Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden!

Guusje, wat vervelend dat het zo moet lopen. Kan je niet aangeven dat je alleen een gesprek met de directeur wil zoals afgesproken?
    Je bent niet verplicht om met de adj. een gesprek te hebben.

Gabriël heeft lekker geslapen tot kwart voor 8. Net flesje op en aangekleed en schone luier. Ligt hij nu net in de box zijn luier vol te persen ;)

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Monika, vanaf hoe laat heeft hij geslapen? Geloof niet dat die van jou nog 's nachts komt of wel? Lekker zeg tot bijna 8 uur!

Het gekke van het hele gesprek was ook nog dat het een kennismakingsgesprek was. We hebben elkaar nu al vaker gesproken, maar dit gesprek zou dan gaan over hoe ik tegen dingen aan kijk op het werk en welke veranderingen ik zou willen zien.
    Ik ga er deze week echt niet meer heen voor een gesprek. Ben geen jojo! Ik bel vanavond wel en houd het kort. Zal ook wel gaan over de organistie van morgen, want dan trouwt een collega en daar gaan we met de kinderen heen.

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gisteravond lag hij wat later in bed, half 10. Normaal ligt hij half 9 in bed.
    Maar hier komt hij al heel lang niet meer 's nachts. Echt heerlijk.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Zal overbodig zijn om te zeggen dat ik jaloers ben!:D

Zo baby is 5 maanden en ik krijg vanmiddag nog kraambezoek!:p

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahaha, ach ja. Ik kreeg 2 weken terug ook nog kraambezoek. Die wilden steeds komen en er kwam iedere keer wat tussen, maar ze zijn wel geweest :)

Ach het is allang niet zo erg als een oom en tante van mij. Die zeiden van, als je een keer deze kant op komt komen we wel kijken. Mijn ouders wonen 200 km verderop. Alle familie is geweest maar zij niet. Ach ja....

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Haha Monika, dat is idd wel erg. Ik hoop dat ze dan wel een leuke kaart hebben gestuurd.:)

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ...

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Zo! Krijg net een heel net mailtje van Playgro. Of ik het kapotte onderdeel kan opsturen voor nader onderzoek en nog wat vragen. Fijn dat ze het serieus nemen!

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Jeetje zeg, snap goed dat je er flink boos om bent!
    Zou me ook niet als een jojo laten behandelen!
    Gewoon zeggen dat je met de directeur zelf wil spreken, is je goed recht lijkt me!
    Gezellig dat je nog kraambezoek krijgt.. scheelt dat ie nog geen 1 is haha ;)
    * Fijn dat Playgro je serieus neemt en het kapotte deel wil hebben!

Wish: Oh zou ik super vinden! Stuur je wel even pbtje.

Monika: Lekker joh dat ie om 07.45u pas kwam!
    Hier ook 1 die uitgeslapen heeft haha.

Ego:
    Hier vanmorgen ook een kereltje wat uitgeslapen heeft!
    Hij lag om 19.30u in bed gistere avond, en kwam vanmorgen om 08.30u pas weer!
    Vond mama niet erg ;)
    Zat ik tegen 09.00u an me ontbijtje, belt vriendin aan.. of we mee gingen lopen.
    Eh ja best, eet wel eerst even me boterhammen op haha.
    Dacht dat ze deze week nie gingen lopen, maar 1 vriendin dus wel.. dus hebben nog heerlijk uurtje gewandeld.
    Luca daarna fruit op, en die ligt nu al bijna half uur in bed te spelen met zn muis.
    Heeft weinig zin in slapen haha.
    Ga zo ff afwasje doen en moet nog 1 was ophangen, en verder rustig dagje.
    Vanmiddag even met Luca wat boodschappen doen.. en verder nie.

