Troetel: misschien heel stom, maar die pijn zou die niet kunnen komen van een miskraam? Misschien dat je onbedoeld of zonder dat je het wist zwanger was. Die pijn en die diaree dat heb ik ook gehad bij mijn 2e miskraam. En het klinkt voor de rest allemaal zo heftig en typisch. Trouwens ontzettend erg dat de ha je naar huis stuurt met pds. Pds kan ook heel erg heftig zijn. Maar zoals jij het beschrijft. pfoeh.
Pff fem, die reden hoor je maar wat vaak tegenwoordig, terwijl die mensen juist willen werken Gravid, lekker krom om zoiets te zeggen. Schiet ook niet op. Hier heb ik net kostelijk kunnen lachen. Ik blies Gabriël in zijn haren en hij trok me een grappig gezichtje, iedere keer weer (zie foto)
Gravid: nou dat is ook lekker zeg. Is hij dus voor niks gekomen. Tsss Monika: Wat een leuke foto. Hij kijkt er niet heel snugger bij hahaha
@ Kwabbernoot: mooie fotos, ziet er erg netjes en verzorgd uit! @ GuusjeB: Hoe is het afgelopen met de keizersnede en de uitslag van jullie mannetje? @ Gravid: Die fotos! HAHAHA Geweldig! wat leuk dat Luca al toe aan brood is! @ Fem: Beterschap en een dikke knuffel! Overgekwalificeert??? wat is dat nou weer voor onzin! Ben je TE goed voor ze? pff dom! @ Troetel: Je ziet hier nog wel een buikje (slap vel) maar verder ben ik juist afgevallen en moet ik een riem om broeken die voor de zwangerschap super strak zaten en ik daardoor bijna nooit meer droeg! Maja ik moet wel uitkijken want met de feestdagen straks zit het er zo weer aan! @ Monika: Haha, leuke foto! Hier: Vanmorgen kwam ze om 06:30, maja wij gingen gister ook eerder naar bed en kreeg ze dus ook eerder eten. Daarna nog ff lekker geknuffeld tot 09:00 (vriendlief was ondertussen al weer weg naar zn werk) Begin van de middag naar mn moeder gelopen om nog ff wat ewtesoep te eten, doggies ff daar gelaten en boodschappen gedaan. Toen ze hoorde dat ik bonen wilde eten (hun ook) vroeg ze of ik bleef eten dus ik ga dr straks weer ff heen wandelen. Meiden, ik voel me zon stuk gelukkiger in dit huis! Voel me niet zo opgesloten, kan lekker wandelen en makkelijk naar de winkels toe! Heerlijk Zon staat hier goed te schijnen, tis zonder verwarming 21,5 graden hier in huis! Mn stofzuiger was kappot dus de oude stofzuiger van mn oma geleend en ik kan je zeggen, die van tegenwoordig kunnen echt niet meer op tegen die van vroeger! Wat zuigt die goed zeg! Dus nu lekker een stofvrij huis!
Fem: Lief manneke! En inderdaad, vriendlief is voor niks gekomen! Snap zulke bedrijven echt niet. Vagans: Fijn dat je je zo happy voelt in het nieuwe huis! Ben echt blij voor jullie!! En inderdaad, vaak zijn spullen van vroeger echt nog wel goed! Ego: Luca heeft vanmiddag rond 16.30u heerlijk broccoli met kip op, ging alweer half (groot) potje op, en nog wat toetje. Ik zei tegen hem: Als je moet niesen, waarschuw je dan effe, nog geen 15min. later: Hatsjoeee .. alles onder de broccoli Ben daarna aan het eten begonnen, zodat we rond 17.30u konden eten. Hebben broccoli op met pepersausje, gebakken aardappels met ham en kaas, en een bacon burger. Smullen Daarna de afwas gedaan, vriendlief heeft Luca de fles gegeven, ik de was nog even opgehangen, en toen samen Luca op bed gelegd om 19.15u. Dus nu papa en mama lekker avond Beide even achter pc, zo gtst kijken en om 20.30u filmpie. Lekker relax avond.
