Ja vind ik ook! Ben er heel blij mee, want het kleed is echt super. Snap alleen niet dat ze er niet een begeleiden briefje of mailtje bij heeft gedaan. Maar goed, zou zo weer iets van dit merk kopen!
Ik heb dat ook ooit eens gehad. Weet niet meer van wat, maar kreeg ook zonder begeleidend schrijven een nieuw exemplaar thuis. Ik ben ook helemaal voor playgro. Echt super speelgoed hebben die
Guusje: Ja Luca is vanaf dat ie 6 weken was ofzo, en dus door sliep, nog nooit voor de fles gekomen 's nachts. Dus krijgt ie van mij nu ook niet haha. Ben allang blij dat ie met de speen tevreden is. En die tuft ie ook weer uit zo gauw ie slaapt, ideaal!! Super dat je nieuw speeltje gehad heb! Vind ik echt service!! Ego: Vanmiddag nog snel gegaan achteraf, Luca heeft hele middag geslapen zowaar. Ik heb lekker spelletje achter pc gedaan. Luca om 17.30u groente en toetje gegeven, die geef ik zo nog klein beetje melk. Vriendlief weer thuis, dus weer gezellie. Zo lekker pizza eten! en dan rustig avondje film denk.
Ja! Lekker felle kleurtjes en domme figuurtjes... Een spin met 6 poten?! Ze zullen een briefje wel teveel werk vinden denk ik. Wat vinden jullie van zo'n ouderwetse rieten fietsmand voor achterop? Heel onveilig, want er zitten geen riempjes ofzo in, maar ik vind ze zo leuk! Ben nu dus aan het dubben... wel-niet
Guusje: Vind ik leuke stoeltjes, maar zou er zelf niet mee gaan rijden met het oog op veiligheid. Mijn moeder heeft hem ook gehad, heb ik nog in gezeten Hier lekker avond! Luca om 18.00u nog fles gegeven, en die om 18.30u in bed gelegd. Sliep bijna gelijk. Ben nu benieuwd of ie vanacht weer gaat spoken. Wij lekker pizza gegeten, en zo filmpie kijken!
hoi meiden, sorry ff ego zit hier met een ziek meisje. vanacht heel de nacht enorme buikkrampen gehad en veel gehuild, vandaag hangerig, moe, suf en net getempt en was 39.5! ze ligt nu bij me te drinken, ik hoop dat ze snel weer op knapt en kan lachen!
Oh Vagans wat sneu! En wat slopend voor jou. Hoop dat ze snel weer opknapt! Geen tandjes in aantocht? Gravid, zelf heb ik er idd ook ingezeten. Vroeger kon dat nog tegenwoordig moet alles veilig. Ik ga denk eerst kijken hoe hij in het voorzitje zit. Als hij heel beweeglijk is doe ik het zeker niet. En nog maar eens kijken of ik er riempjes in zou kunnen maken ofzo. Vandaag weer even lekker de voetenzak in de maxi-cosi gedaan. Is toch wel lekker voor hem.
Vagans: Wat sneu zeg!! Hoop dat je meisje gauw weer beter is! Dikke knuffel! Guusje: Dat is wel een idee ja, zelf riempjes in maken.. dan is het toch ietsje veiliger. Voetenzak kan zeker wel ja! Heb al een paar weken de mummy zak in de wandelwagen, echt super ideaal! Zit ie lekker warm in. En heb hem sinds gister binnen slofjes aan.. wij hebben laminaat, dus op de vloer is het dan al gauw wat frisser. Hij vond het even wennen, gekke voetjes , maar vind het nu best. Wij zitten nog even The transporter te kijken, zo ff douchen en dan lkkr bed in. Ben hartstikke moe.
Gravid hier ligt hij nog altijd in de wandelwagenbak hij kruipt steeds naar onder, waardoor er een grote hand tussen zijn hoofd en bak kan. Ik vind het wel fijn, want hij ligt toch wat beschutter. Met het helmpje is het echt opletten hem niet te warm aan te kleden. Hier daarom ondanks het laminaat ook geen slofjes of schoentjes. Hoorde vandaag dat mijn nichtje van 6 maanden uit de wandelwagenbak op de stenen was gevallen! Dat kindje zit of ligt nooit stil. Gelukkig had ze alleen een bult, maar oh oh, wat moet je ze toch goed in de gaten houden. Nu gaat ze de buggy in, want daarin zitten riempjes!
Guusje wat een opluchting ! Goed te horen dat je weer positief bent. Fem Sterkte met de moeilijke beslissingen, dikke knuf vanuit hier. Vagans, gaat het al beter met je meisje ? Hier een vrolijk manneke..heeft het vannacht nog iets benauwd gehad maar ik geef hem geen pufjes meer, probeer zo min mogelijk medicijnen te gebruiken als het niet nodig is. Helaas gaat het poepem weer minder weer 3 dgn niet gepoept dus gister wer klysma gegeven,dit is de 4 de al dus ga van de week de ha weer bellen en afspraak maken bij de ka....hoop zo dat zijn darmpjes uitzich zelf weer gaanwerken. Verder ook positief nieuws mijn kleine man kruipt, we schrokken er een soort van omdat het al zo vroeg is naar ons gevoel, maar hij gaat nog hard ook zal er snel eens een filmpje van maken. Ik zit te twijfelen of ik de wandelwagen, ga gebruiken hij kan nog niet heel erg goed zelfstandig zitten maar in de bak slaapt hij of wil hij rechtop zitten om rond te kijken. Gebruiken jullie de wandelwagen al ?
Guusje, jeetje wat ben ik blij voor jullie!!! Denise, wat gaaf dat Kai kruipt ! Verder nog niet echt teruggelezen, waren hier allemaal geveld door de buikgriep. Ons meisje is al sinds dinsdag beter, ik ben er bijna weer, maar manlief nog niet. Meisje heeft dus geen last meer van buikgriep, maar spoken 's nachts!!! Ben MOE... Vannacht ging ze zelfs van 0.00-3.30 wakker zijn , dus lastig uitzieken zo voor paps en mams. We doen vandaag shifts, hij vanochtend slapen ik vanmiddag ofzo.
Denise whaaa kruipen!!! wat een vlot meneertje! Maar wat super de super leuk!!! Hier nog gewoon in de wagen, buggy komt als het echt niet meer past. Meijke arme jullie. Buikgriep is al zo slopend en dan gooit jullie meisje haar ritme lekker om. Sterkte ermee en beterschap!
Meijke: Wat balen dat jullie allemaal ziek waren/zijn! Fijn dat Nienke weer beter is, en hopelijk knappen jullie ook gauw weer op! Dikke knuffel! Denise: Wow wat goed van Kai!! Hier tijgert hij alleen nog achteruit haha.. dus ben benieuwd wanneer ie ontdekt dat ie ook vooruit kan Wat naar dat zijn ontlasting weer niet wil, hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid daar over en gaat het weer beter! * Wandelwagen gebruik ik al 2 maand. Die van mij kan tussen helemaal plat en helemaal recht op zitten, nog in 5 standen ofzo.. dus dat is ideaal. Hij ligt/zit zegt maar, moeilijk uit te leggen Hij zit zo dat ie wel goed ligt voor zn ruggetje, en zo dat ie wel lekker om zich heen kan kijken. Snap je En heb zo'n mummy zak, waar ie helemaal in ligt.. dus lekker warm! Guusje: Oh dat hou je lekker lang vol dan, de wagenbak! Volgens mij ben is Luca de enige die daar nooit in gelegen heeft Ja de eerste 2 nachten op onze kamer, en 2x toen we weg gingen, verder niet. Maar idd, met het helmpje kun je beter niet te warm aankleden. Ik vind het wel ideaal, slofjes.. op de vloer is het toch wat frisser, en Luca heeft gauw koude voetjes. Wat erg dat je nichtje er uit gevallen is! Gelukkig mag het mee vallen, maar je schrikt toch!! Vagans: Hoe ist met Yara? en met jezelf natuurlijk Ego: Hier weer om 06.00u, en toen om 09.00u pas weer!! Echt zo lekker Heb hem lekkere papfles gegeven, bordje wilde ie niet.. en as ie iets niet wil, dan wil ie ook echt niet Begint nu al Om 10.00u vloog er een half potje (groot potje) fruit in, letterlijk vloog. Ik had weer nieuw hapje voor hem, perzik en kiwi ofzo.. en was nogal zuur..dus denk dat lust ie nooit. Maar het was binnen no time verdwenen. En nu ligt hij alweer half uur op bed. Vriendlief en ik lekker achter pc, heel gezellig Straks even boodschappen doen, Luca in bad doen en tegen 14.30u Fc Twente kijken. Morgen misschien naar Fc Twente stadion, foto's maken met Luca, en 2 Fc Twente fleecedekens halen, en sjaaltje voor Luca. *Gisteren was trouwens lachen, vriendlief kwam thuis rond 17.00u, en ging met Luca spelen. Wij hebben hier een voetbal liggen, echt zo'n grote leren, niet zo'n kinder bal. Dus vriendlief bal op Luca zijn buik gelegd, wat doet ie Pakt zo die bal met zn handjes, til hem omhoog, en wil hem op zijn voetjes leggen!! We waren aan het opnemen, dus staat er maar mooi op haha. Was echt zo gaaf. Hadden niet gedacht dat hij die bal omhoog zou kunnen krijgen. Wel dus Ben filmpje ff ant uploaden op youtube.. (duurt al vanaf gister avond 18.00u ) dus zo gauw ik klaar is zal ik link ff neerzette hier.
Zo hang ik het lekkerst voor de tv http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=192360&stc=1&d=1319362262
Heeft het wippertje van jou geen riempjes? Als ik hier geen riempjes heb zit hij er ook zo bij denk ik.
Hoi meiden ff ego Yara had vanmorgen 39,6 dus ik denk ik zal dr een plezier doen met een lekker badje... Nou alsof ze vermoord werdt! Ze is het eerste half uur niet meer rustig geworden!!! Aangezien ze toch ook wel steeds aan dr oortje zit te plukken denk ik toch dat ze ergens misschien pijn heeft. En omdat ik dit graag uit sluit ff de HAP gebeld. Omdat ze (voor mij AL, voor hun PAS ) 5 maanden is willen ze dr ffies zien. Dus mn pa komt zo en dan worden we om 12:40 verwacht. T zal niets ernstigs zijn maar al kunnen ze me maar wat voor schrijven zodat ze zich wat beter voelt en niet 24/7 aan mij geplakt zit (kan amper naar de wc...)
o en hoe het met mij is... ik schaaf net mn duim ipv de kaas... en geen pleister te vinden natuurlijk! grrr...
Ow vagans, dat doet pijn. Als ze zo aan haar oortje plukt wil vaak zeggen dat ze oorontsteking kan hebben. Hoop dat ze snel weer beter is.