Yvon: Ja inderdaad, anders word het niet te betalen! Maar boksen is wel stoer ja!! Ik doe het dan niet bij de sportschool, maar thuis via een workout training 'spel'.. met coach enzo. En zelfs dat vind ik echt intensief. Krijg ook eerst alle basis technieken en dan ga je verder, is wel gaaf! Voor zover ik nu kan zien ist zelfde als op sportschool, alleen dan thuis. Tja, enige verschil met sportschool is dat je 'moet' gaan, en ik kan spijbelen Maar probeer het toch elke dag wel half uurtje tot uur te doen. Luca ondertussen lekker op bed, al een uur sowieso. En hier word het erg doknker en regent het volgens mij al. Niks an, moet lampen gewoon aan hebben!
Mag ik even gillen Gisteren in de auto hadden we liedjes van Piet Piraat aan staan, Luca is dan helemaal rustig Maar nu loop ik al de hele dag met: soep soep soep met sliertjes in mn hoofd.. *zucht*
Yvon tjee wat een geld! Snap gelijk waarom ze niet preventief inenten. Moet je trouwens eens nagaan wat al die gewonen vaccinaties kosten. We betalen veel voor onze zorgverzekering, maar we krijgen er ook wel wat voor terug. Fijn dat jullie meisje hiervoor in aanmerking komt! Wanneer moesten jullie nu weer naar de arts? November? Of zit ik er nu helemaal naast? Vagans Whaa! Wat gaat jullie huisje snel! Heerlijk!!! Het is een intensieve, maar ook leuke tijd. Trek je niet te veel aan van wat andere denken. Jij bent moeder en probeert alles zo goed mogelijk te doen. Ik vind het knap van je! Gravid fijn hè die kinderliedjes.... All vanmorgen weer op pad geweest om het helmpje aan te passen. Dit keer kon ik veel dichterbij terecht. 10 Minuten i.p.v. 30 minuten rijden. Joepie!!!! Even een vraagje; wie van de kindjes slaapt er ook nauwelijks tussen de voeding van 19.00 en 23.00 uur? (ik doe hem hiervoor in bad, voeden, knuffelen en dan bedje in). Wij worden soms knettergek dat we geen avond voor onszelf hebben. Weet gewoon niet hoe ik het patroon kan doorbreken. Nu moet hij bijvoorbeeld ook slapen. Maar hij ligt al 20 minuten te jammeren. Ben al bij hem geweest, maar krijg hem gewoon niet stil. Echt om moedeloos van te worden...
Hoera, hoera! Ons manneke heeft zich erbij neergelegd. Hij is stil!!!! Maak hier even een vreugde dansje hoor!
Volgens mij slapen alle baby's rond deze tijd zo'n beetje het klokje rond. Lijkt me zo heerlijk om 's avonds weer voor mezelf te hebben! 's Avonds is hij namelijk ook gewoon erg jengelig, omdat hij moe is, maar gewoon echt niet wil slapen.
Guusje: Fijn zeg dat je nu 20min korter hoeft te rijden er voor! En ja, heerlijk die kinderliedjes Wat betreft slapen kan ik je niet mee helpen, Luca krijgt hier om 19.00u zijn laatste fles en gaat dan 19.30u bedje in en slaapt vrijwel direct. Ga hem zo zn fles maar weer eens geven.. en dan zelf ook even eten en de afwas doen.
