Hoi meiden Nou Yara is al weer een stuk opgeknapt! Werdt vanmorgen (na wel een drukke nacht van heen en weer lopen om te verschonen, troosten en voeden) met een lach gewekt temp was terug gelopen naar 38.2 dus das mooi! Ze kijkt nog een beetje waterig uit dr oogjes, wil veel bij mama zijn en heeft nog wel pijn aan de billen (rood en ruw) maar al met al gaat het stukke beter en hangt ze er niet meer zo bij als op de volgende foto
Een collega van mij zei vorig jaar: "dan zit je in zo'n klein wereldje met je kleintje. Heerlijk!" ik vond het toen al een gekke opmerking en weet nu dat de mama - baby wereld mij te klein is. Ik ben ook verbaasd dat ik weer zin heb om te gaan werken. Dus ik kan jullie Troetel en Gravid goed begrijpen. Alleen staat mijn baan nog netjes op me te wachten. Zal wel goed op moeten passen dat ik niet te hard van stapel loop; ken mezelf en kan niet zo goed luisteren naar mijn lichaam Zo even wasje binnen halen. Mannetje is eindelijk een beetje rustig. Ik moest hem de hele dag vasthouden (gisteren is hij de middag en avond bij mijn ouders geweest en het lijkt of hij nu even mamatijd moet inhalen de stakker krijgt het nog zwaar de koemende tijd Troetel goed dat je de gyn afspraak laat staan! Fijn dat het iet meer van die enorme pijnen zijn, maar het blijft raar... Met mij gaat het redelijk. Merk goed dat de spanning eruit komt. Dit weekend was het even geen stof.wis.ziekte, maar heb straks een artikel gelezen en ik merk dat de zorgen, onrust en angst weer om de hoek komen kijken. Even kort; wat we nu nog een keer laten onderzoeken kan alsnog een hele heftige uitslag geven... Ik probeer het los te laten, maar oh zo lastig! Maar goed, mannetje moet eerst het zakje maar eens vol plassen. Ik moet 30cc plas naar het ziekenhuis brengen, maar of hij plast niet, of dat zakje zit niet goed. Pfff heb er nu de 3de omheen gedaan en hoop echt dat hij zometeen genoeg erin geplast heeft, want ik ben door de zakjes heen...
Guusje: Meis, hoop echt zo dat alles mee mag vallen met jullie ventje!! Ik denk aan jullie, dikke knuffel! Vagans: Ah je kunt echt zien ja dat ze niet fit was. En wat een leuke foto met dat oranje bekkie Fijn dat ze weer wat opgeknapt is! Half uurtje terug gegeten, vriendlief had lekker macaroni gemaakt. Ondertussen had ie Luca pompoen met aardappelpuree en zalm gegeven.. en toetje.. dus super lief! Luca nu op bed, wij even achter pc. Al ga ik zo de boel even opruimen. Vriendlief straks om 18.00u kleintjes (nah ja, 15jarige ) training geven, ik stop Luca lekker optijd in bed, heb ik even mama tijd! Oh ja, het heeft geduurd.. onze kleintjes zijn ondertussen alweer stuk ouder.. maar de collage gaat hier de deur uit! Verwacht er niet te veel van vind hem zelf erg leuk geworden, hoop jullie ook. Maar nogmaals, verwacht er niet te veel van Het is puur alle kleintjes bij elkaar Niet te veel poespas verder.
