Kwabbernoot, zit hier echt met een groot brok in mijn keel... Ik vind de kaart veel liefde uitstralen. Fijn dat het geworden is zoals je graag wilde. Ik heb vandaag vaak aan je gedacht. Heel veel sterkte en fijn dat je de kaart met ons wilt delen. Knuffel!
Een mooie kaart kwabbernoot. Mooie tekst ook. Vond het eendje eerst wat vreemd, maar na je uitleg volledig op zijn plaats. Sterkte.
Kwabbernoot, ook ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van een dierbare. @all --> Myron heeft vannacht weer doorgeslapen, dus geen laatste fles meer. Ik dacht gisteren ga het weer eens proberen en ik hoop dat het zo blijft gaan. Hij zit nu lekker op het KDV! Gisteren ook weer begonnen met het geven van een groentehapje, want ook dat wou hij in eerste instantie niet! Geven jullie al een koekje ofzo?
@ kwabbernoot gecondoleerd met dit grote verlies! Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd! @ Marjan ook jij gecondoleerd! Wat vreselijk zeg!! Wat een nare berichten allemaal zeg! Ik hou het hier even bij. Mijn laptop is gemaakt en zal ik in het weekend weer ontvangen dus dan kan ik weer meer meeschrijven! Liefs xxx
Desi, hier krijgt Gabriël een lange vinger tussendoor. Hij speelt en sabbelt er meer op dan dat hij echt op gaat.
Kwabbernoot: Een hele mooie kaart zo! Het badeendje vond ik, net als Monika al zei, eerst wat vreemd.. maar na je uitleg vind ik dat erg mooi! Guusje: Ja die nieuwe fase is erg leuk zo! Hij kan het nog niet heel goed hoor uit de tuitbeker, maar begint het wel door te krijgen nu. Ik doe diksap in de tuitbeker, heb er 1 van Difrax, en daar zit een fast/slow dingetje in, zodat bij de slow kant vloeibare dingen zoals water(diksap) niet te hard gaan. Dat dingetje kan ik er uit halen, voor bijv. yoghurt ofzo. En is een anti lek beker, dus ook ideaal. Desi: Fijn dat Myron weer door geslapen heeft! Luca krijgt hier af en toe een Bambix beren koekje, gisteren had hij er een kwart van op gesabbeld. Ego: Weinig te melden eigenlijk, ben niet echt fit. Ga zo de HA even bellen, om afspraak te maken voor bloedprikken voor B12. Heb aantal symptomen van B12 te kort, dus wil even zeker weten of het dat wel of niet is. Verder vandaag dus even rustig aan.. even afwas en was doen.. en verder niet.
Gravid dan ga ik me ook maar eens in die Difrax beker verdiepen! All gisteren zijn wij behoorlijk geschrokken. Kereltje lag na 1 uur en 3 kwartier huilen eindelijk om 22.00 uur te slapen (pfff echt niet leuk!). We ruimen alle spulletjes op en ik zie iets klein dik ronds op de grond liggen. Het duurde even voor we door hadden wat het was: een oog van een diertje van zijn speelkleed! Het idee dat hij het in zijn mondje zou hebben gekregen.... brrr.... krijg er gewoon weer kippenvel van. Ik ga maar eens contact opnemen met Playgro, want ik durf ons ventje niet meer op dit super leuke kleed te laten spelen.
Guusje: Jeetje zeg, dat is best even schrikken inderdaad. * Ik kijk gelijk even of hier niks op het kleed zit wat los kan* Zou Playgro ook even mailen ja, want dit mag niet natuurlijk! Wbt de Difrax beker, Bekers - Difrax Deze in het geel heb ik. Vind het een ideaal ding. Al moet je die niet tot de nok vullen, want kwam er achter dat het dan uit het lucht gaatje van de beker komt. Dus dan is ie nog niet anti lek
Gravid fijn zo'n plaatje! Weet ik gelijk welke ik moet hebben! Playgro gebeld en ik moet een mailtje sturen. Fijn zo'n begripvolle reactie. Ik had de Babydump gebeld en die moesten persé een bonnetje hebben. Euh, ik heb hem cadeau gekregen. Het was heel normaal dat ik een aankoopbon moest kunnen tonen, dus ik moest niet zeuren. Ja en het is ook heel normaal dat zo'n speelkleed stuk gaat!:x Snap het wel hoor van zo'n bon, maar verwijs me dan even door naar Playgro ofzo... Gelukkig was Playgro (tot nu toe) meedenkender!
