Marjan, wat vreselijk heftig. Inderdaad begint voor haar nu echt een zware periode. Mooi om te lezen dat de dienst zo warm was. Heel veel sterkte! Als ik het goed heb heeft Kwabbernoot vandaag die inmens zware dag... Sterkte!
Marjan, wat een heftige dag heb jij achter de rug. Mijn gedachten zijn bij jullie en jouw vriendin en kinderen. heel veel sterkte!
Marjan: Jeetje meis, wat heftig zeg! Lees het met een brok in mn keel. Wat zullen jullie het moeilijk (gehad) hebben! Vagans: Fijn dat jullie nu lekker in het nieuwe huis zitten en internet het weer doet! Succes met de rest verhuizen vandaag! Guusje: Oh dat scheelt haha, hier kan ik hem echt niet 'ompraten' Fem: Lydia woont helaas niet bij mij maar bij haar vader. Haar vader is vals spelletje aan het spelen, en houd haar bij me weg. Met mazzel zie ik haar 1 a 2x in de maand, maar heb haar nu al 3 maand niet gezien, omdat ik haar vader zijn zin niet wil geven. (Moest kopie van paspoort sturen en mijn handtekening, voor aanvraag van haar paspoort.. maar dat doe ik niet, want dan heeft ie mijn paspoort en handtekening. Dus daar pas ik voor. En daar is ie boos om, hij krijgt nu eindelijk eens een keer niet zijn zin, en daar kan meneer niet tegen) Ga wel weer advocaat aan de arm nemen, want wil haar terug uiteraard. Heb me nu bijna 2 jaar gedeisd gehouden, dus me ex kan mij niks maken nu, maar ik hem wel, aangezien ik alles wat hij zegt en stuurt bewaar. Ego: Sow, weer teken van leven van mij Gistere was vriendlief de kamer weer ant herindelen en opruimen/schoonmaken, dus we hadden even geen internet. Maar sinds net gelukkig wel weer. Nee ben verder niet verslaafd hoor Ben gistere heeeel veel wezen wandelen met Luca, want als vriendlief eenmaal alles op de kop zet hier, kan ik echt niet tegen En hij kan er niet tegen als er iemand om hem heen loop dan, dus denk dat ik in totaal 5 uur gewandeld heb. Wel in stukjes, niet achter elkaar.. Gelukkig was het erg mooi weer! Nu dus weer mooie woonkamer, 1 bureau de kamer uit, dus nu weer mooie ruime kamer.. met eindelijk weer woonkamer sfeer. Vanmorgen beetje aangerommeld.. vriendlief net Luca in bad gedaan en die gaat hem nu de fles geven, kan ik even douchen.. en dan gaan we rond 13.00u naar zwager (broertje van vriendlief) en schoonzus. Zijn we al tijdje niet geweest, dus wel weer gezellig. Hun jongste is 7 weken ouder dan Luca (een meisje) dus dat is wel leuk! Meiden, fijne dag! Liefs
Marjan, sterkte! Wat een heftige dag en wat een vreselijke tijd voor je vriendin en haar kids. Vagans, fijn dat je bijna helemaal over bent, heerlijk joh!! Femmel, bij jou gaat het met je rug eindelijk de goede kant op dus, langzaamaan...vervelend hoor dat het zo lang geduurd heeft. Guusje en Monika, bij jullie alles goed met de mannen? Hoe gaat het met het helmpje Guusje? Gravid, zo jij hebt veel gewandeld...! Maar het was idd heerlijk gisteren. Ik ga straks ook wandelen, maar ze slaapt nu net weer, dus ff kijken wanneer ze wakker wordt. Maar m.b.t. Lydia, jij hebt toch wettelijk recht op omgang, ook al woont ze dan bij haar vader? Dus even los van waar ze gaat wonen uiteindelijk, mag hij je nu niet bij haar weghouden toch? Ben zelf ff wat minder op ZP. Giga druk (ons mooie meisje, ander huis eind dit jaar, andere baan aan het zoeken per volgend voorjaar, 4 dagen werken...) Het meisje is trouwens erg verkouden, de snotkorsten onder de neus en ze blaft de longen uit haar lijf, zielig hoor. Maar ze houdt zich goed en is prima gemutst . Qua bijvoeding, de wortels en peer uit potjes zijn GEWELDIG...maar zelfgemaakte wortelpuree en perenmoes...mama HOE KOM JE ERBIJ . Ga weg met die pure smaken en geef me POTJES . Ze kan zo heerlijk overdrijven, de perenpuree werkte ze dan nog gewoon naar buiten met een vies gezicht, maar de verse wortelpuree ging ze zelfs bij kokhalzen..dramaqueen .