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi meiden effe snel ego

Hier weer bij het cb geweest. Maelynn weeg 8120 en is 68 cm lang. Ze mag nu brood en uiteraard meer groente en fruit. Moet over op 3 flessen en ze mag ook diksap, thee en babykoekje tussendoor. Jeetje wat een veranderingen zeg na een bezoekje cb ;)
    Ben vanmiddag gestart met een halve boterham smeerkaas en ze vind het lekker :) heel erg leuk om te geven.
    Verder kan ze zitten en draaien :) en dat allemaal na die 19 weken sprong!
    Het gaat nu zo hard in een keer. Voor je het weet kruipen en lopen ze haha.

Nou hoop dat het verder na omstandigheden goed gaat met iedereen?

Liefs xxx

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lilo: wat gaat dat snel in een keer. Lijkt me wel leuk om al die veranderingen zo in een keer mee te maken. En nu ook al die andere hapjes en een flesje minder. Het echte baby zijn gaat er nu wel heel vlot af. Fijn dat het zo goed gaat met je meisje.

Guusje: ik snap dat je behoorlijk pissed off ben. Heb je je opgetut en alles en overal reening meegehouden krijg je een smsje. Ook al belachelijk dat ze met een smsje aan komen maar goed.
    Maar wel goed van playgro dat ze zo seieus met d klchtn omgaaan. Het mag natuurlijk ook helemaal niet kunnen maar toch netjes van ze

Gravid: lekker dat hij pas om 08.30 uur kwam. Lekker uitslapen voor jou. Heb je nog steeds last van je rug?

Ego: vanmiddag een doos kleertjes via marktplaats opgehaald. Ideaal en er zit nog best wat leuks bij. Ik vind het altijd weer een grote verrassing om te kopen en dan pas thuis uit te pakken. Het is niet zo dat we geen geld hebben voor kleertjes, maar ik vind het gewoon leuk om het zo te doen, we vullen het dan weer aan met nieuwe kleertjes.
    Ik heb maandag en donderdag weer sollicitatiegesprekken. Ben heel erg benieuwd. Mijn man is ook weer door naar de volgende ronde, nog een ronde te gaan n we weten of we weer trug mogen naar onze roots. hah
    Met Lars naar het cb geweest om even te laten wegen. Hij weegt nu 7770 gram. Lengte meten ze alleen bij doktersbezoeken. Doet het verder prima. Fruit gaat binnen 5 min erin. Flesjes willen niet meer allemaal leeg.(laat vaak 20 cc staan) En hij heeft elke keer last van obstipatie door het fruit. Wel zielig.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

ff snel, heb mega hoofdpijn,

Zijn druk aan het verhuizen, yara is wat van slag en spuugt veel.

Vriendlief en ik ... stja... ik stond bijna op het punt met de spullen die toch al ingepakt waren door naar mn ouders te gaan!

Mn laatste muisje knapt wonder boven wonder een beetje op, dus die neem ik vanaaf lekker mee, we slapen alvast in het nieuwe huis.

Wat wel een beetje jammer is is dat we er alleen voor staan, van tevoren had iedereen een grote mond dat ze kwamen helpen maar puntje bij paaltje komt er niemand...

naja, druk duk druk hier dus!

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fem wat super van alle gesprekken! Hoop heel erg dat je man het gaat redden, dan kun je in ieder geval daar gaan wonen waar je zo graag wilt wonen. Maar ik duim zeker ook voor jouw gesprekken hoor! Houd ons op de hoogte!
    Heerlijk die tweedehands kleertjes! Ik vond het vroeger al geweldig als er een zak van een nicht ofzo met kleding kwam en voor onze kleine man vind ik het ook helemaal leuk! Op deze leeftijd kunnen zoveel kleertjes nog goed voor een tweede ronde mee! De kleertjes die ik niet zo super vind breng ik als reserve naar de oma's en stop ik in de verschoningstas. Zo zit ik nooit zonder!;)

Vagans Het verhuizen gaat nu heel snel! Jammer dat mensen zich niet aan hun woord houden, maar jullie gaan het redden! Fijn dat je muisje weer aan de betere hand is. Praat het vanavond wel even uit met je vriend hoor! Emoties horen er bij een verhuizing zeker bij, maar blijf praten!!!!