zw kilo's/buikje ; Oh maar ik pas ook niet meer in mijn kleding van voor de zwangerschap, allemaal te groot. Had ook niet veel passends want was voor de zw. schap 10 kg (of meer, weet t niet meer) afgevallen. Zit nu net iets over gewicht wat ik had met 7 wkn zwangerschap. Alleen dat buikje he.. En ik heb echt giga striemen. Ik pas trouwens zelfs niet meer in zw. broeken en shirtjes. Maar baal gewoon want ik had zoiets van afvallen die hap en dan pas nieuwe kleren kopen en in de tussentijd wat bivakkeren. Maarja komt er nu dus op aan dat ik weinig kleding heb en eigenlijk nieuw moet gaan kopen omdat ik niet afgevallen ben wat ik wil voordat het kouder werd Fem Hm daar had ik nog niet aan gedacht een evt. miskraam. Maar ik heb maar 1 dagje aan de diaree gezeten hoor (deze week) en had de dag ervoor taart gegeten waarvan gedeelte fondant niet echt meer goed was volgens mij. Dus ik weet niet echt wat het is.. Raar zeg van die sollicitatie, wat ze tegenwoordig ook weer verzinnen. pff! Gravid Raar van die sollicitatie van je vriend, idd blij maken met een dode mus schiet je niks mee op. Vervelend hoor. Vagans Fijn dat je je zo goed voelt in je nieuwe huis, kan het me helemaal voorstellen. Geniet maar lekker Als ik iemand vergeten ben, sorry. Mn hoofd is een beetje overvol!! Hier Vandaag had ik heel wat plannen. Maar om 14:00 werd ik gebeld door s-ma dat ze niet meer in haar huis kon komen. Ik die kant uit gegaan met Jaylin (die net in bed lag) en idd voordeur zat klem ofzo. Nou paar keer tegen gebeukt, kreeg het idee dat hij op de knip zat. Vermoeden: hond had hem op de knip gesprongen, ofzo.. Paar keer flink kracht gezet, niet gelukt.. Mannetje gebeld en s-ma maar meegenomen naar ons thuis. Daar heeft ze effe lekker genoten van Jaylin en gelachen dat ze hebben, leuk om te zien hoor. Toen mannetje thuiskwam is hij effe gaan kijken en inderdaad, hond had waarsch. knip erop gesprongen oid. Ook hij kreeg hem niet open en iets door de brievenbus doen om hem open te krijgen had geen zin want de knip moest omlaag.. Via achterkant gekeken (ze woont op flat, 1e verdieping) dus manlief op ladder, heel de flat koekeloeren natuurlijk.. Via daar niks mogelijk want daar konden de hond en kat komen. Uiteindelijk keukenraam ingeslagen en mannetje naar binnen geklommen. Knip zat er werkelijk HELEMAAL op! Hoe dat beest het voor elkaar heeft gekregen, raadsel! Hij mag daar ook niet komen maar hij krijgt de deuren open en kunnen geen ronde knoppen op ivm reuma van s-ma. Gevolg: we zaten pas om 18:30 thuis en moesten nog eten en we zouden vanavond naar babydump gaan kinderwagen kijken. S-ma was zo lief om eten te bestellen en verder werd het maar een bankhang dagje.. Zometeen op bed nog filmpje kijken en was opvouwen en morgen weer een redelijk drukke dag Liefs
Troetel: Oh (niet) slimme hond dus!! Gelukkig is het goed gekomen, alleen jammer van het raam natuurlijk maar je moet wat! Hier Terminator Salvation aan het kijken, wel geinige film, en zo lekker bed in.