hoihoi allemaal, was ik weer even! Ik ga morgen lekker bijlezen, nu nog druk met huis weer op orde krijgen en mijn zusje is hier ook nog, die vliegt morgen terug naar engeland(studeert daar). Gister was een supermooie dag, zal straks even kijken of ik een foto online kan krijgen van de kist, was echt heel erg mooi. Het zonnetje scheen, het was allemaal op de natuurbegraafplaats dus dat was erg fijn. Hele mooie lichtval door de bomen heen. Er waren heel veel mensen om afscheid te nemen, we hadden mijn moeder in een kapelletje gelegd met de kist dicht, mooie fotos er op en omheen en heel veel kaarsjes en bloemen erbij. Was echt super. We hebben op haar geproost(mijn moeder hield wel van een drankje, minimaal fles wijn per dag was normaal) met de fam en toen de kist naar het graf gedragen. Toen we bij het graf waren hebben mijn zusje en haar schoonzus nog iets gezegd en we hadden tussendoor haar muziek keihard over de begraafplaats(vond ze heel erg mooi.. zo was opa zijn begrafenis ook). toen is iedereen behalve directe fam vertrokken en hebben wij nogmaals getoast op haar met champagne, allemaal een half glas over de kist gegooid(ze ligt op mijn opa in het graf, opa was ook alcoholist, we zeiden al die staat bekant weer op hihi..) en nog een vol glas er achteraan, ook pakje sigaretten en aansteker, klompjes voor de goede reis en een paar badeendjes mee naar beneden. Wel gaaf hoor, paste echt helemaal bij mijn moeder. Dante was er ook bij, die vond het heel mooi en heeft ook lekker gespeeld met mn neefje. Die is hierna mee gegaan met opa(haar exman) want wilde hem niet mee naar de rest van de dag. Toen aan het einde van de middag(naja we hebben samen gegeten tussendoor dus konden eigenlijk meteen door) naar haar stamkroeg. Daar hadden we mensen uitgenodigd die haar van de kroeg kenden of iig niet goed genoeg om naar de begrafenis te komen maar toch afscheid wilde nemen of ons wilde condoleren. Ik had een wijntje op en ben toen keurig aan de thee gegaan maar de rest dacht er toch anders over.. Was opzich wel mooi maar op bepaald moment was mijn broer zooo dronken dat het echt niet meer leuk was.. Mja, tot half 11 gebleven omdat ik mn zusje niet alleen naar huis wilde laten lopen en toen kon ik ook gaan. Opzich was dat allemaal wel mooi hoor, zij had het iig mooi gevonden. Maar baalde wel een beetje, ze had zoo veel vriendjes en kreeg de meest rare verhalen te horen. Dat had ik eigenlijk liever niet geweten maargoed, was natuurlijk ook een deel van haar. Maarja, dus een mooie dag en een goede afsluiting alleen wel heel vervelend van al die rare verhalen, die had me toch een arsenaal aan mannen om zich heen Dat maakt toch dat ik er een beetje een naar gevoel aan heb overgehouden. Mja, nu de boel weer een beetje normaal laten worden, lijkt me ook heerlijk. Spreek jullie snel weer en dank voor alle lieve berichtjes van jullie! Heb ik heel veel steun uit gehaald.
