Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Ja als ie elke dag werken is, dan vind ik het logisch dat ik er zelf uit moet voor Luca.
    Maar vind dat ie nu ook wel eens zn bed uit kan.

Hier verder relax, vanmiddag even lekker op bed gelegen met een mooi boek.
    Vriendlief nu eten aan het maken.. Luca nog even aan het spelen, die krijgt zo de fles en dan lekker op tijd zijn bedje in.

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gravid straks zeker Twente kijken? Mijn man is er heen, dus ben vanavond alleen met ons mannetje. Hoop zo dat hij zo lekker gaat slapen tot 23.00 uur!

All schuttingdelen zijn vandaag gebracht. Dus we hebben de tuin vast een beetje leeg getrokken. Nu nog afspraak maken met de persoon die onze oude delen wil hebben en dan met mijn vader voor het plaatsen van de nieuwe.
    Het liefst neem ik nu een bad, maar ik durf het niet. Veel te bang dat G. niet door slaapt en ik er al na een paar minuten uit moet... Ga dus maar iets anders bedenken:p

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Gewoon lekker in bad joh, slaapt hij wel door heb je spijt dat je het niet gedaan hebt!;)
    Wel fijn dat je nieuwe schutting delen hebt!
    Hier geen Twente kijken.
    Vriendlief kreeg het ineens in zn bol, en vond dat nu ie geen werk heeft hij eredivisie maar dr af moest gooien :( spaart weer geld.
    Tja dat wel, maar kunne we geen Twente kijken :x

Net Chicken to night op (kerrie) en nu ff Monster vs Aliens halloween versie ant kijken.
    Niks an, en dr komt ook weinig bijzonders op.
    Alleen maar halloween horrors en thrillers.
    Luca slaapt al bijna half uur.. en ik denk dak zo lekker onder de douche spring en lekker met boek bed in.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh, Gravid dat is balen dat je niet kunt kijken! Maar het is wel iets om op te bezuinigen. Mijn man zit in het Twente vak, maar is Psv'er. Daarbij geloofde hij niet dat Psv gaat winnen, dus dat wordt juichen voor de tegenstander. Haha!;) Heerlijk met een goed boek het bed in. Kan ik ook wel eens doen. Durf niet het bad in, want hij is behoorlijk jengelig... Misschien morgen als mijn man er ook weer is.

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Ja baal best wel.
    En hij zelf volgens mij ook, want hij loopt nu stad en land af te zoeken op internet hoe ie Twente kan gaan kijken.. sufkop ;)
    Ah, heb je iets voor morgen, lkkr relax bad in!! Die mis ik af en toe wel hoor ;)

Net lekker lang gedoucht.. (tja als vriendlief toch bezuinigd op Eredivisie, kan ik dat geld beter gebruiken om lekker lang relax te douchen :p)
    En nu ff horror filmpje kijken.
    Tegen 22.00u lekker bed in!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zo pffffffffffffffff berging is leeg
    wat kan een mens een hoop spullen hebben!!!

Zag ik in de brievenbus een brief van de verhuurder (de oude zeg maar) dat ze 27 okt langs komen voor inspectie en oplevering en als wij er niet zijn de 68 euro in rekening brengen... echt he! hoe STOM zijn ze! Ik heb in de broef gezet dat wij in oktober al gaan verhuizen maar punt 1: Ik huur de HELE maand oktober nog (niet tot de 27ste) en dan gaan ze een brief sturen terwijl wij dr helemaal niet zijn... lekker afspraken maken NOT

Naja ga ik nog wel over bellen/schelden

Yara is lief geweest bij mn moeder en zusje, zijn lekker met dr boodschappen wezen doen en ze liet er 4 uur tussen dus ik heb 4 uur mee kunnen helpen! (het meeste dus mee geholpen)

nu ff rustig op de bank hangen!

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gravid haha dat gedrag herken ik helaas van je vriend;) hihi lekker lang onder de douche gestaan...:D
    Ben blij dat ik niet in bad ben gegaan. Hij ligt nu al 3 kwartier te jammeren en is klaar wakker, maar ik haal hem er niet uit! Over anderhalf uur weer voeden en dan zal hij wel midden in de nacht komen. Fijn zo'n wintertijd:cool:

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Zit net alles te lezen en wil reageren wordt mijn kleine meid wakker, zit nu op schoot dus typen gaat niet zo best.

Kleine man was heel vroeg wakker vanmorgen.

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier kwam Gabriël 6:50 nieuwe tijd, dus helemaal zo gek nog niet :D

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier nieuwe tijd 6 uur. Zit dus eigenlijk prima in zijn ritme van de laatste 4 dagen. Alsof hij weet dat hij vanaf woensdag als laatste voeding de fles krijgt. Draak!:D

Is jullie boxmobile nog veilig? Hier loopt hij eraan te trekken! Ben blij dat hij een helmpje heeft:) als dat ding naar beneden komt...

Denise heb je Kai nog terug kunnen leggen, of begon jouw dag heel vroeg?

Vagans pfff dat gezeur ook met die verhuurder.... Het is even bellen, maar het is er weer achteraan gaan. Succes!

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier is de boxplank al naar halverwege gezet omdat meneer ging draaien, dus ja die hangt nog veilig.

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh bestaat dat ook nog? Wij hebben hier 2 opties; hoog of laag. Lijkt me wel ideaal halverwege.

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb hier een box waar je de hoogte in kan stellen door middel van steun(klem)blokken die geschroeft zitten, waar de plank op ligt.

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Goeiemorgen meiden, (middag)

Vagans: Lekker gezeur dan van die verhuurder.
    Zou er gewoon even achter aan bellen.
    Wel fijn dat Yara het zo goed gedaan heeft en jij lekker mee kon helpen!