@ all wat lief dat jullie het mooi vonden! Echt fijn om te horen. Hoop dat ik morgen even de kans heb om uitgebreid te reageren, moet nu weer even aan de was en dan mn bedje in. Remus kan trouwens sinds 2 weken van zijn rug naar zijn buik draaien (buik naar rug kon hij al hele poos, vanaf 8 wkn). Hij heeft nog niet helemaal door dat je dan kan rollen maar ook niet echt interesse in. Meneer heeft namelijk zijn zinnen gezet op kruipen. Hij draait dan naar zijn buik en gaat echt helemaal los, spartelen joh. Maar hij komt nog niet vooruit tot zijn grote frustratie Heb een filmpje van mn kids van net(onder de link). Ik heb echt helemaal dubbel gelegen! Ik had Remus op het kleed te spelen gelegd en Dante ging ernaast liggen, die ging hem wel even leren rollen. Nja, ze waren lekker aan het spelen dus maar even naar boven om de was rond te brengen. Met de deur open want dan kan ik het wel horen als er iets mis gaat. Toen riep Dante helemaal blij "mamaaaaaaaa kijk eens wat ik Remus heb geleerd!!!!!!!!". Dus ik naar beneden, hoorde allemaal rare geluiden (een heleboel gegiechel en ge-pfrrrrrrrrrrrrrrrrttt) Kom ik daar, liggen ze met zn 2en hoor.. Ooh hilarisch! http://www.youtube.com/watch?v=G43y-QLAYhU **let vooral niet op mijn gegiechel, zooooooo irritant maar t filmpje is te leuk om daarom niet te laten zien** Nou, nu echt snel even de was weer doordraaien anders komt er niks van. xxx
Guusje, oh meid wat een spannende dag gister. heel erg bedankt alvast voor het stemmen Gravid leuke foto ! femme heel veel sterkte en hopelijk valt het mee.lief mannetje ! Troetel, hier ook nog steeds in gevecht met de kilo's, ben er al 10 kwijt moet er nog wel meer,maar weet dat het 9 maanden kan duren dus eet gezond en kijk er niet veel naar om.heb het idee dat het bij mijn eerste veel sneller eraf was, zat toen zo onder mijn startgewicht. Vagans goed te horen dat je je een stuk gelukkiger voelt. kwabbernoot leuk hoe hij hem zo na doet hihi Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn kleine meid !
Een hele goede morgen allemaal! Gisteren goed nieuws gekregen! Ons mannetje heeft waarschijnlijk geen stofwisselingsziekte! We zijn zo blij en zo enorm opgelucht! In het bloed is niets gevonden alleen in de urine wat verhoogd eiwit, dus dit laten we nog een keer onderzoeken, maar het hoeft niets te betekenen. Daarbij heeft eiwit te maken met je energie huishouding. Ons kindje wordt dus gewoon niet erg ziek en de kans dat we hem voortijdig moeten laten gaan is nu ook niet meer aan de orde. Dat laatste maakte me echt kapot. We hebben nu Motillium tegen het spugen gekregen en gaan op zoek naar kv tegen reflux (iemand ervaring mee?). Zijn helmpje is gisteren ook weer aangepast en het begint al mooi rond te worden. Op deze leeftijd groeien de hoofdjes het hardst dus we zijn goed bezig Oh hij woog gisteren 8370 gram en was 70 cm lang. Hoofdomtrekt blijft stabiel op de 1+lijn zitten. Voel me nu alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden, maar de spanning van de afgelopen 8 weken moet er even uit. We zijn zo enorm blij!
Guus: wat een super goed nieuws. Wat zullen jullie opgelucht zijn en blij. Ik ben heel erg blij voor jullie. Kwaabbernoot: beetje late reactie maar aan de foto's te zien is het een hele warme dienst geweest. Nogmaals heel veel sterkte met dit verlies en als ik zo kijk naar het filmpje van je kids, moet je wel enorm genieten van die twee. Wat een schatjes Vagans: het doet me goed om te lezen dat je het zo fijn hebt in je nieuwe huis. Lekker van genieten samen met je kleine meid en je vriend Hier: Vanmorgen wezen babyzwemmen. Lars vindt dat altijd super fijn. En als je hem zo ziet genieten en lachen, dan lach je vanzelf mee. Gisteren zwaar gesprek gehad met mijn man over ziektewet, stoppen met opvang, stoppen met werken, ontslag en wel of niet verhuizen. We zijn er nog niet over uit, maar dat het zo niet verder kan is ondertussen wel duidelijk. Helemaal omdat mijn been ook nog eens de helft van de tijd weigerd. Hoort allemaal bij mijn rug en het lek wat in mijn liquor heeft gezeten, maar we zijn nu bijna een half jaar verder en ik kan wel veel meer dan eerst, maar het blijft zo minimaal. Pfff zo de balen van. Ik jank om alles. Maar goed, vandaag weer een heerlijke zonnig dag. Ik ga lekker de bossen in.
Guusje: Meis, wat ben ik blij voor jullie!! Wat zullen jullie je opgelucht voelen! Hopelijk werkt de Motillium zodat het spugen ook weer minder wordt. En zo fijn dat zijn hoofdje alweer mooi ronder word! Kwabbernoot: Haha wat leuk die 2 jongens! Zo leuk hoe Remus Dante na doet! Denise: Bij mn oudste heb ik er ook een jaar over gedaan voor ik onder start gewicht zat, dus maak me er nu an de ene kant ook nie zo druk om. Ego: Whaaa wat heeft Luca Vanacht was het weer 05.15u dat ie kwam. Oke, hij slaapt nadat ik hem de speen geef (hij krijgt dus echt geen fles van mij 's nachts ) wel weer verder, maar toch.. dit deed hij nooit. Maar goed, an andere kant.. hij sliep daarna weer verder tot bijna 09.00u, dus mag dan nie klagen Net bordje pap gegeven, en nog 100cc melk dr achter an, en nu is ie met vriendlief ant ouwehoeren. Ik zit lekker an ontbijtje, ga zo Luca maar ff fruit geven. Vandaag geen plannen, Vriendlief moet om 13.00u weg, kleintjes hebben wedstrijd.. om 14.30u pas Echt laat! Wil eigenlijk wel mee, maar we moeten hier om 13.00u weg, en zijn dan pas tegen 18.00u thuis. Vind ik eigenlijk te lang voor Luca. Die zit dan hele middag in stoeltje en in wandelwagen, kan er geheid van op aan dat ie ga drammen als het te lang duurt naar zn zin. Dus blijf ik maar thuis. Vind dr niks an, hele middag in me uppie, sta liever met Luca bij voetbalveld,.. maar ja.. hopelijk ist maar 1 keer. Ik denk dak me vanmiddag lekker op de bank nestel met laptop en mooie film.
Fem: Wat naar allemaal meis! Hoop zo dat het gauw allemaal goed komt! Dikke knuffel! Fijn dat Lars het zwemmen zo fijn vind! Veel plezier in de bossen, je hebt er inderdaad mooi weer bij!
Guusje wat zal dat een opluchting zijn zeg! Fijn dat het goed gaat met het helmpje! Fem sterkte met de beslissingen die jullie moeten nemen. Gabriël had hier vanmorgen (half 9) een volledige flesvoeding pap op 180/6 met 6 eetlepels pap. Het ging snel op! Hij kwam om 12 uur weer en heeft toen gewoon een flesje gehad omdat ik in de stad liep. Vanmorgen heerlijk wezen schoppen in de stad. Voor mezelf een truitje, spijkerbroek, sokken en een paar schoenen. Voor manlief een t-shirt, 2 blouses, sokken en schoenen. Hadden we echt nodig. Gabriël in de stad nog een flesje gegeven en die ligt nu lekker te slapen. Nu ga ik eerst ff wat eten want ik heb honger!! Na ontbijt niks meer op
Monika: Super is dat he, als ze zo pap eten! Luca vanmorgen ook pap gegeven, maar moet ie echt nog an wennen, dus niet het hele bordje leeg. Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Hier saai met een hoofdletter S! Vanmorgen echt werkelijk niks gedaan.. en nu is vriendlief weg, Luca op bed.. en ik zit te vervelen. Ga zo maar ff Sims spele denk. Bleh, saaie dag.
Meiden, bedankt voor het meeleven. Ik besef nu echt wat een spanning het ongemerkt meebracht. Krijg ik net zonder briefje of mailtje ineens een nieuw speelfiguurtje voor aan het speelkleed van Playgro! Ik ben er heel blij mee, maar vind het wel een beetje gek. Monika lekker geshopt dus! Soms heeft een mens het gewoon nodig! Kwabbernoot super filmpje! Dan zijn broertjes/zusjes wel heel cool! Fem zwaar gesprek dus... Ik hoop dat jullie een goede beslissing kunnen nemen. Wens jullie daarvoor alle wijsheid, maar eigenlijk moet jij gewoon weer helemaal beter worden! Gravid ik vind dat zo gaaf dat ze met een speen tevreden zijn! Hier is het 's nachts gewoon: eten, NU! Heb je geen zin om met Luca even naar buiten te gaan? Het weer is echt super (hier althans). Ik werd er helemaal vrolijk van; kreeg gewoon weer zin om te gaan werken, zat zelfs al aan gezinsplanning te denken oh, ja het is herfst i.p.v. Lente!