Guusje: Denk dat ze door zijn als je net als wat Monika zegt, ook iets scherps voel. Zo, meneertje weer luiers en doekjes.. zo aan het eten beginnen. Even gehakt rul bakken, dat in ovenschaal doen, doperwtjes er koud boven op, blokjes aardappel (aviko zakje) en dan geraspte kaas.. even in de oven.. en klaar! Lekker en makkelijk! Vriendlief vanavond weer training geven.. ik zorg dat na het eten alles opgeruimd en schoon is.. Luca op tijd naar bed, ik lekker even mama tijd!
Nee, scherp voelt het niet... Dan zit er dus blijkbaar nog een velletje ofzo over? Maar jullie zeggen dus dat een tandje door is als je ze echt kan voelen (scherp)? Ook al zie je ze dan dus nog niet helemaal.
Goedemorgennnn @Guusje: Jippie eerste tandje in zicht!!!! Gefeliciteerd!! @Gravid: Lekker dat je ff alleen op pad bent geweest vandaag...heeft een moeder soms ook nodig he. @Troetel: Die HApost schiet dus ook niet echt op! Hoop dat er snel iets op gevonden wordt voor je...dit is ook niks zo. Het stoeltje is er vrijdag dus laat van het weekend weten hoe Vince het stoeltje vind,zul je net zien dat mijn kind er niet in wil hahaha net zoals dure draagdoek die ik gekocht had voor hem maar ja dan gaat ie zo marktplaats weer op. @Hier: Heeeerlijk geslapen vandaag van 9.00-18.15!!!!!! Zo hee dat had ik echt ff nodig zeg Ondertussen al 2x contact gehad met mn moeder over hoe Vince het doet maar gaat super goed...vannacht lekker van 20.00 tot 7.45 geslapen en vandaag superlief voor opa en oma...ben zo trots op mn kleine mannetje!!! Morgen nog zo'n dag lekker slapen en dan komt mn vader hem weer thuis brengen...kijk ik ook wel weer naar uit hoor!
@ Gravid: Haha, Yara moet ook huilen als ik nies En ze heeft ook de koelste kamer ja, fijn voor in de zomer maar nu extra koud. maja daar heb je een verwarming voor. En mijn mond blijft open vallen van verbazing over hoe snel Luca is in vergelijking met Yara! @ guusje: Wat fijn dat guus zo goed geslapen heeft!!! Hier Yara ook! (zou het in de lucht hangen? ) Schattig van het tandje! @ Troetel: Wat rot van je moeder, sterkte met de pijn! Hier : Ging vanmorgen om 08:00 maar ff bij yara kijken omdat ik het wel laat vond (en dan denk ik gelijk dat ze dood is ofzo) en toen voelde ik dat ze was doorgelekt dus maar verschoond en ja toen was ze wakker dus ook gevoed en geknuffeld Maar 08:00!!!! wauw! Heb het idee dat het komt omdat ze in dr eigen kamer ligt, niet wakker wordt van mijn gedraai en als ze een beetje wakker aan het worden is niet meteen mij ziet en aan eten denkt Worteltjes gingen er weer goed in! Morgen sperziebonen proberen! Hoor dat niet alle kindjes dat graag eten dus ga ik dat juist aanbieden voordat ze enkel dingen eet die ze heel lekker vind en moeilijk gaat worden Vriendlief morgen weer werken voor een week, wij dan voor het eerst een week alleen in het nieuwe huis! Maar ga savonds bij mn ouders eten want mn moeder gaat erwtensoep maken!
Vagans, het is ook juist zo dat als je ze alleen geeft wat ze erg lekker vinden, ze dat op een gegeven moment niet meer willen eten, omdat ze te weinig variatie krijgen. Hier lust hij dus geen wortels, maar wel boontjes, snijboontjes, spruiten en bloemkool.
Vagans: Spannend dus, voor het eerst samen! Wel super fijn dat Yara zo lang geslapen heeft!! Komt idd misschien doordat ze jou niet meer hoort. Enne.. hier krijgt Luca ook gewoon alles hoor, al vind ie het minder lekker. Wil straks niet dat ik een kindje heb wat niks lust. Vandaag heb ik hem andijviestampot met rundvlees gegeven. (potje vanaf 6 maand) Vond ie heerlijk!! Wish: Ja heerlijk is dat!! Af en toe even nodig ja Super joh dat je even lekker bij geslapen hebt! Dat is af en toe ook even nodig he!! Al geloof ik best dat je de kleine man weer graag bij je wilt hebben! Vanavond ff lekker mama avond gehad, Vriendlief was naar training.. ik even de boel opgeruimd.. Luca zn flesje, en die lekker op bed gelegd om 19.30u, heb toen paar geurkaarsjes aangestoken, en ben lekker met de laptop op de bank gaan hangen. Helaas kon ik toen niet op zp komen, dus heb eerst ander wachtwoord aan moeten maken, toen kon ik weer niet in me hotmail komen. Dus al met al heb ik vanavond nog niks gedaan. Gelukkig kan ik weer op zp nu, alleen me hotmail moet nog even veranderd. Leuk hoor een laptop, maar nu is vriendlief helemaal niet meer er achter weg te slaan.. erg gezellig dus. NOT! Maar toe maar, ding hebben we net sinds vandaag.. dus hopelijk is het nieuwigheid.. en zakt het af! Zit even film te kijken en dan lekker op tijd bed in!
