Vagans: Wat balen zeg dat er een lek is en 1 deur kapot! Maaar.. super gaaf dat je van je vriend een bos bloemen gehad hebt! Guusje: Lekker dat je niet hoeft te kolven Enne.. idd, handig he zo'n smoesje Ego: Auto schoon en opgeruimd, schuur opgeruimd.. dus wandelwagen staat nu mooi in de schuur!! Heerlijk rustig dagje gehad, was echt relax! Iets voor 5 nog even naar dorp gefiets, Bambix berenkoekjes voor Luca gehaald.. vriendlief had hem gister biscuitje gegeven, en het is dat ik hem afpakte.. omdat er suiker opzat, anders was dat koekje zo verdwenen. Toen had hij hem Liga eerste stap gegeven, maar ja dat is officieel om te verkruimelen.. maar Luca vond het heerlijk, dus dan maar Bambix berenkoekjes Ook even cadeautje voor mn pa gehaald.. ga maandag lekker dagje naar mn ouders! Wilde eerst met de draagdoek gaan, maar vind ik funest voor me rug, aangezien ik 1.5uur moet reizen met de trein. En voor Luca is dat ook niet lekker, dus neem gewoon de wandelwagen mee, er zal allicht wel iemand zijn die me wil helpen trein in en uit. Zo even was ophangen, Luca fles doen om 19.00u en die lekker bed in, en dan wij ook lekker avond!
oja... yara doet weer mee aan baby van de maand, als jullie de foto echt leuk vinden mogen jullie natuurlijk stemmen
Vagans: Zal zo ff kijke Ego: Lekker relax avond! Luca lag om 20.00u in bed, sliep bijna gelijk. Ik ff wasje opgehangen, vriendlief en ik samen (ja ja, samen! zowaar maar wel erg lief!) de afwas gedaan.. en toen lang leve videoland op tv, hebben even filmpje 'gehuurd' en lekker film gekeken. Er was toch niks op tv, dus dan maar film via videoland. Hebben Rien À Declarer gekeken, Over de Frans-Belgse douane. De ene is een Belg, de ander een Fransman, maar die Belg kan Fransen niet uit staan.. en treft het dus niet de de Frans met zijn zusje is. Dan komen ze samen in een internationaal team en moeten ze samen de grenzen bewaken.. en zo worden het vrienden bla bla. Maar is komedie film.. dus was lachen gieren brullen haha. Nu nog ff cabaret aant kijken en dan zo lekker bed in!
Nou vandaag niks niet lekker uitgebreid reageren.. Zat lekker op ZP, was aan het lezen krijg ik ineens een telefoontje Jullie weten allemaal dat ik ruzie had met mn mams? Die heeft vandaag een zware hersenbloeding gehad. Ligt in kritieke(nu vitale functies stabiel dus kan thuis slapen, bellen als het mis gaat..) toestand op de IC. Hele dag bij geweest, morgen weer heen. Heleboel maars en misschiens, denk dat ze er niet meer uit gaat komen eigenlijk.. Duimen jullie voor haar? Ze is pas 51.. Pffffffft echt ontzettend k*t dit, en dan nog ruzie ook, echt heel erg.. Hopen dat ze de nacht overleeft, het kan allemaal zo omdraaien namelijk, is geen peil op te trekken. xxx
Kwabbernoot wat vreselijk.... Ik bid dat het allemaal goed mag komen! Probeer morgen tegen haar te praten, dat geeft jou hopelijk rust. Meis heel veel sterkte. Ik denk aan je!
@ Kwabbernoot: Meid heel veel sterkte toegewenst! Dikke knuffel! Hier: Gistern waren mn ouders naar een verjaardag, Yara lag zich helemaal overstuur te huilenboven dus die hadikff bij me op de bank gelegd omrustig te worden. Mijn hondje komt kijken en de hond van mn ouders ookmaar die wordt weg gegromd, de andere hond van mn ouders hoort diten vliegt mijn hond aan (doen ze wel is vaker ff ruzie maken) maar het ging er echt hard aan toe en ik moest dus 4 honden uit elkaar trekken. Yara was schijnbaar zo geschrokken dat ze muisstil op de bank lag... alleen iets te stil... ze vergat een beetje te ademen en begon al blauw aan te lopen! Heb dr meteen opgepakt en geklopt en toen nam ze een grote hap lucht en zette hetop een krijsen! Wat was ik blij dat mijn meisje zo lekker kon gillen!!! Ze is de hele nacht onrustig geweest en heeft lekker bij mij geslapen (we logeren bij mn ouders) Mn vader en een collega zijn al druk bezig, ik moest (ja MOEST) uitslapen omdat ik vanacht amper aan slaap toe ben gekomen maar ga er zo heen met lekkere broodjes fijne dag allemaal (ondanks het slechte weer!)
Vagans Wat een schrik! Oh ik zou me helemaal naar schrikken als mijn kleine niet meer zou ademen en zelfs blauw zou aanlopen! Goed gehandeld zeg! En fijn dat het goed is afgelopen! Slecht weer???? Hier schijnt de zon! Het is een heerlijke najaarsdag Troetelbeer hoe is het met jou? Hoe gaat het met de voedingen van Jaylin? Kwabbernoot ben benieuwd hoe het met je moeder (en jou) is. Je zult hier vandaag wel niet (veel) komen, maar we denken aan je hoor! Ik hoop zo dat het allemaal goed mag aflopen! Dikke knuffel voor jou!
Jeetje Kwabbernoot, wat een kl*te nieuws. Wij hebben dit helaas ook nog niet zo lang geleden meegemaakt met mijn schoonmoeder. Zij heeft afgelopen februari een hersenbloeding gehad en heeft toen in die week ook nog een operatie aan een aneurisma gehad. Dus ik weet wat je nu meemaakt. Zij is niet meer bijgekomen en een week later op 59 jarige leeftijd overleden. Zij was al wel erg zwak door de longemfyceem welke ze al jaren had dus ik hoop dat het bij jullie beter afloopt. Ik wil jullie heel veel sterkte en geluk toewensen in deze moeilijke tijd. Want niet weten wat er verder gaat gebeuren is heel erg zwaar.
Hallo Dames, Wat leuk een topic met allemaal Mei mama's ... mag ik me ook hierbij aansluiten? Ben mama geworden op 9 mei van een zoon Myron Mika ... Al een heleboel meegemaakt, maar dat kan ik dan misschien wel een keer vertellen. Groeten Desiree en Myron
Desi welkom! Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Wat naar dat jullie al zoveel hebben meegemaakt. Ben wel benieuwd wat allemaal. Dus vertel maar hoor! We zijn trouwens van hetzelfde bouwjaar. Leuk!
Kwabbernoot: Jeetje wat een k*tnieuws. Sterkte in dze moeilijke tijd. Vagans: je zult wel heel erg geschrokken zijn. Maar je hebt heel goed gehandeled.
Yvon: Wat een super leuke foto's zeg!! Echt hartstikke lief zo! Desi: Welkom hoor! Nog gefeliciteerd met je zoontje. Zo te lezen even oud als de mijne, ook 9 mei Vagans: Wat zul jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig heb je goed gehandeld gelijk!! Heb trouwens op Yara gestemd voor je! Kwabbernoot: Jeetje meid, schrik er van!! Wat erg zeg! Hoe gaat het nu? Heel veel sterkte, ik denk aan jullie. Dikke knuffel! Ego: Luca alweer 5 maand vandaag.. pff.. waar blijft die tijd En alsof ie het weet, wil ie alleen maar staan en zitten vandaag haha. Vanmorgen mocht ik van vriendlief lekker uitslapen, dus hartstikke lief. Toen tegen 11.00u naar voetbal, maar heb de 2e helft lekker met Luca in de auto gezeten.. was hartstikke koud buiten en voel me niks fit. Me ongi is dr weer.. en voel me daardoor hartstikke beroerd. Zijn net thuis, gelijk ff wasje aangezet.. Luca fles gedaan en die ligt nu lekker in bed. Ik ga heerlijk bankhangen met kop thee!
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven zeg Heel erg fijn. Ik ben nu bij mijn schoonouders die passen op Remus, mijn ouders hebben Dante. Schoonouders wonen dichtbij ZH dus kunnen we tussendoor even zijn. Mijn zusje overgehaald naar Nederland(die woont in engeland) en komt om uur of zeven op het station aan. Dan gaan we met haar naar het ZH, daarna terug naar schoonouders en Remus meenemen, dan naar huis. Dante blijft bij opa en oma(mijn vader & bonusmoeder dus). Moeders ziet er niet goed uit. Ze hebben haar van de slaapmedicatie af gehaald om te kijken wat de schade is. Die is dus heel erg groot.. Op dit moment is haar hersenactiviteit minimaal, ze kan haar eigen bloed nog door haar lichaam pompen en haar hart klopt nog, ze kan niet meer zelf ademen. Er is een zwelling in haar hersenstam(daar was de bloeding, hele nare plek) en de artsen willen even wachten tot die is afgenomen. Dan is er een kans van minder dan 10% dat de hersenactiviteit nog toeneemt. Als dit zo is, is de kans nog veeeeeeeel kleiner dat ze nog een "leven" heeft. Dus dan krijgt ze testen of en wat ze heeft aan hersenactiviteit en wat de kwaliteit van leven zou kunnen zijn en of we dit willen (nouja, of zij dit zou willen). Ze kan er nu ook nog een bloeding overheen krijgen dan is het meteen einde verhaal. Is nu een kwestie van afwachten dus..
Kwabbernoot: Pff meis, wat naar allemaal zeg! Weet gewoon niet wat te zeggen, wat zullen jullie het moeilijk hebben! Ego: Wat voel ik me beroerd, echt de eerste keer dat ik dat heb op de eerste ongi dag. Niks an. Luca even lekker op bed, moet eigenlijk 19.00u fles,.. ben benieuwd hoe laat ie uit zich zelf wakker word.. en anders maar even wakker maken. Ik ga zo weer lkkr bankhangen, zit niks lkkr in me vel. ff ons jochie spammen Was vanmiddag toen ik in de auto zat met hem. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=189054&stc=1&d=1318178761