Meijke hier is met Gabriël alles goed Hij wil 's middags alleen niet echt meer slapen. Wrijven in zijn ogen, dood moe zijn en nog schreeuwen dat hij niet wil slapen.
Ik heb vandaag mijn autootje geruild voor een motor Autootje werd roest technisch steeds slechter en ik wilde altijd weer motor rijden. Moet zeggen dat ik het proefritje wel met knikkende knieën heb gemaakt (degene die mijn verleden weten, weten waarom). Heb er ook geloof ik wel een half uur over gedacht voor ik ja zei. Ben blij met mijn keuze en nu steeds kleine ritjes maken en de motor weer leren kennen.
Kwabbernoot wat fijn dat jullie op zo'n mooie wijze afscheid hebben kunnen nemen van je moeder. Ik hoop dat dit afscheid je zal helpen om het verlies van je moeder een plekje te geven. Een hele dikke knuffel! Meijke met het helmpje gaat het goed. Zakt nu wel weer veel af, maar moet woensdag weer voor controle, dus dan zullen ze hem wel weer passend maken. Monika gefeliciteerd met je motor! Ik ken je verleden niet, maar volgens mij heb je geen leuke ervaring gehad met een motor als ik tussen de regels door lees. Ik hoop dat je passie weer helemaal mag opbloeien. Geniet van de ritjes (morgen is een mooie dag om een toertje te doen) en doe voorzichtig!
Ik heb inderdaad niet zo'n leuke ervaring gehad 10 jaar geleden. Ik heb daar nu nog de naweeën van. Hopelijk dat dit helpt. Ben wel alleen een mooi weer rijder. Maar het ritje vandaag was me toch wel koud.
@ Kwabbernoot: Heftig meis, nu rustig verwerken @ Moika: Feli met de motor! Hier: Hele drukke dag geweest, op de berging na is nu alles over. Heb nu een pakhuis... en nu komt het opruimen (heb daar zoooon hekel aan) ik zie ook door de bomen het bos niet meer wat ik erg vervelend vind maja. Yara heeft het heel zwaar gehad met het constante mee sjouwen en in het oude huis kon ze nergens liggen alleen in de draagzak bij mij hangen enzo, dus ik houd mn hart vast voor morgen! Nu ligt ze heerlijk in haar nog wel vol gebouwde EIGEN kamer te slapen, wat voel ik me een goede mama zeg, mn kindje dr eigen kamer gegeven Nu ff rustig bijkomen op de bank voor de tv
Vagans kan me goed indenken dat het heerlijk is om je meisje een eigen kamertje te kunnen geven! Dat pakhuis van jou wordt nog wel een paleisje. Komt goed, maar geef het en jezelf even de tijd. Succes vast voor morgen!
Meijke: Wat naar dat ze zo verkouden is! Enne.. leuk he hoe ze zo klein als ze zijn, toch wel weten wat ze wel en niet lekker vinden Wbt Lydia, ja ik heb recht op haar/recht op omgang. Maar ja, aangezien ik zo'n fijne ex heb hij mag haar idd niet van me weg houden, maar doet dat helaas wel. Kwabbernoot: Ondanks dat het erg heftig is/was, toch wel fijn dat jullie zo'n mooi afscheid hebben gehad! Hoop dat je nu alles een plekje kunt geven. Dikke knuffel! Monika: Gaaf dat je weer een motor hebt! Als je een slechte ervaring gehad hebt, snap ik best dat je even knikkende knieen had.. maar hopelijk heb je er gauw weer lol in! Zo'n ik-ben-moe-maar-wil-niet-slapen ventje heb ik hier ook Lekker eigen willetje Guusje: Fijn dat het goed gaat met het helmpje! Vagans: Snap goed dat je door de bomen even het bos niet meer ziet, en je van dat pakhuis baalt. Maar gewoon bedenken dat het strakjes lekker achter de rug is. Even doorbijten! Heerlijk dat Yara haar eigen kamertje heeft! Ego: Gister naar zwager en schoonzus geweest, was erg gezellig! Toen hun jongste wakker werd, (Meisje die 7 weken ouder dan Luca is) zette zwager haar voor Luca, en die zet het op een brullen Later nog 2x geprobeerd, maar steeds begon ie te brullen. Dus die moest haar niet haha. Waren 21.30u thuis, nog even gedronken en toen lekker plat. Vanmorgen stonden we om 09.00u alweer op het voetbalveld, Luca lekker dik in gepakt, want was ijskoud buiten. En nu sinds 3kwartier weer thuis, Luca alweer fles op, die gaat zo naar bed. Denk dat wij zo even filmpje gaan kijken, even relax zondag middag houden.