Monika Nee het schijnt niet echt op te houden hier.. Mogen we eindelijk genieten dan is het nog met mate en met haken en ogen.. Tja of ik genoeg BV heb die twijfel is bij mij ook al opgekomen maar wil er niet teveel aan denken; het voelt namelijk alsof ik tekort doe en het niet goed doe. Kan dat niet uit mijn hoofd zetten. Maar het vermoeden van het CB is gewoon dat ze de borst niet wil of er niet genoeg uit pakt. Het kan de sprong zijn of een dip maar ze drinkt haar flessen wel goed en ze slaapt ook na de voeding maar wil haar honger overdag inhalen. Melk heb ik (volgens mij) zat want het spuit er af en toe uit met stralen.. Ze slikt ook voldoende tijdens het voeden. Guusje Ja mijn verstand zegt ook dat als ze die flessen enkele dagen pakt en nog even afhankelijk van wat de KA donderdag zegt (die belt dan nog even) we toch geheel moeten overstappen. Haar gewicht is natuurlijk vele malen belangrijker dan mijn wens om bv te blijven geven. Maar toch zorgt het voor zorgen en tranen.. Ik bedoel niemand persoonlijk waar dan ook maar er zijn genoeg vrouwen die zoiets hebben van donder maar op met die BV ik doe het niet of wil het niet. Misschien hebben die zat melk en loopt het als een tiet (grappige woordspeling) als ze zouden voeden.. maar mij.. nee mij is het weer niet gegund.. En ik wilde enkel maar die 6 mnd volmaken of dit jaar als het zou lukken.. Daarna was het op voor mij want ik ben zelf ook gewoon helemaal op.. SQ Haha dat omdraaien klinkt bekend, ook hier een dagtaak. Ze kan dan wel terugrollen maar is vaak te lui en rolt zo op haar buik dat ze tegen de spijlen aan zit v.d. box of bedje en heeft dan niet door dat die kant niet gaat om terug te draaien. Plus ze spuugt enorm veel als ze op haar buik ligt dus wil haar vaak terugleggen. guusje Sinds Jaylin aan de flessen zit al geen avondvoeding meer. Ja 19:00. Meisje is zelf zo dat ze na 20:00 NIKS meer wil behalve bed, bed, bed, en nog een bed!! Heerlijk die avonden voor onszelf, dan komt je echt goed tot rust. Ik kan vaak overigens ook niet tot later dan 21u30 mijn ogen openhouden hoor. Hier Gisteren begonnen met fles erbij geven. Ja ging er helemaal in dus die 180 alleen de laatste slokken gingen wat langzamer. Vanochtend ging die fles na de BV er ook prima in. Zo gaan we even door tot morgenochtend, tussen 9 en 10 belt de KA en dan even overleggen wat verstandig is en of ze haar evt eerder wil zien dan 10 november. Vanochtend lekker naar de fysio geweest die heeft het weer heerlijk losgemaakt in mn ruggetje. Jaylin meegenomen want wilde s-ma niet lastigvallen. Ging prima zo. Jaylin lag lekker te brabbelen terwijl mama lag te ontspannen. Gisteren even naar het huisje van de oma van vriendlief gegaan. Dat staat nu meer als een jaar leeg omdat er al een jaar onzekerheid was of ze van het tijdelijke ouderenhuis naar een permanente bezetting zou gaan of terug naar huis. Deze week was de kogel door de kerk en het mensje mag naar een semi-zelfs. Appartement in het bejaardentehuis midden in de stad. Dus ze kan elke dag heerlijk shoppen. Maargoed haar huisje moest dus leeg, morgen kwam het grof vuil en er mocht maar liefst 1 meubel buiten. Alles is 20 jr oud en moet dus echt weg. Wij gingen even met zijn viertjes (mijn mams was er ook) om te helpen sjouwen want s-ma en haar vriend zijn al op leeftijd. Nou bleek dat s-ma totaal geen idee had van hoe en wat. Ze dacht meubels eruit en opleveren die handel. Nouu dat huis zag eruit, blijkt dus dat omaatje een fobie had voor alles wat te maken had met openingen, ramen, deuren, kasten, brievenbus, meterkast noem zo maar op. Ze had alles dichtgeplakt met tape en plakband en dan te bedenken dat de artsen eraan dachten het mensje terug te sturen ondanks dat wij erop stonden dat ze werd opgenomen! In 