Lilo Whoooooo! Die kleine van jou gaat ineens heel groot worden! Super zo'n boterham met smeerkaas. Jullie wilden toch niet te lang wachten met een tweede (of verwissel ik je nu met iemand:)). Dan zit je zo weer in de babytijd!;)

All Kraambezoek was erg gezellig! Heb een leuke pyama gekregen, maat 74/80 en echt een reuze ding, maar dat komt vanzelf wel goed.:D

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Pyjama maat 74/80, ahum, die draagt hij hier al een tijdje. Maatje kleiner past niet meer :)

Vagans, mensen die van alles beloven en het niet nakomen ivm een verhuizing. Goh waar ken ik dat toch van ;) Helaas komen er zelden mensen helpen.

Hier een kleine die alleen op de grond een rondje draait, hij gaat de kamer nog niet door :p

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika: Hier nog 1 in maat 74 hoor ;) en van winterjasje heb ik nu maat 80.

Guusje: Haha lijkt groot he ;) maar ze zitten er zo in!
    Fijn dat visite gezellig was!

Vagans: Wat fijn dat je muisje weer aan het opknappen is!
    En leuk he zulke mensen, die heb je er altijd bij zitten :(
    Wat balen dat het weer zo gaat tussen jou en je vriend, goed blijven praten!
    Hoop dat Yara gauw wendt aan het nieuwe huis!

Fem: Gaaf dat je kleertjes via mp hebt!
    Ik doe het ook zo hoor, gewoon 2dehands samen met nieuw!
    Maakt toch niks uit!
    Spannend van de sollicitaties!
    Ik helaas nog erg last van rug, ga morgen naar de huisarts om effe over B12 te praten, maar wil gelijk afspraak maken om naar me rug te laten kijken.
    Word het nu beetje zat.

Lilo: Gaat hard ineens he!
    Luca heeft ook af en toe koekje en diksap, en dat vind ie heerlijk ;)
    Fijn dat ze zo goed gegroeid is!

Ego:
    Vriendlief zn laatste werk dagje gehad :(
    Gelukkig is het al zo goed als zeker dat ie in januari/februari weer terug kan komen, dus die paar maandjes zijn te over zien.
    Vanavond lekker wraps gegeten, daarna is vriendlief met Luca even naar buiten gegaan, en ik heb even met trompet geoefend weer.
    Toch wel fijner haha.
    Luca om 19.30u naar bed gedaan, wij lekker avond nu.

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Gravid Ik heb ook zon onwijze last van mn rug. Ik kan Luna amper tillen en naar boven/ beneden tillen. Dr zit iets vreselijk klem geloof ik!

Vagans sterkte met je huisje en de drukte. Is volgens mij standaard dat mensen het af laten weten als ze in eerste instantie beloven te helpen.

Lilo wat gaat je meisje hard!! Wat een verandering.

Fem succes met de solicitaties! Spannend!

Hier nog niet helemaal in maat 74, ligt aan het merk. Maar tis eigenlijk voornamelijk nog 68 hier.
    Maar het gaat echt zo snel met die "kleintjes"

Stoere foto van je mannetje Gravid!

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Gravid; leuk jasje! Inderdaad net een crimineeltje. Maar wel een hele lieve.

Monika hier ook al sinds de bevalling gruwelijke rugpijn. Ik mag Lars officieel niet eens oppakken. Maar ja soms kan het niet anders hè.

Maatje; hier nog heel eventjes 68, 74 ligt klaar en winterjas is ook 80. Het gaat zo snel met de kleintjes.

Iemand nog Facebook of wordfreud?

Vagans: gelukkig dat je beesie wat opknapt. Verhuizen geeft altijd stress en ruzie. Maar blijven praten, dat is het belangrijkste. Die het in ieder geval voor je kleine meisje

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Volgens mij bedoel je meimamma ;)

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid