Rianne: Spannend, hoop dat ze het goed doet! Troetel: Lekker gezanik dus met het cb Guusje: Ja lekker he! Ik zit er ook op te wachten haha. Fem: Wat naar, hopelijk is het idd het 19 weken sprongetje! Dan kunnen ze daar even last van hebben. Monika: Hier ook sinds het weekend dat als je hem bij de handjes pakt hij zichzelf op trekt tot staan. Maar alleen nog als ie op de commode ligt, en je hem dan op het waskussen omhoog laat komen. Op onze schoot doet hij het nog niet. Iemand wat van Kwabbernoot gehoord? Ego: Vanmorgen was het weer 08.00u dat Luca kwam, hij krijgt de smaak te pakken Flesje gedaan, en lekker in de box gelegd, en om iets over 09.00u zijn we weer gaan wandelen, tot 10.45u.. dus we hebben mooi eindje gedaan! Luca eerste stuk lekker geslapen in de buggy, en toen heerlijk om zich heen zitten kijken, had de grootste schik. Thuis hem fruit gegeven, en nu ligt ie lekker in bed te slapen. Ik heb ondertussen 2 wassen afgehaald, en de wasmachine alweer aan staan. En wat is het heerlijk weer zeg en dat voor 3 oktober!! Even lekker van genieten! Strakjes rond 12.30u even met de buurvrouw en haar vriend mee hun nieuwe auto ophalen.. en dan nog even was vouwen, en verder doe ik niks Vanavond mee naar training, wil nu nog even van dit mooie weer genieten
Hoi meiden Toch even snel via m'n mobiel iets van me laten horen Het wordt wel ego want heb helaas niets onthouden Hier gaat alles super goed. We genieten onwijs veel van ons meisje en ze doet het erg goed. Ze is al weer ruim 5 maanden. Ze krijgt nu iedere dag verse fruit en groenten. Ze lust alles! Zo fijn! Ze slaapt ook goed. Ze krijgt om half 9 laatste fles en slaapt gemiddeld van 21:15 tot 07:00. Gelukkig is de 19 weken sprong hier over. Moet zeggen dat ze er niet heel veel last van heeft gehad alleen dat ze overdag niet wilde slapen. Nu gelukkig weer wel Ze kan nog niet omrollen maar is druk aan het oefenen. Ze kan al steeds steviger zitten en vind staan veel te leuk haha. Al met al het is echt een lachebekkie. Helaas is m'n Comp. Nog steeds kapot. Hoop snel weer wat actiever mee te schrijven. Knuffel xxx
@ Denise: thanx! @ Troetel: Ja idd energie kost het zeker! @ Guusje: Ja dat staan vind ze helemaal leuk! @ Monika: thanx, en ja ik vind dr ook steeds meer van me weg hebben maar dat kan altijd nog veranderen natuurlijk ookal hoop ik stiekem van niet @ Gravid: Ja het verhuizen zelf vind ik ook echt niet leuk! @ Rianne: ja je hoeft dr alleen aan dr handjes recht te houden, en niet te gek lang natuurlijk! De tommee tippee speen is uh... flexibel... heb geen vergelijkingsmateriaal @ Fem: hier ook een meisje met extreme mama-honger! zal de leeftijd wel zijn. @ Lilo: fijn dat het zo goed met je gaat! Hier: Weer naar zwijndrecht gelopen (heb er spierpijn van iedere x dat stuk lopen en die brug over!) Ff boodschapjes gedaan met vriendlief, daarna nog ff met mn moeder naar de winkels geweest en weer heen en weer naar het nieuwe huis. Het gaat de goede kant op maar van mij mag heel dat verhuizen wel automatisch gaan! Ik ben zoooooo moe, ik kan gewoon mn (zanderig aanvoellende) ogen amper open houden! Maja hopen dat als alles achter de rug is ik eindelijk wat bij kan slapen en yara ook beter slaapt want het was weer drama afgelopen nacht! 02:00 - 03:30 - 05:00 - 07:00 - 09:00 pfff
Vagans: Hoop dat Yara vanacht iets beter slaapt voor je! Enne.. anders klus je lekker dagje niet, en ga je even bij slapen met Yara. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je straks in je nieuwe huisje zit, en je niks meer kunt. Wel an je zelf (en dus an je meisje) blijven denken hoor!! Lilo: Fijn dat alles goed gaat meis!! Pff wat een dagje. Vanmorgen dus flink eind gelopen, was tegen 11.00u thuis. Luca fruit en op bed, en om 12.30u gingen we weer op pad met vriendin en haar vriend.. hun andere auto halen. Waren 15.00u pas weer thuis Luca fles en even op bed.. zelf de was gedaan, en af gewassen.. vriendlief was rond 16.30u ook thuis, tegen 17.30u even eten.. af gewassen en vriendlief is toen maar alleen naar voetbalveld gegaan, want ik had niks geen zin meer, en Luca lag nog lekker op bed. Die liep half uurtje achter vandaag Heb hem pas om 19.45u de fles gegeven, en toen lekker bij me op schoot gehouden tot vriendlief om 20.30u thuis was, en toen samen lekker op bedje gelegd. Zitten nu half half tv te kijken en half achter pc.. maar duik zo lekker bed in. Ben gesloopt!
Goedemorgen allemaal! Mijn mannen slapen nog (man is ziek) en ik ben al bij de tandarts geweest. Weer geen gaatjes! Vagans denk om jezelf hoor! Als Yara 's nachts nog zo vaak komt... jij zit nog in je 9 maanden af hè! Gisteren bij de arboarts geweest. Pfff die denken in beperkingen (oké moet wettelijk zo, maar is wel apart; op het werk moeten we juist in mogelijkheden denken). Zegt die man op een gegeven moment; "Je houdt je goed" en gaat verder met typen. Schiet ik me daar toch vol! Kon gelukkig op tijd de tranen weg knipperen. Zit je toch echt niet op te wachten om tegenover een wildvreemde in te storten... Maar is gelukkig ook niet gebeurd! Over 3 weken ga ik weer beginnen met een paar uur per dag werken. Met het nieuwe jaar zou ik weer volledig hersteld zijn. Ik zie dat wel zitten, maar volgens de arts zal het nog een hele dobber zijn. Nou ja, we zullen zien.
Yara kwam voor het eerst (ze had om 23:30 laatste voeding gehad) om 8 uur!!!! Ze had volgens mij door dat mama dat echt ff nodig had! Heerlijk! Daarna heeft vriendlief me laten liggen tot half 10 Zo weer ff voeden en weer lopen, pff wel spierpijn zeg! (hihi) fijne dag dames!
Vagans: Oh wat heerlijk zeg dat Yara zo lekker door geslapen heeft, en je vriend je lekker heeft laten liggen. Kon je even bijtanken! Succes met lopen straks, hoop dat het weer je mee zit! Guusje: Wat fijn dat je weer paar uurtjes mag werken! Tenminste, neem aan dat je dat wel weer lekker vind Wat naar dat je man ziek is, beterschap voor hem! Met Kwabbernoot gaat het trouwens goed, maar ze heeft het heeeel erg druk! Hier heerlijk ouderwets uitgeslapen met Luca! Vriendinnen konden niet lopen vandaag, dus ben na de fles van 07.00u weer heerlijk terug gedoken samen met Luca. Die heeft rond 10.30u fruit gehad, en nu slaapt ie weer lekker en zit ik even aan ontbijt. Doe vandaag lekker 'niks'.. beetje teveel gedaan laatste tijd, en me rugpijn is nog niet over! Dus hou even rustig dagje. Doe enkel mini afwasje even, en 1 was ophangen. Vanavond keer niet naar de fanfare.. had niet echt geoefend van de week, en me zwager is vandaag jarig.. dus vanavond verjaardag! Ook wel gezellig.. hebben zwager en (schoon)zus (zus van vriendlief) al sowieso 2 maand niet gezien, als het niet langer is.. dus wel weer leuk! Luca gaat nu trouwens ook staan als je hem bij de handjes pakt.. pff gaat allemaal veel te hard hahah.
sorry dames, druk weekend gehad dus heb jullie verwaarloosd. Maar hier gaat het verder goed hoor. Jelke draait nou steeds van zijn rug naar zijn buik, maar weet nog niet hoe hij terug moet draaien dus dan wordt hij op een gegeven moment heel erg pissig en dan kan je er dus op den duur heen gaan om hem weer terug te draaien. Verder groeit hij met de dag, wil zelf regelmatig de fles vast houden, maar die is nog net te zwaar voor hem. Als je hem vast houdt op de bank en zijn handjes op de rugleuning dan blijft hij zo 10 seconden staan. Dit doen we uiteraard niet te vaak omdat dat niet goed is, maar Jelke is echt ontzettend sterk in zijn benen. Verder is hij zijn stem aan het ontdekken, want hij gilt wat af! Liefs
Nou dames, hier effe ego. Had weer een slecht gevoel bij het gewicht van Jaylin. En terecht... Ze is in 2 weken tijd een magere 60 gram aangekomen (t.o.v. 200 gram per week voorheen). Vorige week hadden we goede hoop omdat ze in 8 dagen tijd 180 gram was aangekomen.. Dus ze is een beetje aan het jo-jo en. Heb de KA geinformeerd en die belt donderdag terug. LK van het CB adviseerde om nu na de bv momenten een fles aan te bieden. Kijken hoe ze daar op reageert. Ze plast namelijk ook te weinig. Verder ben ik heel, heel, heel, heel moe! dus reageer verder even niet, sorry meiden
Jeetje Troetel, das niet niks. De vraag blijft dan natuurlijk wel: heb je nog wel voldoende bv? Maar dat gaan ze nu testen begrijp ik. Hoop dat het snel beter gaat. Dikke cyber knuff.
Oh Troetel, wat balen zeg! Jullie blijven ook lekker bezig met jullie meisje... Ben benieuwd hoe ze op de fles reageert. En anders misschien toch de bv gedag zeggen? Sommige kindjes doen het gewoon beter op kv. Maar ik ben dus benieuwd hoe ze op de fles gaat reageren. Dikke knuffel voor jou, want het zou leuk zijn als het nu allemaal eens vanzelf ging! Sq ah jij hebt er dus een taak bij; kind omdraaien fijn dat alles goed gaat! Vagans en Gravid slaapkoppen maar lekker hoor om even bij te kunnen tanken. Vagans laten we hopen dat het doorslapen Yara ook bevallen is
Troetel wil je niet van de bv afbrengen hoor! Hier is ook de strijd begonnen van gevoel en verstand met betrekking tot stoppen. En ik ervaar nu ook dat het een super moeilijk dilemma is.
Guusje: Ja zo heel af en toe ist ff nodig Troetel: Jeetje meis, wat naar weer! Hoop dat ze goed reageert op de fles. Dikke knuffel voor jullie! SQ: Hahaha, hier is het net andersom Luca draait al van buik naar rug, maar van rug naar buik lukt hem nog niet echt, al is ie druk ant oefenen en doet ie het heel af en toe per ongeluk. Maar ja, draait dan wel weer terug Ff gauw ego, hoor klein jongentje wakker worden. Ben weer eens mega duizelig, en hoofdpijn.. Was braaf aan de vitamine tabletten, maar moet er maar weer aan zo te voelen. Voel me niks fit. Ik ga Luca even uit bed halen en hem de fles geven.
Wow wat ist rustig hier Ik heerlijk middagje gehad, even wasje opgehangen en afwasje gedaan,..en toen lekker met Luca op de bank gaan zitten. Vriendlief boodschappen gedaan toen ie thuis was, hebben heerlijk aardappelballetjes gegeten met sla.. en rond 18.30u zijn we richting zwager en schoonzus gegaan, zwager is jarig vandaag dus vierde zn verjaardag. Was erg gezellig, maar te druk voor Luca.. en die was ook erg moe.. dus was alleen maar huilen en nog eens huilen, dus om 20.00u zijn we weer gegaan. Nu ligt ie alweer een half uur lekker in zn bedje, sliep gelijk! Wij film ant kijke.. en dan ook niet te laat er in!