@Vagans: Heerlijk dat Yara zo goed geslapen heeft!! @Monika: Geef jij hem al spruitjes joh?? Dacht dat dat afgeraden werd ivm krampjes enzo.Maar lekker dat ie het allemaal eet!!
@ Monika & Gravid: Fijn dat jullie van die goede eters hebben! Potjes van 6 maanden al! Hier krijgt ze nog maar 1 ijsblokje van 4 maanden per keer En ik maak dat eerst op dus ze zal met 6 maanden denk nog ff 4 maanden potjes krijgen, maar ach, dat loopt ze zo in!
Vagans: Ja heb sinds vandaag potjes vanaf 6 maand. Zijn iets dikker dan die van 4 maand, en dat doet ie veel beter. Die van 4 maand dronk ie zo wat, dus was echt toe an dikkere voeding.
Wow meiden, wat is het rustig hier!! Hier heerlijke nacht gehad, Luca kwam om 07.00u weer, maar na even babbelen viel ie weer in slaap tot 08.00u. Toen is vriendlief er uit gegaan, en heeft mij lekker laten liggen, wat ik erg waardeerde! Heb geslapen tot iets over 11.00u, maar was eigenlijk te lang. Ben nu helemaal gebroke, en mega hoofdpijn. Pff, denk je even lekker bij te tanken, ben je nog beroerder Nah ja, vandaag maar lkkr rustig dagje er van maken. Luca lekker op bed momenteel, vriendlief beetje aan het opruimen, en ik plof zo lekker op de bank met een boek
Gravid Ach ja wat kan ik zeggen. Mijn moeder is mijn moeder, beetje lomp. Maar het blijft je moeder he hahaha. Niks aan het dat weer nu? Echt herfst, bah! Ik kan geen kant op zo, ga niet graag naar buiten in de zeikende regen met de kleine meid. Guusje Jeej! Tandjee! Misschien dat ie nu ook wat beter slaapt s avonds en minder jengelig is, of is dat te vroeg gejuicht?? wish Hoop dat de kleine man het stoeltje wat vind. Heb hier ook even op mp gekeken maar de mensen vragen vrijwel allemaal de nieuwprijs.. Idioten, alsof ik hem dan niet in de winkel ga kopen!! Fijn dat Vince het zo goed doet bij opa en oma Vagans Wauw super dat Yara het zo goed doet op haar eigen kamertje. Is denk wel zo hoor dat babytjes beter slapen als ze een eigen plekje hebben, dat scheelt een hoop. Jaylin is ook echt op haar rust gesteld (nu al een karakter he) vaak ligt ze ook gewoon lekker wakker in bed te praten tegen de vlinders op de muur of gewoon te duimen. Tip voor het doorlekken snachts als het vaker gebeurd, maatje groter aan doen in de nacht. Jaylin lekte sinds 1 week geleden enkele nachten door, na 2 nachten maar alvast grotere maat luiers gekocht voor de nacht in ieder geval. En het werkt echt.. Geen porem zon grotere luier bij zon klein meisje maar het scheelt was en een hele overvolle luier bij de kleine meid Hier nou meiden het is wel erg rustig hier hoor! Dat kan toch niet?? Haha. Hier de hele ochtend al maagkrampen en aan het leeg lopen boven de wc.. Niet echt lekker maar moet zeggen dat het beter voelt dan de pijnen van de afgelopen tijd, waar ik nu wonder boven wonder minder last van heb.. Denk dat het t stukje taart is wat ik gisteren van vriendlief heb gejat. Ik eet de laatste tijd zowat geen snoep, koek, chips, vette zooi etc. meer dus mn lichaam is een beetje ertegen geworden denk ik. Vanochtend lekker bijgetankt samen met Jaylin in het grote bed, tegen 10-en de 2e fles en daarna even gaan wandelen met de hond. Was niet echt handig (het regende pijpenstelen) dus liep ik daar met de kinderwagen, hond en paraplu.. Zou willen dat ik dan meer handen had haha. Toen kwamen we vriendlief tegen, die kwam even iets halen voor het werk. Daarna zijn Jaylin en ik lekker onder de douche gegaan en nu ligt ze weer in bedje. Ik ga nog even wat rommelen in huis en dan over een klein halfuurtje weer fles maken en eten voor mama en dan lekker op de bank ploffen voor een filmpje is het echt weer voor! Vanavond lekker makkelijk eten (stamppot uit de vriezer) dus hoef ik daar niet teveel aan te doen, dat is weer een meevaller. Liefs
