Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hihih foutje moet kunnen!

Idd Fem soms kun je niet anders; maar hoe doe jij dat normaal dan.
    Heb je hulp van je man of omgeving.

Verdorie mn vraagteken doet het niet dan krijg ik = HEEEEEEEELLLL IRRITANT

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meimamma, dan moet je ff ctrl shift tegelijk indrukken.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Monika en nu ga ik die toetscombi eens onthouden, want ik heb dat ook geregeld:cool:
    Welk merk pyama heb jij dan? Ik heb hem nu van de Hema, maar hij is echt mega groot!:$

Gravid stoer ventje zo! Fijn dat je vriend weer terug kan komen, maar blijftbnatuurlijk balen!

Meimamma niet te lang met je rug doorlopen hoor! Die moet nog heel lang mee! Laat de HA er even naar kijken. Soms is een paar keer fysio genoeg. Sterkte!

All whaaa, was mijn baby kwijt:$ hij lag in bed te huilen, dus ik ga even kijken of ik hem kan troosten, ligt hij er niet meer!:$ mijn hart zat ineens een halve meter hoger, net als mijn mannetje trouwens.:) hij lag met zijn rug tegen het hoofdbord!:( Hoe die daar is gekomen geen idee, maar schrok enorm! Maar gelukkig is hij weer terecht:p
    En weer een mijlpaal vandaag; hij heeft zijn voetjes ontdekt en kan nu zijn sokjes uittrekken (dat laatste is alleen wat minder...:cool:)

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier ook 1 van de Hema. Maar die heeft alleen een te grote broek nog, verder past hij prima.

Hier zijn de voetjes nog niet ontdekt. Hij kijkt ernaar en daar blijft het nog bij.

Gravid, echt een boefje zo ;) Leuke jas.

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika: Ja gaaf he ;) Gewoon bij TerStal gehaald :)

Guusje: Haha baby kwijt ;) Snap goed dat je even schrok, maar het staat er zo grappig ;)
    Gelukkig was ie zo weer terecht!

Fem: Idd lief crimineeltje haha ;)
    Hier geen Flutbook, eh sorry Facebook en Wordfreud. (dat ken ik al helemaal niet)

Meimamma: Oh dat is ook naar zeg, misschien ook eens naar laten kijken?
    Hm, moet ik zeggen.. ben vaak ook te eigenwijs, maar ga vandaag toch maar even!

Ego:
    Niet veel bijzonders te melden eigenlijk, gister avond even Lord of the Rings zitten kijken..
    Luca kwam vanmorgen weer eens om 07.00u.
    Vriendlief heeft hem fles gegeven net, en nu ligt ie weer lekker op bed.
    Ik tegen 08.30u ff naar de ha, voor B12 gesprek en me rug, dus ben benieuwd!

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    En wat zei de ha gravid?

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika/all: Hoofdpijn, duizeligheid, moe kan overal van komen zei ze.
    Kan nog van zwangerschap/bevalling zijn, maar kan ook nieuwe zwangerschap zijn (waar ik niet van uit ga, ben net ongi geweest, maar ja.. met Luca was ik ook nog ongi, dus volgens ha wil dat ook niet altijd wat zeggen) en kan dus komen door B12 te kort zijn.
    Dus heb nu heb ik verwijsbrief voor bloedprikken, wat ik a.s maandag ochtend moet doen.
    Ze gaan dan gelijk alles testen, dus lever, nieren, schildklier, suiker, B12,.. echt alles.. zodat we gelijk alles keer gehad hebben.. aangezien dat jaren geleden is.
    En dan moet ik maandag over een week terug komen, om de uitslagen door te spreken, en dan gaat ze gelijk eens goed naar mn rug kijken.
    Want ze vind het niet echt normaal dat ik eigenlijk niks kan door de pijn.
    Dit was een andere ha dan ik normaal heb, en deze neemt me erg serieus. dus ben ik super blij mee!
    Zo even zw.test kopen, om dat al uit te sluiten, en maandag de rest dus!

Ik ga Luca even fruit geven, heb de afwas ondertussen al gedaan, was gevouwen.. en zo nog 1 vouwen/weg leggen en 1 ophangen.
    Vriendlief gaat de woonkamer opruimen, schoonmaken.. ideaal ;)

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje wat een waslijst voor te prikken.
    Maar het kan maar eens fatsoenlijk nagekeken worden.
    Ben eens benieuwd wat het nu is.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Gravid: fijn dat je eens serieus genomen bent door de huisarts en super dat ze op alles gaan prikken. Tja die rug blijft ook al zo'n probleem bij jou. Hoop dat je met fysio er zo weer bovenop bent.

Wat nu als je weer zwanger zou zijn? Zou je dat vervelend vinden of vindt je dat wel prima? Natuurlijk zou het kindje welkom zijn maar ik bedoel of je er dan echt heel blij mee zult zijn?

Balen dat je vriend nu geen werk heeft maar ook wel weer fijn voor jou. Want nu kan hij mooi Luca tillen en dus jouw rug sparen.

Zo doen wij het hier nu ook. Zodra vriendlief thuis is, neemt hij Lars over. Dus in en uit de box halen, in en uit bed halen. Voedingen etc. Alleen maar om te zorgen dat ik even geen kereltje hoef te tillen.

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gravid wat fijn zo'n algehele check! Spannend om weer een zw.test te doen of niet? Super dat deze HA je serieus neemt!

Fem gaat het bij jou al iets beter? Lijkt me zo moeilijk om zo weinig te mogen/kunnen.

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika: Ja echt een hele was lijst inderdaad, maar vind het wel fijn,.. zodat ze gelijk alles eens checken!

Fem: Zou fijn zijn ja als de klachten eens minder worden, maar de ha zei vanmorgen: Hoe stom het ook klinkt, je kunt ongeacht waar de klachten vandaan komen beter gewoon doorgaan met pijnstilling, dan bij pijn gaan zitten en niks doen.
    Hm, klinkt best stom ja.
    * wbt evt zwangerschap, mocht ik nu zwanger zijn, zouden we daar heel blij mee zijn!
    Zijn na Luca bewust niet aan anticonceptie begonnen, omdat we toch erg graag een 2e kleintje willen. (en daarbij dat vriendlief 31 is, en hij na zn 35e eigenlijk niet meer papa wil worden, omdat ie dat te oud vind.)
    Laten de natuur dus gewoon zn gang gaan zeg maar, ben ik nu zwanger.. hartstikke leuk! Ben ik over aantal maanden pas zwanger, ook goed ;)

Guusje: Mwah, net ongi geweest.. dus ga er niet van uit ;)

Pff, leuk hoor.. vriendlief thuis ;) Heel de kamer staat weer op zn kop :$
    Ik ga maar even lekker naar boven.. met de was bezig.. ;)

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hoi meiden weer ff ego hoor

Ik las weer over een zw-test gravid! Spannend meid!!!! :D

Hier:

Internet werkt hier nog niet goed, ze hebben kabeltjes verkeerd aangesloten dus kan het moden alleen beneden in de meterkast staan en hebben we hier geen ontvangst.... (of naja bijna niet)

Yara heeft heerlijk geslapen! We hebben haar bedje hier nog niet dus sliepen we met zn 3e op 2 matrassen ;) Maja ook voordat we erbij lagen was zij al heerlijk in dr eentje boven in slaap gevallen :)

Vriendlief en een goede vriend van ons zijn bezig met het bed, kast en de plinten, hier buiten zijn werklui bezig met het dakterras en ik ben binnen aan het opruimen.

Morgen met behulp van mn pa en de auto met aanhanger (onze auto is nog kappot) de rest verhuizen (naja het grootste deel)

Dan moet op het laatst de berging nog uitgezocht worden, pff dat zal een hele klus zijn! naja iig gaat het wel lekker hier dus :)

Kom snel weer volgen, hoop dat ze het internet snel maken!

Liefs!

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Guusje: heel langzaamaan gaat het wat beter met mij. Ik merk dat ik weer meer kan gaan doen, ook in huis. Zo heb ik gisteren weer eens gestrken. Zo stom dat je blij kan zijn met een half uur strijken. Ik kon eerst niet eens zo lang staan en die houding aannemen. Of een stuk naar de winkel lopen in een behoorlijk tempo. Maar ik ben er nog lang niet.
    Ik mag blij zijn als ik 's avonds gewoon op de bank kan zitten of als ik 's morgens wakker wordt en niet naar de pijnstilling gelijk hoef te grijpen. Maar het zonnetje schijnt vandaag en ik probeer ook iedere dag weer het zonnetje in mezelf te vinden en tevreden te zijn met wat ik wel kan. Ik mag nu langer voor Lars zorgen en iedere stap in zijn ontwikkeling volgen. En natuurlijk verlang ik weer naar werken, winkelen en uren lang in het bos lopen maar dat gaat nu eenmaal nog niet.

Gravid: ik wil je even een vraag stellen maar ik snap als je er geen antwoord op wilt/kunt geven. Je dochtetje lydia, woont die bij jullie en hoe gaat het daar mee? Ik hoor namelijk nooit iets over haar. En daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Waarschijnlijk heb je het al ooit verteld ofzo maar heb het nog niet meegekregen.

En ik hoop voor je dat de natuur je gunstig is gestemd en je een mooi 2e kleintje wilt schenken. Spannend hoor.

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans succes met verhuizen!

Gravid, hier denkt mijn man ook zo over de papaleeftijd. Maar ik heb hem al een beetje kunnen verbuigen tot...:p

Fem, kan me helemaal indenken hoe fijn het is de simpele dingen weer te kunnen! Fijn dat het iets beter gaat, maar balen dat je er nog lang niet bent! Jij hebt dus ook gewoon echt pijn... Ga je nog een keer naar de osteopaat of een ander iets? Sterkte met alles!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Yessssssssss

internet werkt :D

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Super Vagans, dan is dat in ieder geval geregeld. Succes met verhuizen!

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dat is fijn Vagans! Vergeet ondertussen niet uit te pakken;):p

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Vagans succes met verhuizen en heerlijk dat inet wer werkt. Fijn ook dat yara zo lekker geslapen heeft

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ha dames, gisteravond geen ene puf meer gehad om online te komen :( Was behoorlijk heftig en uiteraard vreselijk druk. Het condoleren begon om 13 uur, wij waren er om 5 na 1..... en om 2 uur stonden we ongeveer bij de deur van de kerk en pas rond 20 over 2 konden we condoleren. Op een gegeven ogenblik is gezegd: tot hier mag nog condoleren en de rest moet het maar na de dienst en na de begrafenis doen, bij de koffie :$

Hefitg hoor om je vriendin zooooo intens verdrietig te zien, ze was wel heeel sterk hoor. Vermoedelijk mede door de medicatie, maar dan nog. Ik geloof niet dat ik zo sterk had kunnen zijn in dezelfde situatie.

En dan komen ze daar met broers en zussen de kist naar voren rijden, loopt dat kleine ding er achter aan en wijst: "da's Heitie", ik brak gewoon. Eerst al toen ze binnen kwam vanuit de consistorie... "Heitie", riep ze. De dienst an sich was ook redelijk hefitg. Voor ons (als gereformeerden) was de dienst wat anders dan anders met al die katholieke gebruiken. Maar wel heel warm.
    En dan... hun trouwlied "In Nije Dei".... in aangepaste vorm. Slik, ik kan er nog om janken..

OP de begraafplaats liep hun oudste ook mee met de kist als "drager", nou ja eerder als "trekker" eigenlijk, ze liep mooi voor de kist uit.

Zoo mooi hoe ze alles hadden verwoord en gedaan, maar ja.... nu komt ècht de harde werkelijkheid straks voorbij.... nu moet het ècht alleen gaan doen. Mn hart bloedt voor haar en haar kleine meisjes.

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Marjan: Jeetje meid wat moet jij het zwaar gehad hebben! Verschrikkelijk om mee te moeten maken!
    Heel veel sterkte!

Hier: Druk druk druk
    voor het eerst gedouched in het nieuwe huis en mn nieuwe vaste honden-wandel rondje gelopen :)

Yara ligt weer lekker te slapen, dan wel weer op ons bed want haar bedje komt morgen.

Morgen samen met mn vader, vriendlief en een goede vriend van ons de rest verhuizen.
    nu ff bijkomen op de bank van een drukke dag!

Deel Deze Pagina