1 jaar is er veel verrot geraakt in dat huisje, de fundering en vloer is helemaal rot, achter het behang de schimmel. Mensje heeft er 20 jaar gewoond en erg erg slecht voor zichzelf gezorgd. Dusja uiteindelijk waren we daar iets langer dan even. Veel meubels op de foto gezet want ja een gek komt er wel gratis om via i-net hoor! Grof vuil komt namelijk voor huuropzegging welgeteld nog 2 keer en dan mag je een halve kubieke meter buiten zetten.. en de 2e keer alleen elektra.. De poolse buurman heeft gisteren al allemaal meubels meegenomen vond ie mooi, dus waren wij er weer vanaf. En we hebben even behang staan trekken, nouja Jaylin en ik zaten in het zonnetje want wilde haar niet naar binnen. Huis zit al 1 jaar zo goed als potdicht omdat er al 6 keer is ingebroken durfde s-ma er niet zo meer te komen. Tja en wat ga je doen in een leeg huis. Dus wij hebben er een taakje bij de komende weken (hebben het nog niet druk genoeg zeker!) maar voor omaatje doen we alles, mensje tis zonde dat ze niet eerder geholpen is waar zal ze allemaal wel niet last van hebben zon oudje. Heb mijn mama lief aangekeken of ze wil helpen met behang trekken, mijn ma en mannetje zijn echte doordouwers dus dat komt wel goed. Want ja ik zit heel de tijd met de kleine dus kan weinig helpen. En s-ma en vriend zijn 60+ (vriend zelfs 80+) dus die kunnen dat niet allemaal doen al willen ze het wel. Zo ga nu stoppen want het is weer een heel boekwerk!! Ohja ik heb een kapster/visagist gevonden voor de huwelijksdag en vele malen goedkoper dan de 250,00 die ik overal tegenkwam. Helemaal super
Ohja Jaylin woog gisteren 6150 gram t.o.v. 6090 2 weken geleden. ons kleintje zit dus nog steeds in maatje 56..
Troetelbeer maar dan zit ze denk ik niet lang meer in maatje 56... Wel heel fijn dat ze weer gegroeid is! Ik herken inmiddels veel in je gevoel m.b.t. borstvoeding. Het is gewoon lastig. Je wilt zo graag... knuffel voor jou! En ik hoop dat de KA je verder kan helpen!
Troetel: Tja ik ben zo iemand die, even heel hard gezegd, zegt: donder maar op met die bv, ik doe het niet! Komt hier geen kinderen meer aan mn borsten. Kheb het geprobeerd met Lydia, was toen drama.. dus nee nooit meer. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er tegen ben. Vind het juist super knap van je dat je ondanks alles zo door bikkelt, heb ik echt kei veel respect voor! En snap dan best wel dat je het erg moeilijk vind om te moeten stoppen!! Maar van 6090 naar 6150 in w2 weken is inderdaad niet zo veel. Hoop echt dat ze het op de flessen goed blijft doen! Enne.. maatje 56, wat is dat Geniet er nog maar ff van haha. (even geintje he, snap dat je liever heb dat ze kwa gewicht groeit, en dus ook in groter maatje komt. Maar bedoel, maat 56 is ie hier allang uit.. zit in 74)
Guusje Nou gegroeid is ze niet hoor. Het lijkt alsof ze steeds magerder wordt. Ze is namelijk laatst 180 gram in 1 week aangekomen en nu 30 gram in 1 week.. dat is voor Jaylin haar doen zeer weinig. (ze kwam normaal 200 gram of meer per week aan). Ze blijft nu al sinds half augustus tussen de 5,8 en de 6 kg hangen... Dat is ook de reden voor alle zorgen en contact met de KA. Na het wegen zei ik direct al dit is niet goed en ik ben er niet tevreden mee. En de VPK was het met me eens. kleding Euhm ze heeft nog steeds broekjes aan van maatje 50/56 ookal is ze net 62 cm. Doordat ze niet veel aankwam blijft ze de truitjes van mt 56 en jurkjes mt 50 passen. Het enige is dat ze niet allemaal even makkelijk meer over haar hoofd gaan zegmaar. Als ik 62 aantrek is het een soepjurk.. ach wel een voordeel ze had nog geen jurkjes mt 62 hahahaha.. Gravid Ja ik denk dat ik gewoon echt mn tanden erin heb gezet en zoiets heb van doorzetten maar. Ik vecht er voor. Zijn er genoeg die, als ze