@ Gravid: leuk dat Luca al zo goed staat! Gaat idd veeeel te hard! @ SQ: Wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie! @ Troetel: he bah meid wat een zorgen weer! Hier: Weer naar zwijndrecht gelopen vandaag. Gelukkig zat het weer mee Toen Yara ff bij mn moeder gelaten en naar vriendlief gefietst en daar de sleutel gehaald om bij te laten maken, gevoed, mee boodschappen gedaan, weer naar vriendlief gefietst om de sleutel terug te geven en vanavond met mn vader al een doos of 7 keukenspul opgehaald en de box Morgen kan Yara dan mee naar het nieuwe huis en dan kan ik de keuken schoonmaken en inruimen en dan de dozen weer meenemen om andere spullen in in te pakken. Donderdag gaat vriendlief weer werken, ik zal kijken wat ik zelf kan doen aan schoonmaken, verven en opruimen en dan hopelijk het weekend al de meubels die bij mn pa op de zaak staan over. Yara ligt al weer een half uur op bed maar ik hoor af en toe een flinke kreun en zucht, moet dus nog ff diepen slapen Vriendlief is nog met vrienden in het nieuwe huis, aan de ene kant vind ik het lullig om weg te gaan als andere druk bezig zijn in mijn huis maja ik heb een kleine meid waar ik aan moet denken gelukkig snappen ze me aangezien ze zelf een zoontje van 2 hebben
Hier weer een druk dagje gehad vandaag. Wezen werken en toen meteen naar huis, mijn moeder en de kindjes ophalen en naar mijn moeders huis, koken en daar lekker mee spaghetti gegeten. Kindjes even daar gebleven, want papa moest overwerken, zodat mama lekker kon gaan boksen op de sportschool. 20.45 kindjes weer opgehaald naar huis en lekker in bed gelegd. Manlief nog steeds niet thuis en zo Lise de laatste fles geven en ook maar mijn bedje in. Hopelijk slapen ze morgen beetje uit.... Gisteren heeft Lise de eerste inenting gehad voor het RS virus. Deze krijgt ze nu elke 4 weken tot eind april. Ze had nu de laagste dosis 100 mg en deze koste gewoon 1000 euro (blij dat we dit niet zelf hoeven te betalen!!). De volgende keer krijgt ze weer iets meer naarmate haar gewicht stijgt. Ze was deze week ook maar 40 gram aangekomen dus dat was ook al niet zoveel. Gelukkig heeft ze niet zoveel last van de prikjes gehad. Even nog wat ik heb onthouden van vele pagina's teruglezen. Vagans: zag mooie foto's van jullie nieuwe huisje langskomen, heerlijk zeg!! En wat fijn dat Yara een nachtje heeft doorgeslapen dat heb je echt nodig soms. Guusje: zag dat heet helmpje was aangemeten. Hopelijk heeft hij er niet zoveel last van. Succes iig en hopelijk komen er snel goede uitslagen van de verdere onderzoeken hmmmmmmm, en nu weet ik het toch echt niet meer, Zag iets langskomen over draaien, hier nog niet echt ze duwt zich nu op haar zij maar verder komt ze niet. CB advies: hier geven ze veel tips en adviesen aan jou wat je ermee doet, maar als je erom vraagt geven ze goed antwoord Fijne avond allemaal, ga nog even tv kijken en dan lekker naar bedje toe!!
Hier hadden we vandaag spruitjes gegeten. Kleine portie apart gehouden voor Gabriël om te kijken of hij dat ook lust. Nou dat gaat er sneller in dan een portie worteltjes
Yvon: 1000E? Jeetje, maar goed dat je dat niet zelf hoeft te betalen Wel fijn dat ze er bijna geen last van heeft! En jij bokst ook? Super joh, lekker intensief is dat he! Monika: Haha, sneller dan worteltjes! Hopelijk blijft dat zo haha. Ik vind ze ook niet vies meer hoor, maar vroeger moest ik ze niet Vagans: Klopt, jij hebt een klein meisje waar je aan moet denken.. dus als jij af en toe niks doet geeft echt helemaal niks! Wel fijn dat de keuken nu al zover klaar is en jullie bijna over kunnen! Ego: Vanmorgen was Luca om 05.30u al wakker.. (en bedank papa ) maar heb hem de speen gegeven en zo sliep hij nog lekker tot 08.00u. Flesje gedaan, zelf gegeten en om 09.00u zijn we weer lekker gaan wandelen. Dit keer klein stukjes omdat vriendin moest gaan werken, maar zijn er toch even lekker uit geweest. Ga nu Luca even lekker fruit geven en in bedje doen.
Gravid, ja niet normaal he 1000e, schrok er ook even van. Gelukkig hoeven we het niet zelf te betalen, maar nu begrijp ik ook waarom ze niet alle baby's preventief inenten, maar alleen de risicogroepen. Ja, ik boks ook, echt supergaaf. Ben nu 1,5 maand ongeveer bezig op de sportschool, eerste 3 lessen voornamelijk de techniek geleerd en nu dus ook echt mee boksen, dus echt supergaaf en superintensief. Heb het gevoel dat ik ook echt iets gedaan heb, beter dan al die groepslessen of fitness wat ik eerst deed!!