@ Yvon: wat een droppie, lekker hoor zon bol koppie! En wat rot van je werk! Ik hoop dat je snel iets anders leuks vind! @ Gravid: Jeetje wat rot van je HA bezoek... alsof je leven meteen super zwaar en ingewikkeld is als je een kindje hebt gekregen... *knuffel* En bedankt voor de super leuke foto! vind hem echt helemaal geweldig! Voel me toch wel verbonden zo met jullie allemaal terwijl ik jullie nog nooit ontmoet heb Suc6 met de solicitatie! @ Monika: Oeee... ziek zijn heerst enorm! Ik hoop ook dat ik gespaard blijf! Ik zal voor je duimen dat je niet ziek wordt! @ Troetel: Suc6 met je kleine drama-queen! tbm: Hier komen de muuren helemaal niet op me af (miss omdat ik verhuisd ben en alles nieuw is , of naja eerder niet-nieuw in mijn geval) Ik zou het liefst ook echt nooit meer gaan werken en alleen met mn kleine meisje en de beestjes bezig zijn! @ guusje: ik hoop echt dat alles mee gaat vallen met jullie kleine ventje! Hier: Vriendlief is ff thuis Yara ligt op bed en is zowaar stil! Nu eindelijk ff mama-tijd Oja, Yara heeft Bloemkool op (uit n potje) t was wat dikker dan de wortel en de sperziebonen, ze vond het minder lekker dat de wortel maar toch is alles op gegaan (3 volle theelepels ofzo haha)
Vagans: Ja inderdaad, zo deed ze wel! Lekker raar! Fijn dat je de foto leuk vind! Vind het zelf ook leuk alle kindjes zo samen! Leuk he, zo met eten proberen Had Luca vandaag pompoen met zalm gegeven. Vond ie heerlijk, enige nadeel is dat ie lang daarna nog naar zalm ruikt uit zn mondje. En dat is echt vies Zit ff lkkr gtst te kijken, vriendlief zo weer thuis denk.. dan lkkr film kijken en optijd bed in! Heb het wel weer gehad.
Hoihoi allemaal!! Hoe is het met iedereen? Weet nog wel iets daar zal ik even op reageren, sorry als ik iemand vergeet! Vagans: wat is je meisje groooooot geworden zeg, zie het ineens! Zo op die foto's, ze is echt wel baby-af aan het worden nu!! Fijn dat het weer wat beter gaat met haar(en met jou dus, kom je ook weer een beetje aan je rust). Gravid: Wat super die collage! Ooh vind hem echt helemaal gaaf!! En wat eet jou mannetje al veel zeg! Hier 1x peer geprobeert en een hele avond een gillend mannetje gehad van de krampjes.. Wacht dus nog maar weer een maandje. En teigert hij al achteruit joh, wat een snellerd!! Lijkt me echt een geweldig gezicht! Ben benieuwd!! Monika wat naar dat je ziek word hopen dat t niet doorzet(duimduim..) Troetel Hoe is het nu met je meisje, is ze al wat rustiger op volledig kv?? En hoe groeit ze nu?(heb er vast overheen gelezen sorry!!) Guusje JJEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!!!!!!!! Geen stofwisselingsziekte!!!! *Hieperdepiep!!!!!!!* Oooh heb wel zo met je meegeleefd! Dus tot nu toe is er niks wat buiten alle margen vast uit alle onderzoeken gekomen?? En met t waterhoofdje ook niet?? Oooh hele dikke knuffel vind het zo geweldig voor je! Denise jeetje dat kai al kruipt zeg! Hier een mannetje die vele pogingen doet maar slagen ho maar.. Dus heel gefrustreerd steeds hihi.. En lekker joh, dat je gewoon thuis kan gaan blijven! Ik heb deze week mijn laatste volledige werkweek, strakjes gastouder (vandaag/middag eerste dagje oppassen op oppaskindje!!) en 1x in de week een dienst op wonen, in het weekeinde. Hoeven wij ook geen kinderopvang meer!! Femmelepem hoe is het daar?? Volgens mij mis ik nog iemand.. sorry kom er echt niet meer op! Wbt. Thuisblijfmama, nou ik kan niet wachten!! Volgende week maandag mijn laatste werkdagdag op de dagbesteding, dan ga ik dus 1x per week op de woongroep werken. Maar wel zo dat ik geen opvang nodig heb, heerlijk!! Wil mijn manneke zo graag die rust geven!! En dan dus 2 dagen go kindje erbij, misschien nog een kindje voor ma di en woe maar dat weet ik nog niet zeker, als we t zonder redden is het ook prima eigenlijk. Lekker rustig! Verderss gaat het oke, gister hele middag calamiteiten gehad op mn werk dus verrek van de spierpijn En nog een mail uitgedaan waardoor er geloof ik vandaag rellen uitbreken hihi.. Mijn collega had me zwart gemaakt in de overdracht(alsof het raar was dat ik mijn 1e werkweek op kantoor/ als ondersteuning op een groep zat, vind het al heel wat dat ik 1 week na mijn mams haar overlijden weer kwam werken eigenlijk). Dus lache Maar mn teamleider al gebeld en die staat achter me dus mnevrouw wordt op haar plek gezet Nu ff naar de geheime tuin voor daan, ff de stad in en vanmiddag voor het eerst oppaassen, ben benieuwd hoe het gaat met 2 van die ukjes! xxxxx daag allemaal
Nog ff fototje spammen hoor, lekkerding he? Filmpje was gaaf he, het is echt een heerlijk stel samen!
Guusje/kwabbernoot: Fijn dat jullie hem leuk vinden Doet me goed om te horen! Was beetje bang dat ie niet leuk zou zijn Kwabbernoot: Leuke foto van jullie manneke! Heerlijk wijs kijkt ie haha. Enne.. kan me best voorstellen dat jij juist zin hebt om thuisblijf mama te zijn. Maar ik zit sowieso al 2 jaar thuis.. muren komen af en toe echt op me af. Helemaal met zo'n mega dip dag as dat ik gister had. Luca tijgert idd begint vooruit nu ook door te krijgen, maar duikelt dan met zn neus op het laminaat.. en dat vind ie niet wat haha. Maar af en toe schuift ie echt al stukkie vooruit, dus duurt niet lang meer denk. En eten, ja ik weet niet anders meer haha.. 's morgens fles pap, af en toe uit bordje, als ie zin heeft dan fruit, tussen de middag weer fles, met af en toe broodkorst proberen, want merk echt dat ie aan de fles geen genoeg meer neemt. Dan 15.00u weer fles, 16.30u groente en toetje. Is hier al heel normaal Ego: Gistere ff me frustraties tegen vriendlief dr uit gegooid, die snapte me wel.. en zei dat zo'n dipdag af en toe ook echt niet uit maakt. Dus gisteravond was de bui wel beetje gezakt. Al had ik het echt gehad gister avond, want Luca was de hele dag al drammerig. Had echt zo iets van ik breng je een week bij oma te logeren Ga daar maar drammen Vanmorgen mocht ik uitslapen.. klinkt leuk Maar ben er na poging tel-kwijt, wel achter dat uitslapen voor mij hier niet werkt. Of althans 's morgens niet. Vriendlief moet perse wekker zetten, anders word ie niet wakker voor Luca. Maar die wekker slaap ie de eerste paar keer doorheen, met andere woorden.. ik ben klaar wakker! Dan gaat ie dr uit.. Luca de fles etc.. op den duur Luca weer in bed, die gaat liggen 'huilen', maar vriendlief te beroerd om speen te geven, dus met andere woorden.. ik slaap alsnog niet. Ben net met mega hoofdpijn opgestaan, en das niet echt lekker. Dus maar gelijk aan de pijnstiller, en probeer vanmiddag wel dutje te doen. Zo even wasje doen, en verder weinig.. hoofd barst zo wat. En wil vanavond ook weer naar et korps toe, dus wil even beetje fit blijven als het even kan.
Gravid Oh Ja ik begrijp je maar al te goed. Ondanks dat niemand het van je verwacht voel je je toch een soort fatima en mama en meer niet. Hmhm heerlijk zon dramaqueen, haha Luca heeft volgens mij wel een vergelijkbaar karaktertje! Vagans Och wat een lieve fotos! klinkt toch een beetje als kwaaltjes die bij de tandjes tevoorschijn komen als ik het zo lees. Fijn dat ze al iets beter is. Guusje Ik snap maar al te goed dat de zorgen nog op de loer liggen om weer enorm toe te slaan, maar geniet ook van de mooie momenten he meid. Probeer die angst uit je hoofd te zetten voor zover dat gaat, die angst maakt het namelijk niet anders dan dat het is. Geniet! Gravid Heb de collage binnen gehad en hij is mooi geworden! Moest Jaylin even zoeken tussen al die babys haha. Kwabbernoot Met Jaylin gaat het zeker beter sinds we volledig over zijn op Kv. Het is nu zon 2,5 week denk ik dat we over zijn. Vorige week was ze (even uit mn hoofd) 325 gram aangekomen in 7 dagen dus we waren helemaal trots. Mooie foto hoor meid van de kleine man! tbm Tja ik zit ook al vanaf februari 2010 thuis en heb niet echt een diploma qua vervolgopleiding. Vroeger is het er echt ingestampt dat ik diplomas moest halen tot ik erbij neer viel. Voelde al als falen toen ik ipv VWO mijn Havo heb gehaald na 4 leerjaren VWO. Mede daardoor heb ik ook nooit geweten wat ik dan moest gaan studeren, had immers mijn zinnen gezet op een universitaire studie. En tja toen zoveel ellende dat ik liever koos voor geluk in de liefde en een gezinnetje. Hier De surprise party gaat helaas niet door. Mijn tante en oom kunnen er niet aan mee doen en tja voor de rest kwamen er weinig mensen. Mn broertje wel maar daar kan je nooit op rekenen. Mijn oom en tante zeggen altijd dat fam. Erg belangrijk is maar puntje bij paaltje moeten ze altijd werken (zelfs op zondag..) en dan te bedenken dat mijn oom beheerder v.d. speeltuin is dus ja zoveel werk zal er niet zijn op zondag 30 oktober. Maargoed laat ze maar lekker dwars zijn! Nu even aan het bedenken wat we dan gaan doen zondag om dr verjaardag een beetje leuk te maken! Ik hou het een beetje kort want gil, krijs, drama baby is weer bezig op mijn schoot. En krauwen en krijsen hahaha. Volgens mij wordt ze hyper van die banaan ofzo.. Het is lekker rotweer buiten vandaag, bah! Straks even wegen want mn mams komt op visite, dus kan die mooi rijden. Nu kleine meid uit haar banaan-outfit halen, schone broek en insmeren en aankleden en naar bed. Is ze wel aan toe denk.
Kwabbernoot dank je wel! We zijn nog niet helemaal gerustgesteld, want zijn urine wordt nog een keer onderzocht. Kan me goed indenken dat je het beu bent op je werk. Ik vind het heel wat dat je zo snel alweer begonnen bent. Jij gaat zo lekker thuis werken. Lijkt me toch weer anders dan alleen voor je eigen kleintje zorgen. Succes en vooral heel veel plezier vanmiddag! Gravid niet zo twijfelen aan je mooie collage hoor! oh die mannen... Hoop dat je later op de dag nog even je rust kan pakken, zodat je vanavond fit bent! Troetel wat jammer van de surprise party...misschien kun je nog kleine high tea regelen? Zit zomaar wat te bedenken... Succes!
Iemand wel eens urine bij een baby proberen op te vangen? Heb het eerder gedaan en toen ging het prima. Ben nu inmiddels aan het 5de zakje begonnen en heb nog steeds geen 30 cc verzameld... En dan schijnt het bij een jongetje nog makkelijk op te vangen zijn. Dit zakje moet om zijn plasser: Bekijk bijlage 192874 Maar op de één af andere manier loopt het er steeds naast. Gisteren al extra zakjes gehaald bij de apotheek, want die van het ziekenhuis waren op. Pfff, hoop echt dat hij zo even goed gaat plassen en dat we het dan naar het ziekenhuis kunnen brengen. Wat een gedoe!:x Jullie hebben niks aan dit verhaal, maar het lucht wel op!
Haha, lig hier even helemaal dubbel! Stond de eerste keer ook wat raar te kijken, maar nu we er inmiddels al zo'n 10 in onze handen hebben gehad, zijn ze heel vertrouwd. Toch verkies ik een condoom boven dit hoor!
ff snel,Yara roept Het gaat weer een stuk beter, je merkt bijna niks meer aan dr! Heb nog ff wat fotos gemaakt van de beneden verdiepping. Zoals jullie zien moet er nog een hoop opgeruimd worden maja in je eentje en dan ook nog met een ziek kind gaat het niet zo snel als je zou willen. Zal strax ook nog ff een foto van yara's kamer maken
Vagans dat ziet er toch al heel gezellig uit?! Leuk om Pulchra (dat was toch de naam?) te zien staan. Ik moet zeggen dat in mijn eentje de boel bijhouden met de verzorging van een niet ziek kindje al een hele opgave is. Laat staan dat je dan ook nog alles moet uitpakken en inrichten. Goed bezig! All nou ladies, het is weer stil hier... net een vriedin op bezoek gehad met een 3 maande oude baby. Wat een verschil. Die was nog helemaal met zijn eigen lijfje bezig en sliep een groot deel. Het plas opvangen is vandaag weer lekker mislukt. Mijn man gaat zo maar weer nieuwe zakjes halen bij de apotheek. Kassa! Als het morgen nog niet lukt dan ga ik naar het ziekenhuis en laat ik hem daar opplakken. Begin er een beetje klaar mee te worden...