heeft vandaag totaal maar 3 uur geslapen, dus die was op. Lag tijdens de fles al te slapen, dus nu lekker in zn bedje. Wij zo lekker pizza eten, en rond 18.30u weer richting voetbal. Of althans, vriendlief.. weet niet of wij mee gaan. Ligt dr an hoe Luca straks is als ie wakker word. Denk dat wij lekker thuis blijven, Luca lekker op tijd bed in, en dan ik even mama tijd.
Jup, hier kreeg hij hem gelijk na het krijgen van de tandjes. Hij was net 1 dagje niet huilerig geweest, en sindsdien, nu een week of 2, af en aan met slecht drinken en overdag slecht slapen.
hmm. de sprong kan vanaf 14-15 beginnen, maar ze is nu 17 weken. Betekent dit dan dat zij hem maar tot de 19 wkn heeft? Zal vast niet
Geen idee hoe het precies zit, maar het ene kindje heeft er meer last van dan de andere. Ik denk dat ze voor het boek gewoon het gemiddelde hebben gepakt.
@Guusje: Leef met je mee hoor..kan me voorstellen dat je af en toe ff lekker van je af wil schrijven.Tis zo onzeker allemaal he en je moet over dingen nadenken waar je eigenlijk helemaal niet over na WIL denken. Ik kan me best voorstellen dat zo'n helmpje wel erg is...moeten hier ook nog maar afwachten of we het gaan redden zonder helmpje.Natuurlijk is zo'n helmpje zelf op zich niet erg maar bij jullie is het alles tegelijk...de onzekerheid..het gedoe met zo;n helmpje.Je wil als ouders gewoon alleen maar genieten van een gezond kindje! Maar ik blijf duimen hoor voor jullie!!! @Vagans:Mooie vloer hoor! Wat een gedoe weer met die ex @SQ: fijn dat je sollgesprek goed is gegaan.Zal voor je duimen.