Guusje: Ja, en het ergste is.. ik wilde rond 21.30u naar bed.. oh zegt ie ineens, boven kunnen we trouwens wel Twente kijken :$ Fijn dat je daar nu mee komt ;) Maar goed, hebbe we toch 2e helft nog kunne zien!

Denise: Hoop dat hij toch nog even geslapen heeft voor je!

Monika: Oh das ideaal dan ja. Hier kan ie ook alleen maar hoog of laag.
    En lekker joh dat ie niet te vroeg kwam!

Boxmobiel: Valt me mee dat ie nog heel is.. wij hebben een kikker int midden hangen, met zo'n handvatje.. en die pakt ie steeds vast en dan slaat ie dat ding alle kanten op haha.
    Onze box gaat naar beneden zo gauw meneertje vooruit kan tijgeren/kruipen, want uit ervaring met Lydia weet ik dat ie zich dan ook zo omhoog kan trekken.
    Moet wel zeggen dat ie niet veel in de box lig.. want zo'n grote hebben we niet.. en meneertje draait gelijk om als ie ligt.. en wil dan achteruit.. tja daar heb je in de box niet veel ruimte voor ;)

All: Vanmorgen kwam Luca om 06.00u, die dacht natuurlijk dat et 07.00u was ;) Maar heb hem de speen gegeven, en toen kwam ie om 07.30u pas weer.
    Dus super lekker.
    Vriendlief is er toen ( ja ja zonder gezeur) uit gegaan, en ik heb tot 10.00u lkkr op bed gelegen.
    Luca weer op bed, kijken hoe ie straks wakker word.. meneertje kan niet normaal in bed blijven liggen als ie wakker is.
    Of hij ligt dwars, of met hoofd bij voeteneind.. of op zn buik.. je kunt et zo gek niet bedenken :p
    Rustig dagje vandaag, vriendlief hoeft niet te voetballen, dus wel lekker.

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier vanmorgen ook een mannetje dat aan het jengelen was na een uurtje op bed. Manlief gaat kijken en zegt kom eens kijken.
    Ik kom kijken, ligt hij op zijn buik!
    Nou dat had hij hier nog nooit in bed gedaan en aangezien in hem altijd instop verbaasde het me dat hij het voor elkaar had gekregen.
    Ach ja.
    Zo even lekker langs opa en oma ;)

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Monika, dat is dan wel weer een mijlpaal! Ik zou heel verbaasd zijn als hij dat hier deed.

Wij zijn al bij opa en oma geweest. Nu weer lekker thuis. Hij wilde een uur geleden al eten, maar we hebben het gelukkig kunnen rekken!

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika: Haha dan kun je nu je lol ook op, tenminste.. als ie op Luca lijkt :p
    Die ligt elke keer anders in bed haha.

Guusje: Lekker rustig dagje dus, heerlijk joh!

Hier ook rustig dagje, even 2 wasje gevouwen en 2 aan de lijn gehangen.. heb nu de machine even leeg draaien, op 95 . en dan met soda er in.
    Even schoon draaien, was hard nodig!
    Machine rook gewoon muf als ik ging wassen.. en nu ruikt ie weer lekker fris.
    Kwam er wel achter dat ie lekt :( dus even in de gaten houden.
    hoop dat het niks ernstigs is, want ondanks dat het oud beestje is, 15+ jaar.. hebben we nog geen geld voor nieuwe.
    Dus hij moet het nog even volhouden ;)
    Nog even afwas gedaan.. net lekker snert gegeten.. Luca ligt al half uur op bed.. wij lekker avond!

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Gravid, een wasmachine mag niet stuk gaan! Ik duim voor je dat hij het vol houdt!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Yara kan er nog net niet bij, als ze zich ver uit strekt kan ze er net tegen aan tikken ;)

@ Gravid: fijn dat je vriend er voor zorgde dat jij lekker kon blijven liggen! En hier draait Yara ook heel veel dus stop ik dr slaapzakje onderin een beetje tussen het voeteneind ;)

@ Monika: Wauw wat knap!!! Hier echt nog geen enkele poging om te draaien... krijg het idee dat ze achter loopt...

Hier:

Yara kwam (nieuwe tijd) om 5 en om 8 dus das netjes zeker aangezien zei dacht dat het 6 en 9 was ;)

Lekker rustig opgestaan, warme broodjes gegeten en de hondjes en de was gedaan. Toen kwam mn zusje Yara badderen en mn vader kam de voliere brengen :)

Yara gevoed en met mn pa en vriendlief naar ons oude huis gegaan en mn zusje met Yara naar mn ouders gelopen (vond ze heel leuk)

In het huis alle laatste troepjes weggehaald en een beetje (toen we erin kwamen was het mega smerig dus ga echt niet alles spik en span boenen) schoongemaakt en toen weer lekker naar mn ouders en daar gegeten.

Yara kreeg voor het eerst (olvarit) bruine bonen en vond dit super lekker! (komt vast door de hoeveelheid appel) helemaal aan het smikkelen en lachen was ze :D

Nu ff lekker bankhangen, vriendlief morgen vroeg weer werken, Voorlopig ma-vr en de weekenden vrij :( voel me soms echt alleen en eenzaam :( naja... ik moet het er maar mee doen

fijne avond meiden!

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bedenk me net dat we vorig jaar op deze dag ons wondertje wereldnieuws maakten. Wat was dat bijzonder! En nu is ons mannetje alweer bijna een half jaar! Zucht.....;)

Vagans een productieve dag dus. Jammer dat je je vriend zoveel moet missen. Sterkte komende week; ik vind het knap dat je dan de volledige zorg voor Yara hebt. Zal niet altijd even makkelijk zijn. Knuffel!

Deel Deze Pagina