Guusje: Fijn dat Playgro meedenkend/levend was! Sommige winkels kunnen echt zaniken ja. Ja denk zoek de beker even voor je op Had hem van me tante gehad, maar heb er nu al schik van! Ego: Pff, vrijdag ochtend naar de huisarts! Belde dan dat ik wilde dat ze naar me B12 waardes kijken, maar kan niet zomaar.. je moet eerst op gesprek bij de ha. Gelukkig!!!!!! heb ik niet me eigen ha, dus hopelijk word ik serieus genomen, en kan ik in zkh terecht om te late kijke! Luca net fles gegeven en die ligt lekker op bed, kan ik even de afwas doen. Heb al was afgehaald, die samen met nog een was gevouwen, en al 1 aan de lijn gehangen. Zo nr 2 nog aan de lijn, en dan vind ik het weer best voor vandaag!
Mn naaktmuis is dood Mn laatste muisje ziet er niet goed uit en zal ook dood gaan Mn duifje zit heel bol en is stil... verdomme, in zon korte tijd ben ik zoveel dieren kwijtgeraakt! Mn padjes, mn hoornkikker, 2 duifjes, muizen, een slang en nu ook dit weer... Zou ik nou niet goed voor ze zorgen? Hebben ze iets besmettelijks onder de leden? Ik zorg altijd heel goed voor mn beestjes, ze zijn mn alles! Ik weet dat dit in jullie ogen miss niets is ivm sommige berichten van gisteren maar mij doet het erg veel pijn en ik vind het echt niet leuk
He bah Vagans, wat balen van je diertjes. Hoop dat het niet besmettelijk is naar je andere dieren toe. Sterkte met het verlies.
@Vagans: Jeetje meid wat erg van je beestjes!! En tuurlijk is dit voor jou erg!! Iedereen heeft recht op zn eigen verdriet hoor!! @Guusje: Das schrikken zeg van dat speelkleed,zo zie je maar weer..denk je dat het veilig is @Gravid: Spaar jij die clubmunten van de Plus?? Zo ja heb je nog wat nodig?
Vagans wat verdrietig van je diertjes... natuurlijk mag je er verdriet om hebben. Het zal (hoop ik) minder intens zijn dat het verlies van een dierbare, maar het zijn wel je diertjes waar jij heel veel om geeft! Knuffel meis! Denk trouwens echt niet dat jij ze niet goed verzorgd....
Vagans: Meis wat naar van je beestjes!! Kan me voorstellen dat je er kapot van bent, als ze zoveel voor je betekenen! Wish: Ja wij sparen die clubmunten van de Plus voor Luca zijn eerste spaar project haha. We moeten er nog 7, dan is het boek compleet. Moeten nog - Ajax - AZ - Heracles Almelo - S.B.V. Exelsior - Feyenoord - NAC Breda & - NEC Nijmegen (Hebben dubbel: - PSV 3x - De Graafschap 2x - Derbiestar Eredivisie bal 2x - Kampioen schaal - Roda JC Kerkrade) Pff, wat een *piep* dag Ben zelf totaal nie fit, Luca hele dag al nie lekker in zn vel, en veel ant jengelen.. Vriendlief komt thuis,.. die heeft volgende week laatste werkdag. Kan er ook nog bij. Het is te rustig op het werk, dus ze hebben er personeel uitgegooid. Waarschijnlijk kan ie vanaf januari of februari wel weer terug, dus dat scheelt.. maar ja. Nu heeft ie dus maar ww aangevragen, en heeft alweer 2 sollicitaties de deur uit gedaan. Hopelijk heeft ie gauw weer werk! Nu is ie ff frietjes halen, hadden beide geen zin om te koken. Moet zelf nog 1 was ophangen, en dan ben ik ook klaar. Eigenlijk weer veel te veel gedaan. Maar ja, heb ik het maar weer gehad! Whaa, Luca begint de hele kamer door te schuiven.. word nu al vangen Had hem op het speelkleed gelegd,.. maar hij lag er al mooi van af. Daaaaag baby, welkom kleine dreumes
:x Ik ben boos :x Vandaag zou ik om 9 uur op mijn werk zijn voor een gesprek met de directeur. Om 7 uur mezelf uit bed gesleurd, alles klaar gemaakt, s-moeder zou oppassen en ik had manneke bijna uit bed, krijg ik een sms van de adjunct; de directeur is (nog) ziek en of ik met haar een gesprek kan hebben, mocht ook telefonisch. Ben zo boos en gepikeerd! Kon me schoonmoeder afbellen. Heb afspraken verzet, zodat ik vandaag naar mijn werk kon. Voedingen erop aangepast, zodat ik niet hoefde te kolven. En nu moet ik dus een geprek hebben met iemand die ik helemaal niet wil spreken (nasleep van gebeurtenis in verlof). Ik heb terug gestuurd dat ik vandaag wel zou bellen. Krijg ik een sms dat ze vanavond thuis is en ik dan kan bellen. Pfff, laat even iemand anders naar je pijpen dansen! Heb zin om te zeggen dat ik vanavond niet kan. Nou het lucht op om het even van me af te schrijven. Maarrre... goedemorgen allemaal!