Troetel: Ja dat is ook weer zo haha. En inderdaad.. geef mij ook dat droge weer maar.. is veel beter! Naar dat je nog steeds zo'n last heb, hopelijk duurt het niet te lang meer voor je naar de gyn kan! Vanavond staat hier aardappelblokjes op het menu, over van gister, en eh.. verder week nog niet. Word beetje kliekjes avond denk
Dag allemaal! Ik kom jullie rust verstoren! Haha, nee hoor, maar het is hier inderdaad vrij stil. Heb ik ook wel een beetje schuld aan. Lees vaak via de ipad en dan vind ik het zo lastig reageren dat ik het maar laat. Troetelbeer wat ellendig dat nu je maag opspeelt. Gelukkig verdeelt je lichaam het eerlijk en doen je darmen nu even niet mee. We bekijken het maar positief! Hoop wel dat snel je maag ophoudt met lastig doen en dat je je gewoon snel weer lekker fit mag voelen! Eten hier scholfilet met waarschijnlijk doperwtjes en aardappels. Ons mannetje heeft denk toch wel iets last van het doorkomende tandje, want hij was vanmorgen een heel klein beetje jengelig, terwijl hij normaal om deze tijd onwijs vrolijk is! Maar goed als dit alles is hoor je mij niet klagen. Sommigen van jullie hebben het veel beroerder gehad!
Guusje: Sneu is dat he! Hopelijk blijft het hierbij en heeft ie niet meer last! Ego: Hier ook jengelig ventje, kwijlen.. vingers in zijn mond, rode wangen. Ik zit dat tandje echt op te wachten haha. Verder heeft ie wel heerlijk lang geslapen zo waar, dus dat is dan wel weer lekker. Net zijn fles gegeven, en nu ligt ie lekker op het speelkleed, alweer zowat op zijn buik. Die blijft echt niet meer liggen
hoi meiden! Jeetje wat stil hier! Hier ook een heerlijke nacht gehad (alweer) Yara kwam pas om 08:00 omdat ze wakker werdt omdat ik naar de wc moest Ze had wel erg veel mama honger vandaag en wilde het liefst heel de dag op schoot of rondgedragen worden, maja dat gaat niet altijd. Vanmiddag ff naar de wibra geweest voor wat klein spul en daar hadden ze ook een baby voeding bakje met een lepeltje in het deksel! Super handig! Savonds in dat bakje sperziebonen meegenomen naar mn ouders want daar ging ik erwtesoep eten En ze vond de sperziebonen lekker! en de pizzakorst ook! hahaha
Vagans: Handig is dat he.. van Nuby heb je die bakjes ook, met bestek. Erg leuke foto's van Yara! Ze doet dr mondje ook echt al goed open! Ego: Eerste berichtje op laptop haha, hij doet het eindelijk goed! Wel relax zo hoor, lekker languit op de bank Moet nog wel ff an het toetsenbord wennen, maar zal ook wel goed komen haha. Vanavond aardappelblokjes met zakje aviko groente (sperziebonen, paprika, doperwten, maiskolfjes, champignon, rundvlees) gegeten, toen Luca de fles en die na de opening van de wedstrijd Ob Odense - Fc Twente op bed gedaan. Die was hartstikke moe, dus lekker optijd bedje in. Wij wedstrijd gekeken, en zitten nu nog ff film te kijken. Heb gelachen met Luca, zat hem andijvie stampot te geven.. maar ondertussen was ie flink ant donderjagen. Had ie happie andijvie in zn mond, maar doordat ik ook niet 1 van de braafste was,. schoot ie zo in de lach dat ie heel de andijvie zo weer uit tufte haha En precies op moment dat ik foto maakte, dus was wel komisch. Moet foto nog ff op pc zetten, maar zal foto dan even showen, was echt geinig! Had daarna nog filmpie gemaakt, waar ie ook weer zo ant lache was dat ie alles uittufte, waren lekker bezig haha. Ga weer ff filmpie kijken, en dan lekker op tijd bed in. Fijne avond meiden!
@ Gravid:Lekker he, languit op de bank met laptop! Hier ook hoor! En nog een mini laptp ook dus lekker licht Nu the mentalist (nieuwe afleverinmgen) aan het kijken, vriendlief is toevallig thuis