in mijn schoenen hadden gestaan, misschien in de kraamweek al hadden gezegd bekijk het maar. Maar nu heb ik ook wel zoiets van ja ik heb het toen niet voor niks kei zwaar gehad, niet om het nu op te geven. Gewicht tja ze zijn er vooral niet tevreden mee (en wij ook niet) dat Jaylin nu al bijna 2 mnd rond hetzelfde gewicht blijft hangen. Steeds een beetje bij, dan weer af etc. Kleertjes Ja ze begon maat 62 te passen maar door haar gewicht heb ik 56 maar weer van zolder af gehaald en ze paste het nog prima. Enige waar het bijna te kort is is in de lengte zegmaar. Maar in de breedte past dit nog het beste. Hier Heb sinds vanmorgen een wit bultje tussen mijn wimpers. Beetje gek, ben ook erg moe en heb hoofdpijn maargoed dat kan ook andere oorzaken hebben. Ga maar effe een dutje doen als Jaylin dat toe staat want die ligt te gillen en brabbelen in bed (van plezier dat wel)
Troetel: Vind het echt super goed van je dat je zo door gaat! Heb er echt respect voor! Whaha, Luca heeft zichzelf gevonden Hij lag op zn buik op het speelkleed, en daar zit een spiegel aan vast. Normaal vond ie dat maar een raar ding, maar ik hoor nu ineens gelach.. ligt ie recht voor dat spiegeltje, en grote schik dat ie had! Echt geinig haha. Leg ik hem net in de box, schuin.. met zn hoofdje richting rechts boven zeg maar en dan zn voetjes richting links onder. (snappen jullie et nog ) Nu is ie zo gedraaid, dat ie met zn voetjes richting rechts boven ligt, en met zn hoofdje richting links onder Meneertje draait de hele box door haha. Ga hem zn flesje maar weer eens geven
Even spammen hoor Onze vrolijke vent vandaag http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=187919&stc=1&d=1317820012 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=187921&stc=1&d=1317820055
Hier rolde ie weer op zn rug, vond ie best lachwekkend http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=187922&stc=1&d=1317820112 En zo heb ik nog tig foto's gemaakt vandaag haha. Ik ga hem gauw fles geven, voor ie driftig word
SQ: Dank je! Ja is echt heerlijk ventje.. super genieten zo! (jij hebt trouwens precies 1000 meer berichten viel me ff op haha)
Gravid: wat een heerlijk mannetje heb je toch. Echt een heel ondeugend koppie Troetel: wat een gedoe toch weer. Ik heb zelf nooit bv gegeven maar ik snap je keuzes. Moet behoorlijk heftig voor je zijn, vooral als het gat om de gezondheid van je kleine meisje Vagans: het schiet al lekker op met je nieuwe huisje. Ennu jij en je kleine meid gaan nu even voor he guusje: fijn dat je niet meer zo vr hoeft te rijden voor het aanpassen van het helmpje. Hoe gaat het met hem? Lijkt hij er last van te hebben of doet het hem niks. Misschien is het voor jullie als ouders wel erger dan voor hem. Ik zal er vast een heleboel vergeten hebben, maar mijn hoofd staat er even niet naar. Heb super veel last van mijn rug en benen, hoofdpijn en slaap al paar dagen slecht door de spanning. Daarnaast zit Lars duidelijk in een sprong. Hij drinkt niet goed, is snel geirriteerd, slapen overdag ho maar. Hoop dat het snel overgaat
Fem: Ja ondeugend is ie zeker Wat naar dat je je zo beroerd voel, en als de kleine dan in een sprong zit.. word het ook niet beter idd. Hopelijk is hij gauw er uit, en voel jij je ook weer beter! Dikke knuffel! Pff, kan merken dat Luca niet echt fit is. Heb hem om 15.15u op bed gelegd, en is nu pas wakker Normaal slaapt ie niet zo lang! Wilde mee met vriendlief naar training, maar die is nu alleen gegaan, blijf lekker thuis met Luca. Ga hem even uit bedje halen en temperaturen. En dan lekker met hem op de bank hangen!
Erg leuke foto's Gravid. Hier wel een mannetje dat erg vrolijk was vandaag, maar niet wilde lachen voor een foto. Let vooral op de tekst van het truitje (van s-mams gekregen )