Goedemiddag allemaal! Gravid geweldig (nou ja eigenlijk niet) dat Luca al zijn mening laat horen! Wij gaan zo even naar het bos. Even ons mannetje laten zien waar wij onze trouwfoto's bijna 4 jaar geleden hebben gemaakt.
goedenavond dames, stil hier! Vandaag lekker dingen uitgepakt enzo, maar we zijn er wel achter dat we echt niet genoeg kast ruimte hebben! Dus ik ga maar ff op zoek naar nog een kast. Verder is het nog steeds een pakhuis hier!
Oja en ik heb Yara op een stukje stokbrood laten sabbelen! Ze heeft wel iets binnen gekregen maar niet veel. Ze vond het reuze interessant!
Het ik ben wakker en wil niet slapen ventje hier is met zijn 6 maanden sprongetje bezig Ach ja, nu weet ik waar het vandaan komt Hier vandaag een lekker ritje gemaakt op de motor. Eerst heel onwennig, maar nu is het al een heel stuk zekerder Ben trots op mezelf dat ik toch weer durf te rijden
Vanmorgen had Gabriël bijna een hele boterham op voor ontbijt. Daarbij een flesje van 150. En meneer zat lekker vol Waar is het ventje gebleven dat nog 8 flesjes per dag wilde drinken
Vagans idd rustig hier. Jullie zijn dus nog lekker aan het uitpakken... Lastig als je kastruimte te kort komt. Whaaa, Yara aan het stokbrood! wij hebben de grens op 6 maanden gelegd, maar als ik dit hoor kan ik ook bijna niet wachten (stomme grens ook, wie bedenkt er nou zoiets) Monika wat heerlijk dat je nu al zekerder rijdt! Het was ook prachtig weer voor een ritje! Zo een boterham als ontbijt?! vandaag vroeg ik me ook even af waar dat pasgeboren babytje is gebleven. Het is en blijft een cliché, maar kleintjes worden snel groot! Ik hoop wel voor je dat hij snel weer goed gaat slapen!
Guusje: Ja die heeft een beste eigen wil Af en toe errug irritant Maar zal nog wel erger worden haha. Vagans: Oh dat is balen dat je ruimte te kort komt. Hopelijk vind je goeie kast! Yara aan het stokbrood haha, leuk is dat he! Monika: Fijn joh dat het motorrijden zo goed ging! Enne.. boterham als ontbijt? Dan is het een vlotte jongen of niet. Dacht dat Luca vlot was, maar die hoef ik echt nog geen boterham te geven Kleintjes-worden-snel-groot-cliche: Dat is dus inderdaad zo ja Ze zeiden altijd tegen me: je moet echt van dat baby zijn genieten, want dat is er zo af. En toen zei ik altijd: Ach dat zal nog wel mee vallen, maar dat valt dus niet mee Want ze zijn echt binnen no time groot! Ego: Lekker rustig relax avondje gehad, Luca lag om 19.30u in bed.. wij lekker film gekeken. Net ff lkkr gedoucht, en duik nu bed in! Morgen weer vroeg er uit, wil om 08.